Ricardo is niet mijn favoriet maar nog beter te "ondergaan" dan Lieke...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef schatje het volgende:
Ik kan niet langer naar zure Lieke en lulletje rozenwater luisteren.
Echt hè? MUTE
What´s in a name?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ook mensen die veel hebben meegemaakt, kunnen hun humor behouden............kijk naar de vader van Bram Moskcevisz...die rare advocaat..
nee hoor, ik begin er niet eens aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef schatje het volgende:
Ik kan niet langer naar zure Lieke en lulletje rozenwater luisteren.
Echt hè? MUTE
Hij dus, ja.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
What´s in a name?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bram_Moszkowicz
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan uiterlijk begin juni, want het EK 2008 begint op 7 juni
Wat een charmante capsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Prospera het volgende:
Lieke mist wel eens goede gesprekken, vooral met Claire die is lekker nuchter, zegt ze tegen Luc
[ afbeelding ]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuinquote:
Thnx dearquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
SMS Mike naar 3040 was een top op!
[COS # 3174] SMS "Mike" naar 3040
Daarom zitten die gastspelers erin.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb een aantal cossen teruggelezen, maar strijden de bewoners eigenlijk nog wel om die 2.2 miljoen? Ze zijn allemaal aardig ingezakt...........
en dat gaat hem niet zo makkelijk af ..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian perfectioneert zn songtekst
en èchte muziekliehbbers zijn vol verwachting...........quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian perfectioneert zn songtekst
Doe mij ook zo'n baas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuin
Nee joh, ben je gek... voor 2.2 miljoen laat je jezelf toch niet zo voor lul zetten.. die willen gewoon echt en eeuwig beroemd wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb een aantal cossen teruggelezen, maar strijden de bewoners eigenlijk nog wel om die 2.2 miljoen? Ze zijn allemaal aardig ingezakt...........
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak om, alleen EK en WK, dolle pret, bij de baas aan de bar bij het overdekte zwembad, groot scherm erbij, veel lol, gezellig, en overnachten in een tentje in de tuin
En ook dat schiet niet op....helaas...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daarom zitten die gastspelers erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |