Dan hoop ik dat je die niet allemaal in een envelop hoeft te stoppen en een postzegel moet plakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, even een paar duizend nieuwsbrieven eruit sturen en ik heb het gehad voor vandaag.
da's best veel werkquote:Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
Werkwrekwekrwekrwekrkwerkwerkwekrekrekrkwerk [afbeelding]
Mijn paquote:
uiteindelijk wordt het systeem dan wel iets duurder, maar ik vind het zonde om iets te kopen dat je na een paar maanden toch weer up wil graden, dus nu maar in een keer goedquote:
welneequote:Op maandag 14 januari 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij de laatste zijn die het hoort?
Staat de directeur in je nek te hijgen ofzoquote:Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
Werkwrekwekrwekrwekrkwerkwerkwekrekrekrkwerk
Mocht je vragen hebben: Het grote Windows Vistatopic #18quote:Op maandag 14 januari 2008 12:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat wordt een ontdekkingstocht
Eerst even alles van deze computer naar een van de schijven verhuizen, en dan overzetten dat ding.
Nou, vertel dan schat...quote:
koorts, diarree, misselijk, buikpijn...quote:
Niet eens.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Staat de directeur in je nek te hijgen ofzo?
Aww schatje tochquote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
koorts, diarree, misselijk, buikpijn...
Gewoon, blegh
oeee klikomateriaalquote:Op maandag 14 januari 2008 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn pa
Die is werkt nog steeds met zijn cel. 300 met 192 MB ram uit 1998
tnxquote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben: Het grote Windows Vistatopic #18
En ik weet inmiddels ook eea, nu ik alweer 9 maanden met Vista werk.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 14 januari 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je die niet allemaal in een envelop hoeft te stoppen en een postzegel moet plakken.
bijna een jaar hierquote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Mocht je vragen hebben: Het grote Windows Vistatopic #18
En ik weet inmiddels ook eea, nu ik alweer 9 maanden met Vista werk.
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon, blegh
Jeujquote:Op maandag 14 januari 2008 12:12 schreef buzzer het volgende:
Shit ik heb alles op de verkeerde partities staan. Ik mag iets van 400 gig naar een andere schijf gaan kopiëren
beterschapquote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Gewoon, blegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |