abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56235934
Zonde. Ik hoopte dat hij de Republikeinse presidentskandidaat zou worden.
pi_56236184
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56253631
South Carolina doet er niet veel toe toch komende zaterdag?
pi_56253646
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:01 schreef Klopkoek het volgende:
Thompson kapt ermee.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:41:21 #280
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56254837
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef Radegast het volgende:
South Carolina doet er niet veel toe toch komende zaterdag?
Jawel, als Obama daar niet wint dan is het bijna al beslist.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:28:55 #281
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56255771
Ik zeg dat Clinton, Hillary dus ,de nominatie van de partij na Dinsdag veilig stelt en Obama daarna als 2de man zal vragen aka het vice-presidentschap. Zou een geweldige Superticket zijn m.i.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56261506
2de man. en zij zelf dan?

ik denk eerder Edwards. dat zou ook een nog beter ticket zijn vind ik.
z'n accent staat me wel een beetje tegen en hij moet eens ophouden over de molen van z'n pa.
moeten ze wel even het eens worden over de lobby.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56261574
Obama en Clinton gaan echt niet meer samen op een ticket staan, dat zou na al die rivaliteit niet geloofwaardig overkomen. En Superduper Tuesday is pas 5 feb...
pi_56261657
Sja, ik zie het liefst Obama met Edwards.
pi_56261981
dat zou ook m'n favoriete ticket zijn.
maar ik denk dat het nu wel zeker is dat Clinton gaat winnen.

New York heeft ze hoogstwaarschijnlijk binnen, en dat zijn zoveel gedelegeerden, zou Obama alle andere staten moeten winnen met grote voorsprong - en de peilingen wijzen daar niet op, maximaal 50/50 meestal.
pi_56264663
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:01 schreef Klopkoek het volgende:
Thompson kapt ermee.
Kiezers van Thompson zijn toch relatief liberaal? Zouden ze overstappen naar Paul?
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:35:39 #287
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56264727
Las vandaag een intervieuw waarin stond dat de mannelijke Kandidaten er allemaal massaal voor zorgen dat elke vrouw zich genoodzaakt voelt om op Clinton te stemmen. Ik ben benieuwd.

En speelde die Thompson niet in Law & Order?

ff gegoogled

Toch wel een lekker wijf
pi_56264771
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Kiezers van Thompson zijn toch relatief liberaal? Zouden ze overstappen naar Paul?
Nee joh, Thompson was juist de meest Conservatieve van het stel.
pi_56285035
ik kom zelf uit new york en Hilary heeft daar geen flikker gedaan. Dat zij en Bill maar oprotten! Als zij president word dan blijf ik hier permenent wonen lol
Why so serious?! wahahahahha!!
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 01:16:02 #291
8781 crew  Frutsel
pi_56312911
quote:
A McClatchy-MSNBC poll conducted January 22-23 reported Obama leading with the support of 38 percent of the likely Democratic primary voters polled. Clinton was in second place with 30 percent, and Edwards was backed by 19 percent.

Among black primary voters, Obama had a more significant lead over Clinton, 59 percent to 25 percent, but Obama is only backed by 10 percent of white voters, the poll found. Among whites, Edwards and Clinton are in a statistical tie, with Edwards backed by 40 percent and Clinton suported by 36 percent
Niet echt verrassend he?
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 01:18:39 #292
8781 crew  Frutsel
pi_56312961
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik dacht eerder naar Huckabee? Zoiets zeiden ze juist in South Carolina toch?

Heeft Thompson geen 'voorkeur' uitgesproken aan zijn 'kiezers'?
pi_56313093
quote:
Clinton seeks to smooth relations with Obama

WASHINGTON (Reuters) - Former President Bill Clinton said he might have gone too far in attacking Barack Obama, Hillary Clinton said on Friday, adding that both Democratic presidential campaigns should focus on issues.

"He said several times yesterday that maybe he got a little bit carried away," Hillary Clinton said on CBS' "Early Show."

"So we're all going to, on both sides I think, you know, try to bring this debate and this campaign back to the issues that are important," said the New York senator, who would be the first woman U.S. president.

The campaigns of Clinton and Obama, the top two contenders for the Democratic nomination, have engaged in an increasingly bitter war of words, including a debate on Monday that featured sometimes personal attacks.

Obama, an Illinois senator who would be the first black president, has complained specifically about comments from Bill Clinton, including his charge that Obama's consistent opposition to the Iraq war was "a fairy tale."

Hillary Clinton, on ABC's "Good Morning America," said her husband "obviously is a passionate advocate for my cause, as are the wives of my two major opponents. But I think all of us just need to take a deep breath here because we know we'll have a united Democratic Party once this nomination is determined."

Former North Carolina Sen. John Edwards is the other major candidate vying for his party's nomination.

On NBC's "Today," she added, "It is perfectly legitimate to draw comparisons and contrasts ... It has been obviously an incredibly intense campaign."

(Reporting by Vicki Allen and Andy Sullivan)
Bron: Reuters

Wel jammer dat de NY Times kiest voor McCain en Clinton. Misschien is het beter dat kranten dit niet doen of pas op bijv. super tuesday een dergelijke editorial schrijven.
pi_56313156
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:18 schreef Frutsel het volgende:
Heeft Thompson geen 'voorkeur' uitgesproken aan zijn 'kiezers'?
De meest logische keuze voor Thompson stemmers is Mitt Romney, met Huckabee als een goede tweede. Volgens de stemwijzer zit ik het dichtst tegen Thompson aan, en ik zou voor geen goud op McCain of Guiliani stemmen. Wat een stel gluiperds zijn dat. Ben wel gecharmeerd van Huckabee, alhoewel ik 'm soms wel heel erg links vind. Romney is fiscaal gezien na Thompson de meest zekere optie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56313299
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De meest logische keuze voor Thompson stemmers is Mitt Romney, met Huckabee als een goede tweede. Volgens de stemwijzer zit ik het dichtst tegen Thompson aan, en ik zou voor geen goud op McCain of Guiliani stemmen. Wat een stel gluiperds zijn dat. Ben wel gecharmeerd van Huckabee, alhoewel ik 'm soms wel heel erg links vind. Romney is fiscaal gezien na Thompson de meest zekere optie.
Hoezo zijn McCain en Gulliani gluiperds?
lollig
pi_56313484
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoezo zijn McCain en Gulliani gluiperds?
als ik me een beetje verdiep in Giuliani is dat een enorme enge gluiperd.

http://www.rollingstone.c(...)iani_worse_than_bush
pi_56313949
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:54 schreef Caesu het volgende:

[..]

als ik me een beetje verdiep in Giuliani is dat een enorme enge gluiperd.

http://www.rollingstone.c(...)iani_worse_than_bush
Zo kan ik ook wel een artikel vinden over jou favoriete kandidaat, welke dat ook moge zijn.

Gulliani vind ik samen met Ron Paul juist de beste republikeinse kandidaat.
lollig
pi_56314094
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Zo kan ik ook wel een artikel vinden over jou favoriete kandidaat, welke dat ook moge zijn.

Gulliani vind ik samen met Ron Paul juist de beste republikeinse kandidaat.
ik dacht laat ik een willekeurige linkje erbij plaatsen.
maar hij heeft veel dubieuze kanten. daar is veel meer over te lezen.

eigenlijk zou ik voor de aardigheid hem wel kandidaat willen zien worden.
als de clintons er een beetje werk van maken kunnen ze zo enorm veel modder van hem naar boven halen.

als burgemeester was hij een ramp. 9/11 redde hem. maar hij was niet de held maar, juist het tegendeel. brandweermannen hadden bijvoorbeeld brakke radio's, politie had wel goede radio's. tegen advies van iedereen in zat het crisiscentrum juist in het WTC. op de bekende beelden zie je hem dus eigenlijk vluchten. en nu in z'n campagne haalt hij in elke zin 9/11 aan.
hij liegt er constant over. maar het is nogal taboe om hem daarover aan te vallen.
verder komt hij uit een mafia-familie. toen hij z'n loopbaan begon bij justitie heeft hij gegevens daarover vernietigd.
verder is het een enorm nepotist, nog erger dan Bush. kijk bijvoorbeeld naar Bernard Kerik van de NYPD.
kortom genoeg om hem in een kwaad daglicht te zetten.
misschien houdt hij zich daarom op de achtergrond omdat hij gewoon niet electable is op voorwaarde dat hij een ministerspost (justice of homeland security bijvoorbeeld) krijgt in een regering McCain bijvoorbeeld.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:57:12 #299
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56323796
Belangrijke test voor Obama vandaag in South Carolina!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')