abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56057921
haai,
donderdag komt een paragnost mijn huis reinigen.....
ervaringen hiermee?
Weet natuurlijk een en ander,maar ben wel nieuwschierig naar jullie ervaringen,positief en negatief

[ Bericht 2% gewijzigd door candygirl op 15-01-2008 22:09:19 ]
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:30:32 #2
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_56058431
Ik heb ook nog wel een doosje placebo's voor je.
A.F.C. Ajax
pi_56059106
ik nam toch aan dat ik hem in een serieus topic heb geplaatst??????????
pi_56059186
Volgende keer even melden waarom je je huis wil laten reinigen... Misschien dat ze het anders gaan lezen dan.

Waarom reiniging door een paragnost of is dat een gevoelig punt?
pi_56059280
Er zullen zolang FOK! bestaat altijd onzinnige berichten verschijnen in topics als deze, vooral de eerste berichten. Daarna komen de serieuze berichten vaker naar voren. Een soort natuurlijke FOK! balans

Verder geen ervaring ermee, kan me wel voorstellen dat een opgeruimd en geordend huis geesten zou kunnen weren mochten geesten bestaan. Net zoals schoon huis, schoon hoofd zou dat beste met geesten ook zo kunnen zijn. Ik roep maar wat

Over geesten denk ik overigens dat het beelden zijn ontstaan door hersenschimmen. Je hersens maken wat aan en projecteren wat op je netvlies dus dan ga je wat wazigs zien. Maar dat is ook niet zeker, wat is wel zeker?
Genieten is toegestaan!!!
pi_56059292
Misschien heb je meer plezier van een staatslot
pi_56059339
laat maar op deze manier hoeft het al niet meer
als je toch post in the truth is in here......
dan neem ik toch aan dat als je reageerd je weet waar je het over hebt of igg gewoon erna vraagt
maar never mind
pi_56059571
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:04 schreef candygirl het volgende:
laat maar op deze manier hoeft het al niet meer
als je toch post in the truth is in here......
dan neem ik toch aan dat als je reageerd je weet waar je het over hebt of igg gewoon erna vraagt
maar never mind
Van de andere kant had je ook zelf meer informatie kunnen geven in de OP

En mensen die niet weten waar ze het over hebben bij geesten kunnen ook input leveren Iemand die totaal niet weet hoe het werkt en dus iets beweert wat dit of dat is, zet weer vragen in werking.

Vraag me dan af hoe die geesten bij jou te werk gaan, kloppen ze op het raam?

Ps. Je geeft de moed wel erg snel op
Genieten is toegestaan!!!
pi_56059996
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Van de andere kant had je ook zelf meer informatie kunnen geven in de OP

En mensen die niet weten waar ze het over hebben bij geesten kunnen ook input leveren Iemand die totaal niet weet hoe het werkt en dus iets beweert wat dit of dat is, zet weer vragen in werking.

Vraag me dan af hoe die geesten bij jou te werk gaan, kloppen ze op het raam?

Ps. Je geeft de moed wel erg snel op

nou inh et kort dan,
De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.
Mijn zoontje geeft aan witte en zwart rode schimmen in huis te zien en vaak voetstappen te horen
Ook is hij er overtuigd van dat dit zijn overleden opa is,ik ben hier gewoon nieuwschierig na, of er overleden mesnen zijn in mijn huis en of zij dat kan waarnemen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:46:40 #10
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_56060475
Sorry voor mijn eerdere reactie, maar zoals na mij gezegd is, de TS vroeg erom.

Zelf heb ik er helemaal niet mee, maar na een beetje google'en las ik dat sommige mensen geesten (denken) te zien. Ik ben iemand van het eerst zien dan pas geloven, dus voor mij zou het gewoon geldklopperij zijn.
Echter hoop ik voor jou dat het een oplossing is voor je probleem, maar ik vrees er wel een beetje voor.
Succes!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_56060568
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef Sjechov het volgende:
Sorry voor mijn eerdere reactie, maar zoals na mij gezegd is, de TS vroeg erom.

Zelf heb ik er helemaal niet mee, maar na een beetje google'en las ik dat sommige mensen geesten (denken) te zien. Ik ben iemand van het eerst zien dan pas geloven, dus voor mij zou het gewoon geldklopperij zijn.
Echter hoop ik voor jou dat het een oplossing is voor je probleem, maar ik vrees er wel een beetje voor.
Succes!
das idd een normale reactie
ik ben zelf ook van eerst zien dan geloven
en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
dus kan me geen buil vallen,toch?
pi_56061702
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:

[..]

en de kosten het kost 50 euro waarvan ik 75 % terug krijg van ziekenkosten verzekering
Een schoon huis voor 12,50 euro is niet gek idd.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:39:13 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56062043
Bepaalde berichten verwijderd, opzouten dus.

Maar ik moet wel zeggen dat een verzekering die het vergoed wel erg apart klinkt, op een goede manier dan . Geen ervaringen mee verder maar succes. Ik hou het topic in de gaten btw en laat alleen de serieuse reacties staan, negeer de grappemakers maar want die reacties verdwijnen vanzelf .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_56062887

[ Bericht 100% gewijzigd door candygirl op 16-01-2008 00:14:06 ]
pi_56062949
het is gewoon een collectieve verzekerings maatschappij
ze werkt in een gezond en natuur centrum en doet daarbij ook werk op spiritiueel vlak
qua vergoeding moet je het zien als een homepaath denk ik
Ook als je er heen gaat voor een sessie,zal ze je helpen maar vaak iets van natuurdruppels ofzo aanbevelenm of soort dieet enz
pi_56064870
Is het niet je eigen onrust die problemen veroorzaakt in je huis en bij je zoontje? Dat bedoel ik niet lullig, maar als jij je onrustig voelt dan kan dat een bepaalde sfeer/energie creëeren zowel in je huis als bij de mensen om je heen. Zelfs in die mate dat het zich manifesteerd als iets zichtbaars (voor je zoontje). Natuurlijk doe je dit niet bewust of opzettelijk maar het kan zomaar wel zo zijn. Kinderen zijn zeer gevoelig voor hun omgeving, nog meer als wij.

Als jij steun hebt aan deze paragnost/natuurgenezer doen moet je dat zeker doen, maar bedenk wel dat de enige echte kracht in jezelf zit. De kracht om dingen te veranderen.....alleen jij weet wat dat echt is, dat kan niemand je vertellen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:12:46 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56067243
Ziektekostenverzekering die dat declareert?? Nou ja waarom ook niet eigenlijk maar ik hoef het bij Unive niet te vragen denk ik.. terzijde.

Inhoudelijk, ik heb geen ervaring met het reinigen van je huis dmv een paragnost, ik heb er wel dingen van gelezen en gezien, in bepaalde situaties kan het denk ik goed werken. Als er bijvoorbeeld een geest vastzit en niet weg wil gaan en daardoor vervelend aanwezig is.
Zelf hou ik het op huis,tuin en keuken rituelen, zoals bij de wicca. Zout om je huis heen strooien om geesten buiten te houden en veel wierrook branden om de lucht te zuiveren bijvoorbeeld.

Ander ding, kinderen staan nog veel dichter bij de sfeer waar we vandaan komen, zij zijn nog niet beinvloed door de maatschappij waarin je word verteld dat sommige dingen niet kunnen, of niet mogelijk zijn. Kinderen zijn dus nog open en onbevuild als het ware, en zijn dus ontvankelijker voor beelden uit een dimensie die niet iedereen meer kan zien.
Ik geloof dat het mogelijk is voor je kind om opa te zien, of er misschien zelfs mee te communiceren.
Er zijn namelijk om iedereen heen gidsen die je helpen, sterker nog soms kan een lege kamer helemaal gevuld zijn met aanwezigheden die wij normaal niet zien, die komen en gaan.
The truth was in here.
pi_56071517
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:28 schreef candygirl het volgende:

[..]

nou inh et kort dan,
De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.
Mijn zoontje geeft aan witte en zwart rode schimmen in huis te zien en vaak voetstappen te horen
Ook is hij er overtuigd van dat dit zijn overleden opa is,ik ben hier gewoon nieuwschierig na, of er overleden mesnen zijn in mijn huis en of zij dat kan waarnemen
Ik heb totaal geen verstand van deze zaken, maar het klinkt mij een beetje vreemd in de oren om een huis te 'reinigen' van je overleden opa. Zou dit niet juist een goede of helpende geest kunnen zijn als die persoon toen hij leefde een goede, aardige man was? Ik bedoel, zo is hij daar met een bepaalde goede boodschap die hij nog probeert door te geven en dan wordt hij zomaar weggereinigt.
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:25:50 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56071756
weggereinigt!
The truth was in here.
pi_56072119
Ja, sorry, misschien heb ik een te veel 'ghostbusters' idee in mijn hoofd. Maar wat houdt reinigen hier in dan? Ik lees alleen: 'De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.' En dan? Zij/hij zegt 'ja, er zijn geesten', en gaat ervandoor? Met reinigen denk ik aan vuil verwijderen en daarom vind ik dit een beetje raar om in de context met een overleden opa te zien.
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:41:46 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56072217
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Metallinos het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen verstand van deze zaken, maar het klinkt mij een beetje vreemd in de oren om een huis te 'reinigen' van je overleden opa. Zou dit niet juist een goede of helpende geest kunnen zijn als die persoon toen hij leefde een goede, aardige man was? Ik bedoel, zo is hij daar met een bepaalde goede boodschap die hij nog probeert door te geven en dan wordt hij zomaar weggereinigt.
Een paragnost is er juist omdat diegene beweert te kunnen praten met eventuele geesten die nog rondwaren met als doel om ze rust te geven zodat ze in vrede verder kunnen gaan enzo. Het is volgens mij niet direct zoiets als een ghostbuster met een stofzuiger .
Vrijheid
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:52:41 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56072495
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:37 schreef Metallinos het volgende:
Ja, sorry, misschien heb ik een te veel 'ghostbusters' idee in mijn hoofd. Maar wat houdt reinigen hier in dan? Ik lees alleen: 'De paragnost komt in je huis waarnemen of er geesten in je huis rond zweven die onrust kunnen veroorzaken.' En dan? Zij/hij zegt 'ja, er zijn geesten', en gaat ervandoor? Met reinigen denk ik aan vuil verwijderen en daarom vind ik dit een beetje raar om in de context met een overleden opa te zien.
Het reinigingsproces is niet het opzuigen van opa in een buis, of met een vaatdoek van tafel.. dat is het plaatje wat ik even zag en om moest lachen
Het is zoiets als wat Jogy zegt, er word getracht te communiceren met de entiteit of geest door een persoon die beweerd dat te kunnen en er zal worden gevraagd om in vrede heen te gaan. Maar dat is meestal voor geesten die bijvoorbeeld om het leven zijn gekomen door een trauma, die niet door hebben dat ze dood zijn, hoe gek dat ook mogen klinken. Of geesten die helemaal niet het aardse leven willen loslaten en daarom blijven rondlopen.
Maar mijn gevoel zegt dat opa af en toe komt kijken hoe het met zn kleinzoon is en zich dan laat zien aan hem.
The truth was in here.
pi_56072564
Inderdaad apart dat een ziektekosten verzekeraar dit vergoed. Welke maatschappij is dat?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:35:39 #24
203922 kenny1
zuiveren van geesten
pi_56265988
Wat mooi dat in Nederland de ziekteverzekering daar in tussenkomt! In België is dat niet. Ik doe zelf zuiveringen van huizen wanneer er entiteiten zijn. Ik weet niet hoe die persoon zal werken, maar wat mij betreft gaat het vaker om vreemde entiteiten (vreemd aan de bewoners), die zich wel voordoen als vertrouwd (bv bij kinderen, maar evenzo bij volwassenen). Zolang je er een 'goed' gevoel bij hebt, geef je je energie af. En daar gaat het om. Maar ook als het familie is, dan nog is het belangrijk dat zij geraken waar ze moeten zijn, en dat is niet meer hier. Meer info vind je op m'n site (www.everyoneweb.be/tarotkaarten).

Ik hoop dat je geholpen bent, want de klachten op termijn ontstaan zijn toch niet niks. Ook op vlak van gezondheid, dus ik vind het logisch dat een ziekteverzekering daar ook mee bezig is. Helaas is dat nog uniek voor Nederland, denk ik.

Warme groeten
Kenny
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:52:21 #25
203999 BlaatGraag
Kan zijn dat hier wat staat.
pi_56278455
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:35 schreef kenny1 het volgende gebrabbel:
Wat mooi dat in Nederland de ziekteverzekering daar in tussenkomt! In België is dat niet. Ik doe zelf zuiveringen van huizen wanneer er entiteiten zijn.
Even serieus, geloof je hier zelf in of verdien je er gewoon je brood mee?
pi_56278543
Als het "opa"i s kan je vaak zelf vragen of hij niet meer wil komen, verder ben ik benieuwd hoe zoiets gaat
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_56280240
50 euro voor een 'reiniging'? Is die 'reiniger' ingeschreven bij de KVK en krijg je een nette factuur of wordt zoiets zwart betaald?
  maandag 28 januari 2008 @ 10:33:51 #28
203922 kenny1
zuiveren van geesten
pi_56357281
Hoi,

Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.

Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.

Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.

Warme groeten,
Kenny
pi_56358113
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad apart dat een ziektekosten verzekeraar dit vergoed. Welke maatschappij is dat?
Ben ook benieuwd.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:32:41 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56367166
Onlangs is door een medium ook het advies gegeven om ons huis te zuiveren,.dat gaan we ook doen (zelf). Ik ben eigenlijk op zoek naar een boedha in een waterornamentje voor in huis, als iemand tips heeft.
The truth was in here.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:42:38 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56367420
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Hoi,

Ik ben serieus. Maar ik verwacht niet dat jij zoiets ernstig neemt; ik hoop zelfs dat je dat nooit hoeft te doen. Ik heb er geen probleem mee als jij deze dingen maar om te lachen vindt, of verzonnen, of gek, of wat nog allemaal. Ik weet dat je een oordeel velt zonder te weten waarover je het hebt, maar eigenlijk stoort dat niemand, dus: no problem.

Mijn brood ermee verdienen? Nee, ik werk voltijds. Ik hanteer voor dit soort dingen tarieven waarvan je niet kan leven. Geldklopperij is niet aan mij besteed.

Tracht iemand niet zomaar te beoordelen op basis van 1 berichtje.

Warme groeten,
Kenny
Netjes . zou je een paar van je ervaringen hier willen posten? Lijkt me machtig interessant eerlijk gezegd. Ik ben er gelukkig nog nooit mee in aanraking gekomen. Alhoewel, toen mjin moeder was overleden hebben we 30 dagen later wel een kleine ceremonie gehouden om haar geest verder te laten gaan, op advies van de buurvrouw die wel bezig is met dit soort zaken. Het was in ieder geval wel fijn. Toen hebben we alleen wat wierrook gebrand trouwens.
Vrijheid
pi_56372178
Ik heb een collega die getrouwd is met een Mollukse man en in die cultuur geloven ze heel erg in geesten en zij zelf heeft ook onverklaarbare dingen mee gemaakt. Zo werd haar schoonvader begraven (die van de Molukse kant) en de nacht van de begrafenis werd ze wakker naast haar man. Toen zag ze het gordijn wapperen terwijl het raam dicht was en rook ze wierrook die ze brandden op de begrafenis.. Haar man kon ze niet wakker krijgen.

Ook vertelde ze aan me dat haar schoonzoon was gaan samen wonen en een huis had gekocht waar het spookte. Dat huis hebben ze ook laten zuiveren. Er was een heel nare sfeer in het huis en het stel had ook veel ruzie. De paragnost kwam langs en zag op het bankje bij de oprit en tussen de planten een kwade geest. Het zou de vorige bewoonster van het huis zijn geweest, een bejaarde vrouw. Ze was door haar kinderen overgeplaatst naar een bejaardentehuis en was daar nog steeds heel erg boos over én bleef dus in dat huis ronddwalen. Die paragnost had geloof ik alle hoekjes in de kamer gezuiverd met wij water of wierook. Het had wel geholpen in ieder geval.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 19:52:47 #33
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56608535
Ik zou graag weten hoe het bij TS afgelopen is? Is het goed bevallen?

Mijn huis is ook gereinigd. Het was energetisch zeer zwaar belast. Ik heb daar ook heel veel last van ondervonden en ik ben er zeker wat mee opgeschoten.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:50:01 #34
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_56622907
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef kenny1 het volgende:
Als je dit voltijds doet, waarom dan slechts een klein fooitje vragen? Een loodgieter maakt een huis toch ook weer bewoonbaar, die kan er ook van leven. Waarom jij dan niet?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 14:53:55 #35
25682 2cv
Niet subtiel
pi_56622960
Dus TS maakt eerst een afspraak met een paragnost en vraagt pas daarna om ervaringen ? Klinkt erg ... eh ... zinloos
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:35:14 #36
124403 UZN
Hello world!
pi_56690118
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:49 schreef candygirl het volgende:

[..]

En ik godverdomme maar betalen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:49:32 #37
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56690428
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef UZN het volgende:

[..]

En ik godverdomme maar betalen
Waarvoor?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:01:46 #38
124403 UZN
Hello world!
pi_56690700
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.

Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
pi_56690811
Mwah, met salie / darshan, een hand vol zout en een sterke wilskracht kom je zelf ook al heel ver.

Reiki helpt ook enorm.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:27:53 #40
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56691334
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:01 schreef UZN het volgende:
Voor iemand die een 'paragnost' inhuurt omdat ze toch het meeste geld weer terugkrijgt en ze zich geen 'buil' kan vallen.

Ik vraag me af of die paragnost er ook gekomen zou zijn als ze gewoon zelf moest dokken
Oh, oké, ik dacht effe de andere kant op

Ik ben nog steeds benieuwd naar de afloop, maar ik vermoed dat we die niet meer gaan horen.

ToT, eens, maar soms is het zo erg dat je er beter een professional bij kunt halen denk ik. Bij ons was het redelijk accuut (voor zover mogelijk) en ik wist van toeten noch blazen.
pi_56691783
Okay dan.

Ikzelf heb wel eens een succesvolle reiniging gedaan bij iemand en he adviezen aan sommigen gegeven die daarmee ook succesvolle reinigingen hebben gedaan.

Maar als het idd accuut is, wil je wel snel een oplossing, ja.
pi_56704645
Huis laten reinigen... juist.

Doet me denken aan dit:

Penn and Teller: Feng Shui
http://nl.youtube.com/watch?v=qMXjZvtp-_s 1/3
http://nl.youtube.com/watch?v=n1JX4K30jxE 2/3
http://nl.youtube.com/watch?v=ttpDpWH2U0s 3/3

Samengevat:

3 professionele feng shui mensen. Ze zeggen allemaal zeker te weten dat het werkt, dat het bewezen is. Alle drie geven ze compleet ander advies. Wat bij de ene zeer slecht is, is bij de andere harmonieus en prima.

Conclusie: Feng Shui is oplichterij.

Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:54:49 #43
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56705577
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:10 schreef Neruo het volgende:

Reiniging door paragnosten, is gewoon hetzelfde. Mensen willen het graag geloven (en er waarschijnlijk dik voor betalen), maar het is gewoon oplichterij. Besteedt je geld beter aub.
Afgezien van dat we het niet eens zijn, vind ik wel dat je twee heel verschillende dingen op één hoop gooit. Daardoor komt bij mij het idee op dat je je er misschien wel niet zo in verdiept hebt.
Weet je eigenlijk wel wat het doel is van een huisreiniging? Of wat er dan eigenlijk gebeurt?
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:13:41 #44
41051 Rasing
pi_56707204
quote:
Zou het ook voorkomen dat zoeen paragnost in een huis komt en zegt 'Hmm, aan dit huis hoeft eigenlijk niks te gebeuren. Goede dag verder!' Welnee, die gaat met zijn appapparaatjes aan de slag en roept een paar keer dat ie wat voelt en stopt 50 euro in zn zak.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:24:20 #45
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56707407
apparaatjes? welke apparaatjes?
pi_56707555
sorrie dat ik pas zo laat reageer
heb eigenlijk een beetje over het topic weer heen gekeken

de paragnost is geweest en ze deed de reininging door middel van wierrook door het
hele huis heen gaan
ze zij bij sommige plekken wat ze voelde en dat klopte.
Er hing ook veel onrust in mijn huis
ik ga om privacy redenen niet in detail treden.
ik kan eerlijk gezegd niet echt zeggen dat het concreet iets heeft veranderd
maar dat had ik ook niet verwacht
wel hangt er toch (zo lijkt het wel) meer rust in huis

2cv
ik had natuurlijk al info gevraagd maar was gewoon benieuwd naar meer ervaingen

ik ben gewoon cz verzekerd, maar ze boekt dit af onder een natuur geweeszijze consult
heb netjes een rekening gekregen ,en die heb ik ingediend en ook al 75 % vergoed gekregen
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:45:02 #47
41051 Rasing
pi_56707789
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef maedel het volgende:
apparaatjes? welke apparaatjes?
Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:35:44 #48
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56708667
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Rasing het volgende:

[..]

Wichelroedes, stralingsmeters, zelf-in-elkaar-geknutselde dingen met antennes, noem maar op. Hij loopt niet zo maar door het huis, hij neemt iets mee.
En dat heb je op eigen ervaring gebaseerd?
pi_56709767
Reinigen kun je best zelf, althans als het niet om te lompe entiteiten gaat.

Vraag eerst vriendelijk of de aanwezige entiteit zou willen vertrekken als hij/zij geen goede reden heeft om bij jou te zijn. (Want wie weet is het een dierbare overledene of zo die bij je wil zijn.)

Helpt dat niet, dan kun je steeds stelliger worden in hoe je het formuleert: het is JOUW huis en hij/zij heeft er NIETS te zoeken, ook al zou het een vorige bewoner van het huis zijn die het huis niet los kan laten.

Bid oprecht tot Het Hogere om te vragen of zij iemand willen sturen om deze verloren ziel de weg naar Het Licht te laten zien en hem/haar daar naar toe te begeleiden.

Ook als je niet gelovig bent: bid Wees-gegroetjes! (Wees egroet Maria, vol van genade enz.) Maria schijnt in het Hiernamaals degene te zijn die verloren zielen de weg wijst. Het Wees Gegroet wordt door veel mensen gebeden en is daardoor zeer krachtg.

Deze dingen kun je allemaal combineren met bijvoorbeeld salie branden of zout strooien in huis (vooral in de hoeken!). Desnoods zet je in elke hoek van de te reinigen ruimte een stokje Darshan wierook.
Probeer het met een liefdevolle aanpak, van dat je een heerlijk schoon huis hebt, maar probeer het desnoods met keiharde overtuiging, dat je het ECHT NIET pikt dat er iets in jouw huis zit wat er niet hoort!!
Na een uurtje smoken zet je alle ramen open zodat datgene wat er niet hoort te zijn, naar buiten kan.

Ook helpt het om flink te gaan stofzuigen en opruime en schoonmaken, en eventueel wat dingen te verplaatsen in huis. Daarmee verstoor je de vertrouwde omgeving van de entiteit.

Werkt dit allemaal niet, dan kun je een medium vragen, of iemand die aan Reiki doet. (Liefst een master.)
pi_56710445
Edit: hm, de post waar deze reactie voor was, is verwijderd.

Kan deze ook verwijderd worden?

[ Bericht 64% gewijzigd door ToT op 13-02-2008 20:13:06 ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:57:29 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56710611
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:35 schreef maedel het volgende:

[..]

En dat heb je op eigen ervaring gebaseerd?
Whehehehehehehe! Van de zijlijn roepen dat het niet kan en allemaal oplichterij moet zijn is natuurlijk een stuk makkelijker dan eigen ervaringen opdoen en dan pas een mening geven. Ik bedoel Randi heeft het vast al een keer uitelegd dat het onzin is.
Vrijheid
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:19:34 #52
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56713047
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef ToT het volgende:
Reinigen kun je best zelf, althans als het niet om te lompe entiteiten gaat.
Eens. Ik woon zelf in een redelijk " druk bezocht" huis, en brand regelmatig preventief wat zuiveringshout. Het is echter wel zo denk ik, dat je wel eerst enig idee moet hebben met wat voor iets je te maken hebt.
Als je geen idee hebt wat of hoe, zal daar toch iemand bij aan te pas moeten komen die er wat meer kaas van gegeten heeft.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef jogy het volgende:
Ik bedoel Randi heeft het vast al een keer uitgelegd dat het onzin is.
Ja, en dan is het waar
pi_56713216
True, maar een beetje basisdingen kun je altijd wel doen.
Zuiveringshout? Doet me meteen denken aan sjamaanhout! Geweldig spul! Ruikt heerlijk en is ZEER reinigend!
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:40:31 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56713599
Bedoelt iedereen ILLUSIONIST Randi ?
Ik vraag me af met welke ILLUSIE hij het neeste geld heeft verdiend en met welke hij het meeste roem heeft vergaard ..... zou het die illusie zijn die hij starte in 1969 en die zo succesvol was dat hij dat nu nog steeds doet ?
Die Randi ? want dan weet ik wie ermee word bedoeld ....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56714189
Excuse me? WTF are you talking about?
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:53:33 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56715945
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Summers het volgende:
Bedoelt iedereen ILLUSIONIST Randi ?
Ik vraag me af met welke ILLUSIE hij het neeste geld heeft verdiend en met welke hij het meeste roem heeft vergaard ..... zou het die illusie zijn die hij starte in 1969 en die zo succesvol was dat hij dat nu nog steeds doet ?
Die Randi ? want dan weet ik wie ermee word bedoeld ....
Ja die ja .
Vrijheid
pi_56716702
The Sceptic's Corner #6

Ga daar maar verder, genoeg stof tot discussiëren lijkt me zo maar begint nou wel erg verstorend te worden voor dit topic .

[ Bericht 45% gewijzigd door jogy op 14-02-2008 00:11:54 ]
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:13:27 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56718046
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef ToT het volgende:
Excuse me? WTF are you talking about?
http://en.wikipedia.org/wiki/Randi Maar nu weer terug ontopic. Beetje constructief dit maal .
Vrijheid
pi_56718109
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:07 schreef ToT het volgende:
Mwah, met salie / darshan, een hand vol zout en een sterke wilskracht kom je zelf ook al heel ver.

Reiki helpt ook enorm.
En bidden, trouwens je opa kun je gewoon in gedachten vragen of hij ff ophoepelt..
daarbij neem ik aan dat er niet zoveeeeeeel loslopende entiteiten zijn als men wel denkt.
Merendeel gaat toch gewoon door naar het licht?
Tenminste dat is wat ik erover gelezen heb.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:10:14 #60
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56720795
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En bidden, trouwens je opa kun je gewoon in gedachten vragen of hij ff ophoepelt..
daarbij neem ik aan dat er niet zoveeeeeeel loslopende entiteiten zijn als men wel denkt.
Merendeel gaat toch gewoon door naar het licht?
Tenminste dat is wat ik erover gelezen heb.
Ik denk wel dat er plekken zijn waar ze zich verzamelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door maedel op 14-02-2008 09:24:02 ]
pi_56732231
-Reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 80% gewijzigd door jogy op 14-02-2008 20:49:16 ]
pi_56838549
quote:
Huis laten reinigen... juist.

Doet me denken aan dit:

Penn and Teller: Feng Shui
http://nl.youtube.com/watch?v=qMXjZvtp-_s 1/3
http://nl.youtube.com/watch?v=n1JX4K30jxE 2/3
http://nl.youtube.com/watch?v=ttpDpWH2U0s 3/3

Samengevat:

3 professionele feng shui mensen. Ze zeggen allemaal zeker te weten dat het werkt, dat het bewezen is. Alle drie geven ze compleet ander advies. Wat bij de ene zeer slecht is, is bij de andere harmonieus en prima.

Aight, Penn & Teller! Die wilde ik gisteren juist gaan checken, helemaal vergeten. Bedankt!

Maarreh, stel die shit is wel echt, dan zou het toch kunnen dat je net met een paar oplichters praat, en dat je dan denkt dat de hele zooi oplichterij is?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_56843780
Die kans zit er heel goed in, ja.
pi_56851768
Ik heb wel eens documentaires gezien over het reinigen van een huis.
De geest of geesten zijn dan een tijdje weg, maar komen vaak weer terug en vaak is het dan erger, ze zijn dan kwaad dat je ze weg hebt proberen te jagen.
pi_56852755
quote:
Kan ik abstract-beeldende stand-up comedy (homeopatische lachtherapie) doen en het voor mijn clienten laten dekken door die verzekeraar?
Dan ga ik met een biertje heel abstract en clownesque op een zitzak een film kijken.
Mensen mogen de therapeutische krachten van mijn abstracte lachtherapie ondervinden voor slechts 75 euro per uur.
Dat komt neer op 18,75 euro voor een volledige behandeling.
Niet gek?
Toch?
Daar ga je tegenwoordig niet eens voor naar de kapper.
pi_56853002
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef EvilFenris het volgende:
De geest of geesten zijn dan een tijdje weg, maar komen vaak weer terug en vaak is het dan erger, ze zijn dan kwaad dat je ze weg hebt proberen te jagen.
Geesten roep je zelf op door je verleden of negatieve gedachtes, tenminste dat denk ik. Zeker niet expres, maar beter gaan mensen met slechte invloeden om zich heen eens kijken of ze zelf wel zo positief in het leven staan. Schakel de negatieve invloeden zelf uit en kijk eens wat dat met je leven en je omgeving doet. Soms moet je dan hakken en zagen en dat is heel moeilijk maar op de langere termijn wel beter.

Ik zit er middenin, maar ik ga het redden, mensen die mij neerhalen en een kutgevoel geven schakel ik 1 voor 1 uit. Moeilijk omdat het de fundering van je bestaan is zogenaamd. Maar dat is meer R&P, wat ik merk is dat ik steeds minder shit om me heen voel naarmate ik de slechte invloeden om me heen uitschakel/wegwuif. Ik was al sterk maar ik denk dat mijn keuzes nu me uiteindelijk nog sterker maken, al voel ik dat nu even niet zo
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56853751
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef EvilFenris het volgende:
Neuh, vaak zoeken ze wel een ander plekkie op om te gaan zitten. (Wel lullig voor de mensen die er dan mee opgezadeld raken.)
pi_57492440
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:56 schreef Morwen het volgende:

[..]

Geesten roep je zelf op door je verleden of negatieve gedachtes, tenminste dat denk ik. Zeker niet expres, maar beter gaan mensen met slechte invloeden om zich heen eens kijken of ze zelf wel zo positief in het leven staan. Schakel de negatieve invloeden zelf uit en kijk eens wat dat met je leven en je omgeving doet. Soms moet je dan hakken en zagen en dat is heel moeilijk maar op de langere termijn wel beter.

Ik zit er middenin, maar ik ga het redden, mensen die mij neerhalen en een kutgevoel geven schakel ik 1 voor 1 uit. Moeilijk omdat het de fundering van je bestaan is zogenaamd. Maar dat is meer R&P, wat ik merk is dat ik steeds minder shit om me heen voel naarmate ik de slechte invloeden om me heen uitschakel/wegwuif. Ik was al sterk maar ik denk dat mijn keuzes nu me uiteindelijk nog sterker maken, al voel ik dat nu even niet zo
Ik denk ook dat een flinke dosis humor, en veel genot in het leven heel veel zal helpen idd. Ikzelf probeer zo neutraal mogelijk te voelen, of vrolijk. Als ik verdrietig ben, dan ben ik eigenlijk woedend... Negativisme (somber zijn, mokken over het leven e.d.) probeer ik zo goed mogelijk uit te schakelen.
pi_57492458
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:35 schreef OhZoGoed het volgende:

[..]

Ik denk ook dat een flinke dosis humor, en veel genot in het leven heel veel zal helpen idd. Ikzelf probeer zo neutraal mogelijk te voelen, of vrolijk. Als ik verdrietig ben, dan ben ik eigenlijk woedend... Negativisme (somber zijn, mokken over het leven e.d.) probeer ik zo goed mogelijk uit te schakelen.
Ook helpt het wel erg als jezelf goed afsluit door niet actief bezig te houden met magie, rituelen of geestjesroepen met een ouijabord.
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:11:58 #70
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57493452
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Neuh, vaak zoeken ze wel een ander plekkie op om te gaan zitten. (Wel lullig voor de mensen die er dan mee opgezadeld raken.)
Volgens mij worden bij een goede reiniging geesten naar het licht geholpen
pi_57516209
Jammer dat ik dit topic ben misgelopen. Ik vraag me namelijk af of je je huis kan laten "reinigen" zonder je zoontje (of anderen) hier over in te lichten. En dan kijken of ze verschil merken. Want als je een kind vertelt dat alle spookjes weg zijn .. sluit je een placebo effect niet uit natuurlijk

In other words: als zo'n persoon echt je huis kan reinigen van "entiteiten", zou je zoontje dat ook moeten merken zonder van de reiniging op de hoogte te zijn gesteld.
pi_57516472
Ik heb me altijd afgevraagd waarom geesten in huizen gaan rondhangen. Weken, maanden. Jaren. Het lijkt me zo'n vreugdeloos en doelloos lot.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:18:39 #73
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57517035
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom geesten in huizen gaan rondhangen. Weken, maanden. Jaren. Het lijkt me zo'n vreugdeloos en doelloos lot.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is er in de 4e dimensie niet echt een soort van tijdsbesef. En verder, schijnt het zo te zijn dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat ze dood zijn, of niet willen accepteren dat ze dood zijn. Of bang zijn, en dan daar blijven waar ze het kennen.

Mijn huis staat op de plek waar vroeger de tuin van een psychiatrische inrichting was. Je kunt je wel voorstellen wat hier zoal door het huis sjouwde
pi_57517398
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef maedel het volgende:

[..]

Volgens mij worden bij een goede reiniging geesten naar het licht geholpen
Ligt er aan hoe je het doet. Je kunt een entiteit puur uit je huis verdrijven, maar je kunt ook aan Het Hogere vragen of er iemand kan komen die deze verdwaalde ziel de weg naar Het Licht wil laten zien.

@ dubbelblind onderzoek waarbij je je zoontje of zo niets over de reiniging vertelt: dat heet een kennis van me gedaan en het verschil was ZEER duidelijk te merken!

@ waarom geesten blijven hangen: idd, sommigen beseffen niet dat ze dood zijn, de verloop van tijd schijnt idd anders te zijn in het Hiernamaals, maar het is vaak ook een stukje obsessie: veel mensen klampen zich enorm vast aan het materiële leven. Als je bij je overlijden geen vrede hebt met je heengaan, OF je kan het niet verkroppen dat je je huis en andere materiële bezittingen kwijtraakt bij je overlijden, dan kun je het in het hiernamaals erg moeilijk gaan krijgen.
Acceptatie van wat je overkomt is gewoon zeer belangrijk.
  zondag 6 april 2008 @ 22:37:18 #75
200510 boomstick
10 inch beef, baby
pi_57878978
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:10 schreef candygirl het volgende:
haai,
donderdag komt een paragnost mijn huis reinigen.....
ervaringen hiermee?
Weet natuurlijk een en ander,maar ben wel nieuwschierig naar jullie ervaringen,positief en negatief
slecht idee echt waar
waarom maak je een huis leeg voor een ziel ??? dan kan daar weer rommel worden geschopt
leef er mee of beinvloed het door je eigen goede karma/ziel/ gedachten
ok een ziel naar het licht leiden vind ik wat vaag.... aangezien dit niet mogelijk is en terug zullen komen mogelijk om meer stennis te schoppen of om door te gaan want iemand anders leeft er
standing tall
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')