Dat is toch allemaal getrucd. Ook al heb je een hekel aan ze: de Clintons zijn geweldige campagnevoerders.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:18 schreef Dunckie het volgende:
Obama![]()
Je kunt als potentiële president(e) toch niet gaan staan huilen omdat de campagne je zo zwaar valt.....
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef du_ke het volgende:
Vrij onbeduidend en Edwards en Obama doen er niet mee bij de democraten.
Komen de uitslagen weer rond 02:00 Nederlandse tijd binnen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:11 schreef popolon het volgende:
De opkomst wordt geschat op 20-25%, mede dankzij de idiote verschuiving en dus het gemis van belangrijke kandidaten.
M'n vrouw's stem was trouwens 'uncommitted'.
Dan zal het wel beginnen. Van de dems mag je niks verwchten: Hillary. Ik hoop dat er veel uncomitted votes zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Komen de uitslagen weer rond 02:00 Nederlandse tijd binnen?
Romney moet inderdaad winnen anders is het voorbij. Als McCain vandaag wint, dan gaat hij het denk ik worden voor de Republikeinen, want in South Carolina staat hij ook vrij riant voor in de peilingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan zal het wel beginnen. Van de dems mag je niks verwchten: Hillary. Ik hoop dat er veel uncomitted votes zijn.
Voor de GOP'ers is het wel belangrijk, Romney 'moet' deze ronde winnen (opgetogen in Michigan en z'n vader is er governor geweest)
Dat is echt weer zo'n gecreëerde hype. Dankzij zijn twee 2e plaatsen in Iowa en NH, en zijn overwinning in Wyoming heeft Romney nu het meeste gedelegeerden - en zelfs dat aantal is erg klein en er is nog meer dan genoeg ruimte en tijd om dingen compleet overhoop te gooien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:20 schreef popolon het volgende:
Voor de GOP'ers is het wel belangrijk, Romney 'moet' deze ronde winnen (opgetogen in Michigan en z'n vader is er governor geweest)
Uitstekende analyse!quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:30 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Dat is echt weer zo'n gecreëerde hype. Dankzij zijn twee 2e plaatsen in Iowa en NH, en zijn overwinning in Wyoming heeft Romney nu het meeste gedelegeerden - en zelfs dat aantal is erg klein en er is nog meer dan genoeg ruimte en tijd om dingen compleet overhoop te gooien.
Zes maanden is Clinton de gedoodverfde kandidaat, dan wint Obama een keertje iets en is het een week lang alsof hij al president is. Als Clinton dan, geheel verwacht, wint is het opeens weer een enorme comeback.Hetzelfde verhaal met Romney.
Dit zijn toch wel het soort dingen die commerciële televisie gewoon niet serieus lijkt te kunnen doen
Ik baseer die mening op twee eerdergenoemde feiten dat een verlies zou hard aankomen. Als derde feit zijn het de 2 miljoen aan televisiespots die Romney in MI heeft weten te investeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:30 schreef Qomolangma het volgende:
Dit zijn toch wel het soort dingen die commerciële televisie gewoon niet serieus lijkt te kunnen doen
Latertje popolon?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef popolon het volgende:
Clinton 55%, Uncomittted 40% (!)Nog meer dan ik had gehoopt.
Hij heeft dan ook een nieuwe tactiek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:13 schreef Morendo het volgende:
Giuliani scoort weer een schamele drie procent.
Hij ging toch alleen voor de grote staten en de oostkust? Beetje riskante tactiek. Wat wel gunstig voor hem is, is dat er drie verschillende winnaars waren bij de eerste drie voorverkiezingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een nieuwe tactiek.
Paul scoort anders best redelijk, hij lijkt consequent 4e te wordenquote:Omdat er nogal wat Ron Paul fans zijn heb ik deze wel in de OP verwerkt.
Dan nog, die paar procent is wel armoede hoor voor de voormalig favoriete kandidaat bij de Repu's.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij ging toch alleen voor de grote staten en de oostkust? Beetje riskante tactiek. Wat wel gunstig voor hem is, is dat er drie verschillende winnaars waren bij de eerste drie voorverkiezingen.
Ik denk omdat Romney en Mccain als de twee grote kanshebbers worden neergezet en Gulliani lijkt heel erg op Mccain dus al die Gulliani stemmers gaan naar Mccain.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul scoort anders best redelijk, hij lijkt consequent 4e te worden.
Weet iemand waarom Guiliani zo belabberd scoort, dat was toch de lieveling van de Republikeinen??
Ik zou Huckabee ook nog niet afschrijven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk omdat Romney en Mccain als de twee grote kanshebbers worden neergezet en Gulliani lijkt heel erg op Mccain dus al die Gulliani stemmers gaan naar Mccain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |