Alweer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:13 schreef James1988 het volgende:
die twee moeten weer bij elkaarkomen zoals ten tijde van het moordspel.
borderlinerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef Mss het volgende:
Tering, wat speelde die moeder van Vicky de rol van borderliner slecht
Wie is Skip in godsnaamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:23 schreef alors het volgende:
Die Skip ook, echt zo'n stereotype Australiër inclusief survivaloutfit en accent
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wie is Skip in godsnaam. Heb ik wat gemist?
Neefje van oom Donaldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wie is Skip in godsnaam. Heb ik wat gemist?
Oh vandaar dat ik geen idee had. Heb gisteren niet echt op het voorstukje gelet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Die kwam in het voorstukje voor de volgende keer voorbij huppelen. Ik irriteerde me er gelijk al aan
Eens!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:43 schreef Frey het volgende:
Sjors is toch een stuk leuker geworden sinds ze bij Bing weg is.
Donald, die oude vent waar Dian op zn sterfbed mee trouwde en zo een fortuin erfde. Skip blijkt een neef te zijn en die heeft Ludo opgespoort, in de hoop dat hij gaat strijden om de erfenis. Als Dian blut is dan heeft hij geen last meer van haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:11 schreef Canisfire het volgende:
Skip ? Oom Donald ? wtf ! ?
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:46 schreef GSMboy het volgende:
En leuk dat opeens die mail verdween... Die is toch gedownloadt...
Wat me waarschijnlijker lijkt bij een bedrijf a la Sanders Inc is dat ze een Exchange-server gebruiken, en daarbij is het dat wijzigingen direct naar clients worden gepusht: als je dan een mailtje wist vanuit locatie A ziet iemand op locatie B hem ook direct verdwijnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.
Dat was inderdaad iets teveel van het goedequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.
Het was een mailtje van het ziekenhuis, over de behandelingen bij Lorena.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:01 schreef lady-wrb het volgende:
wat was er zo belangrijk aan dat mailtje dan? (ik heb gisteren en eergisteren niet gezien)
Ik vind hem eerlijk gezegd wel irritant, met die Engelse woorden die er dan ineens uitvliegen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef nWo4Life het volgende:
Die Skip vind ik wel een sjiek figuur. Hij is grappig, maar eens niet op de irritante manier.
Charlie kan een aflevering inderdaad mooi verpesten. Laat dat mens thuis als ze geen goede verhaallijn heeft zeg....quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer gaat Charlie nou eens naar een goede psychiater?
Ik zie al dat Skip en Dian iets krijgen, waardoor Dian d'r poen toch blijft houden.
Ja, dat vond ik ook wel lachenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond rick en bing wel leuk zo vanavond.
ik moest zo vreselijk lachen om die scene met dat meisje
Dat was wel grappig ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:15 schreef roooosje het volgende:Dat hoestje van Rik met 'kutsmoes'
.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond rick en bing wel leuk zo vanavond.
ik moest zo vreselijk lachen om die scene met dat meisje
Ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
heeft zij even mazzel![]()
ik wil ook wel daten met rick
Idd, 3 keer raden wat er gebeurt als ze seks hebben straksquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom word je in godsnaam verliefd op iemand die je verkracht heeft ? Ik vind dat wel ZO onwaarschijnlijk! Als dat niet gebeurd was waren Sjors en Nick misschien nog best leuk, maar nu?
Dan wordt ze zwanger van een tweelingquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, 3 keer raden wat er gebeurt als ze seks hebben straks![]()
klopt ! ik herkende die stem meteen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
Stan Limburg als Sam Manuels. Hij spreekt veel stemmen in tekenfilms in
Ik heb zo'n vermoeden dat Skip meer oog heeft voor mannen dan voor 'Rosita'. Als schapenfokker mag hij natuurlijk niet ontbreken op het 'Brokeback' feest in Teluma.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef nWo4Life het volgende:
Die Skip vind ik wel een sjiek figuur. Hij is grappig, maar eens niet op de irritante manier. Bovendien is het lang geleden dat Rosa een minnaar heeft gehad; dus het wordt weer eens tijd.
Ter compensatie van zijn ene bal?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan wordt ze zwanger van een tweeling
Desi Desi Desi Black can be beathyfulllllllllquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef alors het volgende:
Desi![]()
Die Skip moet echt blijven hoor![]()
Lovetree
Sjors en Bing zijn uit elkaar omdat Sjors vreemd was gegaan met Milan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ter compensatie van zijn ene bal?
Ik heb trouwens heel wat gemist...Waarom zijn Bing en : r Zzzzzzjozzzzuit elkaar, en waarom heet Valentijn ineens JD of zo'n andere baywatch achtige naam?
Zoals ze het nu brengen wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat hele gay element in gtst echt afgrijselijk oninterressant en vervelend, ik hoop dat ze er snel mee stoppen
Ik vind het niet zo erg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat hele gay element in gtst echt afgrijselijk oninterressant en vervelend, ik hoop dat ze er snel mee stoppen
Wel, eigenlijk stelde dat niks voor. Je zag wat mannen dansen, maar veel anders dan een normaal Teluma-feest leek het niet. Verder vind ik het wel weer erg cliché dat die Skip zich nu tegen Dian keert. Dat was ook te verwachten. Wat ik wel nog steeds positief vind is dat ik elke dag nieuwe personen zie langskomen. Dat is beter dan die cast van 3 mensen die elke aflevering voorbij kwam.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ja maar wat ik me nou af zit te vragen: liegt die verpleegster nou of niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, eigenlijk stelde dat niks voor. Je zag wat mannen dansen, maar veel anders dan een normaal Teluma-feest leek het niet. Verder vind ik het wel weer erg cliché dat die Skip zich nu tegen Dian keert. Dat was ook te verwachten. Wat ik wel nog steeds positief vind is dat ik elke dag nieuwe personen zie langskomen. Dat is beter dan die cast van 3 mensen die elke aflevering voorbij kwam.
Donald wilde het zelf zo idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat ik me nou af zit te vragen: liegt die verpleegster nou of niet?
in mijn herinnering stond donald erop dat dian zijn zaken overnam en was hij het die wilde trouwens (in eerste instantie)
zou ludo die verpleegster omgekocht hebben om het zo te brengen, of heb ik het verkeerd onthouden?
tis net begonnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bye bye Robertquote:za 26 jan 2008, 06:00
Wilbert Gieske neemt afscheid
'Robert' stopt met GTST
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De vader van de Nederlandse soap, de 60-jarige GTST-acteur Wilbert Gieske, stopt. Na achttien jaar in Goede Tijden, Slechte Tijden te hebben geschitterd als Robert Alberts, doet Wilbert na dit seizoen niet meer mee. De collega’s van Wilbert zijn gistermiddag per brief ingelicht. „We zijn Wilbert enorm dankbaar voor wat hij heeft betekend”, schrijft Endemol. „Maar we zijn er samen achtergekomen dat er geen toekomst meer is voor Robert Alberts.”
„Ik heb alle mooie vrouwen van Nederland gehad”, zegt Wilbert Gieske lachend. „Antoinette van Belle, Tanja Jess, Anja Winter, Henriëtte Tol, Elle van Rijn, Robine van der Meer, Jette van der Meij, en ook nog een paar scharrels. En mijn karakter Robert Alberts heeft verder alles beleefd wat er in een mensenleven te beleven valt. Het is klaar. En dat vindt ook mijn vrouw Roxane. Zij is een geweldige steun geweest in deze moeilijke beslissing.”
Gebaart: „Zij piekert minder dan ik. Zij ziet altijd meer kansen dan bedreigingen. Daarom hou ik zoveel van haar. Toen het onderwerpen stoppen ter sprake kwam, dacht ik: ’en waar leven we dan van als ik een jaar lang geen werk heb’? Roxane is positiever: ’dan eten we een jaar lang alleen soep met brood en ga ik harder werken als schrijfster’.”
Vastberaden: „Ik vind ook dat Endemol zich heel erg vriendelijk heeft opgesteld. Ze hebben me van alles aangeboden. Opa worden, en allerlei andere verhaallijntjes. Van hen hoef ik niet weg. Het is mijn beslissing. Je moet als acteur ook nog worden geprikkeld door je rol. En dat zie ik er niet meer van komen. Robert komt binnenkort terug van wereldreis, en daarna is het aan de scriptschrijvers hem een mooie finale te geven. Ik wil niet dood. Ik wil liever dat Robert verliefd blijkt te zijn geworden op een Japanse geisha. Het zou fijn zijn als het een vrolijk afscheid wordt.”
Bron: De Telegraaf
Dat zou echt raar zijn, de vader van GTST weg uit de serie. Dat had ik nooit verwacht. Ik zou nog eerder denken dat hij dood neer zou vallen onder het acteren dan dit. Ik begrijp het wel, maar ik zou het echt heel erg jammer vinden. Robert en GTST horen bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef Frey het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
![]()
Hijzelf wil graag dat hij verliefd word daar in Azie en dan daar dus weer heen gaat om bij die vrouw te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:34 schreef James1988 het volgende:
Hmm, Robert eruit... jammer, zeker nu hij net de pater familias van de Alberts-familie is geworden. Hopen dat hij nog van gedachte verandert, hij hoort echt in die serie, net zoals Ludo.
Maargoed, als hij wil gaan dan zal hij gaan... ik denk dat hij een ongeluk krijgt wanneer hij terug komt gevlogen uit Azië ofzo...
barbara is geen zeikwijfquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef suus21 het volgende:
verheug me nu al op het verdriet dat barbara gaat krijgen, lékker voor dat zeikwijf..zou gaaf zijn als robert nu dood zou gaan aan kanker...
Welquote:
Vind ik ook wel, ik maar wachten tot Charlie of Barbara eruit gaan, gaat hij eruit.quote:
TALK 2 THE HAND.....SHE IS 4 ME THE BOMB!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef suus21 het volgende:
waarom is die talentloze Desi ineens weer in beeld?
En Wilbert hoort bij het decor.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:51 schreef Canisfire het volgende:
Hij was toch de man in de serie.
Komt hij nog wel terug vd break die hij nu heeft dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef janimie het volgende:
ben benieuwd hoe hij eruit gaat
Ik vind het de laatste tijd wel meevallen, maar idd: ze heeft geen echte functie in het verhaal...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat Laura Robert achterna gaat. Ik irriteer me vreselijk aan dat mens.
Of i.i.g. anders lopen, het wordt nu gewoon saai. Tijd voor actiequote:De lovetree-verhaallijn mag van mij echt ophouden.
Ik zie haar liever met Fossieboy het bed in duiken tbh, vind het zo'n rare verhaallijn nu...quote:Charlie moet gewoon zwanger worden van Jack ofzo, dan heeft hij ook weer wat om zich druk om te maken. Verder zal het een goede stunt zijn als alles lukt bij Lorena...
Vicky mag er idd ook uit, het hele personage is niet interessant en ze kan niet acteren imho...quote:Vicky vind ik trouwens ook een weinig interresant personage. Nina is veeel leuker. Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
Mocht Laura ooit gaan, dan hoop ik dat ze Robert terughalen en dat ze weer bij elkaar komenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat Laura Robert achterna gaat.
Laura en Robert moeten gewoon weer verliefd worden op elkaar, zoals de verhaallijn tijdens de 3500ste aflevering ook al insinueerde. Dan vertrekken ze samen uit de serie. Dat zou pas mooi zijn. Die twee horen bij elkaar en als ze samen zouden vertrekken, dan kan dat een prachtig en emotioneel afscheid worden. Ik hoop dat hier echt goed over nagedacht zal worden en dat Robert niet ineens zomaar zijn biezen pakt en vertrekt of zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Mocht Laura ooit gaan, dan hoop ik dat ze Robert terughalen en dat ze weer bij elkaar komen
Ja maar vergeet niet dat Fos een onschuldig, naïef en manipuleerbaar schooljongetje moet voorstellenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen. Als ik iets van een man wil ga ik aan z'n voeten zitten.![]()
Ja...maar wij weten al dat hij liegt, maar je hebt aan de andere kant wel gelijk, Barbara kan Fos met moeite overhalen iets te doen en als hij binnen 2 zinnen zegt dat ie het gedaan heeft geloofd ze het directquote:Verder kan Fos wel slecht liegen, je ziet 't van eem km afstand aan z'n gezicht.
Helaas behoort hij tot de categorie acteurs die ze er koste wat het kost in willen houden, Charlie is ook zo iemand, Barbara in mindere mate.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:04 schreef suus21 het volgende:
wat voegt die kut dennis nou toe......ik vind milan nog meer toevoegen dan die jay leno look alike..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |