abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:13:39 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56110367
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56110396
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef Yildiz het volgende:
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
pi_56110883
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.

Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

Maar dit kan natuurlijk gewoon. Foutje, bedankt. Niks aan de hand hoor mensen .

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:49:44 #84
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56111285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Zullen we ff een paar mailtjes sturen aan PvdA politici met een soortgelijke tekst? Kijken of ze zich bedreigt voelen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:32:36 #85
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56112351
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
pi_56113262
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?
Uhm, de rest van de brief, ja. Er staat namelijk niet: Val dood, bekeer je tot de Islam, jullie zijn de allochtonen. En ik heb die context aangegeven.
quote:
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook
Dat geef ik niet toe, .
pi_56115849
Samenvattend:
Dit soort briefjes kunnen dus ook straffeloos naar pvda deel- raads leden?
De PvdA vind het al straf genoeg, dat men dit nu van haar weet, hoe ze is ?
De man in kwestie deed geen aangifte terwijl dit makkelijk kan ? OF:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Bottomline, de pvda ziet het nu al door de vingers.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56115963
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook

NEE natuurlijk is zij niet representatief voor alle moslims maar ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen doen en laten en dus moet ze gewoon de gemeente uitgegooid worden, mits de PvdA geen al te erg gezichtsverlies wil lijden.
Ze zit niet in een bestuur. En wat ik elders al opmerkte:
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zo'n dreigend mailtje ontvangen lijkt me best spannend. Maar een dreigmail met spelfouten moet hard aankomen. Ik zou een mailtje terugsturen.
Verder vraag ik me af waarom dat mailtje zo veel ophef veroorzaakt. Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie te verwijderen? Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 17-01-2008 23:30:55 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56116188
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie wordt verwijderd?
Kan niet, zelfs met een strafblad of veroordeling blijf je raadslid.
Wat wel kan is dat de pvda haar liever ziet gaan, maar die zien haar liever blijven kennelijk, het is allemaal heel gewoon namelijk.
Ik zou aangifte tegen haar gedaan hebben, wonderlijk dat de ontvanger dit niet doet maar wel mazzel voor de pvda.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56116588
Respect!
pi_56117723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef fokthesystem het volgende:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Wie schendt wat? Huh? Hoe dan ook, als je als burger communiceert met een politicus, over politiek, op welke wijze dan ook geformuleerd, dan kun je, als politicus, verwachten dat briefgeheim in dit geval niet geldt.
pi_56121790
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:06:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56121838
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
EN wat blijkt maar weer eens, volkomen terecht.

Ik hoop dat ze nooit meer iets anders te horen/lezen krijgt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:52:32 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56122562
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
pi_56122917
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:15:40 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56123016
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
In de verenigde staten, bijvoorbeeld, worden artsen vandaag nog steeds bedreigd door mensen die sterk tegen abortus zijn. Daar zaten vroeger ook aanslagen met explosieven tussen. Maargoed, haal er maar even bij dat het in Nederland niet gebeurt, dan heb je gelijk.
pi_56127847
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef sneakypete het volgende:
Niets menselijks is mij vreemd, maar:

Ga koken mens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56127928
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.

Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid. in Nederland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56128001
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:27:08 #100
pi_56128178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
Geeft duidelijk aan dat religieuze mensen in het buitenland gewelddadiger zijn dan in het seculiere Nederland.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 20 januari 2008 @ 12:22:47 #101
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_56174053
Volgens de PvdA website, Rotterdam, is zij overigens raadslid. (Ipv deelraadslid)

Het mailtje van Parblue dat haar triggerde was eigenlijk een samenvattingkje van een ... Koran les!

Hier is het mailtje waardoor ze op eerlijk ging:

-------------------------------------------------------------
aan ism_bouchra@hotmail.com, [adressen overige geadresseerden weggelaten]
datum 13 jan. 2008 12:43
onderwerp Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door gmail.com

Okay Pala van de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland:

'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de
democratie'.
'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'
zaterdag 12 januari 2008

Het Nederlands Dagblad,
De telegraaf
-------------------------------------------------------------
bron: http://tinyurl.com/2otkmz
  zondag 20 januari 2008 @ 12:27:24 #102
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
  zondag 20 januari 2008 @ 12:28:30 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56174168
Wat een heerlijk onduidelijk gebrabbel van de Telegraaf weer.
pi_56243595
quote:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1989541.ece
PvdA’ster dubbel in de fout
Door DÉNIS VAN VLIET; VIDEO ERIC BORSJE EN ALI HASELHOEF

ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili blijkt haar naam te hebben gezet onder een petitie van de moslimbeweging Hizb ut-Tahrir.

MEER VIDEO

Bouchra Ismaili tijdens het spoeddebat.
Deze beweging verwerpt de democratie en predikt bomaanslagen. Desondanks mag Ismaili van haar partij aanblijven als deelraadslid in Charlois, zo bleek gisteravond tijdens een spoeddebat over haar gedragingen.

Ismaili is in opspraak sinds zij afgelopen weekeinde een haatmail verzond aan een man die haar had geattendeerd op uitspraken van Hizb ut-Tahrir. De fractie van Leefbaar Rotterdam heeft informatie boven water weten te halen waaruit blijkt dat zij datzelfde weekeinde ook nog eens een petitie ‘tegen het lasteren van de islam’ heeft getekend. ,,Daar is op zich niks mis mee, ware het niet dat het gaat om een petitie van de in veel landen verboden Hizb ut-Tahrir,’’ aldus fractievoorzitter Ronald Tol van Leefbaar Rotterdam in Charlois.

Op Leefbaar Rotterdam na namen alle partijen in de deelraad genoegen met de excuses die Ismaili maakte voor haar misdragingen. ,,Door mijn gedrag is de Rotterdamse moslimgemeenschap in verlegenheid gebracht en dat had niet mogen gebeuren,’’ aldus het raadslid, dat overigens nog geen excuses heeft aangeboden aan de man die zij per e-mail heeft dood gewenst.

Ismaili ondertekende de petitie van Hizb ut-Tahrir met de zinnen ‘Het word tijd ons te ontdoen van een cultuur die onze islam beschadigt en de ware schoonheid van de islam uitdragen. Alleen zo zullen wij groeien in onze islam.’

Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.
pi_56244240
quote:
Ismaili ondertekende de petitie van Hizb ut-Tahrir met de zinnen ‘Het word tijd ons te ontdoen van een cultuur die onze islam beschadigt en de ware schoonheid van de islam uitdragen. Alleen zo zullen wij groeien in onze islam.’
Geeft niks, knuf kroel. Kopje thee er bij? Koekje?

En het maar gek vinden dat steeds meer mensen het volkomen zat zijn dat dit soort achtelijke figuren de hand boven het hoofd wordt gehouden. En het nog gekker vinden dat die mensen op partijen als de PVV gaan stemmen in de hoop dat die wel korte metten maken met dit soort idioten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_56244687
quote:
Fractievoorzitter Peter Diepenhorst van het CDA vindt de ophef rond Ismaili zo overtrokken dat hij zich de afgelopen dagen naar eigen zeggen heeft geschaamd om Nederlander te zijn.
Ach, het lijkt mij persoonlijk wel wenselijk dat politici ten eerst nog enige vorm van beschaafdheid en eloquentie bezitten en ten tweede de beginselen van de democratische rechtsstaat onderschrijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56244730
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Wokkel het volgende:

Als het andersom was en bijvoorbeeld een raadslid had iets dergelijks geschreven over de Islam, dan was Rotterdam te klein geweest voor deze mensen. Met een maat meten werkt toch beter dan met twee maten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_56245395
quote:
Zou Diepenhorst zich ook schamen om Nederlander te zijn als gevolg van de ophef over Wilders?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:12:05 #109
pi_56245415
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Wokkel het volgende:

[..]
Ze is dus tegen vrijheid van meningsuiting.
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:19:48 #110
17205 Profesor
I have a dream!
pi_56245643
quote:
Extremistisch raadslid mag blijven
ROTTERDAM - Het Rotterdamse deelraadslid Bouchra Ismaili (PvdA) mag gewoon blijven. Ook nadat ze geconfronteerd werd met een tweede uitglijder.

Ze heeft namelijk ook een petitie van de extremistische moslimorganisatie Hizb Ut Tahrir ondertekend. In eerste instantie ontkende ze dit dinsdagavond tijdens een speciaal debat.

De organisatie is in veel landen verboden omdat ze te radicaal zijn. Ismaili ondetekende toch een petitie van HUT. Een organisatie die onder andere vindt dat Nederland toe is aan een flinke bomaanslag.

De PvdA'er was al in opspraak door een haatmail die zij stuurde. Daarin schreef ze onder andere "Vuile gek, wij blijven hier, val dood", "Jij bent een zielige duivelaanbidder" en "Jullie zijn hier de allochtonen".

Maar Ismaili bood haar excuses aan en daarmee was de kous af voor de meeste fracties in de deelraad. Ze blijft gewoon zitten, aldus RTV Rijnmond.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_56245708
Ik steun haar.
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:26:21 #112
pi_56245823
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
Ik steun haar.
Jij bent ook tegen vrijheid van meningsuiting? Ik mag niet zeggen dat alle religies onzin zijn voordat het bestaan van God/Allah is bewezen?
pi_56245956
Ja.
pi_56246544
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56246600
Het meest schandalige vind ik dat ze zich eigenlijk alleen maar heeft verontschuldigd aan de Moslimgemeenschap. Ze rept met geen woord over de bevolking van Rotterdam of de adressaat van haar mailtje

"ik schaam mij voor de moslimgemeenschap" (oid)
Voor mij is dat "Entgleißung" nummer 3

Dat de PvdA deze dame niet schorst of roieert bewijst alleen maar hoe ongelovelijk deze partei de weg kwijt is.
pi_56246750
quote:
Ze heeft namelijk ook een petitie van de extremistische moslimorganisatie Hizb Ut Tahrir ondertekend. In eerste instantie ontkende ze dit dinsdagavond tijdens een speciaal debat.
Ah kijk, ook nog een snufje Alzheimer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:14:32 #117
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56247034
quote:
Welkom in Telegraafkoppenland.

Het blijven domme missers van het raadslid, maar die telegraafkoppen kan je toch niet serieus nemen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_56247104
Tja als mensen boos zijn schrijven ze wel eens dingen die ze denken en menen, In dit geval geeft ze haar oprechte mening op een niet politieke wijze, eng, heel eng...
Maar.... verbaast me niks.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:25:16 #119
pi_56247265
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef Monidique het volgende:
Ja.
Lekker duidelijk antwoord. Je bent zeker een gelovige.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:33:32 #120
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247452
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
Ik steun haar.
... en mij kan het niet boeien als je door een auto geraakt word en je ruggengraat verbrijzeld wordt en je de laatste momenten van je leven in pijn moet doorbrengen wetende dat je een beschamende zwakke dood aan het sterven bent.

kijk eens aan, het is geen doodsverwensing, ik bedoel, ik wil je niet dood hebben ofzo, maar ach, ALS het zou gebeuren, stel nou dat, MOCHT je verdrinken in je eigen uitwerpselen als een goddeloos varken, sjah, dan zal ik er niet rouwig om zijn. Natuurlijk laat ik een krokodillentraantje, maar verder voel ik niet echt veel voor.

Semantiek, is het niet geweldig?

En met een keertje "sorry" zeggen, dan ben ik natuurlijk van alle blaam gezuiverd, ook al heb ik niets fout gedaan.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')