quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
Dat zijn de flikkers en nichten. Normale mannelijke homo's zijn gewoon homo's.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
dat zijn de nichten .... de vrouwelijke homos
flikkers zijn de mannelijke homos oid
![]()
Erger me er ook enorm aan, doe gewoon normaal ookal ben je homo
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Het valt niet eens meer op hoeveel er in deze maatschappij draait om (hetero)seks.
Hoe uit zich datquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Ze willen kledingtips?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds kort werkt er een homoseksuele man bij ons op de afdeling en je wilt niet weten in welke mate de heteromannen hierdoor geobsedeerd zijn.
Ze hebben het er nogal vaak over als hij er niet is. En de foute grappen zijn ook niet van de lucht.quote:
Nou, aan deze homo hoef je ook geen kledingtips te vragen. Hij ziet eruit als een burgerlijke man van middelbare leeftijd. Niet het nichterige type.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze willen kledingtips?
Overigens zou je dus nooit aan mij kledingtips moeten vragen...ook over koken kan ik weinig vertellen. Ik lijk wel hetero.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht dat jij in een stille buurt woont, maar ik waar ik nu woon Amsterdam en waar ik ooit woonde klein gehucht lopen/liepen heel vaak van dat soort type schreeuwende hetero's rond.
Het valt je waarschijnlijk minder op, omdat je dat gedrag onbewust eerder zal accepteren, dan mannen met handtasjes.
Al vind ik dat een beetje raar, want vaak zijn die schreeuwende hetero's irritant slecht gekleed, terwijl die handtas meestal toch een keurig bijpassende accesoires is bij het zorgvuldig uitgekozen outfit van de huppelnicht.
[..]
Als ik nou naar de gemiddelde werkomgeving kijk waar ik mag vertoefen en als detacheerder op projectbasis zie ik behoorlijk veel werkplekken en denk ik dat ik een redelijke goed beeld er van heb., dan merk ik gedurende de dag een constante aanwezigheid van het soort "haantjesgedrag" wat je ook enkel bij heteromannen ziet.
Grapjes over homo's, grapjes over vrouwen en hun decolete, plaatjes van blijkbaar de mooiste vrouwen die mening mailinglijst op de werkvloer vullen, stoerdoenerij, als in laten blijken dat je dat "lekkere wijf op accounting" echt wel kan pakken, stoere praat over hoe zij wel niet even een gemiddeld probleem zouden oplossen. 10 tegen 1 dat er vuisten bij te pas komen enz. Letterlijk te veel om op te noemen.
Mja, eens. Als er KLB-topics kunnen over emo's en gothics, dan ook over nichten (met de aangeleerde maniertjes dus).quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ja, hoor. Wat een krampachtig gedoe. Alsof je meteen een homohater bent als je slecht tegen dat ultraverwijfde gedoe kan. Het zijn gewoon aandachtshoeren en die zijn heel irritant, of ze nou homo zijn of hetero. Ik kan me slecht voorstellen dat mensen écht van binnen een dergelijk karikatuur zijn.
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef DennisMoore het volgende:
Net zoals linkshandigen en roodharigen. Allemaal ziek, ziék zeg ik je!
Ziektequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
Een ziekte van een ras. Dat is het. Kunnen ze verder ook niets aan doen.
Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.
Homo's en ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die linkshandig zijn gedragen zich niet onder een universele code van linkshandigen. Homo's en jij dus wel.
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze houden zich toch allemaal aan de code van het links schrijven.
Homo's en jij. Niet ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's en ik.
Klinkt als een boektitel.
Was er al niet een boek genaamd: Ik, Jan Homo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's en ik.
Klinkt als een boektitel.
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou die code is niet meer universeel, sinds de bloedige afsplitsing tussen de linkshandige bovenhands schrijvers en de onderhands schrijvers, die schokkende gebeurtenis heeft dood en vernieling gebracht en schokte hededagen nog door in de gematigde linkshandige schrijvers gemeenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |