omg manwijf alert!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Stumperd. Dat je dat zegt over je eigen familie zeg. Ik hoop van harte dat je geen familie van mij bent.
omg vooroordeel alert!quote:
omg jij moet gewoon eens goed door een tommie genomen wordenquote:
Je kan veel zeggen over maedel, maar ze is een heel aantrekkelijke vrouw!quote:
oeh, Jamesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over maedel, maar ze is een heel aantrekkelijke vrouw!
quote:
YYYYEAAAAH, HOMO'S DIE ZICH AANSPRAKELIJK VOELEN!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?
Waarschijnlijk net zoveel als ik hetero's heb betrapt op het uitwonen, welgeteld 1 keer in 34 jaar en dat was voor t stelletje wat in t gras lag te neuken gênanter dan voor mij
Dat is een multi-raciale man die popcorn eet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is dat?
Er zijn ook wel goeie bijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik ken heus wel menig homo die zich niet verwijfd gedraagd, en daar kan ik goed mee lachen.
Ik heb niks tegen moslims, maar die zeldzame moslim-terroristen die zichzelf opblazen mogen best een wat langer lontje hebben!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Nosh het volgende:
getuigen van schijntolerantie. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, en kritiekloos door het leven gaan slaat ook nergens op. Maar in één en dezelfde zin zeggen dat je niks tegen iemand hebt, maar dat ze dan wél zich moeten gedragen volgens jouw normen en waarden is hypocriet tot op het bot.
Spijker op kop verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen moslims, maar die zeldzame moslim-terroristen die zichzelf opblazen mogen best een wat langer lontje hebben!
OOPS!!!! NU BEN IK METEEN RACISTISCH TEGEN DE HEEEEEELEEEE MOSLIMGEMEENSCHAP!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Chulaa het volgende:
Waar ik me wel aan erger zijn jongens die dan zich als een meid kleden, en als je dan iets zegt wat ze niet bevalt vinden ze dat gelijk racistisch terwijl er het er niets eens mee te maken heeft.
Jaahooor, verwijfde homo's zijn ook echt hetzelfde als zichzelf (en anderen) opblazende moslimterroristenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen moslims, maar die zeldzame moslim-terroristen die zichzelf opblazen mogen best een wat langer lontje hebben!
OOPS!!!! NU BEN IK METEEN RACISTISCH TEGEN DE HEEEEEELEEEE MOSLIMGEMEENSCHAP!
op het mbo zat zo'n persoon, een jongen die zich volledig als vrouw verkleedde. Maar als je te lang keek of iets zei maakt niet uit wat en het stond dr/hem niet aan dan was je de lulquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat heb ik dan nog niet mogen meemaken!
Het is ook geen vergelijking, er zit een verband in.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Jaahooor, verwijfde homo's zijn ook echt hetzelfde als zichzelf (en anderen) opblazende moslimterroristen
wat een kutvergelijking
Heb je het nou over nichten of over die moslimventjes die een jurk dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Chulaa het volgende:
Waar ik me wel aan erger zijn jongens die dan zich als een meid kleden, en als je dan iets zegt wat ze niet bevalt vinden ze dat gelijk racistisch terwijl er het er niets eens mee te maken heeft.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het nou over nichten of over die moslimventjes die een jurk dragen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het nou over nichten of over die moslimventjes die een jurk dragen?
een tommie? dat is toch geen afkorting voor tomboy he?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:55 schreef maedel het volgende:
[..]
omg jij moet gewoon eens goed door een tommie genomen worden
Sommige vrouwen welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alsof vrouwen zich zo gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |