quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja dat was een leuke grap vamn buzzer
tnxs for the tip... been there done that.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
Eens...
BrandX : vragen staat vrij; nog een klein adviesje: zoek eens in de grijze literatuur: congresverslagen, seminars, inaugurale redes; GLIN bestand bij de KB , je weet nooit...
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er ook weg van... richting dromenland.
Absoluutquote:
modellen en theoriën over de externe organisatie.quote:
Daar kan ik je denk ik niet aan helpenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
modellen en theoriën over de externe organisatie.
Je hebt interne organisaitie (ISO, Six Sigma, Balanced Scorecard, INK just to name a few) maar voor extern alleen maar eht vierfasen model van hardjono en ik heb er meer nodig. Maar onvindbaar. Zelfs onze nederlandse goeroe weet verder niets te noemen
Jaquote:
Fruts is speciaalquote:
Mijn eerste ban op de FP uitgedeeldquote:
quote:
Wat is gelukt?!11111quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:08 schreef Houniet het volgende:
kut ik moet het nog uitprinten, ben benieuwd of ik genoeg inkt heb
quote:
Dit was beter dus?quote:
En wat voor notesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh tof ik heb 2 notes? thanks dndiek weet ik dat ook weer
Ik probeer datzelfde topic op de FP een beetje op het forum in banen te leiden samen met Trigger, bij gebrek aan NWS modsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aantal posts: 53002 (gemiddeld 87 per dag)
Whieheuj ik kan naar bed
Dat dat geen ban opgeleverd heeftquote:
iddquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik probeer datzelfde topic op de FP een beetje op het forum in banen te leiden samen met Trigger, bij gebrek aan NWS modsBen notabene zelf dat topic begonnen
Normaal krijg je daar makkelijk een maand voorquote:
ik heb echt nog nooit zulke nuteloze notes gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh tof ik heb 2 notes? thanks dndiek weet ik dat ook weer
Je notes schieten omhoog trouwensquote:
Ik snap ze niet eens, laat staan dat ik de noter kenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit zulke nuteloze notes gezien
Beschouw het maar als nul hoor
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je notes schieten omhoog trouwensGaat hard zo
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit zulke nuteloze notes gezien
Beschouw het maar als nul hoor
Je bent schattigquote:
Coolquote:
wacht maar tot SP1 uitkomtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:41 schreef buzzer het volgende:
Maar godverdegodver...
Vista is zooooooo heerlijk om mee te werken, dat ik al vanaf 1 uru vanmiddega bezig ben om het op gang te krijgen, maar het werkt...
Een paar uur bezig geweest om op internet te komen (met getweakt modem)
wat een rampenplan...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:41 schreef buzzer het volgende:
Maar godverdegodver...
Vista is zooooooo heerlijk om mee te werken, dat ik al vanaf 1 uru vanmiddega bezig ben om het op gang te krijgen, maar het werkt...
Een paar uur bezig geweest om op internet te komen (met getweakt modem)
wat een rampenplan...
dank u voor deze bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
wacht maar tot SP1 uitkomt [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ook op mijn vorige (en die is ook nog splinternieuw) maar XP wordt niet meer geleverd, en dus maar aan de vista... ik krijg het wel klein hoorquote:
Had ik het nog maarquote:
Ik werk er nu 6 maanden mee en het ik moet er nog steeds aan wennenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
dat vista zou dus niks voor mij zijn als digibeet
Tennis begint pas na 1-enquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus jij blijft nog ff..altijd gunstig om te weten
Trigger en ik zoeken nog iemand voor het geval reltopic part 2 begintquote:
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik werk er nu 6 maanden mee en het ik moet er nog steeds aan wennen
NWS idd... maar met beetje geluk blijft het stil nuquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:56 schreef dndiek het volgende:
Welk subforum, Frutsel?
Is het een oudje ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekken
ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekken
Die heb ik nog niet uit mijn fok geslooptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NWS idd... maar met beetje geluk blijft het stil nu
reken er maar niet opquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb hier nog een P2000 staanOver 50 jaar zijn die dingen écht écht antiek en geld waard
Nou de laatste poster uit deel 1 heeft een ban aan zijn broek en niemand opent deel 2, dus dat scheelt weer een zwikkiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uit mijn fok gesloopt
quote:
bijna 2 jaarquote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou de laatste poster uit deel 1 heeft een ban aan zijn broek en niemand opent deel 2, dus dat scheelt weer een zwikkie
ik ga d'r van tussen, misschien tot morgen vroeg![]()
dan is er niks mis mee tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bijna 2 jaarmaar gewoon een keisimpel ding, heb wel flatscreen enzo en hij ziet er ook best hip uit maar er zit verder niks boeiends in, maar waarvoor ik m gebruik doet ie het meer dan prima: internetten, msnen, downloaden, en tekstverwerken maar gamen kan ik wel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |