abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56109568
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gut-gut-o-gut. Wat een stemmingmakerij weer. Ja, dat schreef zij, alleen is ze geen wethouder, maar dit is wel behoorlijk uit de context gehaald. "VAL DOOD" had ze tegen die schrijver, die ene "vuile gek". Het is slechts een advies je tot de Islam te bekeren, ja, dat is haar keuze. En met 'JULLIE' heeft ze het over een of andere ongedefiniëerde groep waarvan de schrijver kennelijk deel uitmaakt, die kennelijk veruit in de minderheid is tegenover de normale redelijke Nederlanders, die wél tolerant en ontwikkeld zijn.

Sja, geen verheffende e-mail. Wat stond eigenlijk in het originele bericht van de onbekende Rotterdammer?
Context?
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook

NEE natuurlijk is zij niet representatief voor alle moslims maar ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen doen en laten en dus moet ze gewoon de gemeente uitgegooid worden, mits de PvdA geen al te erg gezichtsverlies wil lijden.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:52:56 #77
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56109832
quote:
Spoedberaad om uitspraken in dreigmail Ismaili

De fractie van Leefbaar Rotterdam (LR) heeft de deelraad Charlois bijeengeroepen voor een spoedvergadering. De partij wil dat de PvdA afstand doet van de uitlatingen van deelraadslid Bouchra Ismaili.

'De uitspraken van Ismaili zijn racistisch', vindt LR-fractievoorzitter Ronald Tol. 'De PvdA neemt op geen enkele manier afstand van de uitspraken van Ismaili.' Tol hoopt in het spoeddebat meer over het standpunt van de PvdA in deze kwestie te weten te komen.

Val dood
Het deelraadslid van de wijk Charlois had geantwoord op een e-mail waarin gewezen werd op uitspraken van de moslimorganisatie Hizb ut-Tahrir. Deze beweging verwerpt de democratie en predikt bomaanslagen.

De van oorsprong Marokkaanse politica reageerde in een vlaag van woede, waarbij ze termen gebruikte als 'val dood' en 'je hebt je ziel verkocht'.

Oliedom
In een reactie op de ophef rondom de mail van Ismaili zei Peter van Heemst, PvdA-fractievoorzitter in de Rotterdamse gemeenteraad, dat het beantwoorden van haatmails 'oliedom' is. Volgens Van Heemst heeft Ismaili spijt van haar reactie. Slim vindt de fractievoorzitter haar optreden niet. 'De afzenders van de mail zullen in hun handen wrijven. Dit is wat zij willen.'

Volgens Van Heemst zijn er twee personen die honderden gemeente- en deelraadsleden met zogenaamde stookmail overladen. De mail waarop Ismaili antwoordde was van een van hen afkomstig. Alle PvdA-medewerkers in Rotterdam was geadviseerd niet te reageren op de e-mails.

SpoeddebatDe Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft Kamervragen aangekondigd over de mailwisseling.

Het spoeddebat van de Rotterdamse deelraad Charlois heeft dinsdagmiddag plaats in Ahoy. De vergadering is in principe openbaar, tenzij de voorzitters van de verschillende fracties in de deelraad anders besluiten.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56109959
"val dood' vind ik trouwens niet zoooo'n erge uitspraak. Ik zeg wel ergere dingen als ik kwaad ben.
"bekeer je tot de islam" is WEL een reden om iemand accuut uit een partij te flikkeren die religieus neutraal behoort te zijn.
pi_56110187
Als wilders dergelijke uitspraken zou doen viel bijna heel NL over hem heen.

De naam "wilders" bezorgt al menigeen het schuim al op de bek.
pi_56110366
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

De naam "wilders" bezorgt al menigeen het schuim al op de bek.
Een vrouw met een hoofddoek ook.
Een man met een bomerjack ook.
Een man met een duur pak ook.

That's life.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:13:39 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56110367
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56110396
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef Yildiz het volgende:
Dat is eens wat anders dan een Jehova-getuige.
Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
pi_56110883
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.

Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid.
Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

Maar dit kan natuurlijk gewoon. Foutje, bedankt. Niks aan de hand hoor mensen .

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:49:44 #84
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56111285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je als burger zo'n mailtje naar een raadslid van een (deel)gemeente stuurt schat ik de kans vrij hoog in dat je diezelfde dag nog van je bed wordt gelicht wegens 'ernstige bedreigingen'...

M.i. is het echt te zot voor woorden dat een politica die dit soort mailtjes verstuurt niet met een hele grote boog de betreffende partij wordt uitgekiept.
Zullen we ff een paar mailtjes sturen aan PvdA politici met een soortgelijke tekst? Kijken of ze zich bedreigt voelen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:32:36 #85
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56112351
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
pi_56113262
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?
Uhm, de rest van de brief, ja. Er staat namelijk niet: Val dood, bekeer je tot de Islam, jullie zijn de allochtonen. En ik heb die context aangegeven.
quote:
geef gewoon effe toe dat dit mens reuzefout zit en niet thuishoort in een democratisch bestuur waar dan ook
Dat geef ik niet toe, .
pi_56115849
Samenvattend:
Dit soort briefjes kunnen dus ook straffeloos naar pvda deel- raads leden?
De PvdA vind het al straf genoeg, dat men dit nu van haar weet, hoe ze is ?
De man in kwestie deed geen aangifte terwijl dit makkelijk kan ? OF:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Bottomline, de pvda ziet het nu al door de vingers.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56115963
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Context?

NEE natuurlijk is zij niet representatief voor alle moslims maar ze is wel verantwoordelijk voor haar eigen doen en laten en dus moet ze gewoon de gemeente uitgegooid worden, mits de PvdA geen al te erg gezichtsverlies wil lijden.
Ze zit niet in een bestuur. En wat ik elders al opmerkte:
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zo'n dreigend mailtje ontvangen lijkt me best spannend. Maar een dreigmail met spelfouten moet hard aankomen. Ik zou een mailtje terugsturen.
Verder vraag ik me af waarom dat mailtje zo veel ophef veroorzaakt. Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie te verwijderen? Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 17-01-2008 23:30:55 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56116188
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze is geen wethouder, maar deelraadslid. Is het van publiek belang om een deelraadslid dat blijkbaar ontoerekeningsvatbaar verklaard wil worden uit haar positie wordt verwijderd?
Kan niet, zelfs met een strafblad of veroordeling blijf je raadslid.
Wat wel kan is dat de pvda haar liever ziet gaan, maar die zien haar liever blijven kennelijk, het is allemaal heel gewoon namelijk.
Ik zou aangifte tegen haar gedaan hebben, wonderlijk dat de ontvanger dit niet doet maar wel mazzel voor de pvda.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_56116588
Respect!
pi_56117723
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef fokthesystem het volgende:
Hij schend het briefgeheim, want ook pvda-deelraadslid bedreigingen vallen daaronder?
Wie schendt wat? Huh? Hoe dan ook, als je als burger communiceert met een politicus, over politiek, op welke wijze dan ook geformuleerd, dan kun je, als politicus, verwachten dat briefgeheim in dit geval niet geldt.
pi_56121790
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Jehovas zitten niet in de politiek en zijn los hiervan net zulk afschuwelijk als orthodoxe moslims.
Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:06:38 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56121838
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ze kreeg dagelijks hatemail, dat staat in het artikel. .
EN wat blijkt maar weer eens, volkomen terecht.

Ik hoop dat ze nooit meer iets anders te horen/lezen krijgt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:52:32 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56122562
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit gehoord van bomaanslagen gedaan door jehovas.

Dat ze vervelend zijn vooral op zondagochtend is totaal van een andere orde.
Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
pi_56122917
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Abortusklinieken enzo? Dat waren geen Jehova's, dat waren Christenen. Zoals wij alle moslims op een hoop gooien, horen Jehova's ook bij Christenen.
Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:15:40 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56123016
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach ja stom van me, in NL en vooral wereldwijd zijn heel wat abortusklinieken door kamikazeacties opgeblazen.
In de verenigde staten, bijvoorbeeld, worden artsen vandaag nog steeds bedreigd door mensen die sterk tegen abortus zijn. Daar zaten vroeger ook aanslagen met explosieven tussen. Maargoed, haal er maar even bij dat het in Nederland niet gebeurt, dan heb je gelijk.
pi_56127847
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef sneakypete het volgende:
Niets menselijks is mij vreemd, maar:

Ga koken mens
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56127928
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Gabry het volgende:
Haar volledige bericht:
[..]

bron: Het Vrije Volk
Waar overigens ook de rest van de correspondentie valt terug te vinden.

Dat mens moet naar een psychiater. Ze hoort helemaal niet thuis bij de overheid. in Nederland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56128001
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:27:08 #100
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56128178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoeveel bomsaanslagen door moslims hebben we hier gehad dan ? Vreemd dat je zelf wel een dergelijk argument gebruikt als je die van een ander onredelijk vindt.
Geeft duidelijk aan dat religieuze mensen in het buitenland gewelddadiger zijn dan in het seculiere Nederland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')