Hoe zet ik indexeren uit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Merkie het volgende:
Vista werkt op mijn laptop (1,83GHz Core Duo, 2GB geheugen) als een zonnetje. Wel die indexering-service uitgezet, ik hoef toch nooit te zoeken.
Rechtermuisknop per volume > properties > indexing (onderop) uitzettenquote:
De timeout van MSN is langer dan een refresh op een webpaginaquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb veel last van dat mijn schijf constant aan het ratelen is terwijl ik niets doe. Verder vind ik internetverbinding maken een klote gedoe. Soms krijg ik ineens een inbelverbinding scherm en kan ik effe niet meer met IE werken..msn enzo werkt wel.
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef OA het volgende:
Kan het zijn dat FireFTP niet helemaal correct werkt met Vista?![]()
Ik krijg het programma wel aan de gang, maar het enige dat niet wil lukken is bestanden overzetten naar mijn website... althans: het lukt in die zin wel, dat ze te zien zijn, maar het kan niet geopend worden én alles is 0 kb....![]()
Vanavond ga ik het op de pc met XP proberen...
hij staat hier nu 2 dagen aan en niks aan de hand (pas geinstalleerd dus heb nog niet echt uptime kunnen makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb vista ultimate.
En na 3 dagen (PC gaat eigenlijk nooit uit) dan is hij zo fukking langzaam. terwijl er niets boeiends open staat ofzo. hebben meer mensen hier last van?
na een clean install werkte het hier ook prima.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
hij staat hier nu 2 dagen aan en niks aan de hand (pas geinstalleerd dus heb nog niet echt uptime kunnen maken)
hmm vreemd, areo vertraagd hier absoluut niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
na een clean install werkte het hier ook prima.
maar moet de visuele fx echt wel uitdoen als ik aan het werk ben. vertraagt als een modderfokker.
Als het goed is dan is die unknown device de gameport van je Audigy 2 ZS. Als je het stuurprogramma probeerd bij te werken dan laat hij dat zien. (tenminste bij mij met dezelfde geluidskaart). Welke gekraakte drivers heb jij voor die audigy?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 1 unknown device in mijn device manager..
ik heb echter geen flauw idee welk apparaat dat zou kunnen zijn...
Lukt het niet met XP, dan ga ik die even proberen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken die FTP client niet, gebruik zelf FileZilla zonder problemen onder Vista.
Dit heb ik ook vaak...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb veel last van dat mijn schijf constant aan het ratelen is terwijl ik niets doe.
Is dat niet de indexering?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak...![]()
Heb op m'n bureaublad een dingetje staan, die de processorbelasting weergeeft. Soms als er geen (zichtbare) programma's actief zijn en er verder ook niets gebeurt, loopt de belasting ineens van 3% naar 80 - 100% op...![]()
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...quote:
Gewoon in taskmanager kijken op dat moment wat het is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...![]()
Nouja, je kunt je vast voorstellen wat indexeren is? Tipje: Iets met zoeken in/van bestandenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... überhaupt niet van systemen, hardware, etc...![]()
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon in taskmanager kijken op dat moment wat het is.
Dat snap ik, maar waarom gebeurt dat als ik nergens opdracht toe geefquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef niekth het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je vast voorstellen wat indexeren is? Tipje: Iets met zoeken in/van bestanden
de alchemy drivers, creative zet audigy gebruikers af om je daarvoor te laten betalen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:56 schreef Swingding het volgende:
[..]
Als het goed is dan is die unknown device de gameport van je Audigy 2 ZS. Als je het stuurprogramma probeerd bij te werken dan laat hij dat zien. (tenminste bij mij met dezelfde geluidskaart). Welke gekraakte drivers heb jij voor die audigy?
hij moet je schijf indexeren, dat moet toch een keer gebeuren..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ok. [afbeelding]
[..]
Dat snap ik, maar waarom gebeurt dat als ik nergens opdracht toe geef![]()
Hoe vaak gebeurt dat dan? Is toch niet tig keer per dag nodig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij moet je schijf indexeren, dat moet toch een keer gebeuren..
dat jij er geen opdracht tot geeft kan alle index services weinig schelen..
ze willen gewoon een goeie index hebben.
dat kan ik je helaas niet vertellen, maar ik gok dat hij altijd je schijf blijft afzoeken naar wijzigingen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat dan? Is toch niet tig keer per dag nodig?
Dacht het ook. Tevens scant Windows Defender elke dag. Dus dat verklaart ook wat activiteit en bij mij stond ook defragmentatie standaard in de planning. Nou heb ik het laatste maar uitgezet aangezien die toch niet echt geweldig is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ik je helaas niet vertellen, maar ik gok dat hij altijd je schijf blijft afzoeken naar wijzigingen..
Ik denk eerder een keer je volledige schijf, en eens dat gedaan is, alleen als jij een bestand edit of toevoegt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat dan? Is toch niet tig keer per dag nodig?
2 knoppen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Devolution het volgende:
Ik heb sinds gisteren Vista, en waar ik me aan erger zijn de 2 knoppen onderaan het start menu. De linkse knop lijkt veel op een afsluitknop en ik heb er dus al meerdere keren opgeklikt omdat ik dacht dat mijn systeem zich dan zou afsluiten. Bleek het een hibernation knop te zijnIs er een manier om hibernation te wisselen met afsluiten (afsluiten staat nu achter een extra menu)?
Tanx! Dat scheelt best inderdaad! Ik hoef ook nooit te zoeken, dus mis het ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop per volume > properties > indexing (onderop) uitzetten
Je kan ook add/remove programs>windows components, and uncheck indexing
Je kan ook de service disablen
Je kunt die wisselen in je systeem instelling, bij de taakbalk en menustart instellingen geloof ik. Ik heb ze iig gewisseld, ook na die ontdekking. Altijd fijn, je laptop leeg omdat je stiekem toch niet was uitgeschakeld....quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Devolution het volgende:
Ik heb sinds gisteren Vista, en waar ik me aan erger zijn de 2 knoppen onderaan het start menu. De linkse knop lijkt veel op een afsluitknop en ik heb er dus al meerdere keren opgeklikt omdat ik dacht dat mijn systeem zich dan zou afsluiten. Bleek het een hibernation knop te zijnIs er een manier om hibernation te wisselen met afsluiten (afsluiten staat nu achter een extra menu)?
Dat kan bij energiebeheer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
2 knoppen...Moet ik toch even goed kijken vanmiddag...
Heb geen idee of dat verwisseld kan worden...
hee daar ergerde ik me ook aanquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Devolution het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hee daar ergerde ik me ook aan]
als volgt:
Control Panel -> System and Maintenance -> Power Options -> change plan settings -> Power buttons and lid -> Start menu Power button
(ja ja goed verborgen)
Bij jou werkt sowieso niets wat met Vista te maken heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:28 schreef Q. het volgende:
Ik. Soms werkt mn geluidskaart of mn dvd-speler ook niet meer na uit hybernation komen.
Dat ligt vast aan mij en mijn splinternieuwe pc en noooooit aan Vista want Vista is geweldig en niemand heeft er problemen mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef niekth het volgende:
[..]
Bij jou werkt sowieso niets wat met Vista te maken heeft![]()
hear hear!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan mij en mijn splinternieuwe pc en noooooit aan Vista want Vista is geweldig en niemand heeft er problemen mee.
Ik denk dat je een partij vergeetquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan mij en mijn splinternieuwe pc en noooooit aan Vista want Vista is geweldig en niemand heeft er problemen mee.
Je las de eerste procent vanaf een mac?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik ook niet al veel langer dan 99% van dit topic Windows.
ik heb het af en toe draaien, gebruik schiet af en toe naar de 10% , maar ik kan geen vertraging ontdekken. denk wel dat je een snelle computer hiervoor nodig hebt. tevens screenshotprogrammas zoals fraps bdrecorder enzo schakelen dit uit , of zetten hem op pauze. ik zit zelf met een dual core 6700.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Okee, is er meer nieuws over dreamscene en deskscape??
Wie gebruiken dit? en is het (veel) zwaarder voor je machine?
Is het echt zo listig als ze het laten blijken?
Is het waar dat je dreamscene op home premium kan laten draaien, maar darkscape (nog) niet ??
Hier twee filmpjes ervan voor de mensen die geen idee hebben waarover ik bazel:
http://nl.youtube.com/watch?v=rhgv6vFjqpQ
http://nl.youtube.com/watch?v=uG8FDYDCN2Q
p.s. dit is ipv je desktop-achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |