barbara is geen zeikwijfquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef suus21 het volgende:
verheug me nu al op het verdriet dat barbara gaat krijgen, lékker voor dat zeikwijf..zou gaaf zijn als robert nu dood zou gaan aan kanker...
Welquote:
Vind ik ook wel, ik maar wachten tot Charlie of Barbara eruit gaan, gaat hij eruit.quote:
TALK 2 THE HAND.....SHE IS 4 ME THE BOMB!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef suus21 het volgende:
waarom is die talentloze Desi ineens weer in beeld?
En Wilbert hoort bij het decor.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:51 schreef Canisfire het volgende:
Hij was toch de man in de serie.
Komt hij nog wel terug vd break die hij nu heeft dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:23 schreef janimie het volgende:
ben benieuwd hoe hij eruit gaat
Ik vind het de laatste tijd wel meevallen, maar idd: ze heeft geen echte functie in het verhaal...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat Laura Robert achterna gaat. Ik irriteer me vreselijk aan dat mens.
Of i.i.g. anders lopen, het wordt nu gewoon saai. Tijd voor actiequote:De lovetree-verhaallijn mag van mij echt ophouden.
Ik zie haar liever met Fossieboy het bed in duiken tbh, vind het zo'n rare verhaallijn nu...quote:Charlie moet gewoon zwanger worden van Jack ofzo, dan heeft hij ook weer wat om zich druk om te maken. Verder zal het een goede stunt zijn als alles lukt bij Lorena...
Vicky mag er idd ook uit, het hele personage is niet interessant en ze kan niet acteren imho...quote:Vicky vind ik trouwens ook een weinig interresant personage. Nina is veeel leuker. Vicky kijkt altijd alsof ze moet poepen.
Mocht Laura ooit gaan, dan hoop ik dat ze Robert terughalen en dat ze weer bij elkaar komenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat Laura Robert achterna gaat.
Laura en Robert moeten gewoon weer verliefd worden op elkaar, zoals de verhaallijn tijdens de 3500ste aflevering ook al insinueerde. Dan vertrekken ze samen uit de serie. Dat zou pas mooi zijn. Die twee horen bij elkaar en als ze samen zouden vertrekken, dan kan dat een prachtig en emotioneel afscheid worden. Ik hoop dat hier echt goed over nagedacht zal worden en dat Robert niet ineens zomaar zijn biezen pakt en vertrekt of zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Mocht Laura ooit gaan, dan hoop ik dat ze Robert terughalen en dat ze weer bij elkaar komen
Ja maar vergeet niet dat Fos een onschuldig, naïef en manipuleerbaar schooljongetje moet voorstellenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat ga ik ook eens proberen. Als ik iets van een man wil ga ik aan z'n voeten zitten.![]()
Ja...maar wij weten al dat hij liegt, maar je hebt aan de andere kant wel gelijk, Barbara kan Fos met moeite overhalen iets te doen en als hij binnen 2 zinnen zegt dat ie het gedaan heeft geloofd ze het directquote:Verder kan Fos wel slecht liegen, je ziet 't van eem km afstand aan z'n gezicht.
Helaas behoort hij tot de categorie acteurs die ze er koste wat het kost in willen houden, Charlie is ook zo iemand, Barbara in mindere mate.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:04 schreef suus21 het volgende:
wat voegt die kut dennis nou toe......ik vind milan nog meer toevoegen dan die jay leno look alike..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |