Van de andere kant had je ook zelf meer informatie kunnen geven in de OPquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef candygirl het volgende:
laat maar op deze manier hoeft het al niet meer
als je toch post in the truth is in here......
dan neem ik toch aan dat als je reageerd je weet waar je het over hebt of igg gewoon erna vraagt
maar never mind
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Van de andere kant had je ook zelf meer informatie kunnen geven in de OP
En mensen die niet weten waar ze het over hebben bij geesten kunnen ook input leverenIemand die totaal niet weet hoe het werkt en dus iets beweert wat dit of dat is, zet weer vragen in werking.
Vraag me dan af hoe die geesten bij jou te werk gaan, kloppen ze op het raam?
Ps. Je geeft de moed wel erg snel op
das idd een normale reactiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef Sjechov het volgende:
Sorry voor mijn eerdere reactie, maar zoals na mij gezegd is, de TS vroeg erom.
Zelf heb ik er helemaal niet mee, maar na een beetje google'en las ik dat sommige mensen geesten (denken) te zien. Ik ben iemand van het eerst zien dan pas geloven, dus voor mij zou het gewoon geldklopperij zijn.
Echter hoop ik voor jou dat het een oplossing is voor je probleem, maar ik vrees er wel een beetje voor.
Succes!
Een schoon huis voor 12,50 euro is niet gek idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:
[..]
das idd een normale reactie
ik ben zelf ook van eerst zien dan geloven
en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
dus kan me geen buil vallen,toch?
Ik heb totaal geen verstand van deze zaken, maar het klinkt mij een beetje vreemd in de oren om een huis te 'reinigen' van je overleden opa. Zou dit niet juist een goede of helpende geest kunnen zijn als die persoon toen hij leefde een goede, aardige man was? Ik bedoel, zo is hij daar met een bepaalde goede boodschap die hij nog probeert door te geven en dan wordt hij zomaar weggereinigt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
nou inh et kort dan,
De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.
Mijn zoontje geeft aan witte en zwart rode schimmen in huis te zien en vaak voetstappen te horen
Ook is hij er overtuigd van dat dit zijn overleden opa is,ik ben hier gewoon nieuwschierig na, of er overleden mesnen zijn in mijn huis en of zij dat kan waarnemen
Een paragnost is er juist omdat diegene beweert te kunnen praten met eventuele geesten die nog rondwaren met als doel om ze rust te geven zodat ze in vrede verder kunnen gaan enzo. Het is volgens mij niet direct zoiets als een ghostbuster met een stofzuigerquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Metallinos het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van deze zaken, maar het klinkt mij een beetje vreemd in de oren om een huis te 'reinigen' van je overleden opa. Zou dit niet juist een goede of helpende geest kunnen zijn als die persoon toen hij leefde een goede, aardige man was? Ik bedoel, zo is hij daar met een bepaalde goede boodschap die hij nog probeert door te geven en dan wordt hij zomaar weggereinigt.
Het reinigingsproces is niet het opzuigen van opa in een buis, of met een vaatdoek van tafel.. dat is het plaatje wat ik even zag en om moest lachenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:37 schreef Metallinos het volgende:
Ja, sorry, misschien heb ik een te veel 'ghostbusters' idee in mijn hoofd.Maar wat houdt reinigen hier in dan? Ik lees alleen: 'De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.' En dan? Zij/hij zegt 'ja, er zijn geesten', en gaat ervandoor? Met reinigen denk ik aan vuil verwijderen en daarom vind ik dit een beetje raar om in de context met een overleden opa te zien.
Even serieus, geloof je hier zelf in of verdien je er gewoon je brood mee?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:35 schreef kenny1 het volgende gebrabbel:
Wat mooi dat in Nederland de ziekteverzekering daar in tussenkomt! In België is dat niet. Ik doe zelf zuiveringen van huizen wanneer er entiteiten zijn.
Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad apart dat een ziektekosten verzekeraar dit vergoed. Welke maatschappij is dat?
Netjesquote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Hoi,
Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.
Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.
Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.
Warme groeten,
Kenny
Als je dit voltijds doet, waarom dan slechts een klein fooitje vragen? Een loodgieter maakt een huis toch ook weer bewoonbaar, die kan er ook van leven. Waarom jij dan niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.
En ik godverdomme maar betalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:
[..]
das idd een normale reactie
ik ben zelf ook van eerst zien dan geloven
en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
dus kan me geen buil vallen,toch?
Waarvoor?quote:
Oh, oké, ik dacht effe de andere kant opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:01 schreef UZN het volgende:
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.
Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
Afgezien van dat we het niet eens zijn, vind ik wel dat je twee heel verschillende dingen op één hoop gooit. Daardoor komt bij mij het idee op dat je je er misschien wel niet zo in verdiept hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Conclusie: Feng Shui is oplichterij.
Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Zou het ook voorkomen dat zoeen paragnost in een huis komt en zegt 'Hmm, aan dit huis hoeft eigenlijk niks te gebeuren. Goede dag verder!' Welnee, die gaat met zijn appapparaatjes aan de slag en roept een paar keer dat ie wat voelt en stopt 50 euro in zn zak.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:
Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.quote:
En dat heb je op eigen ervaring gebaseerd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |