Demy de Zeeuw & Dembele zijn wat mij betreft meer dan welkomquote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.
Dat zeg ik ook niet.. ik denk alleen dat we de linksback positie nog sterker moeten/kunnen bezetten dan dit moment.. ondanks er niets mis is met Vertonghen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopen
als ik het goed begrijp mei 2007quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Messenga het volgende:
Welk jaar is het gebeurd? Als je dat weet kan je RTL wel bereiken voor beeldmateriaal, desnoods nog de NOS.
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn![]()
alvast bedankt
(zelfde post staat ook in FB iddik ben een lui mormel
sorry
)
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Het was in ieder geval Ajax - Vitesse. Ik heb het gifje ergens, even zoeken.
thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZJME9E2C
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding] ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn [afbeelding]
alvast bedankt [afbeelding]
(zelfde post staat ook in FB idd [afbeelding] ik ben een lui mormel [afbeelding] sorry [afbeelding] )
Hij flikte het ook bij Ajax-Heerenveen hoor. 100% zeker.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
In 2007 speelde Dingsdag al bij Heerenveenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnen
Nee het was het playoff wedstrijd van Ajax - Heerenveen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt dus niet heel het internet gehad![]()
![]()
Dat moment was hilarischquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Bingo!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
De kleine versie van volgens mij Van Der Schaaf.
[ afbeelding ]
Lijkt op van der Schaaf.. zou ook Swerts kunnen zijn.. I don't know..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Was ook nog met Heitinga.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch echt Sjonniequote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat is toch op de rug wandelen
.
Ja, ik was in de warquote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt Sjonnie.
Succesquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald
heel erg bedankt voor de hulp![]()
Als dat gebeurd is het natuurlijk ook einde Van Geel bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/39831![]()
Als je het maar laat van Geel!
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
YWquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald [afbeelding]
heel erg bedankt voor de hulp [afbeelding] [afbeelding]
Nop.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Een speler is na de winterstop toch weer speelgerechtigd om voor een andere club Europees uit te komen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Van Geel houdt zich maar aan zijn woord. Anders mag ie wat mij betreft direct opbokken.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Dat gaat echt no way gebeuren hoor. Hooguit Maduro vertrekt, meer niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Heubach Hooliganquote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef Jasza het volgende:
Dat je uberhaupt aan die aap van een Heubach denkt is al ongelovelijk
Kah? Lekker ruzie maken met de keeper..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Als je een killer in de verdediging wilt zou ik eens informeren hoe het contract van Kah ervoor ligt bij Roda. En gewoon aan Boulahrouz blijven trekken. Hij wil ook graag naar het EK, en Ajax is the way to go.
Mensen die dat serieus nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:
Hoelaat zal instappen in Nijmegen ongeveer zijn btw volgende week?
Uurtje of 11 ofzo?
half 9 met de trein richting Arnhem, dan met auto naar opstapplaats, jeuj wat een feest weer
Zuiverloon op rechtsback? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen maare.. wij komen eigenlijk ook maar met bar weinig opties qua spelers die reëel zijn.. Wie hebben we tot nu toe gehad qua SERIEUZE opties?
Boulahrouz
Edman
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.
Officieel nog niet, maar ik hoorde iets voorbij komen van Heteren ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Kan ookquote:Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?
De opstapplaats Heteren ligt wel naast de snelweg.
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden [afbeelding]
Kan maar zo zijn dat die opstapplaats ook voor Nec geld hoor. Maar Nec uit is voor ons altijd vrij vervoer, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:
Als je op mij doelt: staat dat er slimmerik?quote:
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..
Of realistisch.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
Om kampioen te worden hebben we nog wel een topverdediger nodig, dat ziet Van Geel toch ook in?
Wat is er mis met dat interview?quote:
Heb je ook een punt natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt. [afbeelding].
Vorig jaar was het gewoon een buscombi vanuit de Arena, NEC-uit dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Hehe, ik zie het wel ik ga sowieso auto vanaf Arnhem dus is niet zo'n probleem verderquote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vorig jaar was het gewoon een buscombi vanuit de Arena, NEC-uit dan.
Anders ga ik wel vanuit Axios Den Bosch ofzo, als ze niet snel opschieten.
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vindenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.
Die heeft net A) net z'n contract bij Anderlecht verlengd, B) is een prutser, C) speelt niet op de linksachter..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Anders halen we Jelle van Damme terug ofzo..
Ik weet et ook niet meer. Het erge is dat ik tot een jaar geleden de hele tijd riep "kunnen ze die Hofland niet gewoon halen". Die gast is nu zelfs in Rotterdam-zuid één van de slechtste....quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vinden![]()
hmm heb ik niks over gelezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze vorige week , dat ze geen vervanger voor Stam aan gaan trekken , omdat ze niemand kunnen vinden![]()
A) Wist ik nietquote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die heeft net A) net z'n contract bij Anderlecht verlengd, B) is een prutser, C) speelt niet op de linksachter..
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
In Het Parool laat Adrie Koster weten dat Ajax geen vervanger voor Jaap Stam meer zal halen. "Als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel terugkeren van hun blessure hebben we voldoende spelers voor in het centrum."
Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
Laten we dan meteen Frank Verlaat halen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd een degelijke verdediger.
Voetbalt die Bergdolmo nog?
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Anders halen we Jelle van Damme terug ofzo..
Nee, want daar loopt Olivier Deschacht.quote:
Verthongen ging er gister anders ook een paar keer hard in, gelijk in de 1e minuut al bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef manny het volgende:
Pasanen was niet zoveel mis mee toch. Die zag ik wel eens een kopduel winnen...
Wat me trouwens opvalt is dat ik Johny tegenwoordig echt goede verdedigende acties zie doen, scherp ingrijpen. Hard. Gaat de goede kant op !
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Koster: Ajax zal geen vervanger voor Stam halen
Ajax is echter wel op zoek naar backs. De Ajax coach bevestigde al de interesse voor Bruno Silva. En ook Het Parool schrijft over de interesse voor Ragnar Klavan. Die is echter wel duurder geworden omdat hij onlangs zijn contract bij Heracles verlengde
Nee, de laatste berichtten waren dat er geen vervanger komt voor Stam omdat dat simpelweg niet haalbaar bleek.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Pasanen is zeker niks mis mee. Doet het nu prima bij Werder Bremen, maarja dat is ook meteen het probleem ben ik bang. Maakt hem moeilijk/onhaalbaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef manny het volgende:
Pasanen was niet zoveel mis mee toch. Die zag ik wel eens een kopduel winnen...
Wat me trouwens opvalt is dat ik Johny tegenwoordig echt goede verdedigende acties zie doen, scherp ingrijpen. Hard. Gaat de goede kant op !
Ja leuk dat Kennedy die corners nam waar ze uitkwamenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Perez neemt de hoekschoppen en gelijk vallen er 2 doelpunten uit.
Urby moet zijn bek houden, die speelt al maanden dik onder zijn niveau. En Ogararu is ook niet echt de geweldig betrouwbare verdediger die we zoeken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..
Tobiasenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd een degelijke verdediger.
Voetbalt die Bergdolmo nog?
Kan ik me voorstellen. Hij is de verpersonificatie van mijn antipathie tegen onze buur. Wat een grafkop.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef Nashje het volgende:
Heubach. Die boerenkop hoef ik nooit in Ajax te zien.
Volgens mij geen basisplaats.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:02 schreef Riro het volgende:
Ja Pasanen gaat terug naar Ajax.Heeft een basisplek (toch?) bij werder en speelt daar tenminste CL. Misschien ooit, maar het lijkt me niet dat die deze zomer gaat komen.
Voor zover ik Werder op sport 1 zie (heel af en toe) speelt hij wel veel volgens mij.quote:
Als je zegt: ''Als van Geel dat doet...''quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je op mij doelt: staat dat er slimmerik?
Niks. Waar zeg ik dat er iets mis is met het interview?quote:
Ik zou net zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja leuk dat Kennedy die corners nam waar ze uitkwamen
Volgende keer de wedstrijd maar kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Perez neemt de hoekschoppen en gelijk vallen er 2 doelpunten uit.
Dope filmpje, of het nou spam was of niet!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:19 schreef John909 het volgende:
edit: spam
Kom op, zeg. Uitwedstrijden bij NEC moeten gewoon altijd gewonnen worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie Ajax zondag wel winnen bij NEC trouwens.
Volgens mij hebben we elke wedstrijd gescoord dit seizoen behalve tegen Nec!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Uitwedstrijden bij NEC moeten gewoon altijd gewonnen worden!
Ik noem een VVV en een Excelsior. Sommige mensen vergeten erg snel kennelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet men er maar voor zorgen dat dit weer gewoonte wordt. Kom op, zeg. We zijn Ajax!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik noem een VVV en een Excelsior. Sommige mensen vergeten erg snel kennelijk.
Er MOET zoveel, maar dit Ajax is allang niet meer bij machte om te doen wat verwacht wordt.
Moeten ja. Of het gebeurd is een tweede.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij toch nergens in de belangstelling staat is idd een wonder, laten we het maar houden op een té hoge transferprijs...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef BigKahuna het volgende:
Zuiverloon is een goede rechtsback.
Dat Engels is alleen wel om te huilen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dope filmpje, of het nou spam was of niet!
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je zegt: ''Als van Geel dat doet...''
Dan neem je het aardig serieus ja
Dat is die gekke V Geel zelf joh, die houdt niet van discussierenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...
Huntelaar en Stekelenburg gaan niet weg in de winterstop. Dat dan zo'n ''soccernews'' (quote:Op maandag 14 januari 2008 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als jij een beetje discussie willen starten al ziet als persoonlijk mening tja...
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
![]()
Heitinga zie ik ook niet zo maar vervangen worden.
Kom op man, hij is gewoon een goede verdediger!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.
Voetballend juist wel. Verdedigend maakt hij nog te vaak slippertjes. Hoewel hij nu natuurlijk wel dé man is die de verdediging leidt. We zullen hem zeker missen tegen NEC.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Johnny is een aardige gozer, echte Ajacied maar voetballend gezien voegt hij erg weinig toe natuurlijk.
Ille shitquote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe SCC is binnen heb ik te horen gekregen. Ille shit.
Zag hoe hij gisteren dat schot blokte van Agustien, gewoon ervoor gaan liggen en met zijn been omhoog de bal af laten ketsen, wat een snelheid was dat!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Moeten ze maar doen waarvoor ze er staan. En Ajax heeft altijd op top tijden dubbele bezetting gehad en dan niet fictief zoals nu maar dat de spelers aan elkaar gewaagd waren en voor die plek vochten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen Urby en Ogararu vrolijk van worden als ze dit soort berichten lezen..
Maar Piet heeft potentie.. Alhoewel, Vermeer is er ook nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En over die Velthuizen. Volgens mij wordt die gast een beetje gehyped. Gisteren ook weer een paar "show" reddingen, waardoor het heel wat lijkt, maar als hij blijft staan kan hij die bal gewoon vangen. Nu bokst hij de bal weg en ziet het er mooier uit. Maar effectief is het allerminst.
Geef mij Gentenaar maar op doel, mocht Stekelenburg vertrekken.
Denk niet dat Vermeer er klaar voor is, als hij bij WillemII al geen 1e keus is....quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar Piet heeft potentie.. Alhoewel, Vermeer is er ook nog.
Kom je terug naar NL of hoe doe je dat?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe SCC is binnen heb ik te horen gekregen. Ille shit.
Valt toch wel mee met die show reddingen? Heb gister eens een keertje Vitesse gekeken en expres op Velthuizen gelet. Vond 'm echt geweldig keepen. Stond als een kat in het doel.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En over die Velthuizen. Volgens mij wordt die gast een beetje gehyped. Gisteren ook weer een paar "show" reddingen, waardoor het heel wat lijkt, maar als hij blijft staan kan hij die bal gewoon vangen. Nu bokst hij de bal weg en ziet het er mooier uit. Maar effectief is het allerminst.
Geef mij Gentenaar maar op doel, mocht Stekelenburg vertrekken.
Dan heb je eerst toch nog Gentenaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk niet dat Vermeer er klaar voor is, als hij bij WillemII al geen 1e keus is....
quote:Silva: ‘Zoals ik me nu voel heeft spelen voor FC Groningen geen zin’
EXCLUSIEF - Bruno Silva denkt dat hij voorlopig niet voor FC Groningen uitkomt. “Ik ben met mijn hoofd bij Ajax, dáár wil ik spelen. Dit is mijn kans. Als ik me zo blijf voelen heeft het geen zin om het shirt van Groningen te dragen, dan kan ik beter niet spelen. Maar ja, het is pas maandag.”
Toch houdt de speler hoop. “Ik ga er nog steeds vanuit dat het deze week goed komt, aan een arbitragezaak denk ik daarom nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het zo gaat, vooral omdat ik een mooie tijd bij FC Groningen heb gehad, ik hoop ook niet dat de supporters nu boos op me zijn.”
Dan vervang je dus de 2e keerper voor de 1e, ga je er niet op vooruit.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan heb je eerst toch nog Gentenaar.
Hij moet natuurlijk wel z'n grote mond nakomen hequote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
AFC Ajax topic #868quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand het onderstaande even in de OP plaatsen van het nieuwe deeltje?
[..]
Hij moet natuurlijk wel z'n grote mond nakomen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |