Heb ik ook gehad... let op mijn woorden... binnen 6 uur moet je kotsen en schijten tegelijk en dan voel je je slapquote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
koorts, diarree, misselijk, buikpijn...
Gewoon, blegh
ah wat een fijn vooruitzichtquote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad... let op mijn woorden... binnen 6 uur moet je kotsen en schijten tegelijk en dan voel je je slap
Golddiggerquote:
Joe toequote:
Deze mac is 6, en heb nog nooit een pc gekocht.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat terwijl ik daarvoor gemiddeld 3 jaar met een pc deed.
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat terwijl ik daarvoor gemiddeld 3 jaar met een pc deed.
een echte buikgriep. Maar na het overgeven is het er wel uit. Daarna voorzichtig weer gaan eten en vooral veel drinken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad... let op mijn woorden... binnen 6 uur moet je kotsen en schijten tegelijk en dan voel je je slap [afbeelding]
Windowsquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?
hey Marcquote:Op maandag 14 januari 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat gaat ht hard hier
Ik hoorde ook dat Vista je pc totaal zou vernielen, en dat het hoog tijd was om naar een MAC over te stappenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?
F5 is niet nodig, iedere post is er wel weer iets om op te reageren.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef Het_hupt het volgende:
Stormloop Topique aka F5 topic [afbeelding]
Minder blauw op Fok nu...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Ja het gaat weer lekker hard hier, lijkt wel vannacht [afbeelding]
alleen wat minder blauwen nu [afbeelding]
Geen idee eigenlijk. Ik koop meestal een nieuwe als de oude of kapot gaat, of gewoon aan zijn prestatiegrenzen zit met de software die ik wil draaien. Vorige PC kreeg ineens problemen, nieuwe gekocht, en toen Windows XP ook op oude gezet en ineens werkt die weer wel.. dus nu heb ik er 2quote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |