Gaaaaafquote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
Het bed is mooi geworden.![]()
Zo kwam het tot stand (credits gaan naar mijn man!):
Het ontwerp van het grafmonumentje is ook van zijn hand.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:02 schreef heaven7 het volgende:
10 dagen wiew!! En ik wou dat ik zo'n creatieve vent hadEcht geweldig.
Woon je zo dichtbij dat je me zou kunnen horen krijsen?quote:Ik hoor je t.z.t nog wel over die kerkklokken, of als ik dan iedere nacht wakker word van gefrustreerd gekrijs weet ik dat jij het bent
Als je nog vragen hebt over omgeving e.d. hoor ik het wel he
De dichtstbijzijnde Hagebau zit in Klein-Netterden, vlakbij Emmerich. Zie www.hagebau.dequote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
Eh ja! Een bouwmarkt! Waar zit die ergens?
En de dichtsbiijzijnde Praktiker in Kleve. Praktiker is een bouwmarkt om in de gaten te houden. Erg goedkoop en regelmatig 20% korting op alles.En bij dingen als een aanhanger of een paar 100 euro aan hout schiet dat aardig op.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Hagebau zit in Klein-Netterden, vlakbij Emmerich. Zie www.hagebau.de
Hoe meer bouwmarkten ze weet te vinden, hoe beter het is.. Beetje prijsvergelijken kan vaak veel geld opleveren..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:48 schreef heaven7 het volgende:
Tja ik zit niet aan de andere kant dus heb het ook alleen over nederlandse bouwmarkten.
En een Gamma bij Intratuinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Hoe meer bouwmarkten ze weet te vinden, hoe beter het is.. Beetje prijsvergelijken kan vaak veel geld opleveren..
In Duiven zit een Praxis trouwens. Vlakbij de Makro daar.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef phluphy het volgende:
Die site had ik ook al gevonden Principessa. Manlief vindt ze te duur.![]()
Ja maar dat argument heb ik al bij heel veel aankopen, die hij te duur vond, gebruikt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef Principessa het volgende:
[..]
Maar wel weer een goed cadeau voor je housewarming
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja maar dat argument heb ik al bij heel veel aankopen, die hij te duur vond, gebruikt!
Heeeheee, inspectie he. Alles controleren. Straks is die kelder er niet meer! ;Dquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:21 schreef phluphy het volgende:
Dankje Nanook en Rewimo. We gaan over een half uurtje weg.![]()
En die kelder geloof ik wel Rewimo.
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:02 schreef qltel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wanneer beginnen de kelderbezichtigingen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hm, dat wordt dus wel 2017..quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!![]()
Zo lang!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |