Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef hierissieweer het volgende:
maar ooit gehoord van mensen in hun waarde laten!? buiten dat, als je er niet tegen kan kijk je de andere kant op en sluit jij je af voor wat er gezet word
Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:
[..]
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Eens. Bijkomende klacht: Lesbische wijven die zich altijd en overal mannelijk gedragen. Ik heb zo iemand in de familie. Dat je lesbisch bent, akkoord, maar waarom moet er altijd eentje voor man spelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
En daar gaat het mij over, het merken.
Want ik merk het soms wel dat ik een homo tegenover mij heb staan, en dan hebben ze nog net geen roze tutu's aan!
Zo laatst ook, loop je op het centraal in groningen, loopt daar zo'n mannetje daar gewoon té wijverig rond! Handtasje, en zo'n vies loopje met die reet zo naar achteren, komt er een meid aan en dan verwacht je dat die meid gaat knuffelen, maar niets is minder waar.
Die 'kerel' gaat die meid begroeten met een: "HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?"
En dan van die homo kusjes, je weet wel, met het gezicht gewoon een halve meter zowat van de wang af en dan kus geluidjes maken! En dan van die handgebaren erbijzo met het 'handje' naar het eigen gezicht zo heel snel wapperen zo van: "OOeeeeeehhh wat is mn gezichtje heet!"
Nog zo iets, WAAROM praten HOMO'S in GODSNAAM met zo'n walgelijke manier!? Zo met die SSSSSSS en....en.......AARRRRGHHHH!!!!
Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?
KLACHT samenvatting: Homo's die zich zo vreselijke wijverig gedragen
Vraag: Waarom gedragen homo's zich in godsnaam zich zo ultra wijverig!? En waarom praten ze zo walgelijk!?
Mijn soort nicht wel, maar er is ook een groep die gewoon zo is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:14 schreef Foozy het volgende:
[..]
Denk jij niet dat sommige "nichten" het niet speciaal doen om het schockeren (of in ieder geval de aandacht) dan?
Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:48 schreef Xith het volgende:
heerlijk dat al die mensen die zeiken over moslims het op dit gebied eens zijn met onze mede homo-haters!
Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef rashudo het volgende:
Druk maken? Ik vind het gewoon dom gedrag, net zoals gothics. Ik wil zeker niet zeggen dat ze niet vrij zijn om zich dom te gedragen, maar ik mag best zeggen dat ik het dom vind.
k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van. Tieten en bier zijn inderdaad dan meer mijn ding. Misschien dat ik mijzelf een beetje krom uitdrukmaar ik hoef er niet mee in aanraking te komen.
Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.quote:Normale homo's heb ik niets tegen. Maar wat moeten kindertjes zich afvragen rond hun 8ste als er iemand op bezoek komt die zich zo gedraagt als een rare nicht ?
integratiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die staan straks gebroederlijk hand in hand homo's / nichten / flikkers / wat voor denigrerend woord de meute ook bedacht heeft van flatgebouwen te gooien..
Mensen op de kast jagen is goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik anderen op zo'n manier de kast op kon jagen, zou ik ook nog een tandje bij mijn verwijfdheid zetten.
Ja okay dat was een beetje tequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
k vind jouw opmerking dat je liever niet met homo's omgaat niet erg hoor, dat mag allemaal van mij, maar die "niet menselijk" opmerking is natuurlijk te dom voor woorden.
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast welquote:Ik denk dat kinderen van 8 jaar gewoon zullen vragen wat er op dat moment in hun hoofdje omgaat, want zo eerlijk en bot zijn ze wel en de gemiddelde fladdernicht zal wat meer waarderen, dan het hypocriete gelul van de meeste volwassen.
en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
quote:
De vraag is meer of ze dat willen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja okay dat was een beetje te![]()
[..]
Ik vraag dan denk ik ook gewoon of ze een beetje normaal kunnen doen, want dat kunnen ze vast wel
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:48 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en nu jij nog. wereldprobleem opgelost!
Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik, Stalin die de wereld beinvloed.
Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Stalin had een snor, mannen met snorren zijn niet te vertrouwen.
Dus jij hebt ook wel graag een vrouw met een snor?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Voor homo's wel handig, want als je baft kietel je meteen de balzak.
Je bent niet direct homofoob als je het gedrag van een deel van de homos irritant vindquote:
Dan ben je niet perse homofoob afgestomptere mongool ! Wil jij het ook altijd van twee mensen van verschillende sekse weten en merken dat ze seks hebben ? Ik niet, maakt dat mij als hetero-zijnde tot heterofoob ofzo ? triple-21 gevalletje..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel homofoob, afgestompte mongool.
NIETUS! Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?! Maar ze moeten zich gewoon niet zo wijverig gedragen, daar irriteer ik mij aan!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeggen we van niet dan ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:36 schreef Dalamar het volgende:
Who gives a fuck!
Ik ben gvd blij dat ik in een land woon waar homo's nog zo kunnen doen op straat zonder meteen opgepakt of opgehangen te worden!
Echt serieus, ga je ergeren aan belangrijke dingen, homo's zijn gewoon mensen. Big deal.
Nope, maar reacties als deze:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef zijnernognamenvrij het volgende:![]()
[..]
Dan ben je niet perse homofoob afgestomptere mongool ! Wil jij het ook altijd van twee mensen van verschillende sekse weten en merken dat ze seks hebben ? Ik niet, maakt dat mij als hetero-zijnde tot heterofoob ofzo ? triple-21 gevalletje..
getuigen van schijntolerantie. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, en kritiekloos door het leven gaan slaat ook nergens op. Maar in één en dezelfde zin zeggen dat je niks tegen iemand hebt, maar dat ze dan wél zich moeten gedragen volgens jouw normen en waarden is hypocriet tot op het bot.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NIETUS! Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?! Maar ze moeten zich gewoon niet zo wijverig gedragen, daar irriteer ik mij aan!
Gast, groningenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
loop je op het centraal in groningen,
Favoriet is hier vooral AC/DC,Air,Alter Ego,Beastie Boys,Biosphere,Biohazard,Carter the Unstoppable Sexmachine,Covenant,Daft Punk,DRI,Depeche Mode,Faithless,Fear Factory,Front 242,Fugazi,Fun Lovin' Criminals,Gorillaz,Guru,HardFi,Helmet,INXS,Iron Maiden,Jamiroquai, Junkie XL,Justice,Keith Hudson, Klaxons, KMFDM,Leftfield,Lou Reed, Manu Chao, RHCP,Metallica,Motorhead, Carrnivore,Moby,NOFX,Offspring,Pantera,,Peter Pan Speedrock,Queen,Run DMC,Simian Mobile Disco, Sisters of Mercy, The Cure, Snow Patrol,Soulwax,Exploited,Police,Prodigy,The Cult,Therapy?,Type-o-Negative,U2,Underworld,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef Batsnek het volgende:
Niks tegen homo's.
Maar die pijmuziek altijd: mika, bloc party, scissor sisters![]()
Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg toch dat ze best elkaar even flink mogen uitwonen?!
die hetromannekes zijn jaloers. een zeikwijf aan hun kop, eigenlijk schuilt in alle mannen het homo zijn je ziet het in de sport, in hun werk en carriere maken, haantjesgedrag, kempen om t beste t duurste en de mooiste vrouw in huis te zetten. een stel kinderen te maken, die moeten worden wat zij niet bereikt hebben, sluiten hun vrouw op in een gouden kooi, om vervolgens naar een parkeerplaats te gaan met het kinderzitje in de auto om even te neuken met een man.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Gast, groningenpraat je dan ook zo de hele tijd als die zeikerd eh Bert Visser?
Ik heb niks tegen Groningers, maar als ze dat rare accent opzetten, ik wil t gewoon niet merken dat ze Groninger zijn!
[..]
Favoriet is hier vooral AC/DC,Air,Alter Ego,Beastie Boys,Biosphere,Biohazard,Carter the Unstoppable Sexmachine,Covenant,Daft Punk,DRI,Depeche Mode,Faithless,Fear Factory,Front 242,Fugazi,Fun Lovin' Criminals,Gorillaz,Guru,HardFi,Helmet,INXS,Iron Maiden,Jamiroquai, Junkie XL,Justice,Keith Hudson, Klaxons, KMFDM,Leftfield,Lou Reed, Manu Chao, RHCP,Metallica,Motorhead, Carrnivore,Moby,NOFX,Offspring,Pantera,,Peter Pan Speedrock,Queen,Run DMC,Simian Mobile Disco, Sisters of Mercy, The Cure, Snow Patrol,Soulwax,Exploited,Police,Prodigy,The Cult,Therapy?,Type-o-Negative,U2,Underworld,
So eat shit Bastard![]()
[..]
Kan iemand mij ondertussen even uitleggen waar die fixatie voor homosex bij die heteromannetjes vandaan komt? Ik hoor nooit van mij mogen ze samenwonen/bier drinken/autorijden/boodschappen doen zolang ik er maar geen last van heb, maar het gaat altijd over het slaapkamerwerk, nu vraag ik me af, hoeveel van de heteromannen hier hebben ooit een stel homo's betrapt terwijl ze bezig waren elkaar een flinke bruine veeg te geven en elkaar aan het uitwonen waren?
Waarschijnlijk net zoveel als ik hetero's heb betrapt op het uitwonen, welgeteld 1 keer in 34 jaar en dat was voor t stelletje wat in t gras lag te neuken gênanter dan voor mij
Well duh, maar zeg dan gewoon dat je het niet écht heel erg op homo's hebt, en laat dat hele politiek correcte 'niks mis met homo's' achterwege, als je er toch een 'maarre' achter zet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Marble het volgende:
Vervang "racist" door "intolerant" en het gaat nog steeds op.
Nee simpele klapmongool, dat is als je er bang voor bent. TS heeft gewoon een hekel aan homo's die zich als een wijf gedragen, niet aan homo's in het algemeen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
is dat zo, hij gedraagt zich alsof hij op iedere straathoek besprongen gaat worden. dat is niet zo. , denk ik. of hij staat erop te wachten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:02 schreef Hereco het volgende:
[..]
Nee simpele klapmongool, dat is als je er bang voor bent. TS heeft gewoon een hekel aan homo's die zich als een wijf gedragen, niet aan homo's in het algemeen.
Terechte klacht.
Dat heeft niemand gezegd toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
is dat zo, hij gedraagt zich alsof hij op iedere straathoek besprongen gaat worden. dat is niet zo. , denk ik. of hij staat erop te wachten.
Uhhhh.... ik weet niet in welk deel van de wereld jij woont, maar in de omgeving waar ik bivakeer hebben de jongens om me heen het vooral over;quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef Hereco het volgende:
Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
En is dat op straat of onderling met vrienden? Als het op straat is woon jij vast niet in een fatsoenlijke buurtquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Uhhhh.... ik weet niet in welk deel van de wereld jij woont, maar in de omgeving waar ik bivakeer hebben de jongens om me heen het vooral over;
-lekkere wijven
-tieten
-lekkere wijven
-neuken
-lekkere wijven
-bierdoe ik ook aan mee
-lekkere wijven
-etc.
En dat geld denk ik voor 80-90% van de heteromannen, nou zal je me daar niet snel over horen klagen, maar begin er alsjeblieft niet over dat ze niet de hetero uithangen, want dat doen ze wel.
is dat zo? kussende paartjes op een terras, iedereen mee eens. laat alle mensen in hun waarde. daar wordt je een beter mens van, het kan je zoon zijn, of de vriend van je kennes, nou en?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef Hereco het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd toch?
Het gaat om het gedrag van die homo's die zich zo ontzettend verwijft gedragen. Daar ergeren meer mensen zich aan. Als je homo bent, prima, maar je hoeft het niet zo overduidelijk te laten zien. Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
Beetje dooddoener vind je niet?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
is dat zo? kussende paartjes op een terras, iedereen mee eens. laat alle mensen in hun waarde. daar wordt je een beter mens van, het kan je zoon zijn, of de vriend van je kennes, nou en?
Die zie ik ook en daar heb ik dus geen problemen mee (zoals je al had kunnen lezen). Ik irriteer me alleen aan de mannen die met hun roze handtasjes lopen te zwaaien en de heledag roepen: Oh nee toch meid?! (met het handje)quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:16 schreef Petre het volgende:
Waarom voelen die 'überhetero's' zich toch altijd zo bedreigd door vrouwelijke homoseksuelen?
En waarom generaliseren ze gelijk dat alle homo's zo zouden zijn?
De homo's die niet verwijfd doen zie jij natuurlijk weer niet. Misschien zit er elke dag 1 naast je die over je fantaseert!
oja, trouwens:
Youtube video
Normen en waarden mongool.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan moet ie niet de homo's als groep aanspreken. En types als TS vallen rúím binnen de beschrijving mongool ja. Ik op mijn beurt erger me werkelijk kapot aan de kortzichtigheid en intolerantie die zulke types tentoon spreiden. Waarschijnlijk nog meer dan hij zich aan homo's ergert. Er zijn helaas meer types als TS dan homo's vrees ik. Kan TS niet gewoon normaal doen en mij niet lastig vallen met z'n haatgedreven burgerlijke jaren '50-moraal? Klacht: TS en soortgenoten, sterf alsjeblieft ter plekke af.quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Normen en waarden mongool.
Misschien houdt hij er ook wel niet van dat heterosexuelen in het openbaar lopen te vozen.
Vind ik ook niet echt fijn om naar te kijken.
Heeft niets met homofobie te maken.
Ik vraag me echt af waarom je daar problemen mee hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:13 schreef Hereco het volgende:
[..]
Beetje dooddoener vind je niet?!
Ik zei al, ik heb niets tegen homo's, maar wel iets tegen mensen die overdreven willen laten zien dat ze homo zijn. En als het dan mijn zoon of vriend of whatever zou zijn zou ik ook tegen hem zeggen dattie zich niet zo overdreven moet gedragen. Als hij niet zo'n overdreven gedrag heeft heb ik er geen problemen hoor...
Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:51 schreef Hereco het volgende:
[..]
En is dat op straat of onderling met vrienden? Als het op straat is woon jij vast niet in een fatsoenlijke buurt
Overigens even serieus, dit is natuurlijk onzin en ik kan je vertellen waarom. Wellicht dat je vrouwelijke of homo kennisen dit kunnen beamen.quote:Hetero's laten toch ook niet de hele dag zien dat ze hetero zijn?
Ge-wel-dige analogie. Wie heeft ons precies op de wereld gezet trouwens? En waarom is homoseksualiteit wijdverbreid aanwezig in de dierenwereld als dat blijkbaar niet zo bedoeld is?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef DSS24 het volgende:
Homo zijn is net zoals vegetariër zijn.
We worden op de wereld gezet en moeten overleven door te jagen en vlees te eten.
Zijn er mensen die het vertikken vlees te eten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef DSS24 het volgende:
Homo zijn is net zoals vegetariër zijn.
We worden op de wereld gezet en moeten overleven door te jagen en vlees te eten.
Zijn er mensen die het vertikken vlees te eten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
Dat zijn de flikkers en nichten. Normale mannelijke homo's zijn gewoon homo's.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
dat zijn de nichten .... de vrouwelijke homos
flikkers zijn de mannelijke homos oid
![]()
Erger me er ook enorm aan, doe gewoon normaal ookal ben je homo
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks.
Hoe uit zich datquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Ze willen kledingtips?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Ze hebben het er nogal vaak over als hij er niet is. En de foute grappen zijn ook niet van de lucht.quote:
Nou, aan deze homo hoef je ook geen kledingtips te vragen. Hij ziet eruit als een burgerlijke man van middelbare leeftijd. Niet het nichterige type.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze willen kledingtips?
Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.
Het valt je waarschijnlijk minder op, omdat je dat gedrag onbewust eerder zal accepteren, dan mannen met handtasjes.
Al vind ik dat een beetje raar, want vaak zijn die schreeuwende hetero's irritant slecht gekleed, terwijl die handtas meestal toch een keurig bijpassende accesoires is bij het zorgvuldig uitgekozen outfit van de huppelnicht.
[..]
Als ik nou naar de gemiddelde werkomgeving kijk waar ik mag vertoefen en als detacheerder op projectbasis zie ik behoorlijk veel werkplekken en denk ik dat ik een redelijke goed beeld er van heb., dan merk ik gedurende de dag een constante aanwezigheid van het soort "haantjesgedrag" wat je ook enkel bij heteromannen ziet.
Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
Mja, eens. Als er KLB-topics kunnen over emo's en gothics, dan ook over nichten (met de aangeleerde maniertjes dus).quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef DennisMoore het volgende:
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
Ziektequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.
Homo's en ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
Homo's en jij. Niet ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's en ik.
Klinkt als een boektitel.
Was er al niet een boek genaamd: Ik, Jan Homo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's en ik.
Klinkt als een boektitel.
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |