abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56678344
quote:
Done
Go hard or go home
pi_56740875
Feedback is ook voor tips/requests he?

Is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? Ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. Dan lees ik weer iets over Hedda of Herma of Nicky of Melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. Is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? Bij voorbaat dank.
pi_56748159
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 03:44 schreef Stranger het volgende:
Feedback is ook voor tips/requests he?

Is het misschien mogelijk dat er een overzichtstopic komt met alle hoofd- en bijrolspelers in de gouden kooi? Ik lees dit forum altijd even voor het slapengaan maar er zijn zo ontzettend veel personages dat ik niet meer weet wie wie is en wat doet.. Dan lees ik weer iets over Hedda of Herma of Nicky of Melissa en dan begrijp ik het allemaal niet meer.. Is er geen trouwe gouden-kooi-kijker die eventjes alle personages op een rijtje kan zetten? Bij voorbaat dank.
Deze dingen kun je altijd vragen in [DGK] Vraag het een Streamer of voor mijn part in de COS. Daar zijn meerdere mensen die geen streams volgen en soms verduidelijking willen.
Ik wil wel een topic maken met alle randfiguren maken die ook sporadisch in de villa zijn maar dat zal niet eerder dan volgende week zijn. In de tussentijd kun je altijd van de bovenstaande links gebruikmaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 15-02-2008 14:10:53 ]
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 13:54:30 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56748664
En alle "miljonairs" die in de villa zitten of ooit hebben gezeten, kun je hier vinden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56763409
Kan iemand ff deze [COS # 3298] Het kan vriezen of dooien op slot gooien, dubbel.
pi_56765313
Kan er iemand ff wat sluiten of een TT veranderen, gewoon omdat het kan....
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_56792629
Ok, dit is meer een klacht over een user, Noucky. Ondanks vele verzoeken van mij en andere users blijft ze doorgaan in de COS met lange lappen tekst, compleet met analyses van DGK bewoners wat totaal niets met de COS te maken heeft.

Graag zou ik zien dat dit ophoudt en Noucky hiervoor op de vingers wordt getikt, want het wordt op een gegeven moment zwaar irritant als je lappen met tekst door moet scrollen.

Dankje.
pi_56796919
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Yavido het volgende:
Ok, dit is meer een klacht over een user, Noucky. Ondanks vele verzoeken van mij en andere users blijft ze doorgaan in de COS met lange lappen tekst, compleet met analyses van DGK bewoners wat totaal niets met de COS te maken heeft.

Graag zou ik zien dat dit ophoudt en Noucky hiervoor op de vingers wordt getikt, want het wordt op een gegeven moment zwaar irritant als je lappen met tekst door moet scrollen.

Dankje.
Euh
pi_56796952
Ik zou graag willen klagen over Yavido, die nog te beroerd is om zijn scrollknop te gebruiken
  maandag 18 februari 2008 @ 09:51:38 #134
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56809204
Goedemorgen Noekje en Gert,

Het topic : Eric leest op FOk mag dicht,

ik zie dat Kinga er al 1 had gemaakt.

groet,

Tuinfluiter.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:07:09 #135
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56817815
[COS#3314] Claire v Xtina Catfight? Of toch niet?

Deze mag dicht, te laat!
Bij voorbaat dank!
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 20:35:43 #136
137949 Disana
  maandag 18 februari 2008 @ 20:49:03 #137
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56823038
quote:
De 2e op rij, Ik zal me er niet meer mee bemoeien....
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 20:53:59 #138
137949 Disana
pi_56823193
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:49 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De 2e op rij, Ik zal me er niet meer mee bemoeien....
Ah joh, heb ik ook wel eens gehad hoor. Daarom voer ik ook niet meer van te voren tekst in... wil eerst zien of ie niet te laat is
  maandag 18 februari 2008 @ 22:19:15 #139
111260 Charmian
a little joy
pi_56825703
quote:
hij staat nog steeds openen wordt als 3316 gebruikt, is best wel verwarrend vind ik
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 22:23:42 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56825829
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:19 schreef Charmian het volgende:

[..]

hij staat nog steeds openen wordt als 3316 gebruikt, is best wel verwarrend vind ik
Hij is dicht inmiddels.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56825967
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij is dicht inmiddels.
Lithaaaa
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:29:02 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829153
Kunnen de off-topic reacties in dit topic verwijderd worden: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten

Guuskee heeft meer dan duidelijk aangegeven waar het topic voor dient: er kunnen OP's gepost worden zodat mensen snel kunnen bijlezen (een soort aanvulling op de updates dus, waarbij de updates ontzien worden doordat daar geen zwaar ladende OP's meer gepost hoeven worden) maar binnen 3 posts wordt het alweer een discussie topic...

Dat de COS iedere keer een oeverloze discussie wordt, de SC niet gevonden wordt door mensen en mijn topic waarin oeverloos gediscussieerd mocht worden op alles wat wel of niet eerlijk is gesloten is maakt volgens mij niet dat ieder topic tot oeverloos discussie topic mag verworden.

Het lijkt me dat er in Guuskee's topic alleen maar OP's thuishoren....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56829290
bye
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:54:17 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829483
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:39 schreef Petre het volgende:
Thnx..
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56829881
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:29 schreef Leandra het volgende:
Kunnen de off-topic reacties in dit topic verwijderd worden: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten

Guuskee heeft meer dan duidelijk aangegeven waar het topic voor dient: er kunnen OP's gepost worden zodat mensen snel kunnen bijlezen (een soort aanvulling op de updates dus, waarbij de updates ontzien worden doordat daar geen zwaar ladende OP's meer gepost hoeven worden) maar binnen 3 posts wordt het alweer een discussie topic...

Dat de COS iedere keer een oeverloze discussie wordt, de SC niet gevonden wordt door mensen en mijn topic waarin oeverloos gediscussieerd mocht worden op alles wat wel of niet eerlijk is gesloten is maakt volgens mij niet dat ieder topic tot oeverloos discussie topic mag verworden.

Het lijkt me dat er in Guuskee's topic alleen maar OP's thuishoren....
thanks Leandra
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 21:17:32 #146
137949 Disana
pi_56845749
Als je de laatste tijd nog een COS wilt openen, mag je hem wel bij 275 posts van de vorige invoeren.

Te laat: [COS #3322]Brian: 'Huubfan bedreigde Viola Holt'
pi_56852937
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef Disana het volgende:
Als je de laatste tijd nog een COS wilt openen, mag je hem wel bij 275 posts van de vorige invoeren.

Te laat: [COS #3322]Brian: 'Huubfan bedreigde Viola Holt'
COS#3322 is geopend om 21.12

*Checkt #3321*, de eerste post om 21.12 is bij #291... Hmm je zei bij bericht #275? Mwa.... Niet echt he.

Ok, om even duidelijk te zijn naar de mods: Disana beklaagd zich bij mij via PM dat ze de 'laatste tijd' geen COS'en kan openen omdat ik zo snel ben, of omdat ik ze te vroeg open. Op het moment dat die discussie gaande was duurde het maar liefst! 9 minuten! voordat de volgende COS, COS#3323 werd geopend

Mensen willen gewoon gauw verder, en openen juist geen COS omdat een goede OP nogal wat tijd vergt. Als de stream spannend is, willen velen er niets van missen en wagen het niet om een COS te openen. Dat heb ik ook tegen Disana gezegd, maar die denkt dat ik het er om doe. Ik snap werkelijk waar die hele discussie niet.

Jammer.
pi_56852950
  woensdag 20 februari 2008 @ 03:55:30 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56852960
Het openen van vervolgdelen van reeksen is altijd leuk. . Maakt niet uit welke reeks je het over hebt, altijd is er wel een moment dat mensen vinden dat iemand anders te vroeg opent, of dat er teveel dubbeltopics komen, of dat iemand altijd zit te azen op het openen van een topic enz enz enz.

Vandaar dat je in veel reeksen dan ook de huisregel tegenkomt dat degene die de laatste post heeft ook het volgende deel opent. Dat werkt in de meeste gevallen heel goed (door slot heenpostende mods worden hiervan uitgezonderd trouwens ). Heb je de Lapo? Dan open je ook het volgende deel. Scheelt gezeik, is voor iedereen duidelijk. Desnoods nog met een subregel dat als een nieuw topic langer dan een kwartier uitblijft het de rest vrij staat om een nieuw deel te openen.

Ik ken reeksen die een uur of langer op post 299 bleven hangen omdat niemand zin had om het volgende deel te openen. .

Vroeger had de slowchatreeks de Nachtbar zelfs een apart slowchattopic waar je kon wachten op het nieuwe deel als het lang duurde.

Zo'n huisregel maakt het ook afwisselender qua topicstarters, het is tenslotte behoorlijk moeilijk te mikken op de 300e post.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56852964
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 03:55 schreef Dagonet het volgende:
Het openen van vervolgdelen van reeksen is altijd leuk. . Maakt niet uit welke reeks je het over hebt, altijd is er wel een moment dat mensen vinden dat iemand anders te vroeg opent, of dat er teveel dubbeltopics komen, of dat iemand altijd zit te azen op het openen van een topic enz enz enz.

Vandaar dat je in veel reeksen dan ook de huisregel tegenkomt dat degene die de laatste post heeft ook het volgende deel opent. Dat werkt in de meeste gevallen heel goed (door slot heenpostende mods worden hiervan uitgezonderd trouwens ). Heb je de Lapo? Dan open je ook het volgende deel. Scheelt gezeik, is voor iedereen duidelijk. Desnoods nog met een subregel dat als een nieuw topic langer dan een kwartier uitblijft het de rest vrij staat om een nieuw deel te openen.

Ik ken reeksen die een uur of langer op post 299 bleven hangen omdat niemand zin had om het volgende deel te openen. .

Vroeger had de slowchatreeks de Nachtbar zelfs een apart slowchattopic waar je kon wachten op het nieuwe deel als het lang duurde.

Zo'n huisregel maakt het ook afwisselender qua topicstarters, het is tenslotte behoorlijk moeilijk te mikken op de 300e post.
Goed bezig
Je hebt geen idee wat voor beerput je nu opentrekt
  woensdag 20 februari 2008 @ 04:01:03 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56852966
Nope. Maar ik ga toch zo pitten, nog een half uurtje werk en dan op huis aan. Nou ja, en nog even lezen in Atlas Shrugged voor het slapen gaan.

Maar kom op, zo een probleem kan het toch niet zijn? Elke reeks op FOK! heeft ermee te maken gehad en allemaal zijn ze er onderling uitgekomen. Zelfs in PUB.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_56852968
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:01 schreef Dagonet het volgende:

Maar kom op, zo een probleem kan het toch niet zijn? Elke reeks op FOK! heeft ermee te maken gehad en allemaal zijn ze er onderling uitgekomen. Zelfs in PUB.
Vergeet het maar, hier zijn ellenlange discussies over geweest
Dat topic is heilig hier en er zijn allerlei (uitzonderings)regels voor bedacht
  woensdag 20 februari 2008 @ 04:07:10 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56852973
En wat zijn die regels dan?

* met angstige blik naar beerput kijkt en beetje wegschuifelt
pi_56852977
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:07 schreef Dagonet het volgende:
En wat zijn die regels dan?

* met angstige blik naar beerput kijkt en beetje wegschuifelt
Ik heb geen idee
Die lapo regel geld hier niet...
Maar het mag niet te vroeg en ook weer niet te laat ofzo
En als ie te laat is hoeft er geen OP te zijn oid geloof ik?

Beter vraag je het morgen ff aan Gert
  woensdag 20 februari 2008 @ 04:16:41 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56852981
Laten we maar idd even op de mods wachten. Ik ga toch afsluiten en klaarmaken om naar huis te gaan.

Aan den dagploeg heil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')