abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56562434
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:13 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

!!!

ook dat kan je bij mijn posts optellen... Vooral dat Acda / Munnik, telefoon stond er vol mee
Mja, dat smsen/wachten op sms is onder andere ook een oorzaak van dat te weinig slapen denk ik zo
Hier ook, maar het heeft wel iets opgeleverd. Of het echt daar door kwam dat weet ik niet
pi_56563646
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:47 schreef MLI het volgende:
Nog een aanvulling, een speciaal nummer dat me aan hem doet denken, compleet grijs draaien .
En wat ik nu heb en eerder nooit: ik ben veel emotioneler. Bij sommige nummers krijg ik tranen in mijn ogen. Het slaat echt nergens op.
pi_56565045
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja maar je vergeet dat mensen het waarschijnlijk alleen opbiechten als de kans groot is dat de ander ook gevoelens heeft. Als ze al vrienden waren ofzo. Ik bedoel, die jongen die je soms in de bus tegenkomt maar nooit mee praat ga je niet ineens de liefde verklaren.
[..]

Ja maar je weet niet of het wederzijds is als je het niet opbiecht. Dus, alleen 67% van die 17% was dus wederzijds. Zo staat het in de bron iig.
quote:
83% heeft zijn grootste stille liefde nooit opgebiecht. Van de mensen die hun stille liefde achteraf wél hebben opgebiecht, bleek het in 67% van de gevallen wederzijds te zijn geweest.
Dan kan je het leuk hebben over magere 17%.
Maar wie zegt die van de 83% niet wederzijds is?
Je kan toch allebei denken dat degene niet van je houdt en bang bent het op te biechten
Dus dan nog als zouden ze het opbiechten zal het wel op 50-70% liggen dat het wederzijds was.

Sommige die moeten het gewoon vertellen en doen het gewoon.

Ik wil jou es zien als je enorm verliefd bent en zonder het te weten ze het ook op jou is.
Dat biecht je niet makkelijk op hoor
Kan ook zijn dat ze duidelijke hints van elkaar kregen en de ander het wel dus zou begrijpen bij het opbiechten en alles hetzelfde bleef.

Meeste kan ook bang zijn voor afwijzing of dat ze het juist verkloten en het te tijd geven in de hoop dat het wat wordt.

Zo kan je door blijven gaan, dus je kan er van uit gaan dat dit onderzoek niet compleet is en hou met maar op de 2/3 kans op wel en 1/3 op niet.

Die andere 1/3 kon het ook voor zichzelf verneuken en het ontkennen, omdat ze er de ballen niet voor hadden

Maar wie ben ik ook om dat te zeggen

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjibble op 06-02-2008 17:35:49 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56569329
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:

[..]

- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
- Op ieder signaal van haar extreem reageren
- Als het de verkeerde kant opgaat: geen hap door mn keel kunnen krijgen tot misselijkheid aan toe
- Kortaf zijn tegen ouders/vrienden/kennissen en het nergens over willen hebben
- Absoluut niet kunnen leren of concentreren op andere dingen (handig in een tentamenweek)
- Om negen uur naar bed gaan en om 03:00 uur pas in slaap kunnen vallen
- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
Dat klinkt zooooooo bekend
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_56573616
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:08 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook echt altijd... Van tevoren weten dat je met haar gaat eten, best wel honger hebben, maar op het moment zelf krijg ik echt geen hap door mijn keel. Vraagt ze ook nog: "heb je geen honger of zo?" Zij heeft het eten al lang op terwijl ik pas op de helft ben... En ook van tevoren denken waar je het over gaat hebben en op het moment dat je met haar dan ergens zit, weinig weten te vertellen. Achteraf in de auto op de terugweg denk ik dan weer: "ow dat en dat had ik haar nog moeten vertellen" Ik kan heel onhandig worden op zo'n momenten.

Als ik verliefd ben ga ik ook ineens veel dingen doen die ik normaal uit zou stellen zodat ik steeds iets te doen heb, bang dat ze anders gaat denken dat ik een saai leven heb...
Dat laatste

Vooral grappig als je elkaar aan de telefoon hebt, maar niet tegen elkaar zegt dat je elkaar eigenlijk heel graag wilt zien, omdat je je het gevoel hebt dat jeje opdringt ...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56583382
Oeh, een nieuwe voor mij: Cliche smsjes sturen. . "Ik moest even aan je denken" enzo.
pi_56583805
Ik stuurde wel eens smsjes die voor iemand anders bestemd waren
Vlak daarna stuurde ik 'sorry, die was voor iemand anders bedoeld'
En vlak daarna stuurde ik weer 'onee, ik deed het eigenlijk een beetje express :S'

x
pi_56598087
Veel aan haar denken. Nerveus worden voor een afspraakje
Voor de rest niet ergens last van.

Voor de mensen die zoveel op MSN kijken, installeer MSN plus. Dan kun je een optie aanzetten, die een melding geeft als iemand online komt. Kun je er een liedje aanhangen ofzo, waardoor je aan haar/hem moet denken.
2 vliegen in één klap.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:48:07 #237
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_56610940
altijd het gevoel alsof mn telefoon trilt
derp
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:54:45 #238
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_56611088
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En wat ik nu heb en eerder nooit: ik ben veel emotioneler. Bij sommige nummers krijg ik tranen in mijn ogen. Het slaat echt nergens op.
Oh, dat heb ik altijd. Maar ik ben dan ook een emotionele jongen met ergens toch meditteraans bloed, dat scheelt misschien. Maar heb het vooral moeilijk met strijkers op een of andere manier. Vind ik zo mooi dak moe huilen.

Nou ja. Voor de rest ben ik niet verliefd, geloof ik. Wel zoiets. Maar niet verliefd. Het is lente zeker?

Wel eens een liefdesbrief geschreven... van zes kantjes... met een ceedee erbij. Stiertjes, hè . Kzal wel erg overweldigend en daardoor haast irritant zijn als ik verliefd ben. Ik geloof dat ik mezelf ken
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_56612935
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Oeh, een nieuwe voor mij: Cliche smsjes sturen. . "Ik moest even aan je denken" enzo.

Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56613012
Heerlijk herkenbaar topic
Patat Friet
pi_56614160
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:48 schreef centenbakkie het volgende:
altijd het gevoel alsof mn telefoon trilt
je zit in mn active topics te lurken of niet?

Die nieuwe meid vind ik trouwens niet mis
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56629339
Vorige meid die ik leuk vond:

- veel afgevallen tot mijn ideale gewicht
- sporten
-gezonder leven
- veel sociaal activiteiten ondernemen

En ja, het werkte positief. In de zin van... eerst totaal geen interesse in mij, later zeer veel. Maar ik heb het zelf weer verpruts met een andere meid die ik ondertussen was tegengekomen.

Ik voelde me niet goed genoeg voor haar, en na bovenstaande voelde ik me juist té goed voor haar.
pi_56632966
Na het horen dat ze slakkenoverlast heeft in haar achtertuin meteen het eerste vliegtuig richting Afrika pakken. Vervolgens in een boetiek in Mogadishu een AK47 aanschaffen voor een tientje en een aardappel. Daarna weer terug naar Nederland om de slakken stuk voor stuk een onewaytrip naar het hiernamaals te bezorgen.
purpose and will versus modern machine
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:51:41 #244
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56633447
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef stricken het volgende:
Na het horen dat ze slakkenoverlast heeft in haar achtertuin meteen het eerste vliegtuig richting Afrika pakken. Vervolgens in een boetiek in Mogadishu een AK47 aanschaffen voor een tientje en een aardappel. Daarna weer terug naar Nederland om de slakken stuk voor stuk een onewaytrip naar het hiernamaals te bezorgen.
Juiste topic?
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_57637944
Oké... ik ga dit geweldige topic weer een schopje geven.

Ben sinds gister weer eens hopeloos verliefd en kan mijn ervaringen direct hier neer dumpen. Eerst even korte voorgeschiedenis:

Vorige week meisje leren kennen, niet teveel aan gedacht afgelopen week. Vond haar al wel direct leuk. Gister meid weer gezien. Had zichzelf opgedut, veel meer dan vorige week. Even de kat uit de boom gekeken, maar aan het eind van de avond mezelf ervan overtuigd dat ze het voor mij had gedaan. Teveel positieve signalen, en die toch niet willen zien.

Hier komen ze dan:

- Momenten van enorme focus afgewisseld met totaal geen concentratie op m'n werk.
- Alle communicatiemiddelen (Mobiel, MSN, Hyves, Mail) ziekelijk in de gaten houden.
- Terugdenken aan de momenten dat we samen waren.
- Foto's van haar bekijken. (Hyves) Net zo lang totdat ik zo onderhand elke pixel op m'n netvlies heb gebrand.
- 'S avonds niet kunnen slapen van de chaos in je hoofd. (Dit gaan we doen! Dit ga ik regelen! BIOS!! Hoe aan te pakken? Vind ze me eigenlijk wel leuk? Wat te doen... Wat zal ze nu doen. Zal ik nog SMS'en etc.)
- 'S ochtends brak zijn, maar toch gemotiveerd door de gedachte aan diegene.
- Totaal geen behoefte hebben aan de normale chitchat van m'n ouders.
- Doemscenarios bedenken wanneer ik geen instant reactie terug krijg.
- Bedenken hoe het zal zijn als we een relatie zouden hebben.
- Hele dag met een glimlach rondlopen, mensen vertellen over je liefde, advies inwinnen (als het maar over haar gaat!)
- Alles of niets scenario ontwikkelen in je mind; relatie is hemel, blauwtje is hel.
- Raar gevoel in je buik hebben (lijken wel echt vlinders!) Daardoor geen honger, geen trek, geen behoefte aan versnapperingen.
- Teveel 'als dit, als dat' denken.
- Geen zin meer hebben om je te concentreren op alles wat buiten HAAR valt.
- Wat MLI perfect onder woorden bracht; hoe mezelf te profileren tegenover haar?

Bottom line: Te veel denken; te weinig actie.

Het ergste is altijd dat ik gewoon 200% zekerheid moet hebben van wederzijdse liefde voordat ik actie ga ondernemen. Heb hierdoor al zoveel zien mislukken. Met deze wijsheid hoop ik het nu écht anders te doen. Heb mezelf als deadline gesteld om uiterlijk dit weekend een date te regelen, minstens.

Niet voor niets dat al mijn relaties voort komen uit dames die het lef hadden om mij te vragen. Die ik vervolgens even later (2 dagen tot 3 maanden) weer uit maakte.

Verliefdheid is een ziekte. Maar ook wel weer nice.
pi_57640482
Goed geschopt.

Ik doe gewoon helemaal niks meer, als ik verliefd ben. Tot nu toe hebben de mannen bij wie ik me wél zo kwetsbaar op durfde te stellen, me enkel gebruikt en anderszins pijn gedaan dus ik durf me niet meer bloot te geven als het om gevoelens gaat.

Bizar toch, en dom natuurlijk. Hoe te veranderen, ik niet weet. Wil het dit keer van zijn kant laten komen dus ik kijk hem eens diep in de ogen (zolang als ik kan zonder door mijn weke knieën te zakken ), lach eens lief en hoop dat hij de eerste stap wil zetten. Ik denk niet dat ik het nog eens kan verhapstukken om zo hard op mijn ziel getrapt te worden. Helaas is karma wel een klootzak want ik krijg geregeld liefdesverklaringen en zelfs brieven (allemaal nieuw voor me) maar nooit van hem.
some things you lose, and some things you just give away
pi_57641860
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 07:30 schreef Ms.Poes het volgende:
Goed geschopt.

Ik doe gewoon helemaal niks meer, als ik verliefd ben. Tot nu toe hebben de mannen bij wie ik me wél zo kwetsbaar op durfde te stellen, me enkel gebruikt en anderszins pijn gedaan dus ik durf me niet meer bloot te geven als het om gevoelens gaat.
W8t maar totdat je verlieft bent, dan praat je wel anders
BlaBlaBla
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:59:49 #248
122997 zquing
Drama Junk
pi_57643169
steeds meer in R&P komen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57643500
Alleen weten waar ze werkt en elk filiaal afbellen en mailen om met haar in contact te komen...
Ergens denken dat dat romatisch is, maar dat is het alleen in films, haha Ik had der wel gevonden, maar niks geworden natuurlijk.

schaam me nog dood als ik eraan terug denk
pi_57643793
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:45 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

W8t maar totdat je verlieft bent, dan praat je wel anders
Wat denk je zelf

Anders zou ik er niet zo'n last van hebben hè.
some things you lose, and some things you just give away
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:27:50 #251
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57645056
ja gotver, waarom heeft iedereen een tong80 icoon
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_57651516
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef Alec690 het volgende:

Bottom line: Te veel denken; te weinig actie.
_0_
Vroegah toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten :+
(8) Others say reality is better than a dream, but I find it out the hard way, nothing is what it seems ...(8)
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:52:38 #253
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57651741
Vol verwachtingen geprobeerd haar "toevallig" tegen te komen en ge-smsd en gebeld om iets af te spreken. Zodanig dat ik ongemerkt (de ziekte die 'liefde' heet, maakt blind) te opdringerig werd en nu die sticker op m'n hoofd heb plakken.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57652003
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
Achter alles wat hij zegt een diepere betekenis zoeken.

Als je hem een dag niet spreekt (zonder dat je de reden weet) , denken dat er iets is gebeurd of denken dat hij met een ander meisje aan het daten is.

Smsjes typen naar hem de hele dag, zonder ze te sturen.

Dat ene smsje wel sturen en dan de hele dag kijken of hij reageert.

Als hij niet meteen reageert, denken wat die rede zou kunnen zijn. Vind hij me misschien toch niet zo leuk? Zou hij iets gehoord hebben van iemand waarop hij is afgeknapt?

Als er iets leuks gebeurd (rijbewijs halen, vakantie geboekt hebben), als eerste gedachte hebben; "oh, dat moet ik aan hem vertellen".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Owja, ik ben niet verliefd nu, maar dit zijn dingen die me bij vroegere crushes bezig hielden.
Dit, maar dan in plaats van jongetje een meisje.
pi_57652302
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit, maar dan in plaats van jongetje een meisje.
Wat dat betreft zijn jongens en meisjes gewoon gelijk als ze verliefd zijn. 1 Bonk hormonen
Vroegah toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten :+
(8) Others say reality is better than a dream, but I find it out the hard way, nothing is what it seems ...(8)
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:14:18 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57655613
Doe niet eens zo heel veel vreemds op het moment dat ik weet dat de verliefdheid dubbelzijdig is, enkel daarvoor lijk ik alles overhoop te gooien.
Spoken er ineens een boel scenario's door m'n hoofd heen, ga ik me druk maken om me kleding en hoe ik over kom, twijfel ik aan een boel dingen en vooral aan mezelf en ga ik alweer uit van het meest negatieve.
En over het algemeen was het allemaal weer niet nodig en deed ik een dag later gewoon weer zoals ik normaal gesproken ook deed.

Kan echt ineens zwaar verlegen raken en ik heb dan nogal de neiging om gewoon veel te blijven ouwehoeren, iets wat nou niet altijd gewenst is op bepaalde momenten natuurlijk.
Ligt er overigens wel aan op wie ik verliefd wordt, als het iemand is die ik al erg lang ken vallen een aantal 'problemen' wel weg, maar andere blijven of worden alleen maar erger versterkt.
pi_57656841
Edit: dubbel!

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2008 20:58:30 ]
pi_57656953
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij vindt jou leuk, jij vindt hem leuk... waarom dan ineens een spelletje gaan spelen? Is het een keer simpel, moet het toch weer moeilijk.

Wijven. .
Een staande ovatie voor deze opmerking.
pi_57675336
ik word helemaal para
pi_57677086
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef zquing het volgende:
steeds meer in R&P komen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:35:39 #261
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_57684488
Ik kwam vorige week allemaal bios/theatertickets tegen van een hele oude crush, en ik vond het frappant dat ik ze niet kon weggooien.
Uiteindelijk in een laatje gedaan. Volgend jaar nog eens proberen
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_57696888
- Telefoon onder je CRT-monitor leggen zodat je meteen kunt zien dat er een smsje binnenkomt aangezien het beeld dan begint te flikkeren
- Hele dag aan haar denken
- Overal wat achter zoeken
- Haar altijd missen
  maandag 31 maart 2008 @ 23:55:04 #263
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_57750797
Je op je 32e weer als een puber gedragen

-Alleen maar aan hem denken..
-Sneaky als niemand kijkt en foto van een foto van hem maken,deze als achtergrond instellen,de hele avond zitten turen naar je beeldscherm zodat je helemaal gek word van alle gedachtes aan hem
-Redenen zoeken om hem te sms-en,hopen dat ie terug smst,en als ie dat niet doet kansloos zitten twijfelen of je iets verkeerds hebt gezegd.
-Gewoon kansloos bezig zijn dus.. ... en tot op heden nog geen aktie durven ondernemen
pi_57756325
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Een staande ovatie voor deze opmerking. [ afbeelding ]
Ze zoeken gewoon de drama op.
Net als bij ruzie. De spanning moet er in zitten
[/quote]
pi_57769242
Verliefd zijn... hmpf
pi_57878294
Ik heb het weer te pakken volgens mij. Het gevoel dat je krijgt als ze al reageert op een e-mailtje
pi_57880241
Ik vond het verliefd zijn zelf eigenlijk al flink bizar. langste en irritantste trip ooit. Ik presteer nog beter met 5 bier op.
pi_57947870
Het is alleen naar als ik jaloers word, hoewel ik daar opzich niet snel last van heb.
Verder vooral pluspunten, behalve dat ik veel te veel afspraken afzeg en me verder van de rest van de wereld te weinig aan ga trekken. Bij eerdere vriendin wel eens mn vrienden half verwaarloosd. Probeer er nu meer op te letten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:14:46 #269
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_57988250
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Angi het volgende:
Verliefd zijn... hmpf
Verliefd zijn is opzich wel leuk, jammer dat ik zo'n negatief persoon ben en altijd aan 'het einde' ervan zit te denken. (Want dat komt er toch wel, vroeg of laat).
pi_57995284
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Verliefd zijn is opzich wel leuk, jammer dat ik zo'n negatief persoon ben en altijd aan 'het einde' ervan zit te denken. (Want dat komt er toch wel, vroeg of laat).
Volgende keer niet doen.
Wie weet is dat juist de gedachte die de relatie breekt, ze merkt het ook aan je gedrag omdat je je naar je gedachte gaan gedragen (let maar op jezelf hoe je je gedraagd bij wat voor soort gedachtes).
[/quote]
pi_58014699
verliefd zijn.. pff elke keer schijn ik weer vergeten te zijn hoe erg ik dan kan veranderen.. en lang niet alleen maar leuke dingen.

- echt de heeele dag aan hem denken, leuke smsjes verzinnen, en dan toch niet versturen "omdat je dan te opdringerig overkomt"
- hele dag op msn rondhangen en als -hij- online komt springt je hart meteen een paar slagen over, en dan vooral wachten totdat hij tegen jou begint te praten
- als hij een keer kortaf doet, of niet reageert, inderdaad meteen afvragen "ben ik toch niet leuk genoeg" of "heeft hij een andere meid ontmoet"
- als hij uitgaat ofzo meteen denken dat hij tijdens het uitgaan wel een leukere meid zal ontmoeten
- heel onzeker worden, over uiterlijk maar vooral innerlijk, ben ik wel spontaan genoeg? ben ik niet te jaloers? waarom vindt hij MIJ leuk?
- vriendinnen helemaal gek maken door de hele tijd over -hem- te praten en om allerlei advies te vragen
- maar ook veel meer aandacht aan je uiterlijk besteden
- en inderdaad op de raarste momenten gigantische kriebels in je buik omdat je aan -hem- denkt
- na een date nog een week of wat flashbacks hebben van alle leuke momenten
- heel onrustig slapen, veel dromen, en dan natuurlijk vooral over hem (bijvoorbeeld dat hij voor je neus vreemdgaat met een andere meid)

verliefdheid kan een bitch zijn.. main reason is omdat ik dan echt heel snel jaloers word (en toch echt m'n best doe het niet te erg laten blijken, maar dat lukt niet altijd..)
en ik ben dan ook liever niet verliefd (epic fail op dit moment...)
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  zondag 20 april 2008 @ 02:31:42 #272
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_58171527
Ik ben normal harstikke vrolijk, maar tijdens verliefdheid ben ik soms depri, met van die rare mood-swings. Hormonen ofzo. Heel vervelend als je tijdens een (vriendschappelijk) uitje met je crush opeens omslaat. Ik moest echt heel veel "happy thoughts" forceren voordat ik weer mijn fake-coole zelf was.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
pi_58171985
als het wederzijds lijkt zeg ik wat in me opkomt... mede omdat ik denk dat ik dat moet zeggen en dat de ander als het juist is het toch accepteert... vaak kom ik bedrogen uit...
ik vergeet die momenten makkelijk met de smoes... it wasn't meant to be...
maar misschien heb ik gewoon een slechte timing met mijn gedachten...
pi_58190268
Ja dit is echt een leuk topic
Ook ik ben verliefd en doe rare dingen

Hele dag telefoon controleren op sms- jes en de hele tijd msn aanstaan in de hoop dat hij on line komt.
Muziek afspelen die hij leuk vind (gelukkig hebben we een beetje dezelfde smaak).
Me hele huis opruimen, omdat hij langs komt om me op te halen voor een afspraakje.
Weinig eten omdat ik geen hap door me keel kan krijgen.
Zoveel over hem praten tegen andere(me buurmeisje zingt 32 jaar van doe maar elke keer als ze me ziet, en me beste vriendin noemt me puber)
Dagdromen over hem.
Hem laten winnen met een potje poolen.
Onzeker zijn of hij mij ook leuk vindt ,want ik durf het niet te vragen

Een keer bij een andere jongen op een sport gegaan om zo dicht mogelijk bij hem te zijn
pi_58192880
Als ik het echt te pakken heb...; achter alles iets zoeken Heel vervelend. Dus ook gewoon achterdochtig/jaloers worden.
  woensdag 23 april 2008 @ 21:35:25 #276
67670 Skv
Cynist.
pi_58265175
Ik heb het weer flink te pakken en merk nu al dat ik weer jaloers ga zitten zijn enzo.
Terwijl ik ook echt wel weet dat ze geen rare dingen gaat doen.
irritant.
pi_58269845
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb het weer flink te pakken en merk nu al dat ik weer jaloers ga zitten zijn enzo.
Uit je dat ook tegen haar of zit je jezelf gewoon op te vreten?
pi_58270019
Niet kunnen slapen (zoals nu)!
Geen trek hebben in eten.
Ik ben altijd enorm vergeetachtig, vergeet niet alleen spullen maar ook de helft van de zin en vraag me dan altijd hardop af waar ik het ook alweer over had.
Domme acties (bv uit het niets terwijl we staan te praten op haar kont slaan, Uiteraard kijkt zij nogal raar en zegt dan dat ik op haar kont sloeg, ik geef het toe en zeg dan ook dat ik niet weet waarom ik het deed)
Ik zeg dan ook enorm domme dingen die een potentiele vriendin niet wil horen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58275343
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Uit je dat ook tegen haar of zit je jezelf gewoon op te vreten?
In eerste instantie tegen mezelf, maar ben al twee keer redelijk over de zeik tegen haar gegaan. Niet geheel onterecht ook, maargoed. Vooral dat ik mezelf op zit te vreten is irritant, gaat vanzelf wel over denk ik, mochten we wat langer samen zijn..
  donderdag 24 april 2008 @ 13:53:27 #280
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58277850
In m'n eentje verliefd zijn:
- De meest kansloze excuses verzinnen om haar aandacht te krijgen.

Met z'n tweeen verliefd zijn:
- Elkaar gewoon een kwartier lang aanstaren, af en toe 'hoi' zeggen, langer staren en glimlachen, totdat ik zei: 'Wat doen we raar he?' waarop ze niet anders kon doen dan beamen en me in de armen vallen. Nog verliefder dan net daarvoor.
pi_58291967
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:51 schreef Coastertommm het volgende:
Als ik het echt te pakken heb...; achter alles iets zoeken Heel vervelend. Dus ook gewoon achterdochtig/jaloers worden.
Second that.

verder:
- ineens zin krijgen in reizen;
- haar constant missen;
- terug denken aan alle leuke momenten die we hebben gehad;
- nadenken of zij mij ook wel leuk vindt, confirmatie zoeken dus;
- obsessief foto's kijken
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:12:57 #282
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_58292192
ik heb nu net een vriendin, maar moet zeggen dat ik met beide benen nog behoorlijk op de grond sta
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:17:50 #283
11102 knep
Mountainfreak
pi_58292292
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef Lunar het volgende:

[..]

Second that.

verder:
- ineens zin krijgen in reizen;
- haar constant missen;
- terug denken aan alle leuke momenten die we hebben gehad;
- nadenken of zij mij ook wel leuk vindt, confirmatie zoeken dus;
- obsessief foto's kijken
Dat kan ik 1 op 1 kopieren .
pi_58293085
Ugh, dit soort topics moeten genegeerd kunnen worden zodat ik ze niet hoef te zien.

Must resist the urge to post here, anders sta ik straks echt te kijk.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
  vrijdag 25 april 2008 @ 01:23:57 #285
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58293252
En de sneue triestheid wat tegenwoordig mogelijk is: chatlogs teruglezen

'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  vrijdag 25 april 2008 @ 01:25:01 #286
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_58293260
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:07 schreef Falalalan het volgende:
Ugh, dit soort topics moeten genegeerd kunnen worden zodat ik ze niet hoef te zien.

Must resist the urge to post here, anders sta ik straks echt te kijk.
Kut. Deed ik het toch..
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  vrijdag 25 april 2008 @ 01:26:42 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58293270
Hele droom senarios bij elkaar dromen
Elke minuut van de dag mobieltje in de gaten houden
Op de meest bizarre tijden online te vinden zijn in de hoop dat er iemand online komt
constant vrolijk zijn
Zin in vakanties hebben
alsmaar giebelen enz enz enz
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_60061694
Ik heb ook de gewoonte om op vakanties snel verliefd te worden, met als gevolg:
- het hele resort/hotel aflopen om haar 'toevallig' tegen het lijf te lopen en even oogcontact te maken.
- op het strand zo dicht mogelijk in de buurt bij haar gaan zitten

En natuurlijk elke dag blij zijn als ze er uberhaupt nog is en nog niet terug naar huis is.
pi_60064726
Voor mij is dit topic juist totaal ónherkenbaar. Bljkbaar nog nooit verliefd geweest...
pi_60068761
- Realiteit uit het oog verliezen. Aangezien ik verliefd op haar ben: word iedereen natuurlijk verliefd op haar, en dan is het natuurlijk wachten tot er een betere is dan ik
- Grijnzen
- Het alleen maar over haar willen hebben
- Een kriebel in je buik hebben zodra je aan haar denkt..

Wat ik echt heb gedaan is 's avonds een van de laatste treinen naar haar nemen omdat ze sip keek over de cam en wel wilde dat ik zou komen. Moest de volgende dag werken dus de eerste trein terug (3 uur reizen).

Ik was echt zo'n typje die allemaal cadeautjes kocht en haar verraste ermee, maar dat vind ik toch wel een beetje creepy gedrag Je moet niet iemand aanbidden. Dus dat hou ik in !
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_60082347
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 01:23 schreef MichielPH het volgende:
En de sneue triestheid wat tegenwoordig mogelijk is: chatlogs teruglezen

Zo herkenbaar
pi_60082805
kotsen... ja... een niet leuk verliefdheids-bijeffect... toch tamelijk bizar!
  zondag 13 juli 2008 @ 22:21:59 #293
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_60084763
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast excuses
pi_60084863
Hm..

Ja hyves checken e.d.
pi_60085092
ik vond ooit dj promo leuk want hij vond dat leuk
en nirvana want dat vond een andere leuk
en nu hou ik opeens van awakenings muziek.. hm
  maandag 14 juli 2008 @ 08:46:12 #296
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60089712
Voornamelijk jaloezie en een grote glimlach

Maar ik word niet zo snel verliefd eigenlijk. Komt zelden voor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 14 juli 2008 @ 08:47:37 #297
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60089728
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vond ooit dj promo leuk want hij vond dat leuk
en nirvana want dat vond een andere leuk
en nu hou ik opeens van awakenings muziek.. hm
Karakterloze meisjes zijn lekker in bed
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 14 juli 2008 @ 08:49:11 #298
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60089738
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm..

Ja hyves checken e.d.
hmm, herkenbaar, doe ik nogsteeds bij mijn ex, maar daar word ik alleen maar Fucking opgefokt van
pi_60115906
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.

Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)

V.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60116027
quote:
Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Karakterloze meisjes zijn lekker in bed
Ik weet het.
pi_60120455
Hele dag eraan denken.
Idd ook chatlogs teruglezen (is alleen niet aan te raden te lezen op je werk als er pikante teksten instaan. Kan je voorlopig niet opstaan vanwege je tentje )
Sms's terug lezen.
Totaal niet productief zijn op mijn werk.
Uitkijken tot het volgende contact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')