Nou ik moet zeggen dat rechtshandigen toch wel altijd laten blijken dat ze rechtshandig zijn, doch subtiel. Rechtshandige scharen standaard in bureaulaatjes leggen, linkshandige grapjes maken, foto's van blijkbaar mooie rechterhanden die in menig bedrijfsmailinglists rondgaan. "stoere" praat dat men dat lekkere rechtshandige "wijf" van account wel even de hand zal schudden...eigenlijk te veel om op te noemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?
Kijk het gaat meer om het feit dat dit soort homo's bijvoorbeeld ook altijd zo'n verwijfde stem heeft. En jullie kunnen mij niet wijsmaken dat iedereen die homo is ook meteen met zo'n stem geboren worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je daar problemen mee hebt.
Heeft dat te maken dat jij vind dat mannen zich enkel maar op een bepaalde manier mogen gedragen? Of voel je je onzekerder als iemand zich helemaal durft te laten gaan? Vind je het vies en zo ja waarom dan? zover ik weet geeft dat gedrag niet af
Ik zie ze ook vaak rondlopen, maar zoals ik al eerder zei zie ik de humor er wel van in, net als "Tieten" schreeuwende hetero's die een dagje Amsterdam doen. Bij beide figuren heb ik enkel problemen als ze hard schreeuwen in mijn oren...het piept zo naderhand.![]()
ja het is maar wat je irritatiewaardig vind.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Hereco het volgende:
[..]
Kijk het gaat meer om het feit dat dit soort homo's bijvoorbeeld ook altijd zo'n verwijfde stem heeft. En jullie kunnen mij niet wijsmaken dat iedereen die homo is ook meteen met zo'n stem geboren worden.
Het irriteerd mij om dezelfde reden als marokkanen die hun petje nauwelijks op hun hoofd hebben maar meer op hun hoofd hebben liggen. Of nederlandse jongeren die praten als mrokkanen, ook al is het ze geleerd om ABN te spreken. Dit is allemaal alleen maar om het: Moet je mij eens zien!
Tja ik ga er ook niet vanuit dat iemand van zijn geboorte zo spreekt, nee. En ja het gaat denk ik ergens ook om een statement te maken...maar aan de andere kant als iemand het nou prettig vind om verwijft te praten, met marokkaans accent, waarbij hij zijn hoedje homo's dragen geen petjes...altijd hoedjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Hereco het volgende:
[..]
Kijk het gaat meer om het feit dat dit soort homo's bijvoorbeeld ook altijd zo'n verwijfde stem heeft. En jullie kunnen mij niet wijsmaken dat iedereen die homo is ook meteen met zo'n stem geboren worden.
Het irriteerd mij om dezelfde reden als marokkanen die hun petje nauwelijks op hun hoofd hebben maar meer op hun hoofd hebben liggen. Of nederlandse jongeren die praten als mrokkanen, ook al is het ze geleerd om ABN te spreken. Dit is allemaal alleen maar om het: Moet je mij eens zien!
Vond je de post ook zo leuk?quote:
Ik had het over marokkanen, niet over homo's met dat petje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja ik ga er ook niet vanuit dat iemand van zijn geboorte zo spreekt, nee. En ja het gaat denk ik ergens ook om een statement te maken...maar aan de andere kant als iemand het nou prettig vind om verwijft te praten, met marokkaans accent, waarbij hij zijn hoedje homo's dragen geen petjes...altijd hoedjes....tja dan moet tie dat toch zelf weten...en als je het irritant vind, dan praat/luister je toch niet naar die persoon.
Trouwens je mag je er best aan ergeren verder hoor, alleen snap ik dat zelf niet zo...maar ja dat ben ik he...en ik ben homo en ook nog eens half links. Ja ja niet geheel links en ook niet geheel rechts...gewoon halfom. Ik ben werkelijk door en door ziek.![]()
Och ik combineerde het even.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef Hereco het volgende:
[..]
Ik had het over marokkanen, niet over homo's met dat petje.
Fatsoen bedoel je? Je kent die persoon niet, dus echt respecteren gaat niet. Er van uitgaande dat respect verdient moet worden.quote:Verder vind ik niet naar die mensen luisteren meer een teken van geen respect hebben voor deze personen.
Met fatsoen behandelen is wel zo aardig ja.quote:En als je het niet eens bent met hoe sommige personen zich gedragen zegt het niet meteen dat je geen respect voor ze hebt (in de meeste gevallen dan).
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen.quote:Ik zeg alleen dat het me irriteerd. Iedereen heeft toch dingen waarover hij/zij zich irriteerd?! Het is ook niet zo dat ik er niet mee kan leven ofzo..
Dan weet hij niet hoe de kast open moet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ken trouwens ook hetero's die zich zo gedragen. Waarom kan de TT niet veranderd worden in "mannen en hun wijverige gedrag"?
Je weet niet eens zeker of iemand homo is, als hij zich zo gedraagt.
Wat is dat nou voor onzin? Alsof gedrag afhankelijk is van op welk geslacht je valt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dan weet hij niet hoe de kast open moet?
Nu blijf ik zeker uit de buurt van die verwijfde types.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Alsof gedrag afhankelijk is van op welk geslacht je valt.
Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes. Sommigen zijn daar wat gevoeliger en extremer in, net zoals sommige mensen binnen twee uur met een ander accent praten en anderen hun eigen accent nooit meer terugkrijgen.
De enige correlatie tussen geaardheid en gedrag die ik kan bedenken, is dat homo's vaker veel met vrouwen omgaan dan hetero's. Maar het is geen alleenrecht van homo's of zo
haha wat n onzinquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Alsof gedrag afhankelijk is van op welk geslacht je valt.
Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes. Sommigen zijn daar wat gevoeliger en extremer in, net zoals sommige mensen binnen twee uur met een ander accent praten en anderen hun eigen accent nooit meer terugkrijgen.
De enige correlatie tussen geaardheid en gedrag die ik kan bedenken, is dat homo's vaker veel met vrouwen omgaan dan hetero's. Maar het is geen alleenrecht van homo's of zo
Dus als je veel met vrouwen omgaat ga je op mannen vallen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ga zelf ook veel met mijn hond om en merk dat ik ook steeds vaker blafgeluiden begin te maken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
metrosexuelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
En er zijn tevens 'verwijfde' hetero mannen.
Dat staat daar toch helemaal niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef roze-meisje het volgende:
dus een homo krijgt vrouwelijke trekjes doordat hij met vrouwen omgaat?
Je geeft zelf al precies aan waar het probleem zit...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
...
Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?
...
"Gedrag wordt aangeleerd. Als je als man voornamelijk met vrouwen (of nichten) omgaat, krijg je vanzelf vrouwelijke trekjes."quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat staat daar toch helemaal niet?Er staat dat homomannen iha meer vrouwen in hun vriendenkring hebben dan heteromannen.
Stumperd. Dat je dat zegt over je eigen familie zeg. Ik hoop van harte dat je geen familie van mij bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:22 schreef zagevent het volgende:
Eens. Bijkomende klacht: Lesbische wijven die zich altijd en overal mannelijk gedragen. Ik heb zo iemand in de familie. Dat je lesbisch bent, akkoord, maar waarom moet er altijd eentje voor man spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |