abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2008 @ 23:54:03 #226
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56538260
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:47 schreef MLI het volgende:
Nog een aanvulling, een speciaal nummer dat me aan hem doet denken, compleet grijs draaien .
Been there done that.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56539158
Honderden euro's uitgegeven om indruk op dr te maken. Hoe triest.
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 01:08:20 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_56539330
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:32 schreef snorfiets het volgende:
VAAG

Ik had vanavond een etentje waar 'zij' dus ook was. Geen probleem..

Lekker aan een biertje, babbeltje, niets speciaals...

Krijgen we eten (luxe, iets met tomatensoep, en daarna iets met varkenshaas) word ik ineens heel beroerd...

Ging echt bijna over mijn nek..

Liet het niet echt merken, aangezien het etentje betaald werd en ik niet zo onbeschoft/mongolisch over wil komen, maar dit is nu al de tweede keer dat het mij overkomt dat ik plotseling echt misselijk word als ik aan tafel met 'deze meid' zit te eten. Voor de rest nog nooit meegemaakt..

Heel irritant en wat zou het zijn?
Zenuwen ofzo?
Dat heb ik dus ook echt altijd... Van tevoren weten dat je met haar gaat eten, best wel honger hebben, maar op het moment zelf krijg ik echt geen hap door mijn keel. Vraagt ze ook nog: "heb je geen honger of zo?" Zij heeft het eten al lang op terwijl ik pas op de helft ben... En ook van tevoren denken waar je het over gaat hebben en op het moment dat je met haar dan ergens zit, weinig weten te vertellen. Achteraf in de auto op de terugweg denk ik dan weer: "ow dat en dat had ik haar nog moeten vertellen" Ik kan heel onhandig worden op zo'n momenten.

Als ik verliefd ben ga ik ook ineens veel dingen doen die ik normaal uit zou stellen zodat ik steeds iets te doen heb, bang dat ze anders gaat denken dat ik een saai leven heb...
Don't let my username fool you...
pi_56562434
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:13 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

!!!

ook dat kan je bij mijn posts optellen... Vooral dat Acda / Munnik, telefoon stond er vol mee
Mja, dat smsen/wachten op sms is onder andere ook een oorzaak van dat te weinig slapen denk ik zo
Hier ook, maar het heeft wel iets opgeleverd. Of het echt daar door kwam dat weet ik niet
pi_56563646
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:47 schreef MLI het volgende:
Nog een aanvulling, een speciaal nummer dat me aan hem doet denken, compleet grijs draaien .
En wat ik nu heb en eerder nooit: ik ben veel emotioneler. Bij sommige nummers krijg ik tranen in mijn ogen. Het slaat echt nergens op.
pi_56565045
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja maar je vergeet dat mensen het waarschijnlijk alleen opbiechten als de kans groot is dat de ander ook gevoelens heeft. Als ze al vrienden waren ofzo. Ik bedoel, die jongen die je soms in de bus tegenkomt maar nooit mee praat ga je niet ineens de liefde verklaren.
[..]

Ja maar je weet niet of het wederzijds is als je het niet opbiecht. Dus, alleen 67% van die 17% was dus wederzijds. Zo staat het in de bron iig.
quote:
83% heeft zijn grootste stille liefde nooit opgebiecht. Van de mensen die hun stille liefde achteraf wél hebben opgebiecht, bleek het in 67% van de gevallen wederzijds te zijn geweest.
Dan kan je het leuk hebben over magere 17%.
Maar wie zegt die van de 83% niet wederzijds is?
Je kan toch allebei denken dat degene niet van je houdt en bang bent het op te biechten
Dus dan nog als zouden ze het opbiechten zal het wel op 50-70% liggen dat het wederzijds was.

Sommige die moeten het gewoon vertellen en doen het gewoon.

Ik wil jou es zien als je enorm verliefd bent en zonder het te weten ze het ook op jou is.
Dat biecht je niet makkelijk op hoor
Kan ook zijn dat ze duidelijke hints van elkaar kregen en de ander het wel dus zou begrijpen bij het opbiechten en alles hetzelfde bleef.

Meeste kan ook bang zijn voor afwijzing of dat ze het juist verkloten en het te tijd geven in de hoop dat het wat wordt.

Zo kan je door blijven gaan, dus je kan er van uit gaan dat dit onderzoek niet compleet is en hou met maar op de 2/3 kans op wel en 1/3 op niet.

Die andere 1/3 kon het ook voor zichzelf verneuken en het ontkennen, omdat ze er de ballen niet voor hadden

Maar wie ben ik ook om dat te zeggen

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjibble op 06-02-2008 17:35:49 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56569329
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef Knevelt het volgende:

[..]

- De plaats waar ze vandaan komt aanbidden
- Op ieder signaal van haar extreem reageren
- Als het de verkeerde kant opgaat: geen hap door mn keel kunnen krijgen tot misselijkheid aan toe
- Kortaf zijn tegen ouders/vrienden/kennissen en het nergens over willen hebben
- Absoluut niet kunnen leren of concentreren op andere dingen (handig in een tentamenweek)
- Om negen uur naar bed gaan en om 03:00 uur pas in slaap kunnen vallen
- Verzinnen hoe ik haar de dag erna zal aanspreken, en vervolgens op het moment supreme toch niet durven of ervan afwijken
Dat klinkt zooooooo bekend
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_56573616
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:08 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook echt altijd... Van tevoren weten dat je met haar gaat eten, best wel honger hebben, maar op het moment zelf krijg ik echt geen hap door mijn keel. Vraagt ze ook nog: "heb je geen honger of zo?" Zij heeft het eten al lang op terwijl ik pas op de helft ben... En ook van tevoren denken waar je het over gaat hebben en op het moment dat je met haar dan ergens zit, weinig weten te vertellen. Achteraf in de auto op de terugweg denk ik dan weer: "ow dat en dat had ik haar nog moeten vertellen" Ik kan heel onhandig worden op zo'n momenten.

Als ik verliefd ben ga ik ook ineens veel dingen doen die ik normaal uit zou stellen zodat ik steeds iets te doen heb, bang dat ze anders gaat denken dat ik een saai leven heb...
Dat laatste

Vooral grappig als je elkaar aan de telefoon hebt, maar niet tegen elkaar zegt dat je elkaar eigenlijk heel graag wilt zien, omdat je je het gevoel hebt dat jeje opdringt ...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56583382
Oeh, een nieuwe voor mij: Cliche smsjes sturen. . "Ik moest even aan je denken" enzo.
pi_56583805
Ik stuurde wel eens smsjes die voor iemand anders bestemd waren
Vlak daarna stuurde ik 'sorry, die was voor iemand anders bedoeld'
En vlak daarna stuurde ik weer 'onee, ik deed het eigenlijk een beetje express :S'

x
pi_56598087
Veel aan haar denken. Nerveus worden voor een afspraakje
Voor de rest niet ergens last van.

Voor de mensen die zoveel op MSN kijken, installeer MSN plus. Dan kun je een optie aanzetten, die een melding geeft als iemand online komt. Kun je er een liedje aanhangen ofzo, waardoor je aan haar/hem moet denken.
2 vliegen in één klap.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:48:07 #237
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_56610940
altijd het gevoel alsof mn telefoon trilt
derp
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:54:45 #238
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_56611088
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En wat ik nu heb en eerder nooit: ik ben veel emotioneler. Bij sommige nummers krijg ik tranen in mijn ogen. Het slaat echt nergens op.
Oh, dat heb ik altijd. Maar ik ben dan ook een emotionele jongen met ergens toch meditteraans bloed, dat scheelt misschien. Maar heb het vooral moeilijk met strijkers op een of andere manier. Vind ik zo mooi dak moe huilen.

Nou ja. Voor de rest ben ik niet verliefd, geloof ik. Wel zoiets. Maar niet verliefd. Het is lente zeker?

Wel eens een liefdesbrief geschreven... van zes kantjes... met een ceedee erbij. Stiertjes, hè . Kzal wel erg overweldigend en daardoor haast irritant zijn als ik verliefd ben. Ik geloof dat ik mezelf ken
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_56612935
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Oeh, een nieuwe voor mij: Cliche smsjes sturen. . "Ik moest even aan je denken" enzo.

Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56613012
Heerlijk herkenbaar topic
Patat Friet
pi_56614160
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:48 schreef centenbakkie het volgende:
altijd het gevoel alsof mn telefoon trilt
je zit in mn active topics te lurken of niet?

Die nieuwe meid vind ik trouwens niet mis
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56629339
Vorige meid die ik leuk vond:

- veel afgevallen tot mijn ideale gewicht
- sporten
-gezonder leven
- veel sociaal activiteiten ondernemen

En ja, het werkte positief. In de zin van... eerst totaal geen interesse in mij, later zeer veel. Maar ik heb het zelf weer verpruts met een andere meid die ik ondertussen was tegengekomen.

Ik voelde me niet goed genoeg voor haar, en na bovenstaande voelde ik me juist té goed voor haar.
pi_56632966
Na het horen dat ze slakkenoverlast heeft in haar achtertuin meteen het eerste vliegtuig richting Afrika pakken. Vervolgens in een boetiek in Mogadishu een AK47 aanschaffen voor een tientje en een aardappel. Daarna weer terug naar Nederland om de slakken stuk voor stuk een onewaytrip naar het hiernamaals te bezorgen.
purpose and will versus modern machine
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:51:41 #244
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56633447
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef stricken het volgende:
Na het horen dat ze slakkenoverlast heeft in haar achtertuin meteen het eerste vliegtuig richting Afrika pakken. Vervolgens in een boetiek in Mogadishu een AK47 aanschaffen voor een tientje en een aardappel. Daarna weer terug naar Nederland om de slakken stuk voor stuk een onewaytrip naar het hiernamaals te bezorgen.
Juiste topic?
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_57637944
Oké... ik ga dit geweldige topic weer een schopje geven.

Ben sinds gister weer eens hopeloos verliefd en kan mijn ervaringen direct hier neer dumpen. Eerst even korte voorgeschiedenis:

Vorige week meisje leren kennen, niet teveel aan gedacht afgelopen week. Vond haar al wel direct leuk. Gister meid weer gezien. Had zichzelf opgedut, veel meer dan vorige week. Even de kat uit de boom gekeken, maar aan het eind van de avond mezelf ervan overtuigd dat ze het voor mij had gedaan. Teveel positieve signalen, en die toch niet willen zien.

Hier komen ze dan:

- Momenten van enorme focus afgewisseld met totaal geen concentratie op m'n werk.
- Alle communicatiemiddelen (Mobiel, MSN, Hyves, Mail) ziekelijk in de gaten houden.
- Terugdenken aan de momenten dat we samen waren.
- Foto's van haar bekijken. (Hyves) Net zo lang totdat ik zo onderhand elke pixel op m'n netvlies heb gebrand.
- 'S avonds niet kunnen slapen van de chaos in je hoofd. (Dit gaan we doen! Dit ga ik regelen! BIOS!! Hoe aan te pakken? Vind ze me eigenlijk wel leuk? Wat te doen... Wat zal ze nu doen. Zal ik nog SMS'en etc.)
- 'S ochtends brak zijn, maar toch gemotiveerd door de gedachte aan diegene.
- Totaal geen behoefte hebben aan de normale chitchat van m'n ouders.
- Doemscenarios bedenken wanneer ik geen instant reactie terug krijg.
- Bedenken hoe het zal zijn als we een relatie zouden hebben.
- Hele dag met een glimlach rondlopen, mensen vertellen over je liefde, advies inwinnen (als het maar over haar gaat!)
- Alles of niets scenario ontwikkelen in je mind; relatie is hemel, blauwtje is hel.
- Raar gevoel in je buik hebben (lijken wel echt vlinders!) Daardoor geen honger, geen trek, geen behoefte aan versnapperingen.
- Teveel 'als dit, als dat' denken.
- Geen zin meer hebben om je te concentreren op alles wat buiten HAAR valt.
- Wat MLI perfect onder woorden bracht; hoe mezelf te profileren tegenover haar?

Bottom line: Te veel denken; te weinig actie.

Het ergste is altijd dat ik gewoon 200% zekerheid moet hebben van wederzijdse liefde voordat ik actie ga ondernemen. Heb hierdoor al zoveel zien mislukken. Met deze wijsheid hoop ik het nu écht anders te doen. Heb mezelf als deadline gesteld om uiterlijk dit weekend een date te regelen, minstens.

Niet voor niets dat al mijn relaties voort komen uit dames die het lef hadden om mij te vragen. Die ik vervolgens even later (2 dagen tot 3 maanden) weer uit maakte.

Verliefdheid is een ziekte. Maar ook wel weer nice.
pi_57640482
Goed geschopt.

Ik doe gewoon helemaal niks meer, als ik verliefd ben. Tot nu toe hebben de mannen bij wie ik me wél zo kwetsbaar op durfde te stellen, me enkel gebruikt en anderszins pijn gedaan dus ik durf me niet meer bloot te geven als het om gevoelens gaat.

Bizar toch, en dom natuurlijk. Hoe te veranderen, ik niet weet. Wil het dit keer van zijn kant laten komen dus ik kijk hem eens diep in de ogen (zolang als ik kan zonder door mijn weke knieën te zakken ), lach eens lief en hoop dat hij de eerste stap wil zetten. Ik denk niet dat ik het nog eens kan verhapstukken om zo hard op mijn ziel getrapt te worden. Helaas is karma wel een klootzak want ik krijg geregeld liefdesverklaringen en zelfs brieven (allemaal nieuw voor me) maar nooit van hem.
some things you lose, and some things you just give away
pi_57641860
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 07:30 schreef Ms.Poes het volgende:
Goed geschopt.

Ik doe gewoon helemaal niks meer, als ik verliefd ben. Tot nu toe hebben de mannen bij wie ik me wél zo kwetsbaar op durfde te stellen, me enkel gebruikt en anderszins pijn gedaan dus ik durf me niet meer bloot te geven als het om gevoelens gaat.
W8t maar totdat je verlieft bent, dan praat je wel anders
BlaBlaBla
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:59:49 #248
122997 zquing
Drama Junk
pi_57643169
steeds meer in R&P komen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57643500
Alleen weten waar ze werkt en elk filiaal afbellen en mailen om met haar in contact te komen...
Ergens denken dat dat romatisch is, maar dat is het alleen in films, haha Ik had der wel gevonden, maar niks geworden natuurlijk.

schaam me nog dood als ik eraan terug denk
pi_57643793
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:45 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

W8t maar totdat je verlieft bent, dan praat je wel anders
Wat denk je zelf

Anders zou ik er niet zo'n last van hebben hè.
some things you lose, and some things you just give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')