quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:44 schreef Flatline____ het volgende:
Meisje waarvan ik het telefoonnummer niet had: iedere familie uit het telefoonboek met die achternaam bellen om te vragen of *ze* er ook was. En dan zeggen dat je je vergist had als je mis zat.....
Toen ik haar eindelijk te spreken kreeg was ze al gewaarschuwd door haar ongeruste oma
Is nooit wat geworden ook...
same herequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Pff ik zit momenteel precies in dezelfde situatie als in dat echt... vrouwen-topic..![]()
We zijn volgens mij gewoon veel te hard gegaan en ik had met mijn verliefde dwaze kop veel eerder op de rem moeten trappen..
Mja nu is het achteraf lullen en zit ik hier te peinzen..
edit: het zal wel met mijn bizarre gedrag tijdens de verliefdheid te maken hebben..![]()
En wat zei je tegen haar toen je haar eindelijk aan de lijn had?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:44 schreef Flatline____ het volgende:
Meisje waarvan ik het telefoonnummer niet had: iedere familie uit het telefoonboek met die achternaam bellen om te vragen of *ze* er ook was. En dan zeggen dat je je vergist had als je mis zat.....
Toen ik haar eindelijk te spreken kreeg was ze al gewaarschuwd door haar ongeruste oma
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:56 schreef arneaux het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt heel erg veel slaap nodig. Tijdens een een stage was ik zo verliefd op een meisje dat ik elke nacht maar 3 á 4 uur sliep en t nog zijn tol niet eiste. En dat 2 maanden lang ofzo.
Daarna tijd genoeg gehad om slaap in te halen, aangezien ze het 2 dagen voor kerst uitmaakte.
- O ja, telefoon 300 keer checken op smsjes.
- Véél (te veel) smsjes sturen
- Er meteen iets achter zoeken als ik niks terug krijg
- Romantische kutmuziek luisteren, zoals Hero - Toen ik je zag. Of vrolijke nummers van Acda en de Munnink.
Opzich zijn deze twee wel herkenbaar. Beide films zijn fenomenaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Z'n last.fm en facebook zijn ontzettend interessant en boeiend ()
En Eternal Sunshine of The Spotless Mind en Garde State kijken. HEEL vaak.
Hoe meten ze dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
En weet je wat nu het leuke is, volgens Psychologie Magazine is de stilleliefde 67% wederzijds.
Idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:05 schreef RealZeus het volgende:
Mijn bizarre gedrag is dat ik er gek van word.
Gek van onzekerheid, overal wat achter zoeken, stront en stront jaloers zijn , echt in paniek raken als het niet gaat zoals het zou moeten, onrustig zijn.
Echt, ik ben nog liever ziek dan verliefd.
jaquote:Op zondag 3 februari 2008 01:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Idd.
Hele nachten steeds aan d'r denk, en complete plannen bedenken hoe je het allemaal gaat aanpakken om d'r voor jezelf winnen, en jezelf in frustaties opvreten dat je d'r niet hebt. Bah, kankerverliefheid
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:Op zondag 3 februari 2008 01:38 schreef nozem het volgende:
Kan iemand haar gewoon opsluiten op een kamer zonder internet en de sleutel weggooien?
Vast bedankt.
omg..quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:44 schreef Flatline____ het volgende:
Het was zo:quote:
Van de stille liefdes die ze op gegeven moment hebben verteld waren er 67% wederzijds. Echt een heel klein aantal dus.quote:83% heeft zijn grootste stille liefde nooit opgebiecht. Van de mensen die hun stille liefde achteraf wél hebben opgebiecht, bleek het in 67% van de gevallen wederzijds te zijn geweest.
hahaha het is weird;) maar wel schattig:Pquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)
V.
Nou, als jel liefde zelf stil is heb je 2/3 kansquote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was zo:
[..]
Van de stille liefdes die ze op gegeven moment hebben verteld waren er 67% wederzijds. Echt een heel klein aantal dus.
ik mis vast iets, maar 67 van 100 is toch een behoorlijk aantal. Het gaat er niet om dat die overige 17% het had opgebiecht... maar of het wederzijds was.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was zo:
[..]
Van de stille liefdes die ze op gegeven moment hebben verteld waren er 67% wederzijds. Echt een heel klein aantal dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
Dit topic van begin tot eind doorlezen.
Ja maar je vergeet dat mensen het waarschijnlijk alleen opbiechten als de kans groot is dat de ander ook gevoelens heeft. Als ze al vrienden waren ofzo. Ik bedoel, die jongen die je soms in de bus tegenkomt maar nooit mee praat ga je niet ineens de liefde verklaren.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nou, als jel liefde zelf stil is heb je 2/3 kansToch al wat
Ja maar je weet niet of het wederzijds is als je het niet opbiecht. Dus, alleen 67% van die 17% was dus wederzijds. Zo staat het in de bron iig.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:02 schreef klc12 het volgende:
[..]
ik mis vast iets, maar 67 van 100 is toch een behoorlijk aantal. Het gaat er niet om dat die overige 17% het had opgebiecht... maar of het wederzijds was.
Royal sadness.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
InderdaadKijken of er niet tóch een goeie tip erges tussen staat
Verliefdheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |