quote:Ajax zit vooral defensief krap
George Ogararu keert in de bekerwedstrijd tegen NAC Breda terug in de wedstrijdselectie. De Roemeen is verlost van een schorsing. De blessure van Jurgen Colin is een tegenvaller in de voorbereiding op de uitwedstrijd. Adrie Koster keek dinsdagmiddag alvast vooruit.
Colin hield aan het treffen met AZ (6-1) een pijnlijke kniepees over. De rechtsback was zondag na rust de vervanger van Siem de Jong. ,,Jurgen ondervindt zoveel last van de kniepees, dat hij twee dagen niet heeft kunnen trainen’’, vertelde Koster tijdens zijn vooruitblik op NAC - Ajax. Het duel in de achtste finales van het KNVB Bekertoernooi wordt vanaf 20.45 uur gespeeld in Breda. Ajax bereikte de achtste finales na zeges op Kozakken Boys (1-2) en sc Heerenveen (3-1).
De Ajacieden bewaren weinig goede herinneringen aan hun laatste ontmoeting met NAC. Op 2 december verlieten de Bredanaars de ArenA met een 1-3-overwinning. Jan Vertonghen hielp de gasten in het competitieduel met een ongelukkig eigen doelpunt in het zadel. Na treffers van Matthew Amoah en Ahmed Ammi, redde Klaas Jan Huntelaar op de valreep de spreekwoordelijke eer. Koster: ,,Iedereen heeft die thuiswedstrijd, en alles wat daarin mis ging, nog wel op het netvlies staan.’’
Vergeleken met de laatste confrontatie verwacht de trainer weinig veranderingen in het elftal van NAC. Alleen Amoah is geblesseerd. ,,Rogier Molhoek heeft twintig minuten gespeeld tegen VVV. Ik verwacht hem in de basis. Verder zal NAC in grote lijnen hetzelfde elftal opstellen als eerder in Amsterdam.’’
Naast Colin kan Koster evenmin een beroep doen op zijn geblesseerde verdedigers Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. In de ziekenboeg verblijven verder Laurent Delorge, Jan-Arie van der Heijden en Vurnon Anita. Van alle afwezigen zijn de centrale verdedigers Vermaelen en Van der Wiel het dichtst bij een rentree. Vermaelen hervatte dinsdag de groepstraining. Van der Wiel trainde nog apart. ,,Wat ik van Vermaelen heb gezien, zag er goed uit. Ook al lag de intensiteit van de training vandaag, de dag voor de wedstrijd, iets lager. Maar de realiteit is dat we verdedigend niet veel kunnen hebben’’, doelde Koster op de beperkte keuzes die hij in defensief opzicht kan maken. De terugkeer van Ogararu is ook in dat licht bezien een welkome.
Zonder de Roemeen boekten de Amsterdammers afgelopen weekend een prima zege op AZ. De maandag bekeken televisieregistratie van het ruim gewonnen duel, bevestigde wat Koster een dag eerder ook al in de ArenA had gezien. ,,Ondanks de 0-1 pakten we vrij snel weer de draad op’’, zei de trainer. ,,We hebben agressief gespeeld. Het team had de overtuiging om zich terug te knokken in de wedstrijd. De wil om te winnen was er gewoon.’’
ajax.nl
De rest is nog kutter, dat kan ook. Groningen en Twente staan bijna gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:06 schreef koemleit het volgende:
[..]
ajax doet gewoon mee voor het kampioenschap hoor.
Dus ergens heeft van Geel dan toch wel goede keuzes gemaakt lijkt me.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Naast Colin kan Koster evenmin een beroep doen op zijn geblesseerde verdedigers Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. In de ziekenboeg verblijven verder Laurent Delorge, Jan-Arie van der Heijden en Vurnon Anita. Van alle afwezigen zijn de centrale verdedigers Vermaelen en Van der Wiel het dichtst bij een rentree. Vermaelen hervatte dinsdag de groepstraining. Van der Wiel trainde nog apart. ,,Wat ik van Vermaelen heb gezien, zag er goed uit. Ook al lag de intensiteit van de training vandaag, de dag voor de wedstrijd, iets lager. Maar de realiteit is dat we verdedigend niet veel kunnen hebben’’, doelde Koster op de beperkte keuzes die hij in defensief opzicht kan maken. De terugkeer van Ogararu is ook in dat licht bezien een welkome.
Koné werd toch ook afgekeurd om zijn hartproblemen? Nu Jansen wel nemen zou vreemd zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Radegast het volgende:
Er zit natuurlijk een fiks risico aan, maar zou Michael Jansen niks voor Ajax kunnen zijn?
30 januari, vier dagen voor Ajax - Feyenoord.quote:
Lekkere planning dan. Ajax - Feyenoord is ook een puik weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
30 januari, vier dagen voor Ajax - Feyenoord.
Heerlijke planning.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Lekkere planning dan. Ajax - Feyenoord is ook een puik weekend.
De vraag of het op dat moment met schorsingen nog zo is.quote:
Hihi alsof ie daarop doeldequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag of het op dat moment met schorsingen nog zo is.
GEKTE JEWAITEDDDDquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Morgen kaartjes halen voor Vitesse uit
Maduro eventueel, of Van der Heijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:40 schreef Ruiseart het volgende:
Nou ja goed. Ten opzichte van zondag dus Ogararu in plaats van Colin, en komend weekend wordt het helemaal puzzelen als Heitinga afwezig is. Ik geloof al niet meer dat Vermaelen of van der Wiel er dan bij kan zijn.
Opstellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef Silenus het volgende:
Bovendien, wat moeten we met die gozer.
slome slak beetje respect hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zal waarschijnlijk zelfde worden als afgelopen zondag alleen dan met die slome slak van een maduro achterin.. en Ogararu ipv Siem
Waarom? Zie geen rede waarom ik respect zou moeten hebben voor spelers die geen greintje zelfkritiek hebben..quote:
Bron dat ie dat niet heeft?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom? Zie geen rede waarom ik respect zou moeten hebben voor spelers die geen greintje zelfkritiek hebben..
quote:
Sjonnie.. HELD!quote:Heitinga in actie voor Bart Foundation
Amsterdam, 15 jan 2008
John Heitinga neemt dinsdagavond als ambassadeur van de Bart Foundation een splinternieuwe auto in ontvangst. De wagen is vanzelfsprekend bedoeld voor de stichting, die jonge mensen met een ziekte of handicap helpt hun dromen te realiseren.
Heitinga bereidt zich momenteel met Ajax voor op de belangrijke bekerwedstrijd tegen NAC, woensdag in Breda. Ondanks het drukke speelschema van zijn ploeg, heeft hij dinsdagavond nog wel een gaatje in zijn agenda om zich in te zetten voor de Bart Foundation. In Amsterdam krijgt hij een milieuvriendelijke auto overhandigd. De auto wordt door de stichting ingezet voor dagelijks gebruik en om naamsbekendheid te genereren. ,,De auto wordt volgeplakt met stickers van de Bart Foundation”, licht Heitinga toe.
De Bart Foundation is vernoemd naar de overleden tv-maker Bart de Graaff. Op initiatief van zijn vrienden, familie en collega’s is de stichting in 2003 opgericht. ,,Bart de Graaff heeft ondanks zijn ziekte heel veel bereikt”, zegt Heitinga. ,,De Foundation geeft mensen met een handicap of ziekte een duwtje in de rug om net als Bart ook iets moois neer te zetten. Ik heb bijvoorbeeld eens een hele dag opgetrokken met een gehandicapte jongen die ontzettend graag een keer wilde wintersporten. We hebben allerlei oefeningen gedaan in een sportschool en hem een reis aangeboden naar een skibestemming. Toen kon hij in een speciale stoel met ski’s de berg af. Dat zijn mooie dingen.”
Heitinga werd een paar jaar geleden gevraagd om als ambassadeur aan de slag te gaan van de Bart Foundation. ,,Dat was in de periode dat ikzelf langdurig geblesseerd was”, blikt hij terug. De international zei meteen volmondig ‘ja’. ,,Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Het kost weinig moeite en het is vooral heel leuk.”
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ajax heeft het contract met Siem de Jong verlengd van 2010 tot 2013.
quote:Siem de Jong langer bij Ajax
Amsterdam, 15 jan 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Siem de Jong over het openbreken en verlengen van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe verbintenis met de 18-jarige middenvelder loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.
De Jong kwam in augustus 2005 bij de jeugdopleiding van Ajax. De middenvelder speelde eerder bij de jeugd van De Graafschap. Op 26 september 2007 maakte hij zijn debuut voor de hoofdmacht van Ajax tijdens de bekerwedstrijd Kozakken Boys – Ajax (1-2). In zijn eerste competitieduel als speler van Ajax 1, de uitwedstrijd tegen Sparta, scoorde de in het Zwitserse Aigle geboren speler zijn eerste doelpunt. Ook in de uitwedstrijd tegen Feyenoord was De Jong trefzeker. Inmiddels heeft De Jong 13 wedstrijden in het eerste elftal gespeeld.
2013 dusquote:
Zeker!quote:
quote:Minister verhoogt cao-bod voor politie
DEN HAAG - Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) heeft haar cao-bod voor de politie dinsdag met een half procentpunt verhoogd. Daarnaast biedt de minister alle politieagenten dit voorjaar een eenmalige uitkering van 300 euro bruto.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:42 schreef koemleit het volgende:
Jaaaaa wat is die van geel toch goed he dat die dit op tijd gedaan heeft .![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Leuk voor Siem. Leuk voor ons.
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.quote:
Belangrijker nog, Ajax- Utrecht gaat zeer waarschijnlijk doorgang vinden!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.
Ziet er wel maf uit ja, hehe. Scherp.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar: "Nee schat, ik ben nu aan het werk."
"Ja, ik hou ook van jou.. Nee jij moet eerst ophangen............"
Je bent me net voor, mij viel het ook al op, hahaha!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt weer terug, dus hebben ze er meer nodig, wantja die gekke Tsjechische mentaliteit zit nu helemaal in die kop van je enzo dusja gekkenhuis?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.
Nee hij is er alleen geboren en in Doetinchem opgegroeid en de Nederlandse nationaliteit aangenomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:52 schreef Noshiba het volgende:
is siem een zwitser?
Hij is er geboren, maar heeft wel de Nederlandse nationaliteit volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:52 schreef Noshiba het volgende:
is siem een zwitser?
ziekquote:
quote:"Steven Defour vertrekt bij Standard Luik"
Alle tekenen wijzen erop dat Steven Defour volgend jaar in het shirt van Ajax zal zijn te bewonderen. Defour en Standard Luik hebben naar verluidt een intentieverklaring getekend waarin staat dat de talentvolle Belg m.i.v. komende zomer naar het buitenland mag vertrekken. Ook de transfersom zou al bepaald zijn.
Ajax en Standard Luik hebben de wederzijdse toezegging gedaan na het seizoen verder te praten over de toekomst van Defour. Of de Belg zelf al rond is met Ajax en of meer clubs geďnteresseerd zijn in de middenvelder is vooralsnog niet bekend.
Later meer.
Las het ja, zou geil zijn alleen Perez?quote:
Perez moet spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Las het ja, zou geil zijn alleen Perez?
Gabri-Perez-Davids-Defour middenveld is btw wel ernstig geil
Je eigen duim?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef Nashje het volgende:
Sorry maar ik kan me bron niet zeggen
quote:Chelsea contracteert Ivanovic
Uitgegeven: 15 januari 2008 19:20
LONDEN - Branislav Ivanovic ondertekent binnenkort een contract bij Chelsea. Dat heeft de club uit Londen dinsdag bekendgemaakt.
De 23-jarige centrale verdediger uit Servië komt over van Lokomotiv Moskou. Hij stond in de belangstelling van veel clubs, waaronder Ajax.
-------------------Keeper--------------quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Perez moet spelen.
------------ Gabri
-----Defour ----- Davids
------------ Perez
Of zoiets:
Gabri ---- Davids ----- Urby
----------- Defour
---- Suarez ---- Perez
Of alla 95:
--- Gabri ------- Davids
------- Defour ------ Perez
24 milj. weer bakken met geld die toch nergens aan worden uitgegeven.quote:Interesse Huntelaar neemt toe
De interesse in Klaas-Jan Huntelaar neemt alsmaar toe. Afgelopen zondag zaten de scouts van Tottenham Hotspur, Manchester United, Manchester City en Liverpool op de tribune om de huidig topscorer van de eredivisie te bekijken. Ze zagen 'the Hunter' twee keer scoren tegen de Alkmaarders.
Manchester United lijkt het verst te willen gaan. Zij brachten al een bod uit van ruim 16 miljoen, maar dat werd geweigerd. Naar verluid wil Ajax pas beginnen met onderhandelen vanaf 24 miljoen.
Nee inderdaad we zetten gewoon Urzaiz in de spits volgend jaar en doen niks met het geld behalve rentenieren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:39 schreef toma het volgende:
[..]
24 milj. weer bakken met geld die toch nergens aan worden uitgegeven.
Op FM wel hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:52 schreef Noshiba het volgende:
is siem een zwitser?
Dagje Walibi World met Elsemieke leek me wel leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee inderdaad we zetten gewoon Urzaiz in de spits volgend jaar en doen niks met het geld behalve rentenieren.
Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vermaelen heeft vandaag weer met de groep meegetraind toch? Zou mooi zijn als hij zondag weer kan spelen, maar ik heb liever dat hij er weer bij is als het echt belangrijk wordt. NEC heeft nog altijd problemen met het maken van goals, dus dat moet te doen zijn.
Zondag niet. Dan komt de ommekeerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.
Maar we maken er ook gemiddeld 3quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.
Volgende week invallen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vermaelen heeft vandaag weer met de groep meegetraind toch? Zou mooi zijn als hij zondag weer kan spelen, maar ik heb liever dat hij er weer bij is als het echt belangrijk wordt. NEC heeft nog altijd problemen met het maken van goals, dus dat moet te doen zijn.
quote:Koster twijfelt over opstellen Davids
Adrie Koster zal Edgar Davids waarschijnlijk rust gaan geven, vanwege het drukke programma van Ajax, zo staat te lezen op AD.nl. "het gaat om zes wedstrijden in amper vier weken. Edgar heeft een half jaar niet gevoetbald vanwege een scheenbeenbreuk. Hij is nu net weer terug. Ik wil dus zuinig aan doen met hem. Dat lijkt me duidelijk. Als je vier, vijf maanden niets hebt gedaan is de kans op problemen groot, als je niet uitkijkt. Ineens heel veel wedstrijden spelen, is misschien wel onverstandig."
"De beslissing om Davids op te stellen, neem ik in overleg met de medische staf. Hij is fit, heeft ook geen fysieke klachten overgehouden aan de 70 minuten die hij tegen AZ speelde, maar we moeten wel goed met hem omgaan. Hij is belangrijk voor dit team."
Ah in 2010 is hij vol Nederlander.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bij mij een zwitser met Nederlands als 2e nationaliteit
5 miljoen valt trouwens wel mee, alleen zijn salaris.....zelfs Juve wilde hem dat nier betalen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen voor de valse tussenstand die ik afgelopen zondag poste.
Ik ben hiervoor reeds ongenadig hard gestraft.
Hoop dat U allen het mij kunt vergeven en dat jullie het niet erg vinden morgen uit de beker geknald te worden.
Mvg
Aan heel voetbalminnend Nederland ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen
Supergaaf.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:45 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ah in 2010 is hij vol Nederlander.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen voor de valse tussenstand die ik afgelopen zondag poste.
Ik ben hiervoor reeds ongenadig hard gestraft.
Hoop dat U allen het mij kunt vergeven en dat jullie het niet erg vinden morgen uit de beker geknald te worden.
Mvg
Ik snap niet dat als je zoveel bot vangt voor allerlei spelers dat je bij Huntelaar zo'n laag bedrag noemt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat Ajax aangeeft om pas van 24 milj. te gaan onderhandelen.
Gewoon de statement aangeven dat er in de winterstop totaal niet onderhandeld gaat worden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Black-Death het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs
Hier nog het filmpje van de transfer van Alves
Is denk ik ook pas in de zomer, ze hebben al vaker gezegd niet in de winterstop te verkopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
Gewoon de statement aangeven dat er in de winterstop totaal niet onderhandeld gaat worden.
Hebben ze nog maar 10x gezegdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
inderdaad, goeie zaakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag dus oprollen die schijt NEC.
Dat gaat over zijn transferbedrag in totaal. Hij is een keer of 6 verkocht (clubhoer)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Chadi het volgende:
Anelka 125 mil ... jezus waar praat je dan over 24??
Ik dacht ook ff ook al van WTFquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gaat over zijn transferbedrag in totaal. Hij is een keer of 6 verkocht (clubhoer)
En Excelsior stond laatste, maar dat is al weer best lang geleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag dus oprollen die schijt NEC.
Fijn, maar wat voor waarde heeft dit nieuws voor ons?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef patrickt37 het volgende:
Van Gaal: 'Graafschap is een lastige tegenstander'
Dit NEC is volledig gebroken heb ik het idee. Zojuist na afloop van de wedstrijd van NEC hekelde Mario Been zich al vreselijk aan spelers die zich niet voor de volle 110% pond inzetten. Hij ging zover dat hij bijna genoodzaakt is om een aantal reservers op te stellen. En dan moet je nagaan dat hun twee vaste waardes (Davidsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En Excelsior stond laatste, maar dat is al weer best lang geleden.
Titel van het bericht he. Daar doelt ie ook niet op als je even verder leestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Fijn, maar wat voor waarde heeft dit nieuws voor ons?
Met de titel bedoelde ik dat gehele stuk.. fijn dat van Gaal iets over de wedstrijd zegt.. dat hij AZ beter vond hebben we volgens mij al 5x gehoord toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Titel van het bericht he. Daar doelt ie ook niet op als je even verder leest
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Met de titel bedoelde ik dat gehele stuk.. fijn dat van Gaal iets over de wedstrijd zegt.. dat hij AZ beter vond hebben we volgens mij al 5x gehoord toch?
Uiteraard moet Ajax gewoon winnen van dit NEC, maar we hebben vaak genoeg gezien dat ze lopen te klooien tegen zwakke ploegen. Dus doe maar altijd waken voor onderschatting.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit NEC is volledig gebroken heb ik het idee. Zojuist na afloop van de wedstrijd van NEC hekelde Mario Been zich al vreselijk aan spelers die zich niet voor de volle 110% pond inzetten. Hij ging zover dat hij bijna genoodzaakt is om een aantal reservers op te stellen. En dan moet je nagaan dat hun twee vaste waardes (Davidsen Olsson) al voor de komende wedstrijden waren geschorst
Zondag gewoon oprollen die hap. Ajax mag geen excuus hebben.
Ik vind dat je NAC tekort doet door deze kleine club te noemen. Ook al zet je het tussen aanhalingtekens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Morendo het volgende:
Tegen de 'kleine' clubs heeft Ajax het altijd moeilijk. Gewoon de eerste minuut erin klappen en drie punten mee naar huis nemen.
Ik doelde op de competitie en op NEC. NAC klopte ons thuis met 1-3 en die moet je derhalve natuurlijk niet onderschatten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind dat je NAC tekort doet door deze kleine club te noemen. Ook al zet je het tussen aanhalingtekens.
Of doelde je op NEC?
Correctie: Zelfs een club uit de Jupiler Leaguequote:
Wat zei die danquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Die Mario Been is wel een goeie kerel zeg, wat een opmerkingen net met dat interview op RTL7, hahaha!
Zijn manier van spelers straffen en zn zeggen dat mensen met grote namen niet altijd tot grote daden komen.quote:
Ze zuller ervan wakker liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij had ze ook nog een boete gegeven van 500 euro. ''Als ze toch al niet willen werken voor hun salaris kan dit ook geen kwaad''
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens VI.nl heeft Ajax zich gemeld voor Engelaar.
Goede speler. Maar ons middenveld is nou wel compleet hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
nee, zo domme watcherquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik stond altijd wel open voor zijn komst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Ja maarja, wie neemt jou nou serieusquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Hij denkt...quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
Zal Perez leuk vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had het meer ergens anders over.
Hij gist naar de reden achter het bod op Engelaar. Begrijpend lezen aub of ben jij ook geboren uit een huwelijk tussen broer en zus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij denkt...
Hij weet het niet eens zeker. Vi gaat steeds meer richting de betrouwbaarheid van voetbalzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |