Ik ken ze eigenlijk niet zo, maar dat ene liedje vind ik wel lachen om eerlijk te zijn....iets met dancing ofzow.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef Batsnek het volgende:
Niks tegen homo's.
Maar die pijmuziek altijd: scissor sisters![]()
Dat is het juist, die gasten zijn zichzelf niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef LNDE het volgende:
k heb der niks op tegen . als je maar je zelf blijft weetje
Deze?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk niet zo, maar dat ene liedje vind ik wel lachen om eerlijk te zijn....iets met dancing ofzow.
Jah...vrolijk liedje toch?quote:
Ja en? Jij gedraagt je precies hetzelfde als toen je geboren werd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:52 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat is het juist, die gasten zijn zichzelf niet.
NIEMAND wordt zo verwijfd geboren![]()
Nou ja blijkbaar wel...dus is mijn advies: Grow up.quote:Walgelijk gedrag.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en? Jij gedraagt je precies hetzelfde als toen je geboren werd?
[..]
Nou ja blijkbaar wel...dus is mijn advies: Grow up.
Och het is meer dat holywood de stereotype nicht nadoet hoor. En zeker Will & Grace...of jij dacht dat voor die teevee show er geen "Jack's" rondliepen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:37 schreef rashudo het volgende:
Dat hebben ze geleerd op tv. Overigens is het net zo irritant als een vrouw zich zo gedraagt. Verder is het ook nog eens lekker puberaal, dat naloopgedrag, en in feite verschilt het weinig van de zoveelste goth / emo / gabber / alto cult.
En ik heb het idee dat jij niet echt veel homo's kent of je niet in dat wereldje begeeft.quote:Ik vraag me ook af hoe je diversiteit als argument kan gebruiken, want er is weinig divers aan het nadoen van hollywoodhomo's. Als je als homo je vrouwelijkheid wil uitdragen, dan kan dat ook op andere manieren. Er zijn zoveel verschillende vormen van vrouwelijk gedrag, zoek eens iets origineels.
Ik ook niet, maar mocht er iemand zijn die dat wel wilt, dan gaat tie ze gang maar, net als mensen die Elvis willen naspelen...het zal me een zorg zijn.quote:Als ik homo zou zijn zou ik in elk geval niet de rest van m'n leven bepaalde personages uit Will & Grace naspelen.
Kwestie van aandacht vragen. Vooral die mooiboys/metroseksuelen. Vrrrrrrreeeeeessssseelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:50 schreef Tuvai.net het volgende:
* Tuvai.net eensch is.
Als je homo bent, oké. Maar je hoeft het niet overduidelijk aan iedereen te laten merken.
Ik praat mee met dit topic omdat ik er een vieze rilling over mijn rug van krijg als iemand zo duidelijk fout gay doet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef Semisane het volgende:
Maar goed men doet maar wat men er mee wilt, maak je je er druk om...prima, maar wellicht moet je dan eens naar jezelf kijken waarom je je er druk om maakt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef DSS24 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel er alleen maar mee dat ze zich niet menselijk gedragen.
Oooohw wacht...nu je dit zegt, snap ik het helemaal...Zo'n voorbeeld...geen speld tussen te krijgen.quote:Het is net als een leeuw dat in de jungle op een w.c. gaat zitten schijten, dat hoort gewoon niet.
Whateverquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
niet menselijk...hoe kom je erop...zeg Stalin, ga ons eens vertellen wat wel menselijk is? Ik zal me meteen aan jou hogere visie aanpassen...en als dat niet lukt, me uiteraard vrijwillig melden bij 1 van jouw goedgekeurde menselijke dierentuinen...want tja..al die onmensen kan je natuurlijk niet vrij rond laten lopen. Ik weet serieus niet of ik nou heel hard moet lachen om jou, of gewoon keihard huilen.
En ik durf te wedden dat je niet door hebt hoe belachelijk je nu overkomt he?![]()
[..]
Oooohw wacht...nu je dit zegt, snap ik het helemaal...Zo'n voorbeeld...geen speld tussen te krijgen.![]()
Weet je zeker dat niet nog even terug naar de lagere school moet gaan, volgens mij heb je vergeten iets wat aan algemene kennis mee te nemen.
Och, ik zie ook wel eens van die luidschreeuwende hetero's daar ga ik dan maar even vanuit, daar ze vooral heel erg bezig zijn om zo "hetero" mogelijk voor te komen (Tieten en wijven komt vaak voor in hun uitspraken zeg maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik praat mee met dit topic omdat ik er een vieze rilling over mijn rug van krijg als iemand zo duidelijk fout gay doet.
Ik hou er gewoon niet van. Tieten en bier zijn inderdaad dan meer mijn ding. Misschien dat ik mijzelf een beetje krom uitdrukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och, ik zie ook wel eens van die luidschreeuwende hetero's daar ga ik dan maar even vanuit, daar ze vooral heel erg bezig zijn om zo "hetero" mogelijk voor te komen (Tieten en wijven komt vaak voor in hun uitspraken zeg maar.en ik ga er toch ook niet geheel vanuit dat elke hetero man de neiging heeft om zo overstraat te lopen...jij wel?
Maar toch vind ik het niet zo erg dat ze dat doen, zo ook vind ik de schreeuwerige handtas dragende relnicht niet erg...om eerlijk te zijn, kan ik om beide eigenlijk wel lachen. Het maakt het straatbeeld wat vrolijker zeg maar.
Het ligt denk ik gewoon aan mezelf...ik ben gewoon nochelant en heb totaal geen gevoel voor wat vandaag de dag als normaal wordt gezien.
Het is in elk geval na-aap gedrag. Of dat van tv is of van andere nichten, dat is niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och het is meer dat holywood de stereotype nicht nadoet hoor. En zeker Will & Grace...of jij dacht dat voor die teevee show er geen "Jack's" rondliepen.Klopt wel dat er in de "homo-wereld" net zoveel subgroepjes zijn als in de "hetero-wereld".
Ik denk ook zeker niet dat alle homo's zich zo gedragen, dat zal maar een klein percentage zijn.quote:[..]
En ik heb het idee dat jij niet echt veel homo's kent of je niet in dat wereldje begeeft.
Je mag me geloven of niet, maar feit is wel, dat er net zo verschillende homo's zijn als hetero's, enkel hebben sommige hetero's de neiging om zich onder de noemer "normaal" te zetten, terwijl ze niet echt door hebben, in hoeverre ze verschillen van de "stereotype hetero-man". Als die uberhaupt al bestaat
En dat de wijverige, fladderende, handtasjes dragende type nicht opvalt, is enkel omdat de mens een morbide intresse heeft in alles wat "vreemd" aandoet.
Druk maken? Ik vind het gewoon dom gedrag, net zoals gothics. Ik wil zeker niet zeggen dat ze niet vrij zijn om zich dom te gedragen, maar ik mag best zeggen dat ik het dom vind.quote:[..]
Ik ook niet, maar mocht er iemand zijn die dat wel wilt, dan gaat tie ze gang maar, net als mensen die Elvis willen naspelen...het zal me een zorg zijn.
Maar goed men doet maar wat men er mee wilt, maak je je er druk om...prima, maar wellicht moet je dan eens naar jezelf kijken waarom je je er druk om maakt.
Het gebruikt zuurstof, zet er koolstofdioxide voor in de plaats, eet en poept en pist net zoals jij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:38 schreef DSS24 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel er alleen maar mee dat ze zich niet menselijk gedragen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DSS24 het volgende:
Normale homo's heb ik niets tegen. Maar wat moeten kindertjes zich afvragen rond hun 8ste als er iemand op bezoek komt die zich zo gedraagt als een rare nicht ?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Normale homo's heb ik niets tegen. Maar wat moeten kindertjes zich afvragen rond hun 8ste als er iemand op bezoek komt die zich zo gedraagt als een rare nicht ?
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef hierissieweer het volgende:
maar ooit gehoord van mensen in hun waarde laten!? buiten dat, als je er niet tegen kan kijk je de andere kant op en sluit jij je af voor wat er gezet word
Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:
[..]
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Eens. Bijkomende klacht: Lesbische wijven die zich altijd en overal mannelijk gedragen. Ik heb zo iemand in de familie. Dat je lesbisch bent, akkoord, maar waarom moet er altijd eentje voor man spelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
En daar gaat het mij over, het merken.
Want ik merk het soms wel dat ik een homo tegenover mij heb staan, en dan hebben ze nog net geen roze tutu's aan!
Zo laatst ook, loop je op het centraal in groningen, loopt daar zo'n mannetje daar gewoon té wijverig rond! Handtasje, en zo'n vies loopje met die reet zo naar achteren, komt er een meid aan en dan verwacht je dat die meid gaat knuffelen, maar niets is minder waar.
Die 'kerel' gaat die meid begroeten met een: "HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?"
En dan van die homo kusjes, je weet wel, met het gezicht gewoon een halve meter zowat van de wang af en dan kus geluidjes maken! En dan van die handgebaren erbijzo met het 'handje' naar het eigen gezicht zo heel snel wapperen zo van: "OOeeeeeehhh wat is mn gezichtje heet!"
Nog zo iets, WAAROM praten HOMO'S in GODSNAAM met zo'n walgelijke manier!? Zo met die SSSSSSS en....en.......AARRRRGHHHH!!!!
Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?
KLACHT samenvatting: Homo's die zich zo vreselijke wijverig gedragen
Vraag: Waarom gedragen homo's zich in godsnaam zich zo ultra wijverig!? En waarom praten ze zo walgelijk!?
Mijn soort nicht wel, maar er is ook een groep die gewoon zo is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:
[..]
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:48 schreef Xith het volgende:
heerlijk dat al die mensen die zeiken over moslims het op dit gebied eens zijn met onze mede homo-haters!
Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef rashudo het volgende:
Druk maken? Ik vind het gewoon dom gedrag, net zoals gothics. Ik wil zeker niet zeggen dat ze niet vrij zijn om zich dom te gedragen, maar ik mag best zeggen dat ik het dom vind.
k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van. Tieten en bier zijn inderdaad dan meer mijn ding. Misschien dat ik mijzelf een beetje krom uitdrukmaar ik hoef er niet mee in aanraking te komen.
Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.quote:Normale homo's heb ik niets tegen. Maar wat moeten kindertjes zich afvragen rond hun 8ste als er iemand op bezoek komt die zich zo gedraagt als een rare nicht ?
integratiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien..
Mensen op de kast jagen is goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.
Ja okay dat was een beetje tequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast welquote:Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.
en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
quote:
De vraag is meer of ze dat willen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja okay dat was een beetje te![]()
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!
Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik, Stalin die de wereld beinvloed.
Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.
Dus jij hebt ook wel graag een vrouw met een snor?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.
Je bent niet direct homofoob als je het gedrag van een deel van de homos irritant vindquote:
Dan ben je niet perse homofoob afgestomptere mongool ! Wil jij het ook altijd van twee mensen van verschillende sekse weten en merken dat ze seks hebben ? Ik niet, maakt dat mij als hetero-zijnde tot heterofoob ofzo ? triple-21 gevalletje..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel homofoob, afgestompte mongool.
NIETUS! Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?! Maar ze moeten zich gewoon niet zo wijverig gedragen, daar irriteer ik mij aan!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel homofoob, afgestompte mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |