quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
leuke wedstrijd nac-ajax
Neuh.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet er bij jou niet staan,
Mooi helder bier in me maag
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Silva al binnen?
nou dat kan je vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zal Ajax flink moeten gaan betalen.
Morgenavond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:17 schreef Morendo het volgende:
Wanneer is de loting trouwens voor de volgende ronde van de Amstel Cup?
Iedereen die hetzelfde bij jou doetquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maarja, wie neemt jou nou serieus
I knowquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Iedereen die hetzelfde bij jou doet![]()
Wat een stelletje boeren zijn het toch ook he.. ongelooflijk..quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wij staan bovenaan
http://www.youtube.com/watch?v=rQ97VnEDm18
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:05 schreef RijstNatie het volgende:
Wij staan bovenaan
http://www.youtube.com/watch?v=rQ97VnEDm18
Wij deden het ook bij WII maargoed bij hun klinkt het als stront.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat een stelletje boeren zijn het toch ook he.. ongelooflijk..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij deden het ook bij WII maargoed bij hun klinkt het als stront.
volgens mij wordt de naam Boulahrouz hier al 1,5 jaar genoemdquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maare.. om ff het lijstje bij te houden van mogelijke namen..
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
en dat gaat nog wel lang duren denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wordt de naam Boulahrouz hier al 1,5 jaar genoemd
Bron: VI, TC Tubantia, Telegraafquote:Het is vandaag de beurt aan Orlando Engelaar om in de picture te staan. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf staat de middenvelder van FC Twente in de belangstelling van Ajax, dat hem per direct wil overnemen.
De club uit Enschede heeft echter al laten weten dat over een vertrek niet te praten valt. De Tukkers willen hun ambities voor dit seizoen niet op het spel zetten en een vertrek van de 28-jarige middenvelder zou een zware aderlating zijn voor het team van Fred Rutten.
De geboren Rotterdammer is een vitale pion in het systeem van de Tukkers en schopte het vorig jaar zelfs tot het Nederlands elftal. Het contract van de oud-speler van NAC en RC Genk loopt nog door tot volgend jaar zomer.
RTL7 live dacht ik?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef Dynia het volgende:
Ben benieuwd, hopelijk willen ze wel even wat goedmaken tegen NAC...:) Is het nog ergens op TV te zien voor deze teletekst supporter?...:)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Gewoon veel te veel betalen voor een speler die Ajax niet beter maakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef Nashje het volgende:
Engelaar. Tsja. Wat is Martin een luie flikker. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Fredje Bouma, Royston Drenthe, Ooijer, Alves(quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Boulah? Komt niet, loos gerucht. Constantin? Is dat ooit een gerucht geweest? Hebben we dat niet gewoon zelf bedacht? Engelaar? Mja, blijkbaar. Dan had ik liever El Ahmadi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Boulahrouz
Constantin
Engelaar
Iemand nog aanvullingen?
Bouma?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Fredje Bouma, Royston Drenthe, Ooijer, Alves(). Ajax moet de geldbuidel maar eens opentrekken
.
Op zich hebben we gewoon een kampioenselftal:quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
nee man, we hebben mensen zat om het resultaat van de afgelopen jaren te evenaren!.
De beker.
Grafhonden dat bestuur, allemaal.
Zul je zien dat ze tegen Ajax 200% geven en we gelijk spelen.quote:Been: "Ik heb gevraagd of ik door moet gaan"
16 januari 2008
De sportieve crisis bij NEC bereikte dinsdag een voorlopig dieptepunt. In de achtste finale van de KNVB beker was FC Zwolle met 0-2 te sterk voor de Nijmeegse formatie, die in de Eredivisie ook al maandenlang bar slecht draait.
Na afloop van de desastreus verlopen wedstrijd tegen de nummer twee van de Jupiler League was Been des duivels. "Dit was een wanvertoning van mij en mijn team", brieste hij tegen Omroep Gelderland. "Iedereen heeft 500 euro boete gehad. En er gaan kopjes vallen. Wie zie je wel tegen Ajax, komende zondag. De fans zijn terecht boos. Het gaat hun net zo aan het hart als mij."
Been, die eerder dit seizoen zijn contract bij NEC nog verlengde, overweegt nu om zijn functie neer te leggen, zo heeft hij zijn spelers laten weten. "Ik heb weer gevraagd aan de spelers of ik door moet gaan. Nu is het menens."
Aanvoerder Peter Wisgerhof had geen verklaring voor de totale off-day van zijn team. "We zijn nog nooit slechter geweest dan vandaag. Dit was dramatisch. Ik snap er niets van. Dit is het dieptepunt van mijn carrière", stamelt de verdediger.
Ook het eerste wat ik gisteren dachtquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tegen Ajax 200% geven en we gelijk spelen..
Ik heb precies zo'n zelfde gevoel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze tegen Ajax 200% geven en we gelijk spelen..
Afgelopen Vrijdag tegen Twente speelden ze ook bijzonder goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde gevoel.
Hier nog een. Het lijkt wel alsof elke slecht presterende club met spitsen die nooit scoren tegen Ajax wat kan halen. Excelsior, Sparta, Willem II (bijna)quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde gevoel.
Theoretisch wel, in de praktijk ligt dit meestal anders. Helaas.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, ook als clubs tweehonderd procent geven, moet je als Ajax zijnde de wedstrijd gewoon winnen.
Dat lag meestal anders, in de periode 1997-2007.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Theoretisch wel, in de praktijk ligt dit meestal anders. Helaas.
Je hebt gelijk. Nieuwe voornemensquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat lag meestal anders, in de periode 1997-2007.
We hebben nu tien jaar ondermaats gepresteerd, de weg naar boven zal toch wel weer eens ingeslagen worden?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nieuwe voornemens
Suarezquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:42 schreef Urquhart het volgende:
Engelaar
Van Geel, we zoeken een verdediger! En kijk alsjeblieft eens verder dan De Wedstrijden zondagavond om 19:00 uur
quote:Ajax-fan in cel Dubai
woensdag 16 januari, door Ajax400, HG, 09:35u, De Telegraaf
Ajax-fan Roger zucht in een kerker in Dubai omdat op de luchthaven een brokje hasj van twee gram is gevonden in zijn broek.
Het was een cadeautje voor de allerliefste papa van Nederland: een vijfdaagse reis naar Dubai, inclusief ticket voor de voetbalwedstrijd Ajax-VfB Stuttgart, twee weken geleden.
Maar de Almeerse vader van een ongeneeslijk zieke dochter maakte een fatale blunder: in zijn spijkerbroek zat een oud brokje hasj van 2 gram, straal vergeten en zelfs al twee keer mee gewassen in de wasmachine. Nu wacht hij in een ondergronds cellencomplex in Dubai op een celstraf van minimaal vier jaar.
Roger Richardson (38) uit Almere kreeg het uitstapje van zijn familie om even de zinnen te kunnen verzetten na twee loodzware jaren na de geboorte van zijn zwaar gehandicapte dochtertje Achanty, die talloze malen is geopereerd aan haar waterhoofd. Zijn vrouw had het hem nog expliciet gevraagd voor z'n vertrek, of hij écht geen softdrugs in zijn kleding had.
'Nee, ben je gek', antwoordde de horecamedewerker, 'ik heb al mijn zakken gecontroleerd', waarna hij vertrok met een kameraad in een auto naar het vliegveld in Frankfurt, om vandaar naar Dubai te vliegen. 'Hij rookt af en toe 's avonds als hij door alle stress om de gezondheid van zijn jongste dochter niet kan slapen, dan loopt hij met de hond buiten en neemt een paar trekjes', vertelt zijn moeder Mies Berning-Richardson uit Amsterdam.
Op 5 januari was Richardson bijna bij de vliegvelduitgang.
Mja. Het is toch te genant voor woorden? Zelfs ik als gewone liefhebber kan zo een handjevol talentvolle spelers die noemen die uit kleinere competities komen, en dus vast niet zo gek veel moeten kosten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Suarez
Aissati
Schone
Meeuwis
Amrabat
El Ahmadi
Perez
Silva
Klavan
Velthuizen
Engelaar
Kosten: elke zondagavond een bord chinees, puntzak friet of broodje shoarma op de schoot.
Je kan ook gewoon zeggen dat je begin 70 en midden 90er jaren gewoon 2 uitzonderlijke periodes gedraaid hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben nu tien jaar ondermaats gepresteerd, de weg naar boven zal toch wel weer eens ingeslagen worden?
Gewoon vanaf 2008, het jaar dat de aartsrivaal honderd jaar wordt, gaan we weer knallen. Landstitel en KNVB-beker worden binnengesleept, grote talenten breken door en topspelers worden aangetrokken. Vanaf dit jaar gaat Ajax weer eens laten zien waarom het nog altijd bekend staat als grote club!
Klopt, maar over iedere club kan je het dan zowel positief als negatief brengen, ook over jullie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je begin 70 en midden 90er jaren gewoon 2 uitzonderlijke periodes gedraaid hebt
quote:Kenneth Perez is terug waar hij thuishoort
Amsterdam, 16 jan 2008
Kenneth Perez zorgde op de laatste dag van 2007 voor wereldnieuws in Nederland. Hij zette zijn handtekening onder een contract bij Ajax, de club waar hij een paar maanden eerder nog afscheid van had genomen.
Dubai, 6 januari. Achter de grote glazen ramen van het Jumeirah Emirates Towers Hotel schittert in de verte de Perzische Golf. Hier hangt de geur van laptops, maatpakken en contractbesprekingen, maar sinds Ajax heeft ingecheckt ook een beetje de geur van voetbal. Het is dag drie van het trainingskamp. De Ajacieden hebben vanochtend getraind en bereiden zich voor op een vrije middag. Kenneth Perez heeft voordat hij met zijn collega’s Dubai gaat verkennen, nog wel even tijd om terug te blikken op de afgelopen avond. ,,Of het een typische Perez-goal was?", herhaalt hij de vraag in de luxueuze Cigar Lounge. ,,Was dat maar waar. Dat zou betekenen dat ik ze altijd zo zou maken."
Ajax speelde tegen Internazionale zijn eerste wedstrijd van het Mohammed bin Rashid Football Championship (Dubai Cup). Perez startte tegen de Italianen in de basis. Gewoon op nummer tien, achter de spitsen. In de zeventiende minuut van zijn tweede leven als Ajacied ramde hij de bal van ruim twintig meter het doel in en zette hij Ajax op 1-1. ,,Natuurlijk is het leuk als je bij je rentree meteen een stempel op de wedstrijd kunt drukken", zegt hij. ,,Ik was ook blij dat ik na afloop gewoon weer over voetbal kon praten. Na al dat geouwehoer over randzaken was het daar wel weer eens tijd voor."
Inderdaad was er de afgelopen periode weer genoeg commotie rondom Perez. Op 31 december werd bekend dat hij PSV zou verlaten om per direct terug te keren naar Ajax. Een spraakmakende transfer want een paar maanden eerder was hij nog vertrokken uit Amsterdam Zuidoost om bij PSV aan de slag te gaan. ,,Ik kan me best voorstellen dat er veel over deze transfer gezegd en geschreven is, want zoiets gebeurt natuurlijk niet zo vaak."
Perez vertrok bij Ajax omdat hij - zacht uitgedrukt - niet op één lijn zat met trainer Henk ten Cate. PSV-trainer Ronald Koeman zag het wel zitten in de Deen en haalde hem naar Eindhoven. Perez begon als vaste waarde in Eindhoven, maar toen Koeman naar Valencia vertrok en Jan Wouters het roer overnam, belandde hij op de bank. ,,Wouters legde me keurig uit waarom ik niet speelde. Dat kon ik wel waarderen. Ik bleef gewoon mijn best doen en de laatste wedstrijden speelde en scoorde ik ook gewoon weer." De interim-trainer van PSV was niet de oorzaak van het vervroegde vertrek. Het lag meer aan de clubleiding. ,,Zij maakten duidelijk dat ze voor mijn positie genoeg mensen hadden en wel wilden meewerken aan een transfer."
Die motie van wantrouwen bracht het één en ander in een stroomversnelling. Martin van Geel hoorde via via dat Perez weg mocht bij PSV. De technisch directeur van Ajax peinsde, overlegde, peinsde nog een beetje, overlegde nog iets meer en besloot het erop te wagen. Hij informeerde of Kenneth terug wilde komen bij Ajax. Waarom ook niet? Ajax was op zoek naar een nieuwe nummer tien, Perez is een uitstekende nummer tien. En bovendien: tussen Ajax en Perez is er nooit een conflict geweest.
Perez was gecharmeerd van de interesse van Ajax en zette alles even rustig op een rijtje. ,,Het was een kwestie van de plussen en de minnen tegen elkaar afwegen. Wat de grootste min was? Dat ik de club natuurlijk nog maar net had verlaten. Natuurlijk moet je je dan afvragen of het verstandig is om terug te komen." De plussen hadden duidelijk de overhand. ,,Ik heb gewoon iets met Ajax", zegt hij. ,,Altijd gehad en daar is ook nooit iets aan veranderd. In het voetbal is niets zeker - ik ben daar misschien wel het beste voorbeeld van- maar normaal gesproken is Ajax mijn laatste club. En daar ben ik best trots op. Ik hou van het shirt, van alles om de club heen. Ook het publiek in de ArenA spreekt me aan; lekker kritisch, altijd meer willen. Zo zit ik zelf ook wel een beetje in elkaar. Alleen, er is natuurlijk wel een grens. De supporters moeten altijd achter alle spelers blijven staan. Nu hoor je wel eens dat sommige Ajacieden liever uit dan thuis zouden spelen. Ik weet niet of dat waar is, maar van uitfluiten wordt niemand beter."
Perez voelt zich in ieder geval na drie dagen in Dubai al weer helemaal thuis binnen de selectie. ,,Op trainingskamp wen je heel snel weer aan elkaar want je trekt de hele dag met iedereen op. En ik ben maar heel even weggeweest, ik ken bijna iedereen nog van de club." Toen hij zich vrijdag bij de ArenA meldde werd hij meteen goed opgevangen door zijn collega’s. ,,De reacties van de spelers waren heel positief. Dat maakt ook wel duidelijk dat ik bij Ajax niet zo’n vervelende jongen was als vaak wordt gesuggereerd." Aan Perez kleeft inderdaad het stempel ‘lastig’. Hij weet dat meningen in het mediacircus van de voetballerij snel worden gevormd, maar stoort zich er wel af en toe aan. ,,Je hoort bijvoorbeeld vaak dat ik overal een basisplaats eis", legt hij uit. ,,Nou, dat is gewoon een leugen. In de voetballerij bestaat niet zoiets als een basisplaats. Zoiets wordt door één iemand de wereld ingeslingerd en iedereen neemt het klakkeloos over."
Bij Ajax is behoorlijk veel veranderd in de periode dat Perez bij PSV speelde. Natuurlijk is er een nieuwe trainer. ,,Adrie Koster maakt een goede indruk op me", zegt Perez. ,,Je merkt dat hij veel ervaring heeft. Ik heb nu een paar dagen met hem gewerkt en heb het gevoel dat het goed klikt tussen ons." Perez kan niet zeggen of de spelersgroep sterker of zwakker is dan de spelersgroep van vorig seizoen. ,,Er zijn een paar grote spelers vertrokken. Wesley Sneijder bijvoorbeeld, hij was heel belangrijk voor het team. Maar je moet niet te veel vergelijken, je moet je concentreren op het hier en nu. Met deze groep moeten we voor het kampioenschap gaan. We staan slechts drie punten achter. Als iedereen de wil heeft om te winnen, en dan heb ik het over de échte wil om te winnen, dan kunnen we heel sterk voor de dag komen. Ik zal er in ieder geval alles aan doen om Ajax succes te brengen. Ik ben eerzuchtig. Dat werkt niet altijd in mijn voordeel, maar het heeft me wel
Met papier wordt je geen kampioen. Ajax is absoluut één van de favorieten, maar veel valt of staat met de aanwezigheid van de dragende spelers. Als een paar van die jongens (opnieuw) geblesseerd raken of tegen een lange schorsing aan lopen, dan wordt het nog een lastig verhaal. Het gaat weer een spannend competitieslot worden, denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich hebben we gewoon een kampioenselftal:
[ afbeelding ]
Ach man, drugs meenemen naar zo'n land, dan vraag je er gewoon om hoor..quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
niet echt om te lachen..... het zal je gebeuren....
"Omdat je hasjiesj had gesmokkeld, zit je in een Dubaise cel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, drugs meenemen naar zo'n land, dan vraag je er gewoon om hoor..
Jij gaat toch ook niet met je Ajax sjaal het f'noord home in?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vak 410 van Ajax verhuist naar zuidzijde
Geplaatst op 09-01-2008 20:33 door Daan de Vries
De sfeervakken 409 en 410 van de Amsterdam arenA zullen vanaf de ingang van komend competitie seizoen op een andere plek te bewonderen zijn. Ajax heeft ervoor gekozen het vak te verplaatsen naar de zuidzijde.
beetje laat maar dit vind ik toch wel goed nieuws. Nu nog de gracht en die gehandicapten weg achter de goal en dan heb je gewoon een goede sfeer
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, drugs meenemen naar zo'n land, dan vraag je er gewoon om hoor..
Jij gaat toch ook niet met je Ajax sjaal het f'noord home in?
Zou dat de reden zijn van het eventuele aantrekken van Engelaar? De spoeling op het middenveld is ook gering. Al ligt de prioriteit toch bij de verdediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Met een degelijke verdediging is het zeker een kampioenselftal, maar de spoeling is gewoon veels te dun daar.
Niet om hem nou af te zeiken hoor, vind het wel lullig. Maar dat zou ik natuurlijk ook zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , lullig voor hem , maar ook al wist hij het niet (zoals hij zelf zegt) , toch een beetje eigen schuld
Geweldig, ik heb sinds gisteravond 11 uur dikke koorts en koppijn naar ze malle moer, maargoed ga ook maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef Noshiba het volgende:heb nog griep als de tering maar ga toch maar naar breda
De L van Langzaam?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu snap ik die usericon van Duvelduvel
3 jaar niet gespeeld omdat hij hartproblemen had, dat klinkt toch wel ernstig. Als ik Jansen was zou ik kappen met voetbal. Dadelijk speelt die bij Ajax en gaat die van zn stokkie en heeft Van Geel het gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet Ajax de gok maar nemen met Machael Jansen van Vitesse? Een verdediger die voor zijn hartproblemen in de belansgtelling van Ajax stond, Feyenoord zou hem nu transfervrij willen overnemen, dus waarom Ajax niet? Zoveel salaris zal hij niet vangen, dus een dure gok is het niet.
Moeten we weer rouwen enz, dat moet we niet hebben nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
3 jaar niet gespeeld omdat hij hartproblemen had, dat klinkt toch wel ernstig. Als ik Jansen was zou ik kappen met voetbal. Dadelijk speelt die bij Ajax en gaat die van zn stokkie en heeft Van Geel het gedaan
Als aankoop voor de breedte misschien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kruiswijk? Als we toch spelers van Groningen over willen nemen, hij is komende zomer transfervrij.
Nee, lijkt mij niet geschikt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Kruiswijk? Als we toch spelers van Groningen over willen nemen, hij is komende zomer transfervrij.
RIP Ton. X voor je naam uit respect.quote:Ton Ojers per direct weg bij RTV NH
Wegens wanbeleid van de directie van RTV Noord-Holland stopt Ton Ojers met onmiddellijke ingang met zijn analyses bij het succesvolle en veelbesproken programma NH Sport op vrijdag en zondag. Ton is tot de conclusie gekomen dat hij zijn werkzaamheden niet meer kon voortzetten.
De reden voor zijn besluit is het wanbeleid van de directie. De heren Zaal en Binnendijk worden hierbij in het bijzonder genoemd.
Voor vele een vaste prik op zondag. Na een wedstrijd van Ajax, en de samenvattingen te hebben bekeken altijd afstemmen op lokale zender RTV-NH. Hier gaf local hero Ton Ojers zijn visie op het voetbal in de provincie. Altijd origineel, en met een flinke dosis humor. Ton sprak het nooit uit, maar zag Ajax altijd als ''zijn'' club! Ben je het ook niet eens met de gang van zaken, laat dan je ongenoegen blijken. Dat kan op het volgende adres :
http://www.rtvnh.nl/reacties/index.asp?forumid=68
Enkele uitspraken van Ton:
Je hebt scheidsrechters die laten zelfs een polonaise uit de hand lopen.
Over Tottenham die Urby wil hebben:
"Als ik van Geel was geweest had ik hem roeiend naar de overkant gebracht".
Matthijs: "Hij heeft 1x met het Nederlands Elftal meegedaan."
Ton: "Nee, twee keer. De eerste en de laatste keer."
De ME staat met naaldhakken en dildo's de meute weg te slaan, wat een watjes.
Zondar dat traangas was die wedstrijd ook al om te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |