abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56278543
Als het "opa"i s kan je vaak zelf vragen of hij niet meer wil komen, verder ben ik benieuwd hoe zoiets gaat
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_56280240
50 euro voor een 'reiniging'? Is die 'reiniger' ingeschreven bij de KVK en krijg je een nette factuur of wordt zoiets zwart betaald?
  maandag 28 januari 2008 @ 10:33:51 #28
203922 kenny1
zuiveren van geesten
pi_56357281
Hoi,

Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.

Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.

Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.

Warme groeten,
Kenny
pi_56358113
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad apart dat een ziektekosten verzekeraar dit vergoed. Welke maatschappij is dat?
Ben ook benieuwd.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:32:41 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56367166
Onlangs is door een medium ook het advies gegeven om ons huis te zuiveren,.dat gaan we ook doen (zelf). Ik ben eigenlijk op zoek naar een boedha in een waterornamentje voor in huis, als iemand tips heeft.
The truth was in here.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:42:38 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56367420
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Hoi,

Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.

Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.

Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.

Warme groeten,
Kenny
Netjes . zou je een paar van je ervaringen hier willen posten? Lijkt me machtig interessant eerlijk gezegd. Ik ben er gelukkig nog nooit mee in aanraking gekomen. Alhoewel, toen mjin moeder was overleden hebben we 30 dagen later wel een kleine ceremonie gehouden om haar geest verder te laten gaan, op advies van de buurvrouw die wel bezig is met dit soort zaken. Het was in ieder geval wel fijn. Toen hebben we alleen wat wierrook gebrand trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_56372178
Ik heb een collega die getrouwd is met een Mollukse man en in die cultuur geloven ze heel erg in geesten en zij zelf heeft ook onverklaarbare dingen mee gemaakt. Zo werd haar schoonvader begraven (die van de Molukse kant) en de nacht van de begrafenis werd ze wakker naast haar man. Toen zag ze het gordijn wapperen terwijl het raam dicht was en rook ze wierrook die ze brandden op de begrafenis.. Haar man kon ze niet wakker krijgen.

Ook vertelde ze aan me dat haar schoonzoon was gaan samen wonen en een huis had gekocht waar het spookte. Dat huis hebben ze ook laten zuiveren. Er was een heel nare sfeer in het huis en het stel had ook veel ruzie. De paragnost kwam langs en zag op het bankje bij de oprit en tussen de planten een kwade geest. Het zou de vorige bewoonster van het huis zijn geweest, een bejaarde vrouw. Ze was door haar kinderen overgeplaatst naar een bejaardentehuis en was daar nog steeds heel erg boos over én bleef dus in dat huis ronddwalen. Die paragnost had geloof ik alle hoekjes in de kamer gezuiverd met wij water of wierook. Het had wel geholpen in ieder geval.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:52:47 #33
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56608535
Ik zou graag weten hoe het bij TS afgelopen is? Is het goed bevallen?

Mijn huis is ook gereinigd. Het was energetisch zeer zwaar belast. Ik heb daar ook heel veel last van ondervonden en ik ben er zeker wat mee opgeschoten.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:50:01 #34
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_56622907
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Als je dit voltijds doet, waarom dan slechts een klein fooitje vragen? Een loodgieter maakt een huis toch ook weer bewoonbaar, die kan er ook van leven. Waarom jij dan niet?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 14:53:55 #35
25682 2cv
Niet subtiel
pi_56622960
Dus TS maakt eerst een afspraak met een paragnost en vraagt pas daarna om ervaringen ? Klinkt erg ... eh ... zinloos
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:35:14 #36
124403 UZN
Hello world!
pi_56690118
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:

[..]

das idd een normale reactie
ik ben zelf ook van eerst zien dan geloven
en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
dus kan me geen buil vallen,toch?
En ik godverdomme maar betalen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:49:32 #37
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56690428
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef UZN het volgende:

[..]

En ik godverdomme maar betalen
Waarvoor?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:01:46 #38
124403 UZN
Hello world!
pi_56690700
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.

Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
pi_56690811
Mwah, met salie / darshan, een hand vol zout en een sterke wilskracht kom je zelf ook al heel ver.

Reiki helpt ook enorm.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:27:53 #40
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56691334
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:01 schreef UZN het volgende:
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.

Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
Oh, oké, ik dacht effe de andere kant op

Ik ben nog steeds benieuwd naar de afloop, maar ik vermoed dat we die niet meer gaan horen.

ToT, eens, maar soms is het zo erg dat je er beter een professional bij kunt halen denk ik. Bij ons was het redelijk accuut (voor zover mogelijk) en ik wist van toeten noch blazen.
pi_56691783
Okay dan.

Ikzelf heb wel eens een succesvolle reiniging gedaan bij iemand en he adviezen aan sommigen gegeven die daarmee ook succesvolle reinigingen hebben gedaan.

Maar als het idd accuut is, wil je wel snel een oplossing, ja.
pi_56704645
Huis laten reinigen... juist.

Doet me denken aan dit:

Penn and Teller: Feng Shui
http://nl.youtube.com/watch?v=qMXjZvtp-_s 1/3
http://nl.youtube.com/watch?v=n1JX4K30jxE 2/3
http://nl.youtube.com/watch?v=ttpDpWH2U0s 3/3

Samengevat:

3 professionele feng shui mensen. Ze zeggen allemaal zeker te weten dat het werkt, dat het bewezen is. Alle drie geven ze compleet ander advies. Wat bij de ene zeer slecht is, is bij de andere harmonieus en prima.

Conclusie: Feng Shui is oplichterij.

Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:54:49 #43
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56705577
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Conclusie: Feng Shui is oplichterij.

Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Afgezien van dat we het niet eens zijn, vind ik wel dat je twee heel verschillende dingen op één hoop gooit. Daardoor komt bij mij het idee op dat je je er misschien wel niet zo in verdiept hebt.
Weet je eigenlijk wel wat het doel is van een huisreiniging? Of wat er dan eigenlijk gebeurt?
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:13:41 #44
41051 Rasing
pi_56707204
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Zou het ook voorkomen dat zoeen paragnost in een huis komt en zegt 'Hmm, aan dit huis hoeft eigenlijk niks te gebeuren. Goede dag verder!' Welnee, die gaat met zijn appapparaatjes aan de slag en roept een paar keer dat ie wat voelt en stopt 50 euro in zn zak.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:24:20 #45
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56707407
apparaatjes? welke apparaatjes?
pi_56707555
sorrie dat ik pas zo laat reageer
heb eigenlijk een beetje over het topic weer heen gekeken

de paragnost is geweest en ze deed de reininging door middel van wierrook door het
hele huis heen gaan
ze zij bij sommige plekken wat ze voelde en dat klopte.
Er hing ook veel onrust in mijn huis
ik ga om privacy redenen niet in detail treden.
ik kan eerlijk gezegd niet echt zeggen dat het concreet iets heeft veranderd
maar dat had ik ook niet verwacht
wel hangt er toch (zo lijkt het wel) meer rust in huis

2cv
ik had natuurlijk al info gevraagd maar was gewoon benieuwd naar meer ervaingen

ik ben gewoon cz verzekerd, maar ze boekt dit af onder een natuur geweeszijze consult
heb netjes een rekening gekregen ,en die heb ik ingediend en ook al 75 % vergoed gekregen
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:45:02 #47
41051 Rasing
pi_56707789
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
apparaatjes? welke apparaatjes?
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:35:44 #48
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56708667
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Rasing het volgende:

[..]

Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
En dat heb je op eigen ervaring gebaseerd?
pi_56709767
Reinigen kun je best zelf, althans als het niet om te lompe entiteiten gaat.

Vraag eerst vriendelijk of de aanwezige entiteit zou willen vertrekken als hij/zij geen goede reden heeft om bij jou te zijn. (Want wie weet is het een dierbare overledene of zo die bij je wil zijn.)

Helpt dat niet, dan kun je steeds stelliger worden in hoe je het formuleert: het is JOUW huis en hij/zij heeft er NIETS te zoeken, ook al zou het een vorige bewoner van het huis zijn die het huis niet los kan laten.

Bid oprecht tot Het Hogere om te vragen of zij iemand willen sturen om deze verloren ziel de weg naar Het Licht te laten zien en hem/haar daar naar toe te begeleiden.

Ook als je niet gelovig bent: bid Wees-gegroetjes! (Wees egroet Maria, vol van genade enz.) Maria schijnt in het Hiernamaals degene te zijn die verloren zielen de weg wijst. Het Wees Gegroet wordt door veel mensen gebeden en is daardoor zeer krachtg.

Deze dingen kun je allemaal combineren met bijvoorbeeld salie branden of zout strooien in huis (vooral in de hoeken!). Desnoods zet je in elke hoek van de te reinigen ruimte een stokje Darshan wierook.
Probeer het met een liefdevolle aanpak, van dat je een heerlijk schoon huis hebt, maar probeer het desnoods met keiharde overtuiging, dat je het ECHT NIET pikt dat er iets in jouw huis zit wat er niet hoort!!
Na een uurtje smoken zet je alle ramen open zodat datgene wat er niet hoort te zijn, naar buiten kan.

Ook helpt het om flink te gaan stofzuigen en opruime en schoonmaken, en eventueel wat dingen te verplaatsen in huis. Daarmee verstoor je de vertrouwde omgeving van de entiteit.

Werkt dit allemaal niet, dan kun je een medium vragen, of iemand die aan Reiki doet. (Liefst een master.)
pi_56710445
Edit: hm, de post waar deze reactie voor was, is verwijderd.

Kan deze ook verwijderd worden?

[ Bericht 64% gewijzigd door ToT op 13-02-2008 20:13:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')