abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56044133
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef hierissieweer het volgende:
maar ooit gehoord van mensen in hun waarde laten!? buiten dat, als je er niet tegen kan kijk je de andere kant op en sluit jij je af voor wat er gezet word
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
pi_56044176
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:

[..]

Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:19:05 #78
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_56044255
Ik weet niet wat erger is, die nichterige homo's of die quasi-stoere Freddy Mercury-achtige Duitse leatherboys.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:22:03 #79
189777 zagevent
what's in a name
pi_56044304
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.

En daar gaat het mij over, het merken.

Want ik merk het soms wel dat ik een homo tegenover mij heb staan, en dan hebben ze nog net geen roze tutu's aan!
Zo laatst ook, loop je op het centraal in groningen, loopt daar zo'n mannetje daar gewoon té wijverig rond! Handtasje, en zo'n vies loopje met die reet zo naar achteren, komt er een meid aan en dan verwacht je dat die meid gaat knuffelen, maar niets is minder waar.

Die 'kerel' gaat die meid begroeten met een: "HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?"

En dan van die homo kusjes, je weet wel, met het gezicht gewoon een halve meter zowat van de wang af en dan kus geluidjes maken! En dan van die handgebaren erbij zo met het 'handje' naar het eigen gezicht zo heel snel wapperen zo van: "OOeeeeeehhh wat is mn gezichtje heet!"

Nog zo iets, WAAROM praten HOMO'S in GODSNAAM met zo'n walgelijke manier!? Zo met die SSSSSSS en....en.......AARRRRGHHHH!!!!

Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?

KLACHT samenvatting: Homo's die zich zo vreselijke wijverig gedragen

Vraag: Waarom gedragen homo's zich in godsnaam zich zo ultra wijverig!? En waarom praten ze zo walgelijk!?
Eens. Bijkomende klacht: Lesbische wijven die zich altijd en overal mannelijk gedragen. Ik heb zo iemand in de familie. Dat je lesbisch bent, akkoord, maar waarom moet er altijd eentje voor man spelen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:23:56 #80
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56044348
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:

[..]

Mijn soort nicht wel, maar er is ook een groep die gewoon zo is.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:28:45 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56044439
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 07:48 schreef Xith het volgende:
heerlijk dat al die mensen die zeiken over moslims het op dit gebied eens zijn met onze mede homo-haters!
Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien.

.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:36:17 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56044569
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef rashudo het volgende:

Druk maken? Ik vind het gewoon dom gedrag, net zoals gothics. Ik wil zeker niet zeggen dat ze niet vrij zijn om zich dom te gedragen, maar ik mag best zeggen dat ik het dom vind.
Zeg dat dan.

* Semisane vind het heus ook niet altijd even slim, maar is er achter dat de mens in het algemeen niet zo z'n uiterste best doet om slim over te komen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56044647
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Nosh het volgende:

[..]

.
Maar wat vind jij daarvan?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:40:46 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56044656
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ik hou er gewoon niet van. Tieten en bier zijn inderdaad dan meer mijn ding. Misschien dat ik mijzelf een beetje krom uitdruk maar ik hoef er niet mee in aanraking te komen.
k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.
quote:
Normale homo's heb ik niets tegen. Maar wat moeten kindertjes zich afvragen rond hun 8ste als er iemand op bezoek komt die zich zo gedraagt als een rare nicht ?
Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56044664
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:28 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien.

.
integratie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:41:54 #86
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56044686
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:16 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.
Mensen op de kast jagen is goed.
pi_56044724
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.
[..]
Ja okay dat was een beetje te
quote:
Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:47:50 #88
83951 rashudo
project 2501
pi_56044791
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:41 schreef Semisane het volgende:

[..]

Mensen op de kast jagen is goed.
Beter dan de kast in jagen
Their eyes opaque.
pi_56044797
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:50:29 #90
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56044840
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef rashudo het volgende:

[..]

Beter dan de kast in jagen
Ik moest lachen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:18 #91
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56044882
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ja okay dat was een beetje te
[..]

De vraag is meer of ze dat willen. Uiteraard is een bijkomend probleem, dat "normaal" nooit echt goed is gedefinieerd. "Normaal" is ook maar iets wat aan het perspectief van een desbetreffend persoon ligt.
pi_56044895
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:48 schreef SlimShady het volgende:

[..]

en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!
pi_56044920
Ik, Stalin die de wereld beinvloed.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:09:24 #94
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56045198
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik, Stalin die de wereld beinvloed.
Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.
pi_56045237
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Semisane het volgende:

[..]

Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.
Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:20:28 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56045424
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.
Dus jij hebt ook wel graag een vrouw met een snor?
pi_56046323
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Nosh het volgende:

[..]

En hetzelfde voor dit enorme licht.
Je bent niet direct homofoob als je het gedrag van een deel van de homos irritant vind
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56059957
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dan ben je dus wel homofoob, afgestompte mongool.
Dan ben je niet perse homofoob afgestomptere mongool ! Wil jij het ook altijd van twee mensen van verschillende sekse weten en merken dat ze seks hebben ? Ik niet, maakt dat mij als hetero-zijnde tot heterofoob ofzo ? triple-21 gevalletje..
ga mijn post lezen joh :O
pi_56076854
Who gives a fuck!
Ik ben gvd blij dat ik in een land woon waar homo's nog zo kunnen doen op straat zonder meteen opgepakt of opgehangen te worden!

Echt serieus, ga je ergeren aan belangrijke dingen, homo's zijn gewoon mensen. Big deal.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:35:59 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56083310
quote:

[..]

NIETUS! Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?! Maar ze moeten zich gewoon niet zo wijverig gedragen, daar irriteer ik mij aan!
pi_56083415
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:36 schreef Dalamar het volgende:
Who gives a fuck!
Ik ben gvd blij dat ik in een land woon waar homo's nog zo kunnen doen op straat zonder meteen opgepakt of opgehangen te worden!

Echt serieus, ga je ergeren aan belangrijke dingen, homo's zijn gewoon mensen. Big deal.
Zeggen we van niet dan ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:42:01 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56083479
Bovendien is het voor de mensch normaal om andere menschen af te zeiken die opvallend gedrag vertonen, dus laat mij mijn gang gaan verdomme!
pi_56083572
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef zijnernognamenvrij het volgende:

[..]

Dan ben je niet perse homofoob afgestomptere mongool ! Wil jij het ook altijd van twee mensen van verschillende sekse weten en merken dat ze seks hebben ? Ik niet, maakt dat mij als hetero-zijnde tot heterofoob ofzo ? triple-21 gevalletje..
Nope, maar reacties als deze:
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:

[..]

NIETUS! Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?! Maar ze moeten zich gewoon niet zo wijverig gedragen, daar irriteer ik mij aan!
getuigen van schijntolerantie. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, en kritiekloos door het leven gaan slaat ook nergens op. Maar in één en dezelfde zin zeggen dat je niks tegen iemand hebt, maar dat ze dan wél zich moeten gedragen volgens jouw normen en waarden is hypocriet tot op het bot.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:55:26 #104
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56083994
You're a little bit racist
Well, you're a little bit too
I guess we're both a little bit racist
Admitting it is not an easy thing to do
But I guess it's true
Between me and you,
I think everyone's a little bit racist sometimes
Doesn't mean we go around committing hate crimes

Look around and you will find
No one's really color blind
Maybe it's a fact we all should face
Everyone makes judgments based on race

Everyone's a little bit racist today
So, everyone's a little bit racist, okay

Ethinic jokes might be uncouth
But you laugh because they're based on truth
Don't take them as personal attacks
Everyone enjoys them, so relax

You're a little bit racist
Well, you're a little bit too
We're all a little bit racist
I think that I would have to agree with you
We're glad you do
It's sad but true

Everyone's a little bit racist, all right
Bigotry has never been exclusively white
If we all could just admit
That we are racist a little bit
Even though we all know that it's wrong
Maybe it would help us get along

Everyone's a little bit racist, it's true
But everyone is just about as racist as you

If we all could just admit
That we are racist a little bit
And everyone stopped being so PC
Maybe we could live in harmony

Vervang "racist" door "intolerant" en het gaat nog steeds op.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:08:05 #105
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56084354
quote:
loop je op het centraal in groningen,
Gast, groningen praat je dan ook zo de hele tijd als die zeikerd eh Bert Visser?
Ik heb niks tegen Groningers, maar als ze dat rare accent opzetten, ik wil t gewoon niet merken dat ze Groninger zijn!
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef Batsnek het volgende:
Niks tegen homo's.
Maar die pijmuziek altijd: mika, bloc party, scissor sisters
Favoriet is hier vooral AC/DC,Air,Alter Ego,Beastie Boys,Biosphere,Biohazard,Carter the Unstoppable Sexmachine,Covenant,Daft Punk,DRI,Depeche Mode,Faithless,Fear Factory,Front 242,Fugazi,Fun Lovin' Criminals,Gorillaz,Guru,HardFi,Helmet,INXS,Iron Maiden,Jamiroquai, Junkie XL,Justice,Keith Hudson, Klaxons, KMFDM,Leftfield,Lou Reed, Manu Chao, RHCP,Metallica,Motorhead, Carrnivore,Moby,NOFX,Offspring,Pantera,,Peter Pan Speedrock,Queen,Run DMC,Simian Mobile Disco, Sisters of Mercy, The Cure, Snow Patrol,Soulwax,Exploited,Police,Prodigy,The Cult,Therapy?,Type-o-Negative,U2,Underworld,
So eat shit Bastard
quote:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?!
Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?
Waarschijnlijk net zoveel als ik hetero's heb betrapt op het uitwonen, welgeteld 1 keer in 34 jaar en dat was voor t stelletje wat in t gras lag te neuken gênanter dan voor mij
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_56092220
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Gast, groningen praat je dan ook zo de hele tijd als die zeikerd eh Bert Visser?
Ik heb niks tegen Groningers, maar als ze dat rare accent opzetten, ik wil t gewoon niet merken dat ze Groninger zijn!
[..]

Favoriet is hier vooral AC/DC,Air,Alter Ego,Beastie Boys,Biosphere,Biohazard,Carter the Unstoppable Sexmachine,Covenant,Daft Punk,DRI,Depeche Mode,Faithless,Fear Factory,Front 242,Fugazi,Fun Lovin' Criminals,Gorillaz,Guru,HardFi,Helmet,INXS,Iron Maiden,Jamiroquai, Junkie XL,Justice,Keith Hudson, Klaxons, KMFDM,Leftfield,Lou Reed, Manu Chao, RHCP,Metallica,Motorhead, Carrnivore,Moby,NOFX,Offspring,Pantera,,Peter Pan Speedrock,Queen,Run DMC,Simian Mobile Disco, Sisters of Mercy, The Cure, Snow Patrol,Soulwax,Exploited,Police,Prodigy,The Cult,Therapy?,Type-o-Negative,U2,Underworld,
So eat shit Bastard
[..]

Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?
Waarschijnlijk net zoveel als ik hetero's heb betrapt op het uitwonen, welgeteld 1 keer in 34 jaar en dat was voor t stelletje wat in t gras lag te neuken gênanter dan voor mij
die hetromannekes zijn jaloers. een zeikwijf aan hun kop, eigenlijk schuilt in alle mannen het homo zijn je ziet het in de sport, in hun werk en carriere maken, haantjesgedrag, kempen om t beste t duurste en de mooiste vrouw in huis te zetten. een stel kinderen te maken, die moeten worden wat zij niet bereikt hebben, sluiten hun vrouw op in een gouden kooi, om vervolgens naar een parkeerplaats te gaan met het kinderzitje in de auto om even te neuken met een man.

de echte mannen komen uit over hun geaardheid, na een strijd met zichzelf. die mensen zijn in mijn ogen meer waard als mensen die erover liegen,. die mensen zijn ook voor eeuwig mijn vriendschap waard.
De Puta Madre
pi_56092251
Tjah, aan de ene kant heb ik zoiets van. Iedereen moet zich gedragen hoe zij het willen.
Aan de andere kant ga ik er ook van over mn nek als dr iemand voor me staat alsof hij me wil versieren.
pi_56092290
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Marble het volgende:
Vervang "racist" door "intolerant" en het gaat nog steeds op.
Well duh, maar zeg dan gewoon dat je het niet écht heel erg op homo's hebt, en laat dat hele politiek correcte 'niks mis met homo's' achterwege, als je er toch een 'maarre' achter zet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_56092307
quote:

[..]

Nee simpele klapmongool, dat is als je er bang voor bent. TS heeft gewoon een hekel aan homo's die zich als een wijf gedragen, niet aan homo's in het algemeen.
Terechte klacht.
pi_56092590
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:02 schreef Hereco het volgende:

[..]

Nee simpele klapmongool, dat is als je er bang voor bent. TS heeft gewoon een hekel aan homo's die zich als een wijf gedragen, niet aan homo's in het algemeen.
Terechte klacht.
is dat zo, hij gedraagt zich alsof hij op iedere straathoek besprongen gaat worden. dat is niet zo. , denk ik. of hij staat erop te wachten.
De Puta Madre
pi_56092712
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

is dat zo, hij gedraagt zich alsof hij op iedere straathoek besprongen gaat worden. dat is niet zo. , denk ik. of hij staat erop te wachten.
Dat heeft niemand gezegd toch?
Het gaat om het gedrag van die homo's die zich zo ontzettend verwijft gedragen. Daar ergeren meer mensen zich aan. Als je homo bent, prima, maar je hoeft het niet zo overduidelijk te laten zien. Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:46:54 #112
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56092806
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef Hereco het volgende:
Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
Uhhhh.... ik weet niet in welk deel van de wereld jij woont, maar in de omgeving waar ik bivakeer hebben de jongens om me heen het vooral over;
-lekkere wijven
-tieten
-lekkere wijven
-neuken
-lekkere wijven
-bier doe ik ook aan mee
-lekkere wijven
-etc.
En dat geld denk ik voor 80-90% van de heteromannen, nou zal je me daar niet snel over horen klagen, maar begin er alsjeblieft niet over dat ze niet de hetero uithangen, want dat doen ze wel.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_56092834
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Uhhhh.... ik weet niet in welk deel van de wereld jij woont, maar in de omgeving waar ik bivakeer hebben de jongens om me heen het vooral over;
-lekkere wijven
-tieten
-lekkere wijven
-neuken
-lekkere wijven
-bier doe ik ook aan mee
-lekkere wijven
-etc.
En dat geld denk ik voor 80-90% van de heteromannen, nou zal je me daar niet snel over horen klagen, maar begin er alsjeblieft niet over dat ze niet de hetero uithangen, want dat doen ze wel.
En is dat op straat of onderling met vrienden? Als het op straat is woon jij vast niet in een fatsoenlijke buurt
pi_56092879
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef Hereco het volgende:

[..]

Dat heeft niemand gezegd toch?
Het gaat om het gedrag van die homo's die zich zo ontzettend verwijft gedragen. Daar ergeren meer mensen zich aan. Als je homo bent, prima, maar je hoeft het niet zo overduidelijk te laten zien. Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
is dat zo? kussende paartjes op een terras, iedereen mee eens. laat alle mensen in hun waarde. daar wordt je een beter mens van, het kan je zoon zijn, of de vriend van je kennes, nou en?
De Puta Madre
pi_56092926
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

is dat zo? kussende paartjes op een terras, iedereen mee eens. laat alle mensen in hun waarde. daar wordt je een beter mens van, het kan je zoon zijn, of de vriend van je kennes, nou en?
Beetje dooddoener vind je niet?!
Ik zei al, ik heb niets tegen homo's, maar wel iets tegen mensen die overdreven willen laten zien dat ze homo zijn. En als het dan mijn zoon of vriend of whatever zou zijn zou ik ook tegen hem zeggen dattie zich niet zo overdreven moet gedragen. Als hij niet zo'n overdreven gedrag heeft heb ik er geen problemen hoor...
pi_56092943
Waarom voelen die 'überhetero's' zich toch altijd zo bedreigd door vrouwelijke homoseksuelen?
En waarom generaliseren ze gelijk dat alle homo's zo zouden zijn?

De homo's die niet verwijfd doen zie jij natuurlijk weer niet. Misschien zit er elke dag 1 naast je die over je fantaseert!

oja, trouwens:
Youtube video
bye
pi_56092956
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:16 schreef Petre het volgende:
Waarom voelen die 'überhetero's' zich toch altijd zo bedreigd door vrouwelijke homoseksuelen?
En waarom generaliseren ze gelijk dat alle homo's zo zouden zijn?

De homo's die niet verwijfd doen zie jij natuurlijk weer niet. Misschien zit er elke dag 1 naast je die over je fantaseert!

oja, trouwens:
Youtube video
Die zie ik ook en daar heb ik dus geen problemen mee (zoals je al had kunnen lezen). Ik irriteer me alleen aan de mannen die met hun roze handtasjes lopen te zwaaien en de heledag roepen: Oh nee toch meid?! (met het handje)
En zoals ik al zei, ik zeg niet dat alle homo's zo zijn (ook al ben ik zelf geen "uberhetero" denk ik).
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:48:07 #118
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56093091
quote:

[..]

Normen en waarden mongool.

Misschien houdt hij er ook wel niet van dat heterosexuelen in het openbaar lopen te vozen.
Vind ik ook niet echt fijn om naar te kijken.

Heeft niets met homofobie te maken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 03:02:56 #119
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56093134
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Normen en waarden mongool.

Misschien houdt hij er ook wel niet van dat heterosexuelen in het openbaar lopen te vozen.
Vind ik ook niet echt fijn om naar te kijken.

Heeft niets met homofobie te maken.
Dan moet ie niet de homo's als groep aanspreken. En types als TS vallen rúím binnen de beschrijving mongool ja. Ik op mijn beurt erger me werkelijk kapot aan de kortzichtigheid en intolerantie die zulke types tentoon spreiden. Waarschijnlijk nog meer dan hij zich aan homo's ergert. Er zijn helaas meer types als TS dan homo's vrees ik. Kan TS niet gewoon normaal doen en mij niet lastig vallen met z'n haatgedreven burgerlijke jaren '50-moraal? Klacht: TS en soortgenoten, sterf alsjeblieft ter plekke af. . De wereld zal weinig aan jullie missen. . Terechte klacht. Slotje. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:57:00 #120
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56094382
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:13 schreef Hereco het volgende:

[..]

Beetje dooddoener vind je niet?!
Ik zei al, ik heb niets tegen homo's, maar wel iets tegen mensen die overdreven willen laten zien dat ze homo zijn. En als het dan mijn zoon of vriend of whatever zou zijn zou ik ook tegen hem zeggen dattie zich niet zo overdreven moet gedragen. Als hij niet zo'n overdreven gedrag heeft heb ik er geen problemen hoor...
Ik vraag me echt af waarom je daar problemen mee hebt.
Heeft dat te maken dat jij vind dat mannen zich enkel maar op een bepaalde manier mogen gedragen? Of voel je je onzekerder als iemand zich helemaal durft te laten gaan? Vind je het vies en zo ja waarom dan? zover ik weet geeft dat gedrag niet af

Ik zie ze ook vaak rondlopen, maar zoals ik al eerder zei zie ik de humor er wel van in, net als "Tieten" schreeuwende hetero's die een dagje Amsterdam doen. Bij beide figuren heb ik enkel problemen als ze hard schreeuwen in mijn oren...het piept zo naderhand.
pi_56094477
Wat willen we dan? Dat je buiten op straat braaf moet rondlopen en niet uitbundig mag doen omdat je mensen daar wel eens mee zou kunnen storen? Wat een bekrompen zielig gedoe.

Serieus, stop met je druk maken om dit soort dingen die totaal niet belangrijk zijn.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:03:59 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56094491
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:51 schreef Hereco het volgende:

[..]

En is dat op straat of onderling met vrienden? Als het op straat is woon jij vast niet in een fatsoenlijke buurt
Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.

Het valt je waarschijnlijk minder op, omdat je dat gedrag onbewust eerder zal accepteren, dan mannen met handtasjes.
Al vind ik dat een beetje raar, want vaak zijn die schreeuwende hetero's irritant slecht gekleed, terwijl die handtas meestal toch een keurig bijpassende accesoires is bij het zorgvuldig uitgekozen outfit van de huppelnicht.
quote:
Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
Overigens even serieus, dit is natuurlijk onzin en ik kan je vertellen waarom. Wellicht dat je vrouwelijke of homo kennisen dit kunnen beamen.

Als ik nou naar de gemiddelde werkomgeving kijk waar ik mag vertoefen en als detacheerder op projectbasis zie ik behoorlijk veel werkplekken en denk ik dat ik een redelijke goed beeld er van heb., dan merk ik gedurende de dag een constante aanwezigheid van het soort "haantjesgedrag" wat je ook enkel bij heteromannen ziet.

Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.

Ik geef toe, het is subtieler, maar wel even aanwezig, enkel het zal de gemiddelde heteroman niet opvallen, want in het uitzonderlijke geval, dat een tijdelijke collega er achterkomt dat ik homo ben blijkbaar zie ik er zo hetero uit, dat dat altijd best een shock is. en het gesprek op een of andere manier aan de orde komt, kijken ze me aan als of water brand. Nee toch, wij niet toch? Of Zo menen wij het niet hoor. Dat zijn toch wel standaard reakties.

Overigens moet ik er vaak gewoon om lachen hoor...ook om de homo "grapjes".

[ Bericht 47% gewijzigd door Semisane op 17-01-2008 09:22:56 ]
pi_56094781
Homo zijn is net zoals vegetariër zijn.

We worden op de wereld gezet en moeten overleven door te jagen en vlees te eten.
Zijn er mensen die het vertikken vlees te eten.
pi_56094859
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef DSS24 het volgende:

We worden op de wereld gezet en moeten overleven door te jagen en vlees te eten.
Ge-wel-dige analogie. Wie heeft ons precies op de wereld gezet trouwens? En waarom is homoseksualiteit wijdverbreid aanwezig in de dierenwereld als dat blijkbaar niet zo bedoeld is?

Wat een simplisten in dit topic.
pi_56095482
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef DSS24 het volgende:

pi_56095565
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:

Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
.

Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks .
pi_56095680
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
dat zijn de nichten .... de vrouwelijke homos
flikkers zijn de mannelijke homos oid

Erger me er ook enorm aan, doe gewoon normaal ookal ben je homo
Dat zijn de flikkers en nichten. Normale mannelijke homo's zijn gewoon homo's.
pi_56095722
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks .
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
pi_56095763
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:

Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Hoe uit zich dat ?
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:17:09 #130
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56095973
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze willen kledingtips?

Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
pi_56096004
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe uit zich dat ?
Ze hebben het er nogal vaak over als hij er niet is. En de foute grappen zijn ook niet van de lucht.
pi_56096018
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ze willen kledingtips?

Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
Nou, aan deze homo hoef je ook geen kledingtips te vragen. Hij ziet eruit als een burgerlijke man van middelbare leeftijd. Niet het nichterige type.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:34:33 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56096371
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.

Het valt je waarschijnlijk minder op, omdat je dat gedrag onbewust eerder zal accepteren, dan mannen met handtasjes.
Al vind ik dat een beetje raar, want vaak zijn die schreeuwende hetero's irritant slecht gekleed, terwijl die handtas meestal toch een keurig bijpassende accesoires is bij het zorgvuldig uitgekozen outfit van de huppelnicht.
[..]

Als ik nou naar de gemiddelde werkomgeving kijk waar ik mag vertoefen en als detacheerder op projectbasis zie ik behoorlijk veel werkplekken en denk ik dat ik een redelijke goed beeld er van heb., dan merk ik gedurende de dag een constante aanwezigheid van het soort "haantjesgedrag" wat je ook enkel bij heteromannen ziet.

En het is nog waar ook.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:27 #134
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_56096642
Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_56097274
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Victor_Eremita het volgende:

Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Mja, eens. Als er KLB-topics kunnen over emo's en gothics, dan ook over nichten (met de aangeleerde maniertjes dus).

Alleen is het verschil wel dat die laatste al snel homo-bash-topics zouden worden, omdat 'men' het verschil tussen homo's (lui met een bep. geaardheid) en de nichten (met de maniertjes) voor 't gemak maar effe vergeet. Dan gaat het ineens over de 'bruine vegen' etc.
pi_56098712
het is gewoon net als bijna ieder KLB topic totale overdreven onzin.

alsof je zooovaak geconfronteerd wordt met hysterische nichten
pi_56100715
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
pi_56100738
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
pi_56100785
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef DennisMoore het volgende:
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.

donderdag 17 januari 2008 @ 13:20:48 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56100819
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
Ziekte .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56100829
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.

Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
ijs_beer fan!
pi_56100892
Ik ben terminaal
pi_56100909
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:

Homo's en ik .

Klinkt als een boektitel.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:30 #145
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56101001
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
pi_56101004
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Homo's en ik .

Homo's en jij. Niet ik.
pi_56101007
Jij ook terminaal? Ik ook... Heb gister een homoseksuee soa opgelopen
WARNING: I cannot be held responsible for the above, as apparently my cats have learned how to type.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:28:24 #148
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56101023
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Homo's en ik .

Was er al niet een boek genaamd: Ik, Jan Homo?
pi_56101078
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Devlinsect het volgende:

Homo's en jij. Niet ik.
Ja, dat zeg ik. Jij.

Maar vertel 's wat meer over die universele code, klinkt interessant.
pi_56101112
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')