Nee Talitha, ik genoot vannacht helemaal nergens van; geniet jij er misschien van jezelf hier te herhalen in wat je in de SC ook al uitvoerig hebt gezegd?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb Kleinzusje deze keer ook nergens buiten de policy zien posten en toch heeft zij een ban. Dus die policy is blijkbaar niet alles bepalend. Dit alles begon met een paar onaangename steken van Disana. De 'dame' is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Daar is ze goed in, dat moet ik haar nageven. Maar om dan vervolgens in dat admintopic te gaan rondparaderen en de beledigde onschuld te spelen! Ze geniet ervan, dat kan gewoon niet anders.En dat is eigenlijk best wel sneu.
![]()
Ik heb eigenlijk best wel zin om even te schelden, maar ben er niet erg goed in. Verder dan "Disana ik vind je een geniepig, vals kreng en een ongevoelig kutwijf", kom ik helaas niet. Stinkhoer is al zo vaak gebruikt, dus die wilde ik laten liggen.Tis zinloos, ik weet het, maar het moet er even uit.
Het is je goed recht dat je reageert, maar ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen. Ik ben uitgespeeld.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Talitha, ik genoot vannacht helemaal nergens van; geniet jij er misschien van jezelf hier te herhalen in wat je in de SC ook al uitvoerig hebt gezegd?
Ik ben ook nergens 'goed in'. Ook ik heb wel eens een ban gehad, en ik heb bij mijn weten minimaal één note.
Dit is het soort gezeik dat je kunt krijgen als een afsplitsing elders gaat zitten morren en sommigen zich geroepen voelen de kooltjes voor zo'n groep uit het vuur te halen. Je mag schelden en veroordelen wat je wilt, maar ík heb niets tegen jóu, ik heb alleen iets tegen het terugkerend gezeik hier van een aantal mensen van besaid.
Het is mooi voor je dat je het een spelletje vindt. Ik kon niet lachen om wat mensen van besaid en VOL gisteravond en vannacht hebben gepresteerd. Noem mij dan maar van alles, ik speel tenminste geen spelletjes met mensen.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is je goed recht dat je reageert, maar ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen. Ik ben uitgespeeld.![]()
Nope, ik doe het niet Disana. Tis serieus genoeg geweest en met jou discussiëren is een gebed zonder end.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mooi voor je dat je het een spelletje vindt. Ik kon niet lachen om wat mensen van besaid en VOL gisteravond en vannacht hebben gepresteerd. Noem mij dan maar van alles, ik speel tenminste geen spelletjes met mensen.
Discussieren? Ik kreeg uit jouw bericht niet de indruk dat dat je doel was. Volgens mij laat je je voor het karretje van anderen spannen, Talitha. Jammer, want je blijft voor mij een aardige meid.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik doe het niet Disana. Tis serieus genoeg geweest en met jou discussiëren is een gebed zonder end.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Discussieren? Ik kreeg uit jouw bericht niet de indruk dat dat je doel was. Volgens mij laat je je voor het karretje van anderen spannen, Talitha. Jammer, want je blijft voor mij een aardige meid.
Ik vind dat het klaar is.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Discussieren? Ik kreeg uit jouw bericht niet de indruk dat dat je doel was. Volgens mij laat je je voor het karretje van anderen spannen, Talitha. Jammer, want je blijft voor mij een aardige meid.
-edit: PM is dat andere knopje bovenaan of naast noekje's naam..-quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef noekje het volgende:
Fijn zo'n edit Petre... vooral omdat het feitelijk niet over die rel ging..... maar goed, lekker blijven doorklussen terwijl je geen flauw benul hebt wat er gaande isquote:Op maandag 28 januari 2008 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
-edit: PM is dat andere knopje bovenaan of naast noekje's naam..-
Het is netjes achter door Petre gemeld, en zo'n post van jou is nu niet gewenst, gezien wat zaterdag is gebeurd, sorry.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn zo'n edit Petre... vooral omdat het feitelijk niet over die rel ging..... maar goed, lekker blijven doorklussen terwijl je geen flauw benul hebt wat er gaande is
Hmm, what to do? Lekker "zonder omhaal deleten" of antwoorden.. Shit, munt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraagje nav de COS policy post. Ik zie in de contactmogelijkheden geen Feedback staan? Is Feedback voortaan enkel een middel om aan te geven dat er dubbele topics zijn en nummertjes verkeerd staan?
Ik vraag me dat ook af aangezien er in Feedback tegenwoordig kritiekposts zonder omhaal worden gedelete, zoals gisteravond. Onder het mom streep eronder, kan ik het begrijpen. Maar niet alles kun je rücksichtlos onder dezelfde streep scharen. En de kritiek die gisteren hier stond, viel mi niet onder die streep, maar onder een andere, die naar mijn idee te makkelijk wordt weggewuifd.
Mijn 2 cp's voor deze week.
OK. Fair enough.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Duidelijk.
Maar kan er dan misschien in dat COS-regels bericht alsnog Feedback worden vermeld?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 03:42 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
De uitzending van woensdag 30 januari. Daarna PSV - Ajax
Er waren tijden dat als ik er niet was geweest er helemaal geen uitzendingen topic zou zijn geweest.
Remlof vond het dus waarschijnlijk te vroeg.quote:
Thnxquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
Done
Nee jouquote:Op zondag 3 februari 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ga je Buzzer zoenen?
Noekjequote:
Ik ben het niet eens met jouw verwijzingenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:21 schreef noekje het volgende:
Mallerds!![]()
Mag ik iedereen er ook even op wijzen dat als je het niet eens bent met mijn verwijzingen, je dit hier kwijt kan en niet in de cos.
OKquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef kissa het volgende:
De uitzending van donderdag 7 februari
Zou iemand 6 februari kunnen veranderen in 7 februari?
Bedankt
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:19 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het nummertje van deze COS fout: [COS # 3264] Wakker ?
Moet # 3264 zijn..
Got it!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:03 schreef Lobasca het volgende:
uhh..de SC mag ook nog 50 nrtjes omhoog
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
[COS # 3277] Koffieman... wake up
Slotje
Deze dingen kun je altijd vragen in [DGK] Vraag het een Streamer of voor mijn part in de COS. Daar zijn meerdere mensen die geen streams volgen en soms verduidelijking willen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:44 schreef Stranger het volgende:
Feedback is ook voor tips/requests he?
Is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? Ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. Dan lees ik weer iets over Hedda of Herma of Nicky of Melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. Is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? Bij voorbaat dank.
Euhquote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Yavido het volgende:
Ok, dit is meer een klacht over een user, Noucky. Ondanks vele verzoeken van mij en andere users blijft ze doorgaan in de COS met lange lappen tekst, compleet met analyses van DGK bewoners wat totaal niets met de COS te maken heeft.
Graag zou ik zien dat dit ophoudt en Noucky hiervoor op de vingers wordt getikt, want het wordt op een gegeven moment zwaar irritant als je lappen met tekst door moet scrollen.
Dankje.
De 2e op rij,quote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[COS #3315]Tijd voor nieuwe gasten, de russen zijn weg. was helaas te laat.
Ah joh, heb ik ook wel eens gehad hoor. Daarom voer ik ook niet meer van te voren tekst in... wil eerst zien of ie niet te laat isquote:Op maandag 18 februari 2008 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De 2e op rij,Ik zal me er niet meer mee bemoeien....
hij staat nog steeds openen wordt als 3316 gebruikt, is best wel verwarrend vind ikquote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[COS #3315]Tijd voor nieuwe gasten, de russen zijn weg. was helaas te laat.
Hij is dicht inmiddels.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij staat nog steeds openen wordt als 3316 gebruikt, is best wel verwarrend vind ik
thanks Leandraquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:29 schreef Leandra het volgende:
Kunnen de off-topic reacties in dit topic verwijderd worden: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
Guuskee heeft meer dan duidelijk aangegeven waar het topic voor dient: er kunnen OP's gepost worden zodat mensen snel kunnen bijlezen (een soort aanvulling op de updates dus, waarbij de updates ontzien worden doordat daar geen zwaar ladende OP's meer gepost hoeven worden) maar binnen 3 posts wordt het alweer een discussie topic...
Dat de COS iedere keer een oeverloze discussie wordt, de SC niet gevonden wordt door mensen en mijn topic waarin oeverloos gediscussieerd mocht worden op alles wat wel of niet eerlijk is gesloten is maakt volgens mij niet dat ieder topic tot oeverloos discussie topic mag verworden.
Het lijkt me dat er in Guuskee's topic alleen maar OP's thuishoren....
COS#3322 is geopend om 21.12quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef Disana het volgende:
Als je de laatste tijd nog een COS wilt openen, mag je hem wel bij 275 posts van de vorige invoeren.
Te laat: [COS #3322]Brian: 'Huubfan bedreigde Viola Holt'
Goed bezigquote:Op woensdag 20 februari 2008 03:55 schreef Dagonet het volgende:
Het openen van vervolgdelen van reeksen is altijd leuk.. Maakt niet uit welke reeks je het over hebt, altijd is er wel een moment dat mensen vinden dat iemand anders te vroeg opent, of dat er teveel dubbeltopics komen, of dat iemand altijd zit te azen op het openen van een topic enz enz enz.
Vandaar dat je in veel reeksen dan ook de huisregel tegenkomt dat degene die de laatste post heeft ook het volgende deel opent. Dat werkt in de meeste gevallen heel goed (door slot heenpostende mods worden hiervan uitgezonderd trouwens). Heb je de Lapo? Dan open je ook het volgende deel. Scheelt gezeik, is voor iedereen duidelijk. Desnoods nog met een subregel dat als een nieuw topic langer dan een kwartier uitblijft het de rest vrij staat om een nieuw deel te openen.
Ik ken reeksen die een uur of langer op post 299 bleven hangen omdat niemand zin had om het volgende deel te openen..
Vroeger had de slowchatreeks de Nachtbar zelfs een apart slowchattopic waar je kon wachten op het nieuwe deel als het lang duurde.
Zo'n huisregel maakt het ook afwisselender qua topicstarters, het is tenslotte behoorlijk moeilijk te mikken op de 300e post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |