doe dat maar, er zijn al veel meer niet-duitse voertuigen langs gekomen dus dan is een andere titel wel treffend.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon hier hoor.![]()
Anders pas ik de TT wel aan.
Doe maar niet:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef stamppot het volgende:
[..]
doe dat maar, er zijn al veel meer niet-duitse voertuigen langs gekomen dus dan is een andere titel wel treffend.![]()
Anders post je zelf even watquote:
Goed, het wordt nu wel erg dubieus:quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
ÜBERSCHWERER KAMPFSCHREITPANZER ?
Is dat het ding van Schaubergerquote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Goed, het wordt nu wel erg dubieus:
[ afbeelding ]
Ik vraag me echt af of deze dingen bestaan (hebben). Ik geloof het wel hè? Dat is echt mateloos fascinerend.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:56 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Goed, het wordt nu wel erg dubieus:
[ afbeelding ]
Wikipedia:quote:
Volgens andere bronnen is deze ramjet moter dus ook daadwerkelijk getest op de rug van een Dornier Doquote:As conventional fuels were in extremely short supply by late 1944, Lippisch proposed that the P.13a be powered by coal. Initially, it was proposed that a wire-mesh basket holding coal be mounted behind a nose air intake, protruding slightly into the airflow and ignited by a gas burner. Following wind-tunnel testing of the ramjet and the coal basket, modifications were incorporated to provide more efficient combustion. The coal was to take the form of small granules instead of irregular lumps, to produce a controlled and even burn, and the basket was altered to a mesh drum revolving on a vertical axis at 60 rpm. A jet of flame from tanks of bottled gas would fire into the basket once the P.13a had reached operating speed (above 320 km/h), whether by using a RATO unit or being towed. The air passing through the ramjet would take the fumes from the burning coal towards the rear where they would mix under high pressure with clean air taken from a separate intake. The resulting mixture of gas would then be directed out through a rear nozzle to provide thrust. A burner and drum were built and tested successfully in Vienna by the design team before the end of the war.
Nu je dat zegt moet ik meteen denken aan Himmler - dat was toch de mafkees die voor dergelijke zaken verantwoordelijk was?quote:Lijkt op stonehenge? toeval?
idd het zou een grote electromagneet kunnen zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:19 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Nu je dat zegt moet ik meteen denken aan Himmler - dat was toch de mafkees die voor dergelijke zaken verantwoordelijk was?
Wat je daarboven zegt verwoord precies waarom het zo fascinerend is: Ergens is er een kern van waarheid - maar wat is feit en wat is fictie?
En zijn broertje...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef LSS het volgende:
Hier is een link naar een website met allerlei vreemdsoortige projecten die de Duitsers hadden op vliegtuiggebied in ww2 : http://www.luft46.com/ het is een beetje een crappy site, maar er staan wel een groot aantal bizarre creaties op. Mijn favoriet, de triebflugel![]()
[ afbeelding ]
Dank! Nu weet ik eindelijk wat me al die tijd dwars zat... ben jij nu een echte spellingsnazi? Dat je denkt, oh, Duitsers en WO2 in de titel, hier moet ik gewoon reageren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Gewas het volgende:
Er staat een kleine spelfout in de topic titel (denk ik zeg het effe).
Ik heb dit topic zelf gemaakt maar met een andere titel. Toch niet raar dat ik dan zeg dat er een spelfout in staat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dank! Nu weet ik eindelijk wat me al die tijd dwars zat... ben jij nu een echte spellingsnazi? Dat je denkt, oh, Duitsers en WO2 in de titel, hier moet ik gewoon reageren?
/sarcasme
Thule-Gesellschaft?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Rutger_83 het volgende:
Ook leuk "The Bell"
De nazi's poging tot anti-zwaartekracht?:
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell
Het bouwwerk wat in het artikel genoemd word is een soort van grote metalen ring boven de grond en staat nog steeds ergens in ik geloof Tsjechie.
De metalen ring stond boven op een berg en in die berg zouden Nazi wetenschappers aan de meest geheime projecten werken (anti-zwaartekracht, vliegende schotels experimentele vliegtuigen etc).
In het midden van The Bell zijn nog resten te zien van een hele dikke stroomkabel. En er was een klein eindje verder een waterkrachtcentrale die als enig doel had "The Bell" van energie te voorzien...
Het leuke is dat al de nazi-conspiracys zo vaag zijn. Vaak is er iets tastsbaars zoals dat merkwaardige bouwwerk dat er nog staat, of wat wazige documenten waarvan je niet zeker weet of ze nep zijn of niet.. niemand wist wat het doel van die merkwaardige ring met z'n enorme stroomkabels was dus werd er maar een verzonnen.. (Hitler liet aan het eind van de oorlog de ingangen naar de ondergrondse basis opblazen, met alle wetenschappers er nog in.)
Dit is die ring:
[ afbeelding ]
Lijkt op stonehenge? toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |