Hoe zet ik indexeren uit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Merkie het volgende:
Vista werkt op mijn laptop (1,83GHz Core Duo, 2GB geheugen) als een zonnetje. Wel die indexering-service uitgezet, ik hoef toch nooit te zoeken.
Rechtermuisknop per volume > properties > indexing (onderop) uitzettenquote:
De timeout van MSN is langer dan een refresh op een webpaginaquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb veel last van dat mijn schijf constant aan het ratelen is terwijl ik niets doe. Verder vind ik internetverbinding maken een klote gedoe. Soms krijg ik ineens een inbelverbinding scherm en kan ik effe niet meer met IE werken..msn enzo werkt wel.
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef OA het volgende:
Kan het zijn dat FireFTP niet helemaal correct werkt met Vista?![]()
Ik krijg het programma wel aan de gang, maar het enige dat niet wil lukken is bestanden overzetten naar mijn website... althans: het lukt in die zin wel, dat ze te zien zijn, maar het kan niet geopend worden én alles is 0 kb....![]()
Vanavond ga ik het op de pc met XP proberen...
hij staat hier nu 2 dagen aan en niks aan de hand (pas geinstalleerd dus heb nog niet echt uptime kunnen makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb vista ultimate.
En na 3 dagen (PC gaat eigenlijk nooit uit) dan is hij zo fukking langzaam. terwijl er niets boeiends open staat ofzo. hebben meer mensen hier last van?
na een clean install werkte het hier ook prima.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hij staat hier nu 2 dagen aan en niks aan de hand (pas geinstalleerd dus heb nog niet echt uptime kunnen maken)
hmm vreemd, areo vertraagd hier absoluut niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
na een clean install werkte het hier ook prima.
maar moet de visuele fx echt wel uitdoen als ik aan het werk ben. vertraagt als een modderfokker.
Als het goed is dan is die unknown device de gameport van je Audigy 2 ZS. Als je het stuurprogramma probeerd bij te werken dan laat hij dat zien. (tenminste bij mij met dezelfde geluidskaart). Welke gekraakte drivers heb jij voor die audigy?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 1 unknown device in mijn device manager..
ik heb echter geen flauw idee welk apparaat dat zou kunnen zijn...
Lukt het niet met XP, dan ga ik die even proberen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.
Dit heb ik ook vaak...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb veel last van dat mijn schijf constant aan het ratelen is terwijl ik niets doe.
Is dat niet de indexering?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak...![]()
Heb op m'n bureaublad een dingetje staan, die de processorbelasting weergeeft. Soms als er geen (zichtbare) programma's actief zijn en er verder ook niets gebeurt, loopt de belasting ineens van 3% naar 80 - 100% op...![]()
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...quote:
Gewoon in taskmanager kijken op dat moment wat het is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...![]()
Nouja, je kunt je vast voorstellen wat indexeren is? Tipje: Iets met zoeken in/van bestandenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...![]()
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon in taskmanager kijken op dat moment wat het is.
Dat snap ik, maar waarom gebeurt dat als ik nergens opdracht toe geefquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef niekth het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je vast voorstellen wat indexeren is? Tipje: Iets met zoeken in/van bestanden
de alchemy drivers, creative zet audigy gebruikers af om je daarvoor te laten betalen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:56 schreef Swingding het volgende:
[..]
Als het goed is dan is die unknown device de gameport van je Audigy 2 ZS. Als je het stuurprogramma probeerd bij te werken dan laat hij dat zien. (tenminste bij mij met dezelfde geluidskaart). Welke gekraakte drivers heb jij voor die audigy?
hij moet je schijf indexeren, dat moet toch een keer gebeuren..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ok. [afbeelding]
[..]
Dat snap ik, maar waarom gebeurt dat als ik nergens opdracht toe geef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |