Pure taktiek.. rustig beginnen en dan strax als het wel nut heeft pas los gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef riri het volgende:
Ik zie Claire alleen maar met een wijntje en een sigaret in haar hand...verder doet ze niets....
Waarom hebben ze haar erin gezet?
Is toch vreselijk saai...
Ze zegt ook nog eens amper wat...de gastspelers zijn spraakzamer
Ricardo, Mitch en Dimi niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger.
Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Dat waren nog es tijden !!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... misschien uit het boekje "Morgen... 100%" ??
Die 14 dagen niet heeft kunnen schijten van de stress, Brammetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Volgens mij Bram Recourt. Ik had er nog nooit van m gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Dat mocht ie willen.. dat ze hem toestaat haar te laten komen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Toch niet op zijn schootquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Hoe kan dat, gisteren ook al , inclusief een traan, vele tv-momentjes deze week.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef fredfik het volgende:
de rat heeft z,n tv momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |