daar geloof ik wel in, en denk dat natasia geen zin meer in meedewerking had,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef wie.. het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor contract ze getekent hebben zal wel iets hebben gestaan over verdere medewerking tot einde goude kooi wie weet..
goed idee!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef schatje het volgende:
Die schilders mogen ook wel weer een keer langs komen. Check die witte muren bij het plasma enzo. Echt erg.
Ik heb Lieke trouwens een kaartje gestuurd. Een screenshotje van d'r benen bont en blauw door die aanranding met de vraag of ze wel zeker weet of het niets persoonlijks was.
Klopt. Vaak ben je contractueel verplicht om 'tenminste x dagdelen ter promotie van ...[programma]... te agenderen, binnen een periode van x maanden'.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef miesy het volgende:
Top op!![]()
[..]
daar geloof ik wel in, en denk dat natasia geen zin meer in meedewerking had,
en daarom met alle plezier lieke voor der kop sloeg zodat ze gediskwallificeert werd
van het spel en niet meer mee hoefde te werken. je merkte duidelijk aan haar dat
ze het, bijv, huub niet gunde om daar als verliezer weer de kooi in te moeten gaan.
Maak van je hart geen moordkuil en vertel eens verhalen over je oude klasgenoot!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef Franneh het volgende:
Het lijkt wel of Brian gespietst is aan die paal op die cap.
Zag nog een oude klassenfoto van mijn klas/school met Amanda.. toen had ze nog haar eigen bos haar.
Irritant ventje die ricardo trouwens.
Kan je die niet even plaatsen die fotoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef Franneh het volgende:
Het lijkt wel of Brian gespietst is aan die paal op die cap.
Zag nog een oude klassenfoto van mijn klas/school met Amanda.. toen had ze nog haar eigen bos haar.
Irritant ventje die ricardo trouwens.
SEW is wel een mooie afkorting voor een contract waarbij je verschrikkelijk genaaid wordt....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Vaak ben je contractueel verplicht om 'tenminste x dagdelen ter promotie van ...[programma]... te agenderen, binnen een periode van x maanden'.![]()
Heb het oude BB contract hier nog liggen, maar ik weet zeker dat een dgk-contract erger moet zijn. (en bij ons heette het al 'standaard Endemol Wurgcontract'...)
vind ik ook.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
Ik vind die Ricardo toch ook wel een leuke jongen. Heel adrem en soms een beetje ordie. Maar voor mij niet storend. Hij brengt toch de sfeer er wel een beetje in. Ik mag dat wel
Thnx chufi voor je inzet van deze topic....
Mitchquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger. Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Iedere miljonair is bijna rustig geweest in het begin. Ik hoop en denk dat ze nog wel los komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef riri het volgende:
Ik zie Claire alleen maar met een wijntje en een sigaret in haar hand...verder doet ze niets....
Waarom hebben ze haar erin gezet?
Is toch vreselijk saai...
Ze zegt ook nog eens amper wat...de gastspelers zijn spraakzamer
Ik mis Elly. Punt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger. Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Pure taktiek.. rustig beginnen en dan strax als het wel nut heeft pas los gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef riri het volgende:
Ik zie Claire alleen maar met een wijntje en een sigaret in haar hand...verder doet ze niets....
Waarom hebben ze haar erin gezet?
Is toch vreselijk saai...
Ze zegt ook nog eens amper wat...de gastspelers zijn spraakzamer
Ricardo, Mitch en Dimi niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger.
Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Dat waren nog es tijden !!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... misschien uit het boekje "Morgen... 100%" ??
Die 14 dagen niet heeft kunnen schijten van de stress, Brammetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Volgens mij Bram Recourt. Ik had er nog nooit van m gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Dat mocht ie willen.. dat ze hem toestaat haar te laten komen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Toch niet op zijn schootquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Hoe kan dat, gisteren ook al , inclusief een traan, vele tv-momentjes deze week.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef fredfik het volgende:
de rat heeft z,n tv momentje
Dat hoorde ik ook idd!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
Hoor ik het nou goed....als Lieke er eventueel uit gestemt gaat worden, dat er dan toch weer een nieuwe in komt???????
Niets zo flexibel als de regels van de Febo...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
Hoor ik het nou goed....als Lieke er eventueel uit gestemt gaat worden, dat er dan toch weer een nieuwe in komt???????
Vervanging ja, Jaap zei dat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
Van mij mag ze gaan die zure zult!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Vervanging ja, Jaap zei dat.
Weg met Lieke.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap moet die stem zo houden, heeft iets weg van de Godfather
Het laatste nieuws omtrent stoppen is dat het eind juni stopt, voor dat achterlijke voetbalgedoe ofzo gaat beginnen, WK ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef neehe het volgende:
Ze vergeten zeker dat het eind februari afgelopen is met DGK.
En ze willen het liefste Lieke terug.
Gelukkig er moet een eind aan komen, ik wil alleen nog weten wie er wint.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Het laatste nieuws omtrent stoppen is dat het eind juni stopt, voor dat achterlijke voetbalgedoe ofzo gaat beginnen, WK ofzo.
Huub zijn brief is niet naar Hedda geemailt maar gepost, terwijl Lieke wel mocht emailen... Huub zegt, daar moet ik dan maar mee dealen, dat het zo gaatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef jassy het volgende:
SL op 1 en 2, Huub/Jaap dus. Wat werd er gezegd ?
Iets over een email die Lieke had gestuurt naar Quinten.. volgde het ook niet hellemaal ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef jassy het volgende:
Ik heb het ff voor je opgezocht:quote:
bronquote:Het veelbesproken en goed bekeken realityprogramma De Gouden Kooi stopt voor aanstaande juni. Dat zegt Fons van Westerloo, nu nog Algemeen Directeur van RTL Nederland. De topman beweerde vorig jaar nog dat De Gouden Kooi voor de feestdagen zou stoppen. “Ik heb gezegd dat we er een punt aan gaan draaien, en dat doen we. Er wordt nu gekeken hoe dat mogelijk is“, geeft Fons van Westerloo aan. “Maar voordat het EK Voetbal begint, in juni, komt De Gouden Kooi absoluut ten einde.“
Dat wordt dan uiterlijk begin juni, want het EK 2008 begint op 7 juniquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Het laatste nieuws omtrent stoppen is dat het eind juni stopt, voor dat achterlijke voetbalgedoe ofzo gaat beginnen, WK ofzo.
Het ging over e-mail. Huub heeft Hedda een mail gestuurd vorige week maar kreeg maar geen antwoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef jassy het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan uiterlijk begin juni, want het EK 2008 begint op 7 juni
Ik hoorde Huub praten over einddatum 16 dec 2008 en later ook nog over 1, nee 2 feb 2009...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef jassy het volgende:
Klopt...Huub zei ook nog dat de schim dit zegt uit tactische overwegingen...dat ze Jaap zouden ' coachen' om gefrusteerd te raken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub zijn brief is niet naar Hedda geemailt maar gepost, terwijl Lieke wel mocht emailen... Huub zegt, daar moet ik dan maar mee dealen, dat het zo gaat
Jaap heeft problemen waarbij de schim denkt dat hij dat gebruikt om iets af te dwingen... maar dat is niet zo... en toen SL
Als ze door moeten lopen totdat ze onder het maaiveld zijn verdwenen duurt de kooi toch echt te langquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef Varen het volgende:
Hoeveel rondjes hebben Lieke en luc al om de fontijn gelopen?
Ze gaan door tot ze duizelig wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef Varen het volgende:
Hoeveel rondjes hebben Lieke en luc al om de fontijn gelopen?
..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke voelt zich keigoed, super, gelukkig bla bla, en ze gaat niet weg, dat weet ze 100%, en dan snel erachteraan, ik vertrouw volledig op Jaap
Alleen van de streams?? Damn, jij bent ook wel zuinig in je wensen hèquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef lorence1 het volgende:
kan die kneus van een brian van de streams af?
Met andere woorden, ze heeft van de Febo te horen gekregen dat Jaap haar erin houdt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke voelt zich keigoed, super, gelukkig bla bla, en ze gaat niet weg, dat weet ze 100%, en dan snel erachteraan, ik vertrouw volledig op Jaap
Ja Huub mag wel oppassen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
..
Om Jaap te quoten: "Met Jaap als vriend heb je geen vijanden meer nodig"
Lieke kan niet genieten wegens een tekort aan humor..................quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef Ziet het volgende:
lieke sterk?
dit is gewoon een masker dat ze opzet om niet geraakt te worden
en genieten zoals ze zegt? kan me niet voorstellen dat ze nog geniet als dit nog een half jaar zo doorgaat
Ja, ik hoorde het ook..Jaap en Huub onderkennen die mogelijkheid maar hebben zoiets van ' liever een nieuwe dan iemand met 8 maanden DGK'.quote:
Kom op, hij is best wel lachen in zijn taalgebruikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen van de streams?? Damn, jij bent ook wel zuinig in je wensen hè
Yep, erger nog: Amanda d'r moeder zit in Miami als Amanda d'r 8 uur buiten de villa heeft...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef Prospera het volgende:
Luc: Amanda is heel veel dingen over komen.
Haar moeder komt niet op haar jaarfeest.
Is dat echt zo
Was ze weg dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Prospera het volgende:
Tegen Luc zegt Lieke: lieke is back.
[ afbeelding ]
ja joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef Prospera het volgende:
Is dat echt zo
klopt, haar moeder vond een boottripje van 10 dagen Miami veul belangrijkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef Prospera het volgende:
Is dat echt zo
Ze probeerde er iets positiefs over te zeggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
Terwijl Brian rapt zie je Amanda voor de volle 100% genieten, terwijl ze zegt:"Het ziet er al heel leuk uit, schatje...."
Ze heeft haar eigen humor als ze moet lachen, maar meerendeels praat ze vanuit haar hoofd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Lieke kan niet genieten wegens een tekort aan humor..................
Wist ik niet, wat kut voor drquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja joh!
mama heeft een brief geschreven. En toen heeft Amanda haar gebeld en toen zei mama dat ze liever met Peter meegaat met de boot naar Amerika..10 dagen..
en mama wil natuurlijk ook niet op de camera..
Klopt...ik kan mij echt niet herinneren dat ik ooit een flauwe glimlach heb gehad om Lieke...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Lieke kan niet genieten wegens een tekort aan humor..................
Denkt hij daar zijn voordeel mee te kunnen doen in de kooi? Leuke actie op komst?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef Prospera het volgende:
Luc heeft ervaring met bewakers die fysiek geweld toepassen.
Kwam alleen een beetje rottig haar strot uit.........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze probeerde er iets positiefs over te zeggen
Gezellig zo'n warme moederquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:20 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, haar moeder vond een boottripje van 10 dagen Miami veul belangrijker
Amanda wil nu haar jaardag verschuiven... hoop voor haar dat het mag; maar Mamanda zal dan wel een nieuw excus vinden om niet op de komen dagen.
dit vind ik de juiste omschrijving!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen humor als ze moet lachen, maar meerendeels praat ze vanuit haar hoofd.
Ik ook niet. De enige keren dat er iets in de buurt van een lach kwam, was het een smalende lachquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt...ik kan mij echt niet herinneren dat ik ooit een flauwe glimlach heb gehad om Lieke...
Ik ook, en die hoop heb ik ook opgegeven...........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt...ik kan mij echt niet herinneren dat ik ooit een flauwe glimlach heb gehad om Lieke...
Neuh, hij verhaalt over zijn gevangenis in Zwitserland.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denkt hij daar zijn voordeel mee te kunnen doen in de kooi? Leuke actie op komst?(heb geen geluid hier
)
Ja en gapen tijdens en het eerste wat ze zegt: ga je mee naar bed schatje?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
Terwijl Brian rapt zie je Amanda voor de volle 100% genieten, terwijl ze zegt:"Het ziet er al heel leuk uit, schatje...."
Ook mensen die veel hebben meegemaakt, kunnen hun humor behouden............kijk naar de vader van Bram Moskcevisz...die rare advocaat..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit vind ik de juiste omschrijving!
ze overdenkt inderdaad alles
niks is spontaan
daarom komt ze zo nep over
(maar ook zij zal het een en ander hebben mee gemaakt waardoor ze zo is)
Toch was er een momentje (dat het er maar één was zegt ook wel veel) : Het moddergevecht Amanda-Lieke in de paardebak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik ook, en die hoop heb ik ook opgegeven...........
Brian en Huub werken goed samen op het moment om een band tussen Lieke en Claire te verhinderen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef Desii het volgende:
Wel slim dat Luc met Lieke gaat praten... alles wat zij zegt gaat zo naar Brian & Amanda
En op deze manier kunnen Claire en Lieke niet verder samenbonden
Ik hoop echt dat hij een plek krijgt in een beschermde woonomgeving.quote:
Ricardo is niet mijn favoriet maar nog beter te "ondergaan" dan Lieke...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef schatje het volgende:
Ik kan niet langer naar zure Lieke en lulletje rozenwater luisteren.
Echt hè? MUTE
What´s in a name?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ook mensen die veel hebben meegemaakt, kunnen hun humor behouden............kijk naar de vader van Bram Moskcevisz...die rare advocaat..
nee hoor, ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef schatje het volgende:
Ik kan niet langer naar zure Lieke en lulletje rozenwater luisteren.
Echt hè? MUTE
Hij dus, ja.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
What´s in a name?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bram_Moszkowicz
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan uiterlijk begin juni, want het EK 2008 begint op 7 juni
Wat een charmante capsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Prospera het volgende:
Lieke mist wel eens goede gesprekken, vooral met Claire die is lekker nuchter, zegt ze tegen Luc
[ afbeelding ]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuinquote:
Thnx dearquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
SMS Mike naar 3040 was een top op!
[COS # 3174] SMS "Mike" naar 3040
Daarom zitten die gastspelers erin.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb een aantal cossen teruggelezen, maar strijden de bewoners eigenlijk nog wel om die 2.2 miljoen? Ze zijn allemaal aardig ingezakt...........
en dat gaat hem niet zo makkelijk af ..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian perfectioneert zn songtekst
en èchte muziekliehbbers zijn vol verwachting...........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian perfectioneert zn songtekst
Doe mij ook zo'n baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuin
Nee joh, ben je gek... voor 2.2 miljoen laat je jezelf toch niet zo voor lul zetten.. die willen gewoon echt en eeuwig beroemd wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb een aantal cossen teruggelezen, maar strijden de bewoners eigenlijk nog wel om die 2.2 miljoen? Ze zijn allemaal aardig ingezakt...........
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuin
En ook dat schiet niet op....helaas...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daarom zitten die gastspelers erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |