Overzicht van alle maandcijfers van het fokforum, voor de stats freaks!
Een goede Fok!search met de kracht van Google!
Overzicht van alle maandcijfers van het fokforum, voor de stats freaks!
Een goede Fok!search met de kracht van Google!
De elfenboom (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
FOK!'s rode weduwe.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
MM![]()
Ex-blauwe![]()
ja dat was een leuke grap vamn buzzer
![]()
Boks-ChickBoksChick & CoffeeAddictnogmaals trusten Jort!
en nogmaals excuses voor de beroepsdeformatie aan de rest![]()
lolwut
turrrbotrutquote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja dat was een leuke grap vamn buzzer
![]()
![]()
Eens...
BrandX : vragen staat vrij; nog een klein adviesje: zoek eens in de grijze literatuur: congresverslagen, seminars, inaugurale redes; GLIN bestand bij de KB , je weet nooit...FOK!'s rode weduwe.
turrrbotruthmm ik ben ook naar bed, truste...![]()
FOK!'s rode weduwe.
Boks-ChickBoksChick & CoffeeAddictquote:Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
Eens...
BrandX : vragen staat vrij; nog een klein adviesje: zoek eens in de grijze literatuur: congresverslagen, seminars, inaugurale redes; GLIN bestand bij de KB , je weet nooit...tnxs for the tip... been there done that.tis echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Menigen genoeg, maar geen theoriën
![]()
lolwut
Hoi
Wat zoek je dan?Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu! CollegaHier waren we weer!
Ik moest even dat filmpje van Joran van der Sloot () bekijken hoor
![]()
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews Slaverplaatser / KoffiemanagerAah. er is een nieuwe pot koffie gezet![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties ModeratorIk ben er ook weg van... richting dromenland.
De elfenboom (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat! Collegaquote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
Aah. er is een nieuwe pot koffie gezetLekker hè
![]()
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews Slaverplaatser / Koffiemanagerquote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er ook weg van... richting dromenland.Slaap lekker
quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties Boks-ChickBoksChick & CoffeeAddictquote:Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat zoek je dan?modellen en theoriën over de externe organisatie.
Je hebt interne organisaitie (ISO, Six Sigma, Balanced Scorecard, INK just to name a few) maar voor extern alleen maar eht vierfasen model van hardjono en ik heb er meer nodig. Maar onvindbaar. Zelfs onze nederlandse goeroe weet verder niets te noemen![]()
lolwut
ik ruik vet lekkerproject klaar, twee weken chillen![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA ik ruik vet lekkerkut ik moet het nog uitprinten, ben benieuwd of ik genoeg inkt heb![]()
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA Born in the echoes.Koffieslaap![]()
Huilen dan.
CollegaIk ga lekker in de mand liggen![]()
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews Slaverplaatser / KoffiemanagerBedtijd![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties quote:Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
modellen en theoriën over de externe organisatie.
Je hebt interne organisaitie (ISO, Six Sigma, Balanced Scorecard, INK just to name a few) maar voor extern alleen maar eht vierfasen model van hardjono en ik heb er meer nodig. Maar onvindbaar. Zelfs onze nederlandse goeroe weet verder niets te noemenDaar kan ik je denk ik niet aan helpen
![]()
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu! Carpe DiemFeel like flying![]()
PR/Manusje van allesToezicht is gezond!M-M![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! Carpe DiemHoi Fiets![]()
Carpe Diemquote:Fietspeukdie kende ik nog niet
PR/Manusje van allesToezicht is gezond!You feel like flying?![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! ModeratorMM![]()
![]()
![]()
Survival-Niets![]()
![]()
PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]die kende ik nog nietJa
Kut pubers![]()
![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! PR/Manusje van allesToezicht is gezond!Fruts![]()
![]()
![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!Speel mee met Lucky Day en win!Boek je safari bij Beekse BergenDe beste bordspellen vind je bij 999 Games Carpe Diemquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fruts![]()
![]()
je geeft fruts een kus?
![]()
Moderatorquote: Carpe Diemquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
You feel like flying?met dank aan Racoon
Boks-ChickBoksChick & CoffeeAddictBX-bedtijd, morgen weer vroeg en lange dag
![]()
lieverds!
![]()
lolwut
PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je geeft fruts een kus?Fruts is speciaal
![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! ik ruik vet lekkerhet is gelukt !!!!!111![]()
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA Carpe DiemIk voel me euhzwart
![]()
PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FietS![]()
![]()
Mijn eerste ban op de FP uitgedeeld
![]()
![]()
Sad die reacties![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! ik ruik vet lekkerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef Houniet het volgende:
het is gelukt !!!!!111Wat is gelukt?!11111
![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! Carpe Diemquote: ik ruik vet lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is gelukt?!11111quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Houniet het volgende:
project klaar, twee weken chillenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:08 schreef Houniet het volgende:
kut ik moet het nog uitprinten, ben benieuwd of ik genoeg inkt heb![]()
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA PR/Manusje van allesToezicht is gezond!aantal posts: 53002 (gemiddeld 87 per dag)
Whieheuj ik kan naar bed![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! ik ruik vet lekkerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me euhzwart
Dit was beter dus?
![]()
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu! Carpe DiemOh tof ik heb 2 notes? thanks dndiek weet ik dat ook weer![]()
Moderatorquote: PR/Manusje van allesToezicht is gezond!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh tof ik heb 2 notes? thanks dndiek weet ik dat ook weerEn wat voor notes
![]()
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage! Moderatorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aantal posts: 53002 (gemiddeld 87 per dag)
Whieheuj ik kan naar bedIk probeer datzelfde topic op de FP een beetje op het forum in banen te leiden samen met Trigger, bij gebrek aan NWS mods
Ben notabene zelf dat topic begonnen
![]()