Uit je dat ook tegen haar of zit je jezelf gewoon op te vreten?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Skv het volgende:
Ik heb het weer flink te pakken en merk nu al dat ik weer jaloers ga zitten zijn enzo.
In eerste instantie tegen mezelf, maar ben al twee keer redelijk over de zeik tegen haar gegaan. Niet geheel onterecht ook, maargoed. Vooral dat ik mezelf op zit te vreten is irritant, gaat vanzelf wel over denk ik, mochten we wat langer samen zijn..quote:Op donderdag 24 april 2008 01:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uit je dat ook tegen haar of zit je jezelf gewoon op te vreten?
Second that.quote:Op zondag 20 april 2008 23:51 schreef Coastertommm het volgende:
Als ik het echt te pakken heb...; achter alles iets zoekenHeel vervelend. Dus ook gewoon achterdochtig/jaloers worden.
Dat kan ik 1 op 1 kopierenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef Lunar het volgende:
[..]
Second that.
verder:
- ineens zin krijgen in reizen;
- haar constant missen;
- terug denken aan alle leuke momenten die we hebben gehad;
- nadenken of zij mij ook wel leuk vindt, confirmatie zoeken dus;
- obsessief foto's kijken
Kut. Deed ik het toch..quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:07 schreef Falalalan het volgende:
Ugh, dit soort topics moeten genegeerd kunnen worden zodat ik ze niet hoef te zien.
Must resist the urge to post here, anders sta ik straks echt te kijk.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:23 schreef MichielPH het volgende:
En de sneue triestheid wat tegenwoordig mogelijk is: chatlogs teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast excuses
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
Karakterloze meisjes zijn lekker in bedquote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vond ooit dj promo leuk want hij vond dat leuk
en nirvana want dat vond een andere leuk
en nu hou ik opeens van awakenings muziek.. hm
hmm, herkenbaar, doe ik nogsteeds bij mijn ex, maar daar word ik alleen maar Fucking opgefokt vanquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)
V.
Ik weet het.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Karakterloze meisjes zijn lekker in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |