abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56095565
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:

Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
.

Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks .
pi_56095680
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
dat zijn de nichten .... de vrouwelijke homos
flikkers zijn de mannelijke homos oid

Erger me er ook enorm aan, doe gewoon normaal ookal ben je homo
Dat zijn de flikkers en nichten. Normale mannelijke homo's zijn gewoon homo's.
pi_56095722
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks .
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
pi_56095763
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:

Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Hoe uit zich dat ?
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:17:09 #130
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56095973
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze willen kledingtips?

Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56096004
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe uit zich dat ?
Ze hebben het er nogal vaak over als hij er niet is. En de foute grappen zijn ook niet van de lucht.
pi_56096018
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ze willen kledingtips?

Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
Nou, aan deze homo hoef je ook geen kledingtips te vragen. Hij ziet eruit als een burgerlijke man van middelbare leeftijd. Niet het nichterige type.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:34:33 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56096371
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.

Het valt je waarschijnlijk minder op, omdat je dat gedrag onbewust eerder zal accepteren, dan mannen met handtasjes.
Al vind ik dat een beetje raar, want vaak zijn die schreeuwende hetero's irritant slecht gekleed, terwijl die handtas meestal toch een keurig bijpassende accesoires is bij het zorgvuldig uitgekozen outfit van de huppelnicht.
[..]

Als ik nou naar de gemiddelde werkomgeving kijk waar ik mag vertoefen en als detacheerder op projectbasis zie ik behoorlijk veel werkplekken en denk ik dat ik een redelijke goed beeld er van heb., dan merk ik gedurende de dag een constante aanwezigheid van het soort "haantjesgedrag" wat je ook enkel bij heteromannen ziet.

Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
En het is nog waar ook.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:27 #134
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_56096642
Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_56097274
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Victor_Eremita het volgende:

Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Mja, eens. Als er KLB-topics kunnen over emo's en gothics, dan ook over nichten (met de aangeleerde maniertjes dus).

Alleen is het verschil wel dat die laatste al snel homo-bash-topics zouden worden, omdat 'men' het verschil tussen homo's (lui met een bep. geaardheid) en de nichten (met de maniertjes) voor 't gemak maar effe vergeet. Dan gaat het ineens over de 'bruine vegen' etc.
pi_56098712
het is gewoon net als bijna ieder KLB topic totale overdreven onzin.

alsof je zooovaak geconfronteerd wordt met hysterische nichten
pi_56100715
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
pi_56100738
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
pi_56100785
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef DennisMoore het volgende:
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.

donderdag 17 januari 2008 @ 13:20:48 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56100819
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
Ziekte .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56100829
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.

Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
ijs_beer fan!
pi_56100892
Ik ben terminaal
pi_56100909
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:

Homo's en ik .

Klinkt als een boektitel.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:30 #145
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56101001
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56101004
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Homo's en ik .

Homo's en jij. Niet ik.
pi_56101007
Jij ook terminaal? Ik ook... Heb gister een homoseksuee soa opgelopen
WARNING: I cannot be held responsible for the above, as apparently my cats have learned how to type.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:28:24 #148
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56101023
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Homo's en ik .

Was er al niet een boek genaamd: Ik, Jan Homo?
pi_56101078
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Devlinsect het volgende:

Homo's en jij. Niet ik.
Ja, dat zeg ik. Jij.

Maar vertel 's wat meer over die universele code, klinkt interessant.
pi_56101112
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')