quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
leuke wedstrijd nac-ajax
Neuh.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet er bij jou niet staan,
Mooi helder bier in me maag
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Silva al binnen?
nou dat kan je vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zal Ajax flink moeten gaan betalen.
Morgenavond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:17 schreef Morendo het volgende:
Wanneer is de loting trouwens voor de volgende ronde van de Amstel Cup?
Iedereen die hetzelfde bij jou doetquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maarja, wie neemt jou nou serieus
I knowquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Iedereen die hetzelfde bij jou doet![]()
Wat een stelletje boeren zijn het toch ook he.. ongelooflijk..quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wij staan bovenaan
http://www.youtube.com/watch?v=rQ97VnEDm18
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wij staan bovenaan
http://www.youtube.com/watch?v=rQ97VnEDm18
Wij deden het ook bij WII maargoed bij hun klinkt het als stront.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat een stelletje boeren zijn het toch ook he.. ongelooflijk..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij deden het ook bij WII maargoed bij hun klinkt het als stront.
volgens mij wordt de naam Boulahrouz hier al 1,5 jaar genoemdquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maare.. om ff het lijstje bij te houden van mogelijke namen..
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
en dat gaat nog wel lang duren denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wordt de naam Boulahrouz hier al 1,5 jaar genoemd
Bron: VI, TC Tubantia, Telegraafquote:Het is vandaag de beurt aan Orlando Engelaar om in de picture te staan. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf staat de middenvelder van FC Twente in de belangstelling van Ajax, dat hem per direct wil overnemen.
De club uit Enschede heeft echter al laten weten dat over een vertrek niet te praten valt. De Tukkers willen hun ambities voor dit seizoen niet op het spel zetten en een vertrek van de 28-jarige middenvelder zou een zware aderlating zijn voor het team van Fred Rutten.
De geboren Rotterdammer is een vitale pion in het systeem van de Tukkers en schopte het vorig jaar zelfs tot het Nederlands elftal. Het contract van de oud-speler van NAC en RC Genk loopt nog door tot volgend jaar zomer.
RTL7 live dacht ik?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef Dynia het volgende:
Ben benieuwd, hopelijk willen ze wel even wat goedmaken tegen NAC...:) Is het nog ergens op TV te zien voor deze teletekst supporter?...:)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Gewoon veel te veel betalen voor een speler die Ajax niet beter maakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef Nashje het volgende:
Engelaar. Tsja. Wat is Martin een luie flikker. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Fredje Bouma, Royston Drenthe, Ooijer, Alves(quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Boulah? Komt niet, loos gerucht. Constantin? Is dat ooit een gerucht geweest? Hebben we dat niet gewoon zelf bedacht? Engelaar? Mja, blijkbaar. Dan had ik liever El Ahmadi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Bouma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Fredje Bouma, Royston Drenthe, Ooijer, Alves(). Ajax moet de geldbuidel maar eens opentrekken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |