Laat eerst zelf maar eens wat meer zien van jezelf dan je oorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
een tommie? dat is toch geen afkorting voor tomboy he?
laat eens een foto van jezelf zien dan
wat is een tomboyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
een tommie? dat is toch geen afkorting voor tomboy he?
laat eens een foto van jezelf zien dan
O op die manierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tomboy
Maar Tommie kan ook gewoon lesbo betekenen.
omg iemand die niet tegen een grapje kan alertquote:
nou 't is meer dan niksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Laat eerst zelf maar eens wat meer zien van jezelf dan je oor
Overigens bedoelde ik niet noodzakelijk dat je door mij genomen zou moeten worden hoor. Ik heb het al druk genoeg, en wie weet voldoe je wel helemaal niet aan mijn normen.![]()
Als dat de enige reden is die jij kunt bedenken wil ik je graag wijzen op mijn vorige post die aan jou gericht was.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
omg iemand die niet tegen een grapje kan alert
de enige reden die ik kan bedenken waarom je zo geirriteerd reageert is dat je je aangesproken voelt...
look who's talking, mijn opmerking was slechts een grapje maar kennelijk ligt dat gevoeligquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is die jij kunt bedenken wil ik je graag wijzen op mijn vorige post die aan jou gericht was..
volledigheidshalve, het een sluit zeker het ander niet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het nou over nichten of over die moslimventjes die een jurk dragen?
De verklaring is heel simpel. Of je het nou als grapje bedoelde of niet, dat boeit niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:29 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
look who's talking, mijn opmerking was slechts een grapje maar kennelijk ligt dat gevoelig
kun je een verklaring geven dan voor je geirriteerde reactie? ik schijn daar te dom voor te zijn
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:48 schreef NanKing het volgende:
Wat een stelletje sensatiezoekers zijn jullie ook he.
danku voor uw serieuze responsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
De verklaring is heel simpel. Of je het nou als grapje bedoelde of niet, dat boeit niet.
Jouw opmerking raakt precies een plek waar homo's en lesbo's al jaren tegen proberen te vechten.
Als je homo bent wordt je voor wijf uitgemaakt en als je lesbo bent wordt je voor halve vent uitgemaakt. Als iemand dan ook nog eens Roze-meisje als nick heeft en in een topic als dit zulke opmerkingen plaatst, schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.
Dat heeft er niets mee te maken dat ik me aangesproken voel of dat ik een vooroordeel bevestig. Het is gewoon ontzettend irritant dat mensen zich zo vreemd gedragen als ze weten dat je het bed deelt met iemand van het zelfde geslacht. Dat 'wij' hier in Nederland nog zo moeten verdedigen is gewoon te triest voor woorden.
Als mensen zeggen dat je ziek bent, je hersenen niet goed zijn, je in de hel komt, je de belichaming van sodom en gomorra bent of in zonde leeft...ja dan knapt er weleens iets. In dit geval was dat bij jou post.
Dus voortaan als je weer zo'n oh-zo-grappige-opmerking maakt in een topic als dit denk dan eens na wat je zegt.
Ik heb er ook maar een biertje bij gepaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik heb ook standaard een strandstoel, een zak popcorn en een blikje bier in mijn tas voor als er ergens onderweg iets gebeurt
*aanreikt*quote:
Ja zeg.... gaan we nu ineens lief en begripvol doen naar elkaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
danku voor uw serieuze respons
ik zelf vind dat je over dat soort zaken grapjes moet kunnen maken, het relativeert zelfs mijns inziens
bovendien zijn er gewoon veel lesbo's met (zeer) mannelijke trekjes
het feit dat je erkent dat veel homo's/lesbo's uiterlijke kenmerken van het tegenovergestelde geslacht hebben betekent nog niet dat je homoseksualiteit niet accepteert, for god's sake ik ben zelf gay...
* Petre zoekt de popcorn-smileyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:48 schreef NanKing het volgende:
Wat een stelletje sensatiezoekers zijn jullie ook he.
Dat grapjes relativeren ben ik het 100% mee eens, maar soms is de situatie er niet om grapjes te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
danku voor uw serieuze respons
ik zelf vind dat je over dat soort zaken grapjes moet kunnen maken, het relativeert zelfs mijns inziens
Als een vrouw opkomt voor haar rechten wordt het al een manwijf genoemd, als een vrouw kort haar heeft is het een manwijf, denk niet zo in hokjes, dat siert de mens niet.quote:bovendien zijn er gewoon veel lesbo's met (zeer) mannelijke trekjes
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:het feit dat je erkent dat veel homo's/lesbo's uiterlijke kenmerken van het tegenovergestelde geslacht hebben betekent nog niet dat je homoseksualiteit niet accepteert, for god's sake ik ben zelf gay...
Nou ja.. ik ben toch de inhoud van mijn tas al aan het weggeven...quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja.. ik ben toch de inhoud van mijn tas al aan het weggeven...
[ afbeelding ]
iemand nog een stoel nodig?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ontzettend vreemd dat het tegenwoordig zo is dat jonge homo's/lesbo's zichzelf zo veel
mogelijk wegcijferen en in de pas lopen omdat ze bang zijn dat ze een stereotype te zijn.
Je hoeft niet elke dag met een pride vlag te wapperen of overal roepen dat je gay bent maar je hoeft jezelf ook niet weg te cijferen uit angst wat anderen mensen van je denken.
tuukquote:
Oh, nu walsen de homo's over de gevoelens van hetero's heenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef Joyful_delight het volgende:
Maar back on topic dan maar.
Ik kan me toch wel verplaatsen in de TS, al kijk ik dan gewoon de andere kant op.
Homo's blijven toch een fragiel onderwerp bij mannen, omdat we ons er niet prettig bij voelen.
Zo zijn die maniertjes nog wel te overzien.....maar pfffff als ze een hit op je proberen te maken da's nog 100x erger. Dat ze zo dichtbij komen en dan die blik brrrrrrrrrr ik krijg er gewoon weer kippenvel van als ik eraan denk. Juist omdat ze zo gevoelig liggen in deze maatschappij is het misschien verstandig dat ze wat minder opzichtig zijn en uitkijken wat ze doen....maar dat blijkt totaal niet het geval. Ze walsen zo over je gevoelens heen....
Krijg jij ook zo de rillingen als een meid loopt te flirten waar je niets mee zou willen? Lijkt me niet... Waarom dan wel bij een vent?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef Joyful_delight het volgende:
Maar back on topic dan maar.
Ik kan me toch wel verplaatsen in de TS, al kijk ik dan gewoon de andere kant op.
Homo's blijven toch een fragiel onderwerp bij mannen, omdat we ons er niet prettig bij voelen.
Zo zijn die maniertjes nog wel te overzien.....maar pfffff als ze een hit op je proberen te maken da's nog 100x erger. Dat ze zo dichtbij komen en dan die blik brrrrrrrrrr ik krijg er gewoon weer kippenvel van als ik eraan denk. Juist omdat ze zo gevoelig liggen in deze maatschappij is het misschien verstandig dat ze wat minder opzichtig zijn en uitkijken wat ze doen....maar dat blijkt totaal niet het geval. Ze walsen zo over je gevoelens heen....
Of misschien maar 's gewoon eraan wennen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef Joyful_delight het volgende:
Dat ze zo dichtbij komen en dan die blik brrrrrrrrrr ik krijg er gewoon weer kippenvel van als ik eraan denk. Juist omdat ze zo gevoelig liggen in deze maatschappij is het misschien verstandig dat ze wat minder opzichtig zijn en uitkijken wat ze doen....
Ik zeg het zoals ik het ervaar..... Aan de ene kant vind ik het een compliment hoor dat ze op me af komen. Maar pffff je bent ze niet zomaar kwijt als je zegt er niet van gediend te zijn.......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nu walsen de homo's over de gevoelens van hetero's heen.
Hoe knappe grieten zich voelen kan ik me inderdaad wel een voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of misschien maar 's gewoon eraan wennen?
Geez... hoe moeten knappe grietjes zich wel niet voelen die door iedere man worden nagekeken enzo.
Ik denk dat je vooral dénkt dat het een geile blik is. En ik geloof niet dat je vrij vaak te maken hebt met een homo die je niet van je af kan slaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Ik zeg het zoals ik het ervaar..... Aan de ene kant vind ik het een compliment hoor dat ze op me af komen. Maar pffff je bent ze niet zomaar kwijt als je zegt er niet van gediend te zijn.......
Ik vind het gewoon ranzig die geile blik in hun ogen te zien....dan voel ik me inderdaad onprettig.....
Dat heb ik ook bij mannen die hetero zijn, dus dat is niet alleen voor homo's weggelegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Ik zeg het zoals ik het ervaar..... Aan de ene kant vind ik het een compliment hoor dat ze op me af komen. Maar pffff je bent ze niet zomaar kwijt als je zegt er niet van gediend te zijn.......
Ik vind het gewoon ranzig die geile blik in hun ogen te zien....dan voel ik me inderdaad onprettig.....
nou laten we 't op verschil van humor houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat grapjes relativeren ben ik het 100% mee eens, maar soms is de situatie er niet om grapjes te maken.
Als er een topic is dat gaat over homo's en hun wijverige gedrag en jij als lesbo zijnde een andere lesbo voor manwijf uitmaakt (ook al is het een grapje), komt dat niet over als een grapje.
En bevestig je alleen maar de OP, nou leuk hoor.
[..]
Als een vrouw opkomt voor haar rechten wordt het al een manwijf genoemd, als een vrouw kort haar heeft is het een manwijf, denk niet zo in hokjes, dat siert de mens niet.
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
Ik vind het alleen ontzettend vreemd dat het tegenwoordig zo is dat jonge homo's/lesbo's zichzelf zo veel
mogelijk wegcijferen en in de pas lopen omdat ze bang zijn dat ze een stereotype te zijn.
Je hoeft niet elke dag met een pride vlag te wapperen of overal roepen dat je gay bent maar je hoeft jezelf ook niet weg te cijferen uit angst wat anderen mensen van je denken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Joyful_delight het volgende:
Maar dat er een kerel achter me aan zit die wat van je wil en opmerkingen over m'n kont maakt went nooit!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, moet je maar niet zo'n kort rokje aantrekken. Dan vraag je er gewoon om.
Het gaat mij niet om dat punt. Maar het idee dat er een kerel op me geilt en het idee wat hij dan denkt met me te willen doen....... brrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij mannen die hetero zijn, dus dat is niet alleen voor homo's weggelegd.
Jij bent er niet van gedient dus jij vind het vervelend, dat die mannen homo zijn doet er niet eens toe want het is gewoon een gevoel van aversie wat bij jezelf ligt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:15 schreef Joyful_delight het volgende:
het idee wat hij dan denkt met me te willen doen
ben je zo knap dan? foto!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:15 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om dat punt. Maar het idee dat er een kerel op me geilt en het idee wat hij dan denkt met me te willen doen....... brrrrrrrrr
En ik denkd atd at ook precies het punt is wat het maaktd at veel mannen homo's moeilijk kunnen accepteren.........
En vat me niet verkeerd op dat ik ze niet accepteer, want ieder zijn ding wat mij betreft.
Als je mijn posts had gelezen had je gesnapt waarom ik in dit geval dat soort grapjes zo zwaar opneem.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:14 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nou laten we 't op verschil van humor houden
wie zegt dat ik in hokjes denkje legt me nu woorden in de mond...
dat vind ik ook een slechte ontwikkeling, je moet jezelf kunnen zijn, zelf vind ik mannelijke vrouwen verschrikkelijk (qua uiterlijk dan) en dat uit ik wel eens, net zoals ik uit dat ik een hekel aan jan smitheb
dit betekent niet dat ik het niet accepteer, als zij zich daar gelukkig mee voelen mij best, maar ik mag toch wel een mening hebben, ik behandel ze echt niet anders...
volgens mij neem jij mijn grapje veel te zwaar op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |