in belgie enkel halfvolle te vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Volle chocolademelk van de Aldi heeft zekersteweten tegen de 1000kcal per liter. Misschien heb je de halfvolle choco gehad?
De 2e? Of was de eerste nog niet helemaal over?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:33 schreef ivosnivo het volgende:
En we hebben de 2e longontsteking van deze maand te pakken
Nice, wat betaal je daar voor?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef LedZep het volgende:
Naar verwachting komt er dinsdag 32kg gietijzer naar me toe.
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:51 schreef Videopac het volgende:M.b.t. bulken om veel calorieen binnen te krijgen:
Is het wel goed om je energie veel uit suikers (liters chocomelk) of verzadigde vetten (volle melk, cake) te halen?
Aangezien je hem als aanvulling op barbelltraining gaat gebruiken lijkt mij 20kg meer dan genoeg. Vooral als je aan KB conditioning gaat denken.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef no-look het volgende:
Ik wil ook nog steeds zo'n ding bestellen. Zit zelf aan 20 of 24 kg te denken. Wat denk jij LedZep? Ik kan een dumbell van 32 kg boven m'n kop tillen, voor zoverre dat vergelijkbaar is.
kickquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
in belgie enkel halfvolle te vinden![]()
maar cécémel is volgens mij ook halfvol heur..
waar haalt chocomelk z'n kcals trouwens vandaan? zitten die dan in die cacao is dat door de vele suikers die ze erbij kappen?
Dat is ook goed mogelijk. Heb de eerste x veel te lang doorgelopen. Ben nooit ziek, tot ik 1ste kerstdag geen lucht meer kreeg en naar het ziekenhuis moestquote:Op zondag 20 januari 2008 12:51 schreef Videopac het volgende:
[..]
De 2e? Of was de eerste nog niet helemaal over?
Mijn suggestie bij ziekte: rust, rust, rust totdat het helemaal over is.
Sterkte ermee...
--
M.b.t. bulken om veel calorieen binnen te krijgen:
Is het wel goed om je energie veel uit suikers (liters chocomelk) of verzadigde vetten (volle melk, cake) te halen?
yumquote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef LedZep het volgende:
[ afbeelding ]
Naar verwachting komt er dinsdag 32kg gietijzer naar me toe.
Ik dacht eerder aan Gerard Joling.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef LedZep het volgende:
Peter Beense
98,5kg bij 1.90m. Gewicht is gelijk aan 1-2 maanden geleden, alleen wel met iets minder vet nu.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef ConQuestador het volgende:
@Videopac: jouw prestaties zijn ongeveer gelijk aan de mijne, hoeveel weeg je momenteel (bij welke lengte) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |