Wat zei die danquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Die Mario Been is wel een goeie kerel zeg, wat een opmerkingen net met dat interview op RTL7, hahaha!
Zijn manier van spelers straffen en zn zeggen dat mensen met grote namen niet altijd tot grote daden komen.quote:
Ze zuller ervan wakker liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij had ze ook nog een boete gegeven van 500 euro. ''Als ze toch al niet willen werken voor hun salaris kan dit ook geen kwaad''
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens VI.nl heeft Ajax zich gemeld voor Engelaar.
Goede speler. Maar ons middenveld is nou wel compleet hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
nee, zo domme watcherquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik stond altijd wel open voor zijn komst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Ja maarja, wie neemt jou nou serieusquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Hij denkt...quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
Zal Perez leuk vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had het meer ergens anders over.
Hij gist naar de reden achter het bod op Engelaar. Begrijpend lezen aub of ben jij ook geboren uit een huwelijk tussen broer en zus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij denkt...
Hij weet het niet eens zeker. Vi gaat steeds meer richting de betrouwbaarheid van voetbalzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |