Charlie kan een aflevering inderdaad mooi verpesten. Laat dat mens thuis als ze geen goede verhaallijn heeft zeg....quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wanneer gaat Charlie nou eens naar een goede psychiater?
Ik zie al dat Skip en Dian iets krijgen, waardoor Dian d'r poen toch blijft houden.
Ja, dat vond ik ook wel lachenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond rick en bing wel leuk zo vanavond.
ik moest zo vreselijk lachen om die scene met dat meisje
Dat was wel grappig ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:15 schreef roooosje het volgende:Dat hoestje van Rik met 'kutsmoes'
.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond rick en bing wel leuk zo vanavond.
ik moest zo vreselijk lachen om die scene met dat meisje
Ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
heeft zij even mazzel![]()
ik wil ook wel daten met rick
Idd, 3 keer raden wat er gebeurt als ze seks hebben straksquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom word je in godsnaam verliefd op iemand die je verkracht heeft ? Ik vind dat wel ZO onwaarschijnlijk! Als dat niet gebeurd was waren Sjors en Nick misschien nog best leuk, maar nu?
Dan wordt ze zwanger van een tweelingquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, 3 keer raden wat er gebeurt als ze seks hebben straks![]()
klopt ! ik herkende die stem meteen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
Stan Limburg als Sam Manuels. Hij spreekt veel stemmen in tekenfilms in
Ik heb zo'n vermoeden dat Skip meer oog heeft voor mannen dan voor 'Rosita'. Als schapenfokker mag hij natuurlijk niet ontbreken op het 'Brokeback' feest in Teluma.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef nWo4Life het volgende:
Die Skip vind ik wel een sjiek figuur. Hij is grappig, maar eens niet op de irritante manier. Bovendien is het lang geleden dat Rosa een minnaar heeft gehad; dus het wordt weer eens tijd.
Ter compensatie van zijn ene bal?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan wordt ze zwanger van een tweeling
Desi Desi Desi Black can be beathyfulllllllllquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef alors het volgende:
Desi![]()
Die Skip moet echt blijven hoor![]()
Lovetree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |