daar geloof ik wel in, en denk dat natasia geen zin meer in meedewerking had,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef wie.. het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor contract ze getekent hebben zal wel iets hebben gestaan over verdere medewerking tot einde goude kooi wie weet..
goed idee!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef schatje het volgende:
Die schilders mogen ook wel weer een keer langs komen. Check die witte muren bij het plasma enzo. Echt erg.
Ik heb Lieke trouwens een kaartje gestuurd. Een screenshotje van d'r benen bont en blauw door die aanranding met de vraag of ze wel zeker weet of het niets persoonlijks was.
Klopt. Vaak ben je contractueel verplicht om 'tenminste x dagdelen ter promotie van ...[programma]... te agenderen, binnen een periode van x maanden'.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef miesy het volgende:
Top op!![]()
[..]
daar geloof ik wel in, en denk dat natasia geen zin meer in meedewerking had,
en daarom met alle plezier lieke voor der kop sloeg zodat ze gediskwallificeert werd
van het spel en niet meer mee hoefde te werken. je merkte duidelijk aan haar dat
ze het, bijv, huub niet gunde om daar als verliezer weer de kooi in te moeten gaan.
Maak van je hart geen moordkuil en vertel eens verhalen over je oude klasgenoot!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef Franneh het volgende:
Het lijkt wel of Brian gespietst is aan die paal op die cap.
Zag nog een oude klassenfoto van mijn klas/school met Amanda.. toen had ze nog haar eigen bos haar.
Irritant ventje die ricardo trouwens.
Kan je die niet even plaatsen die fotoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef Franneh het volgende:
Het lijkt wel of Brian gespietst is aan die paal op die cap.
Zag nog een oude klassenfoto van mijn klas/school met Amanda.. toen had ze nog haar eigen bos haar.
Irritant ventje die ricardo trouwens.
SEW is wel een mooie afkorting voor een contract waarbij je verschrikkelijk genaaid wordt....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Vaak ben je contractueel verplicht om 'tenminste x dagdelen ter promotie van ...[programma]... te agenderen, binnen een periode van x maanden'.![]()
Heb het oude BB contract hier nog liggen, maar ik weet zeker dat een dgk-contract erger moet zijn. (en bij ons heette het al 'standaard Endemol Wurgcontract'...)
vind ik ook.....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:28 schreef coldstar het volgende:
Ik vind die Ricardo toch ook wel een leuke jongen. Heel adrem en soms een beetje ordie. Maar voor mij niet storend. Hij brengt toch de sfeer er wel een beetje in. Ik mag dat wel
Thnx chufi voor je inzet van deze topic....
Mitchquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger. Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Iedere miljonair is bijna rustig geweest in het begin. Ik hoop en denk dat ze nog wel los komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef riri het volgende:
Ik zie Claire alleen maar met een wijntje en een sigaret in haar hand...verder doet ze niets....
Waarom hebben ze haar erin gezet?
Is toch vreselijk saai...
Ze zegt ook nog eens amper wat...de gastspelers zijn spraakzamer
Ik mis Elly. Punt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger. Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Pure taktiek.. rustig beginnen en dan strax als het wel nut heeft pas los gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef riri het volgende:
Ik zie Claire alleen maar met een wijntje en een sigaret in haar hand...verder doet ze niets....
Waarom hebben ze haar erin gezet?
Is toch vreselijk saai...
Ze zegt ook nog eens amper wat...de gastspelers zijn spraakzamer
Ricardo, Mitch en Dimi niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik vind Ricardo nog steeds bagger.
Ik wil Mitch terug. Punt uit.
Dat waren nog es tijden !!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee... misschien uit het boekje "Morgen... 100%" ??
Die 14 dagen niet heeft kunnen schijten van de stress, Brammetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Volgens mij Bram Recourt. Ik had er nog nooit van m gehoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef Ziet het volgende:
wie is die broer van claire dan die in BB5 heeft gezeten?
Dat mocht ie willen.. dat ze hem toestaat haar te laten komen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Toch niet op zijn schootquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Ziet het volgende:
huub zegt dat ie de boot heeft afgehouden en haar heeft laten komen
Hoe kan dat, gisteren ook al , inclusief een traan, vele tv-momentjes deze week.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef fredfik het volgende:
de rat heeft z,n tv momentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |