abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:59:47 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56080342
Dat snap ik even niet.
Het was officieel 10+4 en toch dacht je dat het 14 weken was?
Nou ja goed, zolang jij het verder niet jammer vindt is het ook prima.
pi_56080617
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dat snap ik even niet.
Het was officieel 10+4 en toch dacht je dat het 14 weken was?
Nou ja goed, zolang jij het verder niet jammer vindt is het ook prima.
Mijn laatste menstruatie was anders dan anders.
En vorige week zei de verloskundige dat het hartje zo duidelijk te horen was dat het best zo zou kunnen zijn dat ik al 4 weken verder was.
Maar dat bleek niet zo.
pi_56080938
Lwella gecondoleerd.

Pruk, wat een ontzettend lieve naam. Was ook een van mijn keuzes, maar manlief vond hem niet zo.

Ik ben vanmiddag bij de vlos geweest. Ik bleek 2 cm ontsluiting te hebben en ze heeft me gestript. Totaal niet pijnlijk, alleen een beetje raar gevoel. Er zat bloed bij en dat is een gunstig teken vlgs de vlos.
Nu heb ik nog wat bloederige afscheiding en ben ik aan het timen wanneer er weeen zijn en komen. Nog niet echt heftig, maar het strippen heeft voor mijn gevoel echt wel iets gedaan.
Wie weet zet het door en heb ik morgen o overmorgen mijn propje in de handen. Zo niet gaan we vrijdag naar het zkh voor echo, ctg en afspraak met gyn. Dan worden we meten ingepland voor een inleiding. Bij 42 weken wordt ik officieel overgedragen.
Maar de vlos gaf al aan dat ze dacht dat ik voor de tijd wel bevallen zou zijn. Ze vond alles goed week en voelde zelfs al het hoofdje goed.

Dus nu maar duimen dat het doorgaat.
pi_56081734
Ruben is echt een knapperd! Nu wil ik gaan kijken, ga ervan rammelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator woensdag 16 januari 2008 @ 19:57:36 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56082112
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef YPPY het volgende:
Ruben is echt een knapperd! Nu wil ik gaan kijken, ga ervan rammelen.
Heb jij een foto gezien? Waar waar waar?

Pruk gefeliciteerd met je zoon Leuke naam Ruben!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56082167
De foto's!

pi_56082191
Ik weet niet of ik dat mag zeggen, want papa en mama staan er ook op. Maar het is nu al een schatje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56083022
Pruk van harte gefeliciteerd met Ruben

Llewella, gecondoleerd

Maneki, sterkte met de jeuk, hoop dat het snel over is!

Wennie

Kaar, mooie echo!! Balen hor een paar weken terug..

Sil, fijn dat de echo goed was!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:58 #284
103793 kozakken
Living the life
pi_56083738
Pruk, gefeliciteerd met Ruben!!
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:37:29 #285
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56085463
Pruk, gefeliciteerd met Ruben.
Vamp, hoe heet die van jou nou?????
Lekker douchen!
pi_56085919
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef wenneke1 het volgende:

Dus nu maar duimen dat het doorgaat.
Ik hoop het voor je!

Hier vandaag ook een checkup bij de VK gehad. Alles was prima in orde. Morgenochtend komt hij hier langs om te strippen, indien mogelijk. En anders gaan we maandag naar het ziekenhuis voor een echo, ctg en kennismakingsgesprek Maar voor nu vestig ik mijn hoop even op het strippen morgen, daarna zien we wel verder...

Llewella: sterkte!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_56085922
Pruk gefeliciteerd met Ruben. En gelukkig is ie toch niet zo klein als ze dachten!
Vind Ruben ook zo'n leuke naam
Maar ben wel zoals de meesten benieuwd naar de rest van de namen

En ook naar de naam van de zoon van Vamp
pi_56086581
Dames, dames... niet zo nieuwsgierig naar de rest van de namen... De eerstvolgende keer dat ze hardop uitgesproken worden, is als hij trouwt. Lekker belangrijk! Ruben... daar gaat het om!!! Mooie naam, Pruk! Lekker stevig, de naam dan. Ruben is waarschijnlijk mooi fijntjes en daardoor lekker lang baby! Fijn dat je al weer thuis bent.

Mooie foto's Kaar!

Wenneke, dat klinkt toch als beginnende actie! Hoop voor je dat het doorzet.
Tearsong, ik hoop dat er voor jou morgen ook actie inzit. (Mag ook eerder al natuurlijk!)
pi_56087009
Tearsong ik hoop voor je dat het gaat. Het viel mij echt 100%mee. Geen pijn, eigenlijk alleen hetzelfde gevoel als je krijgt bij een inwendige echo. Ging echt goed.

In elk geval hebben we vlgde week allebei ons propje. Dat is een ding dat zeker is.

Ik geloof wel dat het door gaat zetten nu. Ik heb aardig wat weeen die ik ook moet wegpuffen dus er is actie on the way
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:18:38 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56087131
Spannend Wenneke! Zet hem op!
pi_56088044
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef wenneke1 het volgende:
Tearsong ik hoop voor je dat het gaat. Het viel mij echt 100%mee. Geen pijn, eigenlijk alleen hetzelfde gevoel als je krijgt bij een inwendige echo. Ging echt goed.

In elk geval hebben we vlgde week allebei ons propje. Dat is een ding dat zeker is.

Ik geloof wel dat het door gaat zetten nu. Ik heb aardig wat weeen die ik ook moet wegpuffen dus er is actie on the way
Als jij het nou nog even volhoudt tot na 12 uur en ik morgen een beetje opschiet zit er alsnog een datumtweeling in

Ik hoop ook dat het strippen meevalt. De vorige keer viel het tegen maar dat was bij een gyn die verdacht veel weg had van een veearts Nu heb ik gelukkig m'n eigen VK

Maarre...we mogen dus voorzichtig beginnen met de en succeswensen?
It's all up to you
pi_56088499
Ik houdt nog wel even vol tot na 12en Hoop ik...

Ik ben voorzichtig optimistisch...
pi_56088573
ooow spannend!
It's all up to you
pi_56088692
Er zit veel verschil in volgens mij of je gestript wordt door een vk of een gyn. Bij mij was de gyn toen veel venijniger met strippen dan de vk. Ze zei het nog niet eens dat ze het ging doen, ze deed het gewoon tijdens het toucheren. Niet dat het erg pijnlijk was gelukkig.

Veel succes Wenneke, hopen dat het nu echt doorzet en Tearsong hopen dat het bij jou ook gaat werken.

Morgen weer voor de nodige onderzoeken naar het ziekenhuis. Vind het wel anders nu op deze manier wekelijks onder behandeling te zijn bij de gyn ipv de vk. Bij Merlijn zat ik er toen tussenin, zo half gyn half vk met de laatste onderzoeken in het ziekenhuis.
pi_56088862
Wenneke, succes vannacht. Klinkt alsof het niet zo heel lang meer duurt.
Tearsong, succes morgen. En hopen dat jij dan ook lekker doorzet!

Hestria, niet voordringen jij!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56088925
Randa: dat deed de gyn bij mij ook inderdaad, meteen 'maar even' strippen tijdens het toucheren. Achteraf gezien had ik liever dat ze het even gevraagd of aangekondigd hadden maar goed...voor die mensen is het natuurlijk haast lopende band werk (nou ja, in ieder geval een routineklusje)
Wat voor onderzoeken heb je morgen? Weer de standaard onderzoeken? Kan me voorstellen dat het heel anders is dan hoor...maar goed het is wel weer fijn dat alles goed in de gaten gehouden wordt.
It's all up to you
pi_56089029
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef Ticootje het volgende:

Hestria, niet voordringen jij!!!

Ik ben wel benieuwd of het doorzet Hestria..jij bent ook al even aan het rommelen....
It's all up to you
pi_56089267
Dames succes bij de bevalling!!

Pruk gefeliciteerd met Ruben, fijn te lezen dat alles goed verlopen is.

Maneki, oooh jeuk breek me de bek niet open, ik kreeg het 1 dag voor de bevalling en toen eenmaal mijn water brak wist ik dus dat ik snel iets kon krijgen tegen de jeuk...... naja snel 5 dagen later want het ziekenhuispersoneel wilde niets geven.
Wat wel eens wil helpen is aftersun, mentholpoeder, er is creme van VSM... ben de naam ff kwijt.
Maar ik leef met je mee niets zo erg als jeuk, en ga ermee naar een arts vaak kunnen ze van alles voor schrijven dat geen kwaad voor je kindje kan, tis alleen ff zoeken.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:13:17 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56089518
Pruk van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ruben leuke stoere naam

Vamp wat heb jij nu gebakken en wat is de naam van jou kindje?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56089531
Morgen weer CTG, Bloeddruk, Urine en als alles goed is hoeft bloed niet. Deze onderzoeken zijn iedere keer op de verloskamers. Heb alweer zo vaak op de verloskamer gelegen waar Merlijn geboren is, een lekker knus kamertje. Daarna moet k naar de poli waar bij de gyn nog even gepraat wordt en ws een echo om even het vruchtwater te controleren. Als het goed is hebben ze dan ook een uitslag van de schildklier binnen, anders hoor ik het volgende week bij de internist. Vrij standaard dus op de schildklier na dan.

Moet voor volgende week proberen of ik dan 's middags terecht kan, omdat ik dan ook bij de internist, lekker al die ziekenhuisbezoeken. Wel fijn ja om goed in de gaten te worden gehouden. Daarom heb ik ze mij ook helemaal laten overdragen naar de gyn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')