http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUsquote:De transfer van Alves, van Alves, van Alves.
De transfer van Alves die is al 10 keer afgeketst.
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem.
Maar Alkmaar, maar Alkmaar, wie wil daar nou nog heen?
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJHquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een held.Huntelaar
![]()
Opbokken met die Engelse ploegen zou ik zeggen. Hij maakt het seizoen gewoon in Amsterdam af
We hebben Luque nogquote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJH.
Die zat er gezellig bij gister op de bank...quote:
Mijn god wat een droogkloot zegquote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die zat er gezellig bij gister op de bank...
Idemquote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet Ajax TV het toevallig wel bij jullie? Videos blijven telkens haken op ''loading''.
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wel zonde. Goeie speler in potentie.
Stekelenburg ook wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef Messenga het volgende:
Ja, Huntelaar zijn we wel kwijt na dit seizoen
Dat ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.
hij speelt pas een half seizoen bij ons, en daarbij is Adrie interim. Hij krijgt zijn kans nog welquote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef Urquhart het volgende:
Of de nieuwe trainer moet het in Luque zien zitten. Maar het lijkt wel een beetje einde verhaal.
Laten we Heitinga ook niet vergeten. Moeten hopen dat gabri blijft.quote:
Het aantrekken van eventuele talenten wordt echt niet geblokkeerd door het feit dat Luque aanwezig is.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind het vooral zonde van die bult geld die we nu weggooien, voor het zelfde geld had je twee getalenteerde jongens aan kunnen trekken.
Hij heeft in ieder geval één keer voor Ajax mogen scoren in de CL, tegen Inter.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat 100% zeker, daar twijfel ik geen moment aan. Maar daarna is ie wel weg. Nooit de CL in met KJH.
Wat was er mis met Rosales?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Een Argentijnse slager van het type Rosales, Gabrich of Juan zeker..
Ubry -> klavanquote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wie gaan de vervangers worden?
Stekelenburg > Velthuizen
Heitinga > ???
Maduro > ???
Huntelaar > ???
Urby > ???
[afbeelding].
Niet Ajax-waardig.quote:
Tegenwoordig is AZ vergelijkbaar met NECquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef S-Two het volgende:
Vond Kennedy gisteren weer tegenvallen.
En de 6-1 was echt heerlijk, maar het begin was toch echt voor AZ. Volgende week weer een lastige wedstrijd bij NEC. Alleen Heitinga is voor die wedstrijd geschorst?
http://www.youtube.com/watch?v=plgp4Cn3pMQquote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval één keer voor Ajax mogen scoren in de CL, tegen Inter..
Rommedahl valt als basisspeler altijd tegen. Die moet je er na 70 minuten pas inzetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Eensch.. had liever Luque of Rommedahl gezien..
Dat was fantastisch ja. Vooral het heerlijk opportunistische 'tien! tien! tien!' na de 2 - 0.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=plgp4Cn3pMQ
Vanaf 1:10. De Arena ontploftKippenvel
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga > Boulah?
Maduro > De Zeeuw![]()
Huntelaar > De beste spits sinds jaaaaaaaaaaren bij Ajax. Een spits van zijn kaliber zie ik dan ook niet komen![]()
![]()
Urby > ??.
Heitinga > Kruiswijk
Maduro > Lindgren
Huntelaar > Marcus Berg
Urby > Stenman.
Te briljant gewoon!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef w00h00 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs
Mag wel in de OP.
2 benamingenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
OffTop:
Cyberia.. waar staat AFCA AJAX eigenlijk voor?
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef w00h00 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs
Mag wel in de OP.
Ophoeren Man Uquote:Ferguson back in the Hunt
Manchester United are preparing a £12million offer for long-term target Klaas Jan Huntelaar. Boss Alex Ferguson failed to get the prolific Ajax striker last January. The towering Dutch international is in his third season with Ajax after spells with PSV Eindhoven and Heerenveen. He has scored 53 goals in just 65 games for the club and the 24-year-old has been compared to Dutch legend Marco van Basten and Ruud van Nistelrooy, who served under Fergie so well until his move to Real Madrid for £11m in July 2006. Nicknamed ‘The Hunter’, Huntelaar has nine full international caps and three goals. He is Holland’s top all-time Under-21 scorer with 18 goals in 22 games. Huntelaar is also a target for Juventus and has been watched by Arsenal. Ajax value the player at £18m but they are in financial trouble and may be forced to accept United’s first offer.
Neil Custis, The Sun
Beste aankoop van 2008 dan, zonder twijfelquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Messenga het volgende:
Laten we trouwens de scouts van Groningen en Heerenveen ook even halen.
Goed planquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Messenga het volgende:
Laten we trouwens de scouts van Groningen en Heerenveen ook even halen.
Weer die onzin over de financiele problemen. Tabloids,quote:
Heerlijk dat die spelers elkaar zo veel lof geven in de media. Laat het maar een team worden waar men voor elkaar door het vuur wil gaan, dat mist nu vaak nog.quote:Perez geeft credits aan Davids: hij is 'superbelangrijk'
Kenneth Perez werd zondagmiddag in de Amsterdam Arena van de ene naar de andere microfoon gesleept. Hij deed kalm zijn betoog na een roerige voetbal-wedstrijd waarin Ajax weinig heel liet van AZ (6-1 winst). "Túúrlijk twijfelde ik niet of ik die penalty moest nemen", aldus de Deen tegenover BN/De Stem.
Een clubkostuum heeft Perez nog niet, althans niet het huidige kostuum van Ajax, maar de kleur van zijn spencer sloot naadloos aan bij de pakken die zijn nieuwe/oude collega's dragen: zwart. Een kleur die gisteren contrasteerde bij de stemming in het Amsterdamse kamp, hoewel Perez in zijn antwoorden op tal van vragen vooral de nuance verpakte. "Het is mooi, 6-1 winnen van AZ, een ploeg die ik hoog inschat, maar het is maar één wedstrijd. Woensdag wacht NAC voor de beker, dan beginnen we weer op 0-0."
Kenneth Perez: 'Davids is niet alleen belangrijk voor mij, maar voor het hele team'Perez zette het duel met zijn oude club gaandeweg naar zijn hand, in nauwe samenwerking met Edgar Davids, Gabri en Klaas-Jan Huntelaar. De ervaren Deen zorgde zelf voor een belangrijk 'kantelmoment'. Bij een 1-1-stand verzilverde hij een penalty (44e minuut), nadat Demy de Zeeuw de bal in de doelmond met de hand had beroerd en arbiter Roelof Luinge de bal op de stip legde. Luinge en assistent Lobbert zagen niet dat de kopbal van Huntelaar de doellijn gepasseerd had, voordat De Zeeuw de bal wegsloeg. De Zeeuw kreeg de rode kaart en Perez schoot Ajax naar een voorsprong.
Twee spelers waren door trainer Adrie Koster aangewezen om zich over de penalty's te ontfermen: Johnny Heitinga en Perez. "John liet de bal aan mij", zegt Perez in BN/De Stem. "Hij gunde me deze kans." Twijfel of hij de penalty wel moest nemen, kende de aanvallende middenvelder niet. "Túúrlijk niet."
Maar zo natuurlijk is dat niet, gezien de voorgeschiedenis (binnen een half jaar verkaste hij van Ajax naar PSV en weer terug), de druk die er toch lag om de hoge verwachtingen waar te maken in een bomvolle Arena én in de wetenschap dat hij in het eerste kwart van de wedstrijd nog niet tot zijn beste spel was gekomen. Perez: "Ik heb de penalty genomen op de manier zoals ik altijd penalty's neem: hard en vol overtuiging."
Perez relativeerde de overwinning en de rol die hij daarin speelde. Hij schoof de credits door naar Davids, die hij 'superbelangrijk' noemde. "Niet alleen voor mij, maar voor het hele team. Hij kent alle facetten die een rol spelen in topvoetbal."
Kenneth Perez: 'Tuurlijk is dit een opluchting voor mij' Complimenten van andere Ajacieden aan zijn adres nam hij uiterlijk onbewogen in ontvangst. Of hij begrijpt dat mensen het raar vinden dat hij drie weken geleden nog scoorde voor PSV? "Iedereen wist en weet dat ik graag voor Ajax wil voetballen. Als mensen mij afschilderen als een clubhopper zeg ik: ik heb ook wel eens zes jaar achtereen voor één club gespeeld." Het publiek in De Arena sloot Perez gisteren in de armen, alsof hij nooit is weggeweest. Hij werd toegezongen vóór, tijdens en na de wedstrijd waarin de Deen na rust nog een assist gaf op Huntelaar alvorens hij een applauswissel kreeg.
Toch een beetje de held van de middag. Een held van vlees en bloed: "Tuurlijk is dit een opluchting voor mij. De mensen hadden hoge verwachtingen van deze wedstrijd. Dat voel je, dat hoor je, dat proef je. Dan ben je blij als je dat waar kunt maken."
Inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Weer die onzin over de financiele problemen. Tabloids,.
Ik vind het nog steeds geldverspilling ten top van Ajax als ze Silva halen en Boakye vervolgens naar Groningen gaat voor 1 miljoen.quote:PSV krijgt concurrentie in strijd om Boakye
Heracles Almelo-verdediger Emmanuel Boakye heeft niet te klagen over belangstelling. De intersse van PSV is al langere tijd bekend. Inmiddels hebben ook FC Groningen, Fulham en Derby County interesse.
Volgens Sportweek weten Fulham en Derby County dat de voormalig Ajacied een clausule in zijn contract heeft, waardoor hij voor een paar honderdduizend euro kan vertrekken uit Almelo. De twee Engelse clubs hebben dan ook serieuze belangstelling voor de 22-jarige verdediger.
Naast de Engelse interesse is er ook belangstelling vanuit Nederland. Naast PSV, dat al een tijdje denkt over het aantrekken van de Ghanees, kijkt ook FC Groningen met belangstelling naar de verrichtingen van Boakye. De Noorderlingen spelen daarmee in op een mogelijk vertrek van Bruno Silva.
Boakye, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij Heracles Almelo, weet zelf echter dat het deze transferperiode niet meer tot een transfer komt. De back wil het seizoen afmaken met zijn huidige club.
Wat een onzin, financial troubles.quote:
Nog effe en Ajax kan annexeren met FC Groningen?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Berg mag wel als vervanger komen in de spits. Goed aankomend talent imo.
Die heeft notabene onze eigen scout ook nog eens bekeken. Als we die nu eerder hadden binnengehaald, had dat al miljoenen gescheeld.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Berg mag wel als vervanger komen in de spits. Goed aankomend talent imo.
quote:NEC - Ajax twee uur vervroegd
Zeist, 14 jan 2008
De wedstrijd NEC – Ajax van aanstaande zondag is twee uur vervroegd. Het duel in Nijmegen begint om 12.30 uur in plaats van 14.30 uur. Dit heeft de KNVB maandag bekendgemaakt.
De beslissing is genomen op last van de lokale autoriteiten.
Niks mis met Klavan, maar zou wel triest zijn als hij wordt gescout als vervanger voor Urby. Die jongen speelt al het hele seizoen linkshalf.quote:
Dan juist.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niks mis met Klavan, maar zou wel triest zijn als hij wordt gescout als vervanger voor Urby. Die jongen speelt al het hele seizoen linkshalf.
Goh, ik was net zo blij met 14.30 uur.quote:
Juist.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niks mis met Klavan, maar zou wel triest zijn als hij wordt gescout als vervanger voor Urby. Die jongen speelt al het hele seizoen linkshalf.
wat een doodsangst in zn gezichtquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan juist.
Maxwell, Urby, Klavan. Alle 3 linkshalf..
[ afbeelding ]
Die blik van Louis.
dat is dan toch precies goed gescoutquote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
en Huntelaar zegt BOEMquote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=plgp4Cn3pMQ
Vanaf 1:10. De Arena ontploftKippenvel
dat meen je nietquote:
reken er maar niet op.. 24 uurs-staking Amsterdam kan niet verboden worden omdat er niet gestaakt wordt bij gerechtelijke gebouwen..quote:Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef w00h00 het volgende:
Ben echt fucking benieuwd of Ajax-Utrecht door gaat.
Heb al een busje gehuurd en vrij gevraagd op stage om overdag lekker op leidse te zitten en s'avonds te knallen in de Arena.
nu moet je wel heel vroeg je nest uitquote:
Smerige teringlijersquote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu moet je wel heel vroeg je nest uit
Ongelijk kun je 'm anders echt niet geven. Maar dat is meestal bij van Gaal.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef patrickt37 het volgende:
WHO'S HOT
Ajax begon 2008 met een heel dikke zege op AZ en lijkt met de terugkeer van Edgar Davids, Kenneth Perez en Leonardo aan kracht, leepheid en koelbloedigheid te hebben gewonnen. Luis Suárez deed zijn best zijn imago te veranderen. Zelden verloor hij zich in opzichtige duikelingen en voor het doel had hij bijzonder veel oog voor zijn collega's. Lauwwarm tot Hot was Ajax.
WHO'S NOT
AZ is nog altijd in de race zijn voor de landstitel. Met een De Mossiaanse-rekensom bewees coach Louis van Gaal zijn gelijk: 17x3=51 en 25+51=76 en 76 punten=kampioen. Het repeterende verhaal van 'áls wij de karrenvracht aan kansen hadden benut', wordt een beetje vervelend. Want 26 punten laten liggen in zeventien duels tot nog toe, én de grootste nederlaag ooit lijden uit tegen Ajax, is gewoon Not. Ook die rekensom klopt.
![]()
![]()
Tis een alternatieve opstapplaatsquote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trieste is dat ik nog geen 15 min van Nijmegen vandaan woon.. godverdomde combi.. hopen dat maat van me nog iets kan regelen voor het thuis vak
Ja crap.. daar kwam ik achter toen het uitverkocht was ja..quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis een alternatieve opstapplaats [afbeelding]
Die is 10 minuten van het stadion [afbeelding]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een feest trouwens.. Woensdag.. Kevin "de wedstrijddoodfluiter" Blom
Goeie opmerking.. er zijn verschillende mogelijkheden..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Noshiba het volgende:
NEEEEEE NU KAN IK NIET NAAR NEC, vuile kutknvb
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef F1Bas het volgende:
12.30
Nou ja, als we maar winnen zonder Johny!
Hij had wel rood moeten krijgen. Zeker aangezien Luinge nog wat had goed te maken is het niet zo snugger om iemand op 10 meter van de middenlijn op z'n achillespezen te hengsten.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:38 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Viel mij als enige op dat Colin gister heel goed stond te voetballen(voor zijn doen dan)?
Maduro zal wel lekker gemotiveerd zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oga-Maduro-Vertonghen-Furby
Zo dan maar?
Laten we er maar vanuit gaan dat Vermaelen en Van der Wiel nog niet fit zijn
Davids linksback?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.
Edit: Euh. Woensdag. Ik had het over NEC..
Moet trouwens nog maar zien of ie daadwerkelijk het seizoen afmaakt. Hetzelfde geldt vertrekt ie deze maand alquote:Op maandag 14 januari 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maduro zal wel lekker gemotiveerd zijn
Waarom had Luinge iets goed te maken?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij had wel rood moeten krijgen. Zeker aangezien Luinge nog wat had goed te maken is het niet zo snugger om iemand op 10 meter van de middenlijn op z'n achillespezen te hengsten.
Jawel hoor met de trein kan je ook gaan lekker vroeg enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Noshiba het volgende:
NEEEEEE NU KAN IK NIET NAAR NEC, vuile kutknvb
Misschien die buitenspel 0-1? Kan me weinig anders bedenken?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom had Luinge iets goed te maken?
Does De Zeeuw ring any bells?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom had Luinge iets goed te maken?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien die buitenspel 0-1? Kan me weinig anders bedenken?
Of misschien die trap van (volgens mij Koenders of el Hamdaoui) op Vertonghen.. waar ie maar geel voor gaf..
nou hij keurde anders ook een goal van az goed waar de zeeuw leuk voor stekelenburg stond.quote:
Daar had ie ook gerust een rode kaart voor mogen geven.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of misschien die trap van (volgens mij Koenders of el Hamdaoui) op Vertonghen.. waar ie maar geel voor gaf..
Pocognoliquote:Op maandag 14 januari 2008 13:31 schreef ub40_bboy het volgende:
die lompe collin had ook wel rood mogen hebben voor een overtreding. [afbeelding] weet niet meer op wie.
nou van achter op zijn enkel, die zijn wel nasty anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Zo schandalig was die overtreding nou ook alweer niet.
Per saldo niet zo'n groot verschil, aangezien Klavan ook linkshalf speelt. Schilder is technisch beter, Klavan fysiek sterker. Alleen ik ben bang dat Ajax hem voor de linksback haaltquote:Ajax wil Robbert Schilder in de poging betrekken om Ragnar Klavan van Heracles Almelo over te nemen. De Almeloërs zien de linkspoot graag in Overrijssel terugkeren en willen, indien de juiste prijs wordt geboden, meewerken aan een vertrek van de Est. (Het Parool)
Doe normaal man.. als iemand van AZ of welke club dan ook deze overtreding op een van onze mannen gemaakt had... dan hadden we het van de daken geschreeuwd.. de overtreding was donkerrood..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Zo schandalig was die overtreding nou ook alweer niet.
logisch, wij hebben een normale linksback nodig.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Per saldo niet zo'n groot verschil, aangezien Klavan ook linkshalf speelt. Schilder is technisch beter, Klavan fysiek sterker. Alleen ik ben bang dat Ajax hem voor de linksback haalt
Het moment was zo lullig. Even daarvoor kreeg Vertonghen ook al geel, het stond verdomme 5-1 volgens mij...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nou van achter op zijn enkel, die zijn wel nasty anders.
Ja, maar ik heb het idee dat Collin zo indruk wil maken op het publiek.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het moment was zo lullig. Even daarvoor kreeg Vertonghen ook al geel, het stond verdomme 5-1 volgens mij...
Moet je dus Klavan niet halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
logisch, wij hebben een normale linksback nodig.
Yep vermoeden had ik ook.. mgoed.. hij werd niet uitgefloten in het veld.. dus.. en hij toonde inzet.. alleen.. komt ie gewoon voetbalkwalitatief te kort..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat Collin zo indruk wil maken op het publiek.
Wel een mooie rush, die ene keer aan de rechterkant. Kwam die toch mooi ff voorbij opdam volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Yep vermoeden had ik ook.. mgoed.. hij werd niet uitgefloten in het veld.. dus.. en hij toonde inzet.. alleen.. komt ie gewoon voetbalkwalitatief te kort..
True. Neemt niet weg dat ik persoonlijk de overtreding diepgeel vond in plaats van rood. Het moment waarop was inderdaad erg dom. Of Colin indruk wou proberen te makem op het publiek betwijfel ik. Daar heeft hij bij lange na het verstand niet voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Doe normaal man.. als iemand van AZ of welke club dan ook deze overtreding op een van onze mannen gemaakt had... dan hadden we het van de daken geschreeuwd.. de overtreding was donkerrood..
als je wilt dat we jou seriues nemen kun je dit soort uitspraken beter niet doenquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Is misschien gek idee.. maar is Jeroen Heubach geen optie?
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
als je wilt dat we jou seriues nemen kun je dit soort uitspraken beter niet doen
Das me toch een stumperquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heubachquote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als een soort nieuwe Jan van Halst?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heitinga > ???
Maduro > ???
Huntelaar > ???
Urby > ???.
voor de kantine vacature?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heitinga ga je ook missen. Geef ik je op een papiertje.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Steek en Hunt is klote maar die overige 3 ga je er waarschijnlijk alleen maar op vooruit als die weggaan.
Stekelenburg > Waterman
Stam > Jaliens
Heitinga > Donk
Maduro > De Zeeuw
Davids > Schaars
Huntelaar > Dembele
Urby > Pocongoli
![]()
Edman.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Lol, hoezo?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed?) al voor z'n goal
.
Vergeet het maar vriendquote:
quote:Erik Edman hoopt nog deze maand terug te keren naar de Engelse Premier League. De voormalig speler van SC Heerenveen en Tottenham Hotspur, die momenteel bij het Franse Stade Rennes speelt, staat in de belangstelling van 'twee of drie Engelse clubs', zo heeft Rennes-manager Pierre Dréossi laten weten.
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar opties.. Heubach is een van neerlands beste linkerbacks.. (tezamen met Tim de Cler) oftewel EEN ECHTE LINKSBACK.. En geen omgetoverde linkshalf.. Ik heb vrij weinig andere opties eigenlijk voor die linksback positie.. wat jij?
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Omgetoverde back? De Cler is in het begin ook vaak als centrum verdediger gebruikt dus dat zegt niets. Als dadelijk vermaelen terug is moet Verthongen gewoon linksback. Dat deed hij voortreffelijk, zie utrecht-uit bijvoorbeeld. Defensief zeker en vanuit die positie gevaarlijk met zijn goede passing.
Gewoon Verthongen op back, lijkt me simpel zat toch. En laat Slijngard maar eens meedoen.
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.quote:
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:19 schreef Messenga het volgende:
Zeeuw en Jaliens zou je nog kunnen overwegen. [afbeelding]
Trouwens, Vertonghen juichte (spel ik dat zo goed? [afbeelding]) al voor z'n goal [afbeelding].
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus de dubbele bezetting wordt jeugd?
Hap hap.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee sukkel.. Vertonghen stak zijn handen omhoog omdat hij zag dat Huntelaar onderuitgetrokken werd..
Demy de Zeeuw & Dembele zijn wat mij betreft meer dan welkomquote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.
Dat zeg ik ook niet.. ik denk alleen dat we de linksback positie nog sterker moeten/kunnen bezetten dan dit moment.. ondanks er niets mis is met Vertonghen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopen
als ik het goed begrijp mei 2007quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Messenga het volgende:
Welk jaar is het gebeurd? Als je dat weet kan je RTL wel bereiken voor beeldmateriaal, desnoods nog de NOS.
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn![]()
alvast bedankt
(zelfde post staat ook in FB iddik ben een lui mormel
sorry
)
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Het was in ieder geval Ajax - Vitesse. Ik heb het gifje ergens, even zoeken.
thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZJME9E2C
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding] ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn [afbeelding]
alvast bedankt [afbeelding]
(zelfde post staat ook in FB idd [afbeelding] ik ben een lui mormel [afbeelding] sorry [afbeelding] )
Hij flikte het ook bij Ajax-Heerenveen hoor. 100% zeker.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
In 2007 speelde Dingsdag al bij Heerenveenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnen
Nee het was het playoff wedstrijd van Ajax - Heerenveen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt dus niet heel het internet gehad![]()
![]()
Dat moment was hilarischquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Bingo!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
De kleine versie van volgens mij Van Der Schaaf.
[ afbeelding ]
Lijkt op van der Schaaf.. zou ook Swerts kunnen zijn.. I don't know..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Was ook nog met Heitinga.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch echt Sjonniequote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat is toch op de rug wandelen
.
Ja, ik was in de warquote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt Sjonnie.
Succesquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald
heel erg bedankt voor de hulp![]()
Als dat gebeurd is het natuurlijk ook einde Van Geel bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/39831![]()
Als je het maar laat van Geel!
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
YWquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald [afbeelding]
heel erg bedankt voor de hulp [afbeelding] [afbeelding]
Nop.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Een speler is na de winterstop toch weer speelgerechtigd om voor een andere club Europees uit te komen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Van Geel houdt zich maar aan zijn woord. Anders mag ie wat mij betreft direct opbokken.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Dat gaat echt no way gebeuren hoor. Hooguit Maduro vertrekt, meer niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Heubach Hooliganquote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef Jasza het volgende:
Dat je uberhaupt aan die aap van een Heubach denkt is al ongelovelijk
Kah? Lekker ruzie maken met de keeper..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Als je een killer in de verdediging wilt zou ik eens informeren hoe het contract van Kah ervoor ligt bij Roda. En gewoon aan Boulahrouz blijven trekken. Hij wil ook graag naar het EK, en Ajax is the way to go.
Mensen die dat serieus nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:
Hoelaat zal instappen in Nijmegen ongeveer zijn btw volgende week?
Uurtje of 11 ofzo?
half 9 met de trein richting Arnhem, dan met auto naar opstapplaats, jeuj wat een feest weer
Zuiverloon op rechtsback? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen maare.. wij komen eigenlijk ook maar met bar weinig opties qua spelers die reëel zijn.. Wie hebben we tot nu toe gehad qua SERIEUZE opties?
Boulahrouz
Edman
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.
Officieel nog niet, maar ik hoorde iets voorbij komen van Heteren ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Kan ookquote:Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?
De opstapplaats Heteren ligt wel naast de snelweg.
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden [afbeelding]
Kan maar zo zijn dat die opstapplaats ook voor Nec geld hoor. Maar Nec uit is voor ons altijd vrij vervoer, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:
Als je op mij doelt: staat dat er slimmerik?quote:
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..
Of realistisch.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
Om kampioen te worden hebben we nog wel een topverdediger nodig, dat ziet Van Geel toch ook in?
Wat is er mis met dat interview?quote:
Heb je ook een punt natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt. [afbeelding].
Vorig jaar was het gewoon een buscombi vanuit de Arena, NEC-uit dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Hehe, ik zie het wel ik ga sowieso auto vanaf Arnhem dus is niet zo'n probleem verderquote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vorig jaar was het gewoon een buscombi vanuit de Arena, NEC-uit dan.
Anders ga ik wel vanuit Axios Den Bosch ofzo, als ze niet snel opschieten.
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vindenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.
Die heeft net A) net z'n contract bij Anderlecht verlengd, B) is een prutser, C) speelt niet op de linksachter..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Anders halen we Jelle van Damme terug ofzo..
Ik weet et ook niet meer. Het erge is dat ik tot een jaar geleden de hele tijd riep "kunnen ze die Hofland niet gewoon halen". Die gast is nu zelfs in Rotterdam-zuid één van de slechtste....quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vinden![]()
hmm heb ik niks over gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vinden![]()
A) Wist ik nietquote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft net A) net z'n contract bij Anderlecht verlengd, B) is een prutser, C) speelt niet op de linksachter..
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
Laten we dan meteen Frank Verlaat halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd een degelijke verdediger.
Voetbalt die Bergdolmo nog?
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Anders halen we Jelle van Damme terug ofzo..
Nee, want daar loopt Olivier Deschacht.quote:
Verthongen ging er gister anders ook een paar keer hard in, gelijk in de 1e minuut al bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef manny het volgende:
Pasanen was niet zoveel mis mee toch. Die zag ik wel eens een kopduel winnen...
Wat me trouwens opvalt is dat ik Johny tegenwoordig echt goede verdedigende acties zie doen, scherp ingrijpen. Hard. Gaat de goede kant op !
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
Nee, de laatste berichtten waren dat er geen vervanger komt voor Stam omdat dat simpelweg niet haalbaar bleek.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Pasanen is zeker niks mis mee. Doet het nu prima bij Werder Bremen, maarja dat is ook meteen het probleem ben ik bang. Maakt hem moeilijk/onhaalbaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef manny het volgende:
Pasanen was niet zoveel mis mee toch. Die zag ik wel eens een kopduel winnen...
Wat me trouwens opvalt is dat ik Johny tegenwoordig echt goede verdedigende acties zie doen, scherp ingrijpen. Hard. Gaat de goede kant op !
Ja leuk dat Kennedy die corners nam waar ze uitkwamenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Perez neemt de hoekschoppen en gelijk vallen er 2 doelpunten uit.
Urby moet zijn bek houden, die speelt al maanden dik onder zijn niveau. En Ogararu is ook niet echt de geweldig betrouwbare verdediger die we zoeken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..
Tobiasenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd een degelijke verdediger.
Voetbalt die Bergdolmo nog?
Kan ik me voorstellen. Hij is de verpersonificatie van mijn antipathie tegen onze buur. Wat een grafkop.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef Nashje het volgende:
Heubach. Die boerenkop hoef ik nooit in Ajax te zien.
Volgens mij geen basisplaats.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:02 schreef Riro het volgende:
Ja Pasanen gaat terug naar Ajax.Heeft een basisplek (toch?) bij werder en speelt daar tenminste CL. Misschien ooit, maar het lijkt me niet dat die deze zomer gaat komen.
Voor zover ik Werder op sport 1 zie (heel af en toe) speelt hij wel veel volgens mij.quote:
Als je zegt: ''Als van Geel dat doet...''quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: staat dat er slimmerik?
Niks. Waar zeg ik dat er iets mis is met het interview?quote:
Ik zou net zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja leuk dat Kennedy die corners nam waar ze uitkwamen
Volgende keer de wedstrijd maar kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Perez neemt de hoekschoppen en gelijk vallen er 2 doelpunten uit.
Dope filmpje, of het nou spam was of niet!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:19 schreef John909 het volgende:
edit: spam
Kom op, zeg. Uitwedstrijden bij NEC moeten gewoon altijd gewonnen worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie Ajax zondag wel winnen bij NEC trouwens.
Volgens mij hebben we elke wedstrijd gescoord dit seizoen behalve tegen Nec!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Uitwedstrijden bij NEC moeten gewoon altijd gewonnen worden!
Ik noem een VVV en een Excelsior. Sommige mensen vergeten erg snel kennelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet men er maar voor zorgen dat dit weer gewoonte wordt. Kom op, zeg. We zijn Ajax!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik noem een VVV en een Excelsior. Sommige mensen vergeten erg snel kennelijk.
Er MOET zoveel, maar dit Ajax is allang niet meer bij machte om te doen wat verwacht wordt.
Moeten ja. Of het gebeurd is een tweede.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij toch nergens in de belangstelling staat is idd een wonder, laten we het maar houden op een té hoge transferprijs...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef BigKahuna het volgende:
Zuiverloon is een goede rechtsback.
Dat Engels is alleen wel om te huilen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dope filmpje, of het nou spam was of niet!
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je zegt: ''Als van Geel dat doet...''
Dan neem je het aardig serieus ja
Dat is die gekke V Geel zelf joh, die houdt niet van discussierenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...
Huntelaar en Stekelenburg gaan niet weg in de winterstop. Dat dan zo'n ''soccernews'' (quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
Heitinga zie ik ook niet zo maar vervangen worden.
Kom op man, hij is gewoon een goede verdediger!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.
Voetballend juist wel. Verdedigend maakt hij nog te vaak slippertjes. Hoewel hij nu natuurlijk wel dé man is die de verdediging leidt. We zullen hem zeker missen tegen NEC.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.
Ille shitquote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe SCC is binnen heb ik te horen gekregen. Ille shit.
Zag hoe hij gisteren dat schot blokte van Agustien, gewoon ervoor gaan liggen en met zijn been omhoog de bal af laten ketsen, wat een snelheid was dat!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Moeten ze maar doen waarvoor ze er staan. En Ajax heeft altijd op top tijden dubbele bezetting gehad en dan niet fictief zoals nu maar dat de spelers aan elkaar gewaagd waren en voor die plek vochten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..
Maar Piet heeft potentie.. Alhoewel, Vermeer is er ook nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En over die Velthuizen. Volgens mij wordt die gast een beetje gehyped. Gisteren ook weer een paar "show" reddingen, waardoor het heel wat lijkt, maar als hij blijft staan kan hij die bal gewoon vangen. Nu bokst hij de bal weg en ziet het er mooier uit. Maar effectief is het allerminst.
Geef mij Gentenaar maar op doel, mocht Stekelenburg vertrekken.
Denk niet dat Vermeer er klaar voor is, als hij bij WillemII al geen 1e keus is....quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar Piet heeft potentie.. Alhoewel, Vermeer is er ook nog.
Kom je terug naar NL of hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe SCC is binnen heb ik te horen gekregen. Ille shit.
Valt toch wel mee met die show reddingen? Heb gister eens een keertje Vitesse gekeken en expres op Velthuizen gelet. Vond 'm echt geweldig keepen. Stond als een kat in het doel.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En over die Velthuizen. Volgens mij wordt die gast een beetje gehyped. Gisteren ook weer een paar "show" reddingen, waardoor het heel wat lijkt, maar als hij blijft staan kan hij die bal gewoon vangen. Nu bokst hij de bal weg en ziet het er mooier uit. Maar effectief is het allerminst.
Geef mij Gentenaar maar op doel, mocht Stekelenburg vertrekken.
Dan heb je eerst toch nog Gentenaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk niet dat Vermeer er klaar voor is, als hij bij WillemII al geen 1e keus is....
quote:Silva: ‘Zoals ik me nu voel heeft spelen voor FC Groningen geen zin’
EXCLUSIEF - Bruno Silva denkt dat hij voorlopig niet voor FC Groningen uitkomt. “Ik ben met mijn hoofd bij Ajax, dáár wil ik spelen. Dit is mijn kans. Als ik me zo blijf voelen heeft het geen zin om het shirt van Groningen te dragen, dan kan ik beter niet spelen. Maar ja, het is pas maandag.”
Toch houdt de speler hoop. “Ik ga er nog steeds vanuit dat het deze week goed komt, aan een arbitragezaak denk ik daarom nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het zo gaat, vooral omdat ik een mooie tijd bij FC Groningen heb gehad, ik hoop ook niet dat de supporters nu boos op me zijn.”
Dan vervang je dus de 2e keerper voor de 1e, ga je er niet op vooruit.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan heb je eerst toch nog Gentenaar.
Hij moet natuurlijk wel z'n grote mond nakomen hequote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
AFC Ajax topic #868quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand het onderstaande even in de OP plaatsen van het nieuwe deeltje?
[..]
Hij moet natuurlijk wel z'n grote mond nakomen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |