Alweer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:13 schreef James1988 het volgende:
die twee moeten weer bij elkaarkomen zoals ten tijde van het moordspel.
borderlinerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef Mss het volgende:
Tering, wat speelde die moeder van Vicky de rol van borderliner slecht
Wie is Skip in godsnaamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:23 schreef alors het volgende:
Die Skip ook, echt zo'n stereotype Australiër inclusief survivaloutfit en accent
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wie is Skip in godsnaam. Heb ik wat gemist?
Neefje van oom Donaldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef Otmed het volgende:
[..]
Wie is Skip in godsnaam. Heb ik wat gemist?
Oh vandaar dat ik geen idee had. Heb gisteren niet echt op het voorstukje gelet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Die kwam in het voorstukje voor de volgende keer voorbij huppelen. Ik irriteerde me er gelijk al aan
Eens!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:43 schreef Frey het volgende:
Sjors is toch een stuk leuker geworden sinds ze bij Bing weg is.
Donald, die oude vent waar Dian op zn sterfbed mee trouwde en zo een fortuin erfde. Skip blijkt een neef te zijn en die heeft Ludo opgespoort, in de hoop dat hij gaat strijden om de erfenis. Als Dian blut is dan heeft hij geen last meer van haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:11 schreef Canisfire het volgende:
Skip ? Oom Donald ? wtf ! ?
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:46 schreef GSMboy het volgende:
En leuk dat opeens die mail verdween... Die is toch gedownloadt...
Wat me waarschijnlijker lijkt bij een bedrijf a la Sanders Inc is dat ze een Exchange-server gebruiken, en daarbij is het dat wijzigingen direct naar clients worden gepusht: als je dan een mailtje wist vanuit locatie A ziet iemand op locatie B hem ook direct verdwijnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.
Dat was inderdaad iets teveel van het goedequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij POP3 is het idd gedownload, bij IMAP verdwijnt het wel, maar niet op zo'n "bzzzz" manier.
Het was een mailtje van het ziekenhuis, over de behandelingen bij Lorena.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:01 schreef lady-wrb het volgende:
wat was er zo belangrijk aan dat mailtje dan? (ik heb gisteren en eergisteren niet gezien)
Ik vind hem eerlijk gezegd wel irritant, met die Engelse woorden die er dan ineens uitvliegen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef nWo4Life het volgende:
Die Skip vind ik wel een sjiek figuur. Hij is grappig, maar eens niet op de irritante manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |