Deze mac is 6, en heb nog nooit een pc gekocht.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat terwijl ik daarvoor gemiddeld 3 jaar met een pc deed.
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat terwijl ik daarvoor gemiddeld 3 jaar met een pc deed.
een echte buikgriep. Maar na het overgeven is het er wel uit. Daarna voorzichtig weer gaan eten en vooral veel drinken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad... let op mijn woorden... binnen 6 uur moet je kotsen en schijten tegelijk en dan voel je je slap [afbeelding]
Windowsquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?
hey Marcquote:Op maandag 14 januari 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat gaat ht hard hier
Ik hoorde ook dat Vista je pc totaal zou vernielen, en dat het hoog tijd was om naar een MAC over te stappenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat Windows niets kon met processoren boven de 3 GHz? En dat een en ander sinds die tijd een beetje stil staat?
F5 is niet nodig, iedere post is er wel weer iets om op te reageren.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:33 schreef Het_hupt het volgende:
Stormloop Topique aka F5 topic [afbeelding]
Minder blauw op Fok nu...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Ja het gaat weer lekker hard hier, lijkt wel vannacht [afbeelding]
alleen wat minder blauwen nu [afbeelding]
Geen idee eigenlijk. Ik koop meestal een nieuwe als de oude of kapot gaat, of gewoon aan zijn prestatiegrenzen zit met de software die ik wil draaien. Vorige PC kreeg ineens problemen, nieuwe gekocht, en toen Windows XP ook op oude gezet en ineens werkt die weer wel.. dus nu heb ik er 2quote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzinquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bullshitquote:Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
Anderszijds kan ik me niet voorstellen dat ze daar niet iets op vinden....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
bullshit
Ze kunnen niet hoger klokken omdat de huidige chiptechnologie dit soort extreme snelheden niet goed mogelijk maakt. Elektronen in koperdraadjes hebben een eindige snelheid, en ook capacitieve effecten in transistoren geven vertraging. Ergo, er is een bovengrens aan wat mogelijk is
Is dat de kloon van Sjorhanquote:Op maandag 14 januari 2008 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dus zien we weer zwarte klonen zoals HetRukt
Daar vinden ze iets op. Wat ze nu doen is de huidige technologie parallel inzetten, dus 2, 4, 8 of 16 cores op een chip. Verder in de toekomst zal de trend zich ontwikkelen naar volledig optische systemen, dus met glasvezels enzo op de chip. Wat daarna komt, kan zelfs ik niet voorzien. Wellicht quantumcomputers ofzoquote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anderszijds kan ik me niet voorstellen dat ze daar niet iets op vinden....
20 jaar geleden dachten ze ook niet dat je uit zo'n klein chipje zoveel kon halen
die ja, onze fapmodquote:
quote:
Ach ja, die ontwikkelingen zijn ook de afgelopen jaren erg hard gegaan natuurlijk. Ik weet nog dat ik voor wat betreft de pc's begon met een 8086 met een harde schijf van 20 MBquote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar vinden ze iets op. Wat ze nu doen is de huidige technologie parallel inzetten, dus 2, 4, 8 of 16 cores op een chip. Verder in de toekomst zal de trend zich ontwikkelen naar volledig optische systemen, dus met glasvezels enzo op de chip. Wat daarna komt, kan zelfs ik niet voorzien. Wellicht quantumcomputers ofzo
Is dat ook echt een beetje jouw vakgebied of niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar vinden ze iets op. Wat ze nu doen is de huidige technologie parallel inzetten, dus 2, 4, 8 of 16 cores op een chip. Verder in de toekomst zal de trend zich ontwikkelen naar volledig optische systemen, dus met glasvezels enzo op de chip. Wat daarna komt, kan zelfs ik niet voorzien. Wellicht quantumcomputers ofzo
Zelfs jij niet....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een commodore 64 die even oud is als ik ben en die ik nog steeds hebquote:Op maandag 14 januari 2008 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, die ontwikkelingen zijn ook de afgelopen jaren erg hard gegaan natuurlijk. Ik weet nog dat ik voor wat betreft de pc's begon met een 8086 met een harde schijf van 20 MB.
En mijn MSX had niet eens een harde schijf!
Ik kocht 5 of 6 jaar geleden een USB stick met 128 MB geheugen (!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, die ontwikkelingen zijn ook de afgelopen jaren erg hard gegaan natuurlijk. Ik weet nog dat ik voor wat betreft de pc's begon met een 8086 met een harde schijf van 20 MB.
En mijn MSX had niet eens een harde schijf!
Ja, ik ga er niet in afstuderen, maar het zit momenteel wel nog vrij uitgebreid in mijn curriculumquote:Op maandag 14 januari 2008 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat ook echt een beetje jouw vakgebied of niet?
Zoals ik al zei, het is mijn vakgebiedquote:
Oh, gelukkig. Ik vond het al vreemd dat software de hardware zou tegenhoudenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
bullshit
Ze kunnen niet hoger klokken omdat de huidige chiptechnologie dit soort extreme snelheden niet goed mogelijk maakt. Elektronen in koperdraadjes hebben een eindige snelheid, en ook capacitieve effecten in transistoren geven vertraging. Ergo, er is een bovengrens aan wat mogelijk is
n00bquote:Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kocht 5 of 6 jaar geleden een USB stick met 128 MB geheugen (!!!!Ja echt, 128
) voor slechts ¤ 35....
Moet je nu eens zien...
Snap ik, maar ik vond het er zo komisch/arrogant staan...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is mijn vakgebied
Ik met een ZX Spectrum, daarna de 64, toen een Amigaquote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een commodore 64 die even oud is als ik ben en die ik nog steeds heb![]()
Mijn 8088 had ook geen harddisk, wel 2 floppydrives
loop zequote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik vond het al vreemd dat software de hardware zou tegenhouden
Oh, ja. ik ging hardlopen
en dan gewoon antwoorden "nee, totaal niet"quote:Op maandag 14 januari 2008 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat ook echt een beetje jouw vakgebied of niet?
ALs ze de lekkages kunnen verminderen zullen ze nog heel ver kunnen komen op de huidige techniek.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had de C64 verkocht voor een brommer en zag mijn vader de eerste harde schijf inbouwen in een originele klassieke IBM 8086 machine.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een commodore 64 die even oud is als ik ben en die ik nog steeds heb![]()
Mijn 8088 had ook geen harddisk, wel 2 floppydrives
't zou ook gewoon interesse kunnen zijn tochquote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan gewoon antwoorden "nee, totaal niet"
Mja, toch blijft het eindig. Transistoren zijn nog maar enkele atomen lang en breed, veel kleiner kunnen ze ze niet meer maken. Daarna inderdaad ook nog koolstof, en dan is de koek wel bijna op. Maar dan zijn we wel weer zoveel verder dat ik met pensioen benquote:Op maandag 14 januari 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs ze de lekkages kunnen verminderen zullen ze nog heel ver kunnen komen op de huidige techniek.
Daarna gaan we richting koolstof, waar er ook steeds meer sucessen komen
WOzquote:
Das wel de reden waarom ik voor deze studie ben gegaanquote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zou ook gewoon interesse kunnen zijn toch
Precies.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, voor de consument is snelheid alleen interessant voor spellen, sneller typen kunnen we nog niet
Dat weet ik, dan gaan we pas af van de 0-1 poortjes.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, toch blijft het eindig. Transistoren zijn nog maar enkele atomen lang en breed, veel kleiner kunnen ze ze niet meer maken. Daarna inderdaad ook nog koolstof, en dan is de koek wel bijna op. Maar dan zijn we wel weer zoveel verder dat ik met pensioen ben
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan gaan we pas af van de 0-1 poortjes.
Dan past ie heel goed hier dus: Januari 2008, tussenwedstrijd. Geur.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:58 schreef MPG het volgende:
trouwens eer, die foto is wel goed
Ik ruik bijna de stank geur van natte hond
Ik ken hetquote:
Nou enquote:
Je komt graag in FOT he?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan past ie heel goed hier dus: Januari 2008, tussenwedstrijd. Geur.
Anders stuur ik 'm op je af, en je ziet hoe lief ie kan doenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:58 schreef MPG het volgende:
trouwens eer, die foto is wel goed
Ik ruik bijna de stank geur van natte hond
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je komt graag in FOT he?
D
[..]
Anders stuur ik 'm op je af, en je ziet hoe lief ie kan doen
[..]
HTS Hoger Informaticaquote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken het
Welke studie heb jij gedaan als ik vragen mag?
Ik vermoedde al iets in die richtingquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
De hardware is dan ook een uit de hand gelopen hobby, ik houd het nog steeds bij
Het is nog geen 4 uur hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga voor een cup a soup. Champignon
Ik ben geen kuddedier.quote:
In zn velquote:
Leuk subforum idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |