Kleurloos toestel zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Merkie het volgende:
Een concurrent voor de iPhone moet een vloeiende en supermooie UI hebben die iedereen binnen twee tellen kan gebruiken. En natuurlijk geen stylus benodigd. Als ik zo kijk vaalt de Touch Cruise hard omdat hij WM heeft, dus geen concurrent.
Oh, komt wel vaker voor. Komt omdat mensen de r niet meer kunnen uitspreken en het radio- en tv-Nederlands (eigenlijk Hollands) nabauwen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gezien voordat ik op Fok kwam. Het zal er wel mee te maken hebben dat het ongeveer hetzelfde klinkt als je snel praat.
OMFG, wat moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:45 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb via mail een raadseltje gekregen.
In een bus zitten 7 meisjes.
Elk meisje heeft 7 rugzakken bij.
In elke rugzak zitten 7 katten met elk 7 jongen.
Elke kat heeft 4 poten.
Poten tellen ook als benen.
Hoeveel benen zitten er op de bus?
Ik krijg er kop nog staart aan.
De d/t fouten vielen me niet eens meer op. Ik ben eraan gewend geraakt. Bah, ik voel me zo vies.quote:
Gaat om het deel dat ik vet heb gezetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
De d/t fouten vielen me niet eens meer op. Ik ben eraan gewend geraakt.
quote:Bah, ik voel me zo vies.
En het rare gezegdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Misverstand.
Wyccie gaat in op een eerder bericht van jou, over die jongen die een tussenmuur in elkaar trapte.
Niet op je laatste post met de nog/noch-fout.
Daar zinkt mijn broek van af!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat mensen zo diep kunnen zakken als jou
Geen beginnen aanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef DIPPAS het volgende:
Nou komt het .
Eenige tijd gelee mijn telefoon stuk (HP Rw 6815 ) en ik dus met dat ding voor garatie trug naar kpn .
het eenigste wat stuk was ruis op de lijn tijdens het bellen en het scherm kreeg een nette strake rand er om heen .(het beeld werd klijner )
maar de touch screen functie bleef wel behouden in het zwarte gedeelte .
ik vandaag trug om hem op te halen verteld de verkoopster mij dat er eenige kosten aan zitten .
denk huh nou zou wel , komt ze aan met een bedrag van ¤246.65 nou niet echt een bedrag wat je zomaar deponeert .
ze gooide het op mijn eigen fout ik o wat dan en jawel water schade .
kun je hier iets tegen beginnen ? ze hebben mij niet laten weten van te voren dat het zo veel ging kosten .
maar hij is nu wel gerepareed en licht bij kpn .
en kunnen ze het echt hard maken die water schade (ik hoorde van iemand dat al die bedrijven het op water schade gooien ) .
nu zij de verkoopster zelf ook dat het een flink bedrag was en dat ze maandag trug beld naar die reparatie service .
maar heeft iemand hier ook ervaring mee .
ps: ik weet zeker dat het geen water schade is
greets dippas
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is geweldig. Mooi is ook dat TS hier de taalfout van een ander verbeterd. Zou hij dat hebben opgezocht?
En mooie vertalingen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef Ashram het volgende:
Alleen die ¤1700 die ik ook moet terugbetalen, daar zit ik wel dwars mee.
Ik vermoed dat het een ordinaire tikfout is, maar vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:05 schreef Xith het volgende:
[..]
Misschien weet je het als pleb niet hoor, kan best, maar de meeste hooggepositioneerde werknemers (managers bijv) maar zeker ook diplomaten krijgen standaard 1ste klas tickets.
Ik krijg zelf zelfs twee keer per jaar een eerste klas vliegticket van de overheid om op bezoek te komen bij m'n pa.
[.......]
Tuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef Kees22 het volgende:
pleb is het enkelvoud van plebs.
Ik? Hij? Verbetert?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is geweldig. Mooi is ook dat TS hier de taalfout van een ander verbeterd. Zou hij dat hebben opgezocht?
En mooie vertalingen.
Ze lopen om de hete brij heen.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:22 schreef Litso het volgende:
Ik geloof niet dat mensen er erg warm voor draaien
Ik gok dat ze "gedateerd" bedoelt, maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef Charisma het volgende:
[..]
jeeetje ,de keuken
net nog gen bouwval gezocht![]()
ze noemen het zeker gedatailieerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |