abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56439530
Nu op rtl boulevard
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56439534
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef roburt het volgende:

[..]

onzin

Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend.
Het OM op aruba heeft het ook verklaard
pi_56439620
Idd. Hij heeft nog niet officieel bekend, hij heeft alleen intern zijn mondje voorbij gepraat zo te lezen.

Wat ik ook gek vind. PeterR De Vries verkondigde net aan dat hij de moeder van Natalee vorige week al op de hoogte stelde en hij haar naar nederland heeft laten overvliegen vandaag. Zat hij dan op dat moment nog zelf op Aruba? Dus hij wist het al wel langer? En hoe is het nu in huize van der Sloot dan? Heeft hij na zijn vrijspraak nog een verbod op het verlaten van Nederland gekregen, zit hij ondertussen al vast?

Ik krijg inderdaad ook zo'n vreemd idee erbij, dat Joran en justitie zojuist verstoppertje zijn gaan spelen en Joran heeft 72 uur de tijd om zichzelf te verstoppen..
pi_56439632
Ik ben zeer benieuwd.
anonieme razernist
pi_56439948
Ja ik ook...
Noot noot.
pi_56439985
De oplossing zat 'em in het glas wijn!11
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:54:57 #207
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56440003
quote:
'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend. Dat zou althans blijken uit een fragment uit een interview van misdaadverslaggever Peter R. de Vries met de Arubaanse procureur-generaal Hans Mos, dat via de website van De Vries uitlekte.

De betreffende pagina is inmiddels van De Vries' website verwijderd, maar Vkmag.com, een weblog dat de tekst ontdekte, heeft een schermafbeelding gepubliceerd.

Daarop is een gesprek te lezen tussen Mos en De Vries over een kennelijk met verborgen camera vastgelegde bekentenis van Van der Sloot. Mos zegt dat de beelden aanleiding vormen het onderzoek naar de verdwijning te heropenen.

Bewijs

Natalee Holloway verdween in 2005 na een avond stappen. Volgens het OM is Joran van der Sloot degene die het toen 18-jarige meisje als laatste levend heeft gezien. Hij is twee keer aangehouden in verband met de zaak, maar wegens gebrek aan bewijs moest justitie hem laten gaan.

Onderzoek

Het OM en de politie op Aruba onderzoeken momenteel of de aangeleverde informatie betrouwbaar is en of die licht werpt op de verdwijning en dood van Holloway.

Peter R. de Vries kon niet onmiddellijk op het bericht reageren.

De Vries beweerde eerder donderdag al dat hij de zaak-Natalee heeft opgelost. Een tipje van de sluier wilde hij niet oplichten. Dat doet hij pas zondag in de uitzending van zijn tv-programma. Justitie op Aruba wil niet op de bewering van De Vries ingaan.

Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56440042
Prachtig altijd die titels:

Iets verder op.

'Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend.

Volgens mij zit daar nogsteeds een wezenlijk verschil in hoor.
pi_56440191
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Prachtig altijd die titels:

Iets verder op.

'Joran van der Sloot heeft de moord op de Amerikaanse Natalie Holloway mogelijk bekend.

Volgens mij zit daar nogsteeds een wezenlijk verschil in hoor.
Ja, lijkt me ook ja, titel en inhoud passen niet bij elkaar.
Daarnaast is het nog eens zo dat Peter R de Vries alleen verkondigd heeft (volgens mij) dat-ie de zaak heeft opgelost; nergens kan ik ook vinden dat hij stelt dat Van der Sloot de moord mogelijk bekend heeft.
I´m back.
pi_56440202
SBS 6 vrouw: 100% bewijs!!!!!!
niet veel later een vraagt ze aan zo'n man: hoe zeker zijn jullie?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:04:02 #211
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56440234
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_joran_is_de_dader

Peter heeft het letterlijk over 'the confession of Joran'.
Officier daarna nog: 'it's the first tme he confessed to somebody; this is his coming out.'

Ziet er goed uit. En hierna kan het alleen nog maar tegenvallen.
Ik ben wel benieuwd aan wie Joran het heeft opgebiecht. Heeft de crew van Peter een blonde breezer ingeschakeld? Zou héél sneaky zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56440257
Zelfs als hij heeft bekend is de zaak nog niet automatisch helemaal opgelost.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_56440262
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Morendo het volgende:

Officier daarna nog: 'it's the first tme he confessed to somebody; this is his coming out.'

Ik ben wel benieuwd aan wie Joran het heeft opgebiecht. Heeft de crew van Peter een blonde breezer ingeschakeld? Zou héél sneaky zijn.
Hij is dus toch homofiel?
pi_56440277
Ja maar als hij de kop zo ver uitsteekt met de keiharde mededeling, dat het is opgelost, dan MOET ie een bekentenis in handen hebben, anders gaat ie voor eeuwig af en zo voorzichtig iessie wel, ook de mededeling dat de moeder van het meisje zo opgelucht was is een teken dat het helemaal klaar is
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:08:09 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56440335
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:05 schreef henkway het volgende:
Ja maar als hij de kop zo ver uitsteekt met de keiharde mededeling, dat het is opgelost, dan MOET ie een bekentenis in handen hebben, anders gaat ie voor eeuwig af en zo voorzichtig iessie wel, ook de mededeling dat de moeder van het meisje zo opgelucht was is een teken dat het helemaal klaar is
Ik acht justitie in Aruba er wel toe in staat het te verknallen hoor
pi_56440380
LOL Albert Verlinde heeft het over de internationale site U.K. mag VKMAG dus.
pi_56440391
ja zijn vader kan hem nog ontoerekeningsvatbaar laten verklaren of zo of oneervol verkregen bewijs
pi_56440435
Joran heeft fikse verhoren ondergaan en tegen de eerste de beste lulhannes verteld hij dat'ie de moord heeft gepleegd? nou, ik geloof er geen bal van.
zal eerder trouwens een 'geintje' zijn van Joran, daar zie ik hem dan wel voor aan eigenlijk.
pi_56440438
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef Toeps het volgende:
LOL Albert Verlinde heeft het over de internationale site U.K. mag VKMAG dus.
!!!
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56440469
Hij kan natuurlijk ook opgebiecht hebben dat hij weet wat er met haar is gebeurd, zonder dat hij het ook werkelijk heeft gedaan... Dit heb ik wel eens eerder overwogen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:15:24 #221
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56440504
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:12 schreef fokje het volgende:
Joran heeft fikse verhoren ondergaan en tegen de eerste de beste lulhannes verteld hij dat'ie de moord heeft gepleegd? nou, ik geloof er geen bal van.
zal eerder trouwens een 'geintje' zijn van Joran, daar zie ik hem dan wel voor aan eigenlijk.
Het zou een geintje zijn als hij vertelde dat hij JFK vermoord heeft. Toch benieuwd aan wie hij het heeft opgebiecht en in welke setting. Mmh, straks moet ik nog Peter R. de Vries gaan kijken ipv Boer zoekt vrouw
pi_56440511
ben erg benieuwd
pi_56440517
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef Morendo het volgende:

Dat is dan geen mogelijke bekentenis; maar gewoon een bekentenis. Dus dan mogen we morgen verwachten dat men in Aruba haar lichaam heeft opgegraven??? Toch?
I´m back.
pi_56440534
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:12 schreef fokje het volgende:
Ja, had hij ook niet zo'n gephotoshopt plaatje waar hij gezellig met Nathalie op staat, wat in zijn vriendenkring roeleerde? Ik geloof dat het daar toen bij Paul en Witteman over ging. Hij heeft wel van die duistere humor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')