Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad apart dat een ziektekosten verzekeraar dit vergoed. Welke maatschappij is dat?
Netjesquote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Hoi,
Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.
Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.
Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.
Warme groeten,
Kenny
Als je dit voltijds doet, waarom dan slechts een klein fooitje vragen? Een loodgieter maakt een huis toch ook weer bewoonbaar, die kan er ook van leven. Waarom jij dan niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.
En ik godverdomme maar betalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:
[..]
das idd een normale reactie
ik ben zelf ook van eerst zien dan geloven
en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
dus kan me geen buil vallen,toch?
Waarvoor?quote:
Oh, oké, ik dacht effe de andere kant opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:01 schreef UZN het volgende:
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.
Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
Afgezien van dat we het niet eens zijn, vind ik wel dat je twee heel verschillende dingen op één hoop gooit. Daardoor komt bij mij het idee op dat je je er misschien wel niet zo in verdiept hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Conclusie: Feng Shui is oplichterij.
Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Zou het ook voorkomen dat zoeen paragnost in een huis komt en zegt 'Hmm, aan dit huis hoeft eigenlijk niks te gebeuren. Goede dag verder!' Welnee, die gaat met zijn appapparaatjes aan de slag en roept een paar keer dat ie wat voelt en stopt 50 euro in zn zak.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.quote:
En dat heb je op eigen ervaring gebaseerd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |