abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:52:23 #151
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56101668
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?
Nou ik moet zeggen dat rechtshandigen toch wel altijd laten blijken dat ze rechtshandig zijn, doch subtiel. Rechtshandige scharen standaard in bureaulaatjes leggen, linkshandige grapjes maken, foto's van blijkbaar mooie rechterhanden die in menig bedrijfsmailinglists rondgaan. "stoere" praat dat men dat lekkere rechtshandige "wijf" van account wel even de hand zal schudden...eigenlijk te veel om op te noemen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:52:53 #152
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_56101687
kudlemming.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_56101715
die hierboven is een linkerhand mên!
pi_56101802
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef Rosbief het volgende:

kudlemming.
Welke, deze of die andere ?
pi_56101951
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waarom je daar problemen mee hebt.
Heeft dat te maken dat jij vind dat mannen zich enkel maar op een bepaalde manier mogen gedragen? Of voel je je onzekerder als iemand zich helemaal durft te laten gaan? Vind je het vies en zo ja waarom dan? zover ik weet geeft dat gedrag niet af

Ik zie ze ook vaak rondlopen, maar zoals ik al eerder zei zie ik de humor er wel van in, net als "Tieten" schreeuwende hetero's die een dagje Amsterdam doen. Bij beide figuren heb ik enkel problemen als ze hard schreeuwen in mijn oren...het piept zo naderhand.
Kijk het gaat meer om het feit dat dit soort homo's bijvoorbeeld ook altijd zo'n verwijfde stem heeft. En jullie kunnen mij niet wijsmaken dat iedereen die homo is ook meteen met zo'n stem geboren worden.
Het irriteerd mij om dezelfde reden als marokkanen die hun petje nauwelijks op hun hoofd hebben maar meer op hun hoofd hebben liggen. Of nederlandse jongeren die praten als mrokkanen, ook al is het ze geleerd om ABN te spreken. Dit is allemaal alleen maar om het: Moet je mij eens zien!
pi_56101998
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Hereco het volgende:

[..]

Kijk het gaat meer om het feit dat dit soort homo's bijvoorbeeld ook altijd zo'n verwijfde stem heeft. En jullie kunnen mij niet wijsmaken dat iedereen die homo is ook meteen met zo'n stem geboren worden.
Het irriteerd mij om dezelfde reden als marokkanen die hun petje nauwelijks op hun hoofd hebben maar meer op hun hoofd hebben liggen. Of nederlandse jongeren die praten als mrokkanen, ook al is het ze geleerd om ABN te spreken. Dit is allemaal alleen maar om het: Moet je mij eens zien!
ja het is maar wat je irritatiewaardig vind.

je kunt ook gewoon even lache om die belachelijke mensen en verder gaan met je leven
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:13:03 #157
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56102191
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Hereco het volgende:

[..]

Tja ik ga er ook niet vanuit dat iemand van zijn geboorte zo spreekt, nee. En ja het gaat denk ik ergens ook om een statement te maken...maar aan de andere kant als iemand het nou prettig vind om verwijft te praten, met marokkaans accent, waarbij hij zijn hoedje homo's dragen geen petjes...altijd hoedjes. ...tja dan moet tie dat toch zelf weten...en als je het irritant vind, dan praat/luister je toch niet naar die persoon.

Trouwens je mag je er best aan ergeren verder hoor, alleen snap ik dat zelf niet zo...maar ja dat ben ik he...en ik ben homo en ook nog eens half links. Ja ja niet geheel links en ook niet geheel rechts...gewoon halfom. Ik ben werkelijk door en door ziek.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:13:41 #158
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56102206
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Welke, deze of die andere ?
Vond je de post ook zo leuk?

pi_56102850
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja ik ga er ook niet vanuit dat iemand van zijn geboorte zo spreekt, nee. En ja het gaat denk ik ergens ook om een statement te maken...maar aan de andere kant als iemand het nou prettig vind om verwijft te praten, met marokkaans accent, waarbij hij zijn hoedje homo's dragen geen petjes...altijd hoedjes. ...tja dan moet tie dat toch zelf weten...en als je het irritant vind, dan praat/luister je toch niet naar die persoon.

Trouwens je mag je er best aan ergeren verder hoor, alleen snap ik dat zelf niet zo...maar ja dat ben ik he...en ik ben homo en ook nog eens half links. Ja ja niet geheel links en ook niet geheel rechts...gewoon halfom. Ik ben werkelijk door en door ziek.
Ik had het over marokkanen, niet over homo's met dat petje.
Verder vind ik niet naar die mensen luisteren meer een teken van geen respect hebben voor deze personen. En als je het niet eens bent met hoe sommige personen zich gedragen zegt het niet meteen dat je geen respect voor ze hebt (in de meeste gevallen dan).
Ik zeg alleen dat het me irriteerd. Iedereen heeft toch dingen waarover hij/zij zich irriteerd?! Het is ook niet zo dat ik er niet mee kan leven ofzo..
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:44 #160
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56103241
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef Hereco het volgende:

[..]

Ik had het over marokkanen, niet over homo's met dat petje.
Och ik combineerde het even.
quote:
Verder vind ik niet naar die mensen luisteren meer een teken van geen respect hebben voor deze personen.
Fatsoen bedoel je? Je kent die persoon niet, dus echt respecteren gaat niet. Er van uitgaande dat respect verdient moet worden. En trouwens waarom zou je respect voor iemand hebben die jouw blijkbaar tot het bot irriteert?
quote:
En als je het niet eens bent met hoe sommige personen zich gedragen zegt het niet meteen dat je geen respect voor ze hebt (in de meeste gevallen dan).
Met fatsoen behandelen is wel zo aardig ja.
quote:
Ik zeg alleen dat het me irriteerd. Iedereen heeft toch dingen waarover hij/zij zich irriteerd?! Het is ook niet zo dat ik er niet mee kan leven ofzo..
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:35:04 #161
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56106425
Ik ken trouwens ook hetero's die zich zo gedragen. Waarom kan de TT niet veranderd worden in "mannen en hun wijverige gedrag"?

Je weet niet eens zeker of iemand homo is, als hij zich zo gedraagt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_56106448
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ken trouwens ook hetero's die zich zo gedragen. Waarom kan de TT niet veranderd worden in "mannen en hun wijverige gedrag"?

Je weet niet eens zeker of iemand homo is, als hij zich zo gedraagt.
Dan weet hij niet hoe de kast open moet?
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:55:19 #163
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56107110
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Dan weet hij niet hoe de kast open moet?
Wat is dat nou voor onzin? Alsof gedrag afhankelijk is van op welk geslacht je valt.

Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes. Sommigen zijn daar wat gevoeliger en extremer in, net zoals sommige mensen binnen twee uur met een ander accent praten en anderen hun eigen accent nooit meer terugkrijgen.

De enige correlatie tussen geaardheid en gedrag die ik kan bedenken, is dat homo's vaker veel met vrouwen omgaan dan hetero's. Maar het is geen alleenrecht van homo's of zo
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_56107145
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Alsof gedrag afhankelijk is van op welk geslacht je valt.

Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes. Sommigen zijn daar wat gevoeliger en extremer in, net zoals sommige mensen binnen twee uur met een ander accent praten en anderen hun eigen accent nooit meer terugkrijgen.

De enige correlatie tussen geaardheid en gedrag die ik kan bedenken, is dat homo's vaker veel met vrouwen omgaan dan hetero's. Maar het is geen alleenrecht van homo's of zo
Nu blijf ik zeker uit de buurt van die verwijfde types.
pi_56107225
quote:

[..]

haha wat n onzin
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:20:15 #166
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_56107694
quote:

[..]

Dus als je veel met vrouwen omgaat ga je op mannen vallen?
Primum non nocere
pi_56107754
ik las ijverig
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56108011
quote:

[..]

ik ga zelf ook veel met mijn hond om en merk dat ik ook steeds vaker blafgeluiden begin te maken...

wat een onzin, gedrag is maar tot op een zekere hoogte aangeleerd

dus een homo krijgt vrouwelijke trekjes doordat hij met vrouwen omgaat?
er is weleens geopperd dat homoseksualiteit komt door teveel vrouwelijke/mannelijke trekken in de hersenen.
denk dat hier wel een zekere waarheid in zit, het verklaard in ieder geval wel de vrouwelijke/mannelijke trekken die veel homo's/lesbo's hebben...
pi_56108658
En er zijn tevens 'verwijfde' hetero mannen .
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:30:33 #170
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_56110812
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
En er zijn tevens 'verwijfde' hetero mannen .
metrosexuelen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_56110937
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:30 schreef wise het volgende:

metrosexuelen
Nee, da's weer wat anders.

'k Bedoel meer 'motorisch' vrouwelijk, en qua stem enzo.
pi_56110961
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef roze-meisje het volgende:
dus een homo krijgt vrouwelijke trekjes doordat hij met vrouwen omgaat?
Dat staat daar toch helemaal niet? Er staat dat homomannen iha meer vrouwen in hun vriendenkring hebben dan heteromannen.
pi_56110989
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
...

Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?

...
Je geeft zelf al precies aan waar het probleem zit...
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_56111399
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat staat daar toch helemaal niet? Er staat dat homomannen iha meer vrouwen in hun vriendenkring hebben dan heteromannen.
"Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes."

misschien iets te vrijelijk geinterpreteerd
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:35:40 #175
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56112396
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:22 schreef zagevent het volgende:
Eens. Bijkomende klacht: Lesbische wijven die zich altijd en overal mannelijk gedragen. Ik heb zo iemand in de familie. Dat je lesbisch bent, akkoord, maar waarom moet er altijd eentje voor man spelen.
Stumperd. Dat je dat zegt over je eigen familie zeg. Ik hoop van harte dat je geen familie van mij bent.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_56114740
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef maedel het volgende:

[..]

Stumperd. Dat je dat zegt over je eigen familie zeg. Ik hoop van harte dat je geen familie van mij bent.
omg manwijf alert!
pi_56114773
HAgAHgAHgahAGAHgA
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  vrijdag 18 januari 2008 @ 01:58:46 #178
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_56120044
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:10 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

omg manwijf alert!
omg vooroordeel alert!
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:55:22 #179
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56121208
quote:

[..]

omg manwijf alert!
omg jij moet gewoon eens goed door een tommie genomen worden
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:07:41 #180
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56121288
quote:

[..]

omg manwijf alert!
Je kan veel zeggen over maedel, maar ze is een heel aantrekkelijke vrouw!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:04:49 #181
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56121802
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen over maedel, maar ze is een heel aantrekkelijke vrouw!
oeh, James
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:19:04 #182
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56122025
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:04 schreef maedel het volgende:

[..]

oeh, James
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56123824
kontenbonkers, gulpsnuivers
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:20:54 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56124648
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?
Waarschijnlijk net zoveel als ik hetero's heb betrapt op het uitwonen, welgeteld 1 keer in 34 jaar en dat was voor t stelletje wat in t gras lag te neuken gênanter dan voor mij
YYYYEAAAAH, HOMO'S DIE ZICH AANSPRAKELIJK VOELEN!

pi_56124675
Wie is dat?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:28:56 #186
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56124889
Wat vreselijk triest eigenlijk, dat ik niet eens mag klagen over dat wijverige gedrag van die nichten(blijkbaar heten die nichten kom ik na aanmaak achter), en dat de homo's in dit topique meteen mij voor een homofoob verklaren, of dat ik zelf jaloeeeeeeerss ben, of zelf homo ben!

Ik ken heus wel menig homo die zich niet verwijfd gedraagd, en daar kan ik goed mee lachen.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is dat?
Dat is een multi-raciale man die popcorn eet.
pi_56124947
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef RickoKun het volgende:

Ik ken heus wel menig homo die zich niet verwijfd gedraagd, en daar kan ik goed mee lachen.
Er zijn ook wel goeie bij .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:31:51 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56124985
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Nosh het volgende:

getuigen van schijntolerantie. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, en kritiekloos door het leven gaan slaat ook nergens op. Maar in één en dezelfde zin zeggen dat je niks tegen iemand hebt, maar dat ze dan wél zich moeten gedragen volgens jouw normen en waarden is hypocriet tot op het bot.
Ik heb niks tegen moslims, maar die zeldzame moslim-terroristen die zichzelf opblazen mogen best een wat langer lontje hebben!

OOPS!!!! NU BEN IK METEEN RACISTISCH TEGEN DE HEEEEEELEEEE MOSLIMGEMEENSCHAP!
pi_56125156
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen moslims, maar die zeldzame moslim-terroristen die zichzelf opblazen mogen best een wat langer lontje hebben!

Spijker op kop verhaal.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:40:56 #190
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_56125261
er zijn idd ultra nichterige bij, maar ook gewoon normale jongens. Als je ze vertellen dat ze homo zijn dat je het in eerste instantie dus niet geloofd.

Ik irriteer me ook niet aan dat ultra nichterig gedoe. Ik lach er meestal maar om. ( ik lach ze niet úit )
Waar ik me wel aan erger zijn jongens die dan zich als een meid kleden, en als je dan iets zegt wat ze niet bevalt vinden ze dat gelijk racistisch terwijl er het er niets eens mee te maken heeft.
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:42:55 #191
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56125313
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Chulaa het volgende:

Waar ik me wel aan erger zijn jongens die dan zich als een meid kleden, en als je dan iets zegt wat ze niet bevalt vinden ze dat gelijk racistisch terwijl er het er niets eens mee te maken heeft.
dat heb ik dan nog niet mogen meemaken!
pi_56125545
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jaahooor, verwijfde homo's zijn ook echt hetzelfde als zichzelf (en anderen) opblazende moslimterroristen

wat een kutvergelijking
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:53:25 #193
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_56125654
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:

[..]

dat heb ik dan nog niet mogen meemaken!
op het mbo zat zo'n persoon, een jongen die zich volledig als vrouw verkleedde. Maar als je te lang keek of iets zei maakt niet uit wat en het stond dr/hem niet aan dan was je de lul

t was ook een Antilliaan scheelt dat?
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:05:22 #194
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56127618
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Jaahooor, verwijfde homo's zijn ook echt hetzelfde als zichzelf (en anderen) opblazende moslimterroristen

wat een kutvergelijking
Het is ook geen vergelijking, er zit een verband in.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:05:24 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56132657
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Chulaa het volgende:

Heb je het nou over nichten of over die moslimventjes die een jurk dragen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:07:39 #196
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56132735
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

!!!

+3 scherp!
pi_56134068
Alsof vrouwen zich zo gedragen
pi_56134242
quote:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56136712
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 07:55 schreef maedel het volgende:

[..]

omg jij moet gewoon eens goed door een tommie genomen worden
een tommie? dat is toch geen afkorting voor tomboy he?
laat eens een foto van jezelf zien dan
pi_56137992
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alsof vrouwen zich zo gedragen
Sommige vrouwen wel
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:47:11 #201
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56139766
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Laat eerst zelf maar eens wat meer zien van jezelf dan je oor
Overigens bedoelde ik niet noodzakelijk dat je door mij genomen zou moeten worden hoor. Ik heb het al druk genoeg, en wie weet voldoe je wel helemaal niet aan mijn normen.
pi_56139962
Go maedel! Go maedel!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_56140575
quote:

[..]

omg manwijf alert!
OMG iemand met 1 hersencel alert.
ijs_beer fan!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:21:02 #204
78498 classpc
I don't like change
pi_56140605
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

wat is een tomboy
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56140657
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:21 schreef classpc het volgende:

[..]

wat is een tomboy
http://en.wikipedia.org/wiki/Tomboy

Maar Tommie kan ook gewoon lesbo betekenen.
ijs_beer fan!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:24:17 #206
78498 classpc
I don't like change
pi_56140705
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Tomboy

Maar Tommie kan ook gewoon lesbo betekenen.
O op die manier
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56140796
Ben ik al te laat om nog CATFIGHT te roepen?
pi_56141957
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

OMG iemand met 1 hersencel alert.
omg iemand die niet tegen een grapje kan alert
de enige reden die ik kan bedenken waarom je zo geirriteerd reageert is dat je je aangesproken voelt...
pi_56142034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef maedel het volgende:

[..]

Laat eerst zelf maar eens wat meer zien van jezelf dan je oor
Overigens bedoelde ik niet noodzakelijk dat je door mij genomen zou moeten worden hoor. Ik heb het al druk genoeg, en wie weet voldoe je wel helemaal niet aan mijn normen.
nou 't is meer dan niks
wie zegt dat ik dat denk dan?
pi_56142058
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

omg iemand die niet tegen een grapje kan alert
de enige reden die ik kan bedenken waarom je zo geirriteerd reageert is dat je je aangesproken voelt...
Als dat de enige reden is die jij kunt bedenken wil ik je graag wijzen op mijn vorige post die aan jou gericht was.
.
ijs_beer fan!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:21:33 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56142329
*Prrr*.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56142345
*fap fap fap*
pi_56142531
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:11 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als dat de enige reden is die jij kunt bedenken wil ik je graag wijzen op mijn vorige post die aan jou gericht was.
.
look who's talking, mijn opmerking was slechts een grapje maar kennelijk ligt dat gevoelig
kun je een verklaring geven dan voor je geirriteerde reactie? ik schijn daar te dom voor te zijn
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:42:40 #214
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_56142836
quote:

[..]

volledigheidshalve, het een sluit zeker het ander niet uit
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_56142837
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:29 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

look who's talking, mijn opmerking was slechts een grapje maar kennelijk ligt dat gevoelig
kun je een verklaring geven dan voor je geirriteerde reactie? ik schijn daar te dom voor te zijn
De verklaring is heel simpel. Of je het nou als grapje bedoelde of niet, dat boeit niet.
Jouw opmerking raakt precies een plek waar homo's en lesbo's al jaren tegen proberen te vechten.
Als je homo bent wordt je voor wijf uitgemaakt en als je lesbo bent wordt je voor halve vent uitgemaakt. Als iemand dan ook nog eens Roze-meisje als nick heeft en in een topic als dit zulke opmerkingen plaatst, schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Dat heeft er niets mee te maken dat ik me aangesproken voel of dat ik een vooroordeel bevestig. Het is gewoon ontzettend irritant dat mensen zich zo vreemd gedragen als ze weten dat je het bed deelt met iemand van het zelfde geslacht. Dat 'wij' hier in Nederland nog zo moeten verdedigen is gewoon te triest voor woorden.
Als mensen zeggen dat je ziek bent, je hersenen niet goed zijn, je in de hel komt, je de belichaming van sodom en gomorra bent of in zonde leeft...ja dan knapt er weleens iets. In dit geval was dat bij jou post.
Dus voortaan als je weer zo'n oh-zo-grappige-opmerking maakt in een topic als dit denk dan eens na wat je zegt .
ijs_beer fan!
pi_56142953
hier ga ik eens lekker voor zitten...
pi_56142969
way to go Nan!
pi_56142996
Wat een stelletje sensatiezoekers zijn jullie ook he .
ijs_beer fan!
pi_56143093
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:48 schreef NanKing het volgende:
Ik heb ook standaard een strandstoel, een zak popcorn en een blikje bier in mijn tas voor als er ergens onderweg iets gebeurt
pi_56143134
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:52 schreef DR34M3R het volgende:

blikje bier
Gimme gimme gimme !
pi_56143177
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

De verklaring is heel simpel. Of je het nou als grapje bedoelde of niet, dat boeit niet.
Jouw opmerking raakt precies een plek waar homo's en lesbo's al jaren tegen proberen te vechten.
Als je homo bent wordt je voor wijf uitgemaakt en als je lesbo bent wordt je voor halve vent uitgemaakt. Als iemand dan ook nog eens Roze-meisje als nick heeft en in een topic als dit zulke opmerkingen plaatst, schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Dat heeft er niets mee te maken dat ik me aangesproken voel of dat ik een vooroordeel bevestig. Het is gewoon ontzettend irritant dat mensen zich zo vreemd gedragen als ze weten dat je het bed deelt met iemand van het zelfde geslacht. Dat 'wij' hier in Nederland nog zo moeten verdedigen is gewoon te triest voor woorden.
Als mensen zeggen dat je ziek bent, je hersenen niet goed zijn, je in de hel komt, je de belichaming van sodom en gomorra bent of in zonde leeft...ja dan knapt er weleens iets. In dit geval was dat bij jou post.
Dus voortaan als je weer zo'n oh-zo-grappige-opmerking maakt in een topic als dit denk dan eens na wat je zegt .
danku voor uw serieuze respons
ik zelf vind dat je over dat soort zaken grapjes moet kunnen maken, het relativeert zelfs mijns inziens
bovendien zijn er gewoon veel lesbo's met (zeer) mannelijke trekjes
het feit dat je erkent dat veel homo's/lesbo's uiterlijke kenmerken van het tegenovergestelde geslacht hebben betekent nog niet dat je homoseksualiteit niet accepteert, for god's sake ik ben zelf gay...
pi_56143178
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik heb ook standaard een strandstoel, een zak popcorn en een blikje bier in mijn tas voor als er ergens onderweg iets gebeurt
Ik heb er ook maar een biertje bij gepakt
Je kan beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan
pi_56143209
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gimme gimme gimme !
*aanreikt*

valt toch niet met de rosé van vanavond
pi_56143254
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

danku voor uw serieuze respons
ik zelf vind dat je over dat soort zaken grapjes moet kunnen maken, het relativeert zelfs mijns inziens
bovendien zijn er gewoon veel lesbo's met (zeer) mannelijke trekjes
het feit dat je erkent dat veel homo's/lesbo's uiterlijke kenmerken van het tegenovergestelde geslacht hebben betekent nog niet dat je homoseksualiteit niet accepteert, for god's sake ik ben zelf gay...
Ja zeg.... gaan we nu ineens lief en begripvol doen naar elkaar?
pi_56143270
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:48 schreef NanKing het volgende:
* Petre zoekt de popcorn-smiley
bye
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')