The facts don't lie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:18 schreef Tommy_808 het volgende:
ik vrees dat er veel mensen wat overenthousiast zijn over hem
Zou ik aub de naam mogen weten van de persoon op foto nr 9 van boven naar beneden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:02 schreef LedZep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De invasie der brute fysieken is begonnen in deel 78.
O jawel hoor, vind het ook wel leuke foto's en filmpjes om te zien. Denk alleen dat dat beter tot zijn recht komt in een apart topic.quote:
waarom.. ga je'm uitvragen??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zou ik aub de naam mogen weten van de persoon op foto nr 9 van boven naar beneden?
niks mis met chocomel. Heerlijk spul met aardig wat kcal'squote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Devlinsect het volgende:
* chocomel in je dieet om aan te komen![]()
* cake in je dieet om aan te komen![]()
* Sander 170
Een pak suiker, cacoapoeder en een klomp met boter in een mixer ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef no-look het volgende:
[..]
niks mis met chocomel. Heerlijk spul met aardig wat kcal's
Leg eens uit wat er mis is met chocomel pre/during workout dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een pak suiker, cacoapoeder en een klomp met boter in een mixer ook.
"Ja, ik eet twee zakken chips en een pak met chocomel. Want ik moet aan mijn caloriën komen en wil graag betere prestaties leveren in en naast de sportschool anders heb ik niet genoeg energie".
Volgens mij was er eerder in deze topicreeks al te spraken gekomen dat een combinatie van eiwitten en koolhydraten er toe leidt dat beiden beter opgenomen worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:56 schreef Baffer het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er mis is met chocomel pre/during workout dan?
Ik zie het als cheaten als ik niet aan mijn aantal kcal kom dus sta ik geregeld 's avonds om 22.00 nog pannenkoeken te bakken en pakken volle melk naar binnen te gieten rond die tijd doordeweeks. Mijn totaal aantal eiwitten dat ik binnen krijg op een dag zit wel goed altijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een pak suiker, cacoapoeder en een klomp met boter in een mixer ook.
"Ja, ik eet twee zakken chips en een pak met chocomel. Want ik moet aan mijn caloriën komen en wil graag betere prestaties leveren in en naast de sportschool anders heb ik niet genoeg energie".
Jongen je leest het helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Devlinsect het volgende:
* chocomel in je dieet om aan te komen![]()
* cake in je dieet om aan te komen![]()
* Sander 170
Buiten het feit dat je al meerdere malen hebt laten zien dat je daadwerkelijks niets van training en voeding afweet en je op dit moment wéér belachelijk aan het maken bent, vraag ik me af of je jezelf nou ook echt gelooft en denkt dat je slim bent, of dat je diep van binnen wel weet dat je nonsens aan het uitkramen bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
Ik mix altijd twee zakken Wokkels met water en whey. Ideaal.
Door de koolhydraten en vetten worden de eiwitten langzaam opgenomen. Ik heb niet voldoende geld om me echt bezig te houden met eten en zo kom ik toch aan mijn caloriën!
Nou bedankt voor je nuttige info, aardig van je.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
Ik mix altijd twee zakken Wokkels met water en whey. Ideaal.
Door de koolhydraten en vetten worden de eiwitten langzaam opgenomen. Ik heb niet voldoende geld om me echt bezig te houden met eten en zo kom ik toch aan mijn caloriën!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |