Llewella, gecondoleerd met je verlies...
Pruk, gefeliciteerd met Ruben!
Gek eigenlijk he, verdriet en vreugde zo dicht bij elkaar...
De 20 weken echo was goed!

Leeloo had een mooi ruggetje, hersentjes, niertjes alhoewel de linker niet goed te zien was omdat Leeloo eigenwijs lag te doen. Beentje was moeilijk te meten, omdat Leeloo eigenwijs lag te doen.

En het lipje kon ze niet goed zien omdat....., je raadt het al! Leeloo was eigenwijs aan het doen!

Maar ze verwachtte geen afwijkingen, alles zag er goed uit, bloedsomloop ging goed en Leeloo spartelde enthousiast.
Trouwens, mijn placenta ligt voor en toch voel ik Leeloo.

En ze/hij ligt nog erg laag, maar dat verbaasd mij niets, mijn buik is ook vrij laag. Was wel wat naar voor mij omdat de goed moest duwen onder mijn schaambeen erdoor. Ouch....
Maneki, wat tips die ik jaren lang heb gebruikt voor exceem en netelroos aanvallen. Ik ben echt allergisch voor zo enorm veel dingen.
Bad met echt zeezout. Kan best wat zeer doen met openplekjes, maar het helpt heel goed.
Mentholzalf of poeder kalmeert en helpt heel erg goed tegen de jeuk.
Insmeren met iets super vettigs en geen parfum. Vraag bij de apotheek om wolvet, dat helpt tegen de jeuk en je huid wordt er soepeler van.
De antihistamine zullen vast wel snel helpen. Bij mij duurt het vaak iets van 24 uur en daarna trekt het al weg!