quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
En toch zit ik weer in dubio, of Vista of XP, ik had in eerste instantie Vista maar ben toen weer terug gegaan naar XP.
Dit omdat bepaalde applicaties naar mijn mening sneller draaiden onder XP dan dat ze dat onder Vista deden. Echter heb ik ook weer vernomen dat Vista beter omgaat met een Dual Core dan dat XP dat doet.
De twijfel...
Niet heel gek natuurlijk dat Viasta daar beter mee omgaat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
En toch zit ik weer in dubio, of Vista of XP, ik had in eerste instantie Vista maar ben toen weer terug gegaan naar XP.
Dit omdat bepaalde applicaties naar mijn mening sneller draaiden onder XP dan dat ze dat onder Vista deden. Echter heb ik ook weer vernomen dat Vista beter omgaat met een Dual Core dan dat XP dat doet.
De twijfel...
Hehe sorryquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:53 schreef OA het volgende:
Laatste post uit het vorige topic.
Bellerophon, volgende keer wel een nieuwe openen hè...![]()
[..]
Hmm dat is toch echt jammer, speel dat spel nog met regelmaatquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef WallOfStars het volgende:
@bellerophan
Flashpoint draai niet goed (grafix fouten en crashes)
Freelancer, geen idee
Photoshop CS 3 werkt prima,
http://www.overclockers.com.au/wiki/Vista_Compatibility_Listquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:36 schreef WallOfStars het volgende:
Armed Aussalt doet het beter, maar af en toe grafix problemen.
anders wacht je nog ff op operation flashpoint 2 (komt ergens dit jaar)
Verklaar uw naderquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:32 schreef Treveo het volgende:
Hmm, ik ben beetje verbaasd dat er mensen zijn die zeggen dat veel programma's onder XP sneller werken dan Vista... zelf heb ik een keer XP gaan draaien en toen wilde ik niets anders dan meteen terug naar Vista =)
Hmm.. bij mij start zo ongeveer alle programma's sneller op in Vista dan in XP. Alleen het booten is XP wel sneller maar ik gebruik toch altijd hibernate.quote:
In principe is dit onmogelijk gezien het feit dat Vista veel meer resources vraagt.... 9 van de 10 keer zou het op XP sneller moeten zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hmm.. bij mij start zo ongeveer alle programma's sneller op in Vista dan in XP. Alleen het booten is XP wel sneller maar ik gebruik toch altijd hibernate.
Ik heb 1 GB werkgeheugen en Vista gebruikt nu zelf 259 MB en ik kan zien dat 822 MB in de cache zit... ik neem aan dat die SuperFetch hiervoor gezorgd heeft... Verder ondersteunt Vista mijn dual core en SATA schijf beter dan in XP.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
In principe is dit onmogelijk gezien het feit dat Vista veel meer resources vraagt.... 9 van de 10 keer zou het op XP sneller moeten zijn. Vista houdt wel bij welke programma's je vaak gebruikt en zorgt ervoor dat deze snel starten. Toch zou het in de applicatie zelf een stuk trager moeten zijn met Vista
XP is 90% sneller dan Vista. Het kan zijn dat bovengenoemde voordelen voor jou beter uitpakken dan het procentuele nadeel van 90%. Uitzondering lijkt me, zeker met slechts 1GB werkgeheugenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik heb 1 GB werkgeheugen en Vista gebruikt nu zelf 259 MB en ik kan zien dat 822 MB in de cache zit... ik neem aan dat die SuperFetch hiervoor gezorgd heeft... Verder ondersteunt Vista mijn dual core en SATA schijf beter dan in XP.
Jezus, wat een ongelovelijke onzin. Rot gewoon op uit het Vista topic als je te stom bent het te kunnen gebruiken.quote:
Dat zijn gewoon de cijfers na het nieuwe service pak van XP, daarnaast ik gebruik zelf vista. Vorige topic nog een reactie gegeven op iemand met een vraag dus of je je grote muil even wil houden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus, wat een ongelovelijke onzin. Rot gewoon op uit het Vista topic als je te stom bent het te kunnen gebruiken.
Geef mij maar een bron van die cijfers. Telegraaf.nl ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de cijfers na het nieuwe service pak van XP, daarnaast ik gebruik zelf vista. Vorige topic nog een reactie gegeven op iemand met een vraag dus of je je grote muil even wil houden.
Bron?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
XP is 90% sneller dan Vista. Het kan zijn dat bovengenoemde voordelen voor jou beter uitpakken dan het procentuele nadeel van 90%. Uitzondering lijkt me, zeker met slechts 1GB werkgeheugen
Winamp speelt muziek gewoon normaal af hierquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:53 schreef Boschkabouter het volgende:
Is het normaal dat met Vista (Home Premium) en Winamp/WMP de muziek gewoon hapert?
Muziek staat gewoon lokaal opgeslagen, vrij nieuwe laptop.
Bij netwerk-muziek gaat het overigens nòg slechter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |